Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FullHD-telkku PS3:n seuraksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SilentFin
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Full HD-telkku PS3:n seuraksi

Otto, jos saa udella, mistä olet katselemassa noita telkkareita? Itseäkkin voisi kiinnostaa säästää sentti tai pari, jos saksasta tilaisi.

Idealo.de on Saksan vertaa.fi-tyyppinen palvelu. Kirjoita vain television tyyppimerkintä hakuun ja hinnat + kaupat tulevat kätevästi näkyviin.

Ja tällä hetkellä valinta on osumassa Panan PZ80 -töllöön, joka on lähes sama televisio, kuin PZ85. Ainoa ero taitaa olla tuon hdtvtest.co.uk:n haukkuma Intelligent Frame Creation. Tuolle hintaa tulisi Saksasta himpun yli 1200 kuluineen, mikä ei ole ollenkaan paha.

Vielä tuolta hdtvtest.co.uk:lta lainattua:
In my opinion the [Intelligent Frame Creation] does more harm than good, but at least the option of turning it off is there in the user menu. If you can't wait for the arrival of Panasonic's PZ80 range (similar specs to the PZ85 but without IFC technology), or don't mind paying extra for a feature you probably won't use, then the Panasonic TH42PZ85 still comes highly recommended considering that for just over a grand (at this time of writing), you get a full HD plasma television with superb high-definition picture quality.

Tuossa plasman kuljetuksessa pystyasennossa, niin siinä on vaan ideana se, että se on käytännössä ainut tapa kuljettaa isoa lasipintaa. Jos mietitään miten on fiksuinta kuljettaa isoa lasipintaa niin se on pystyasento. Kyllä sen sitten huomaa jos on kuljeteltu vaaka-asennossa, eikun palautuksena takaisin ja uutta tilalle.

Tuossa plasman kuljetuksessa pystyasennossa, niin siinä on vaan ideana se, että se on käytännössä ainut tapa kuljettaa isoa lasipintaa. Jos mietitään miten on fiksuinta kuljettaa isoa lasipintaa niin se on pystyasento. Kyllä sen sitten huomaa jos on kuljeteltu vaaka-asennossa, eikun palautuksena takaisin ja uutta tilalle.

Tuota syytä en sen tarkemmin tiennytkään, kiitokset tiedosta. Nyt on siis ostopaikka ja malli tiedossa, eli kunhan saa muutaman rahoitusteknisen kysymyksen ratkaistua, laitan töllön tilaukseen. (Peukkuhymiö)

Tuota syytä en sen tarkemmin tiennytkään, kiitokset tiedosta. Nyt on siis ostopaikka ja malli tiedossa, eli kunhan saa muutaman rahoitusteknisen kysymyksen ratkaistua, laitan töllön tilaukseen. (Peukkuhymiö)

Jep siitä on tehty ehkä vähän liian iso haloo kaikkine boldauksineen ja varoituksineen verkkokaupoissa ja muualla..

Propsit hyvästä televisiovalinnasta, kyllä kelpaisi tännekin! ;)

Laitetaan tähän, kun en omaa otsikkoa jaksa tehdä. Eli tuo 4kk oma Philips HD-ready 32'' telkkari... perkele. Olin matkassa viikon niin siihen oli ilmestynyt melkein keskelle ruutua viiva(ilmeisesti kuolleita piksleitä, laskin, että niitä on 6-8). Noh, katselin jonkun aikaa telkkaria ja yhtäkkiä samanlainen viiva(yhtä iso tämäkin) hieman vasemmalle ilmestyi samanlainen viiva. Haittaa todella paljon katselua. Eikö tämä luultavasti mene takuun piiriin? Veikon Koneesta ostin, soitanko sinne vai minne? Sinne yritin aamummalla, mutta ei vastattu.

E: Ja nyt ne olivat hävinneet, kun olin aikeissa ottaa kuvaa ja laitoin telkun päälle. Mitäköhän helvataa nuo olivat sitten? Ja milläköhän todennäköisyydellä ne tulee minua taas odottamaan?

Viimeksi muokannut moderaattori:

Nyt on tuo Panasonicin PZ80 FullHD plasma laitettu tilaukseen. Enkä minä sitä mistään Saksasta alkanut tilailemaan, Jimm's PC-Storesta lähti hintaeron ollessa kuitenkin mitätön Saksaan verrattuna.

Nyt pitäisi ostaa 40" Full-HD televisio, eikös tuo Full-HD ole parempi kuin HD-ready?

Vaihtoehdot ovat Samsungin LE40A656A tai Sonylta vastaava. En tuota Sonya kovin hyvin tunne ja toivoisin tietoa onko Sonylla tarjota tuota Samsungia parempaa televisiota??

Mieluiten faktaa, eikä suosittelua että; "toi on parempi kun mulla on se". Kiitoksia. :)

Ja paljonko sulla on rahaa laittaa tähän hankintaan?

Sonyltä voisin suositella tuota X-sarjaa (hinta sitten pomppaa tuonne 2000e puolelle.

Oletko miettinyt vaihtoehtona Plasma-TV:tä? Esim. Panasonicin PZ800 on loistava televisio, hinta luokka noin 1800e.

Ja paljonko sulla on rahaa laittaa tähän hankintaan?

Toi Samsunghan on sitä uutta 6-sarjaa. Katoin netistä, että sais 1500 ostettua, joten suunnilleen tuohon se budjetti varmaan asettuisi, jos tuo siis on sellainen telkkari joka kannattaa ostaa?

Onkos tuo Sonyn X-sarja sitten parempi vaihtoehto?

Oletko miettinyt vaihtoehtona Plasma-TV:tä? Esim. Panasonicin PZ800 on loistava televisio, hinta luokka noin 1800e.

Olen vähän varauksella suhtautunut noihin plasmoihin. Tietämättömän on huono arvostella, mutta eikös plasman pitäisi vähän huonompi vaihtoehto olla?

Toi Samsunghan on sitä uutta 6-sarjaa. Katoin netistä, että sais 1500 ostettua, joten suunnilleen tuohon se budjetti varmaan asettuisi, jos tuo siis on sellainen telkkari joka kannattaa ostaa?

Onkos tuo Sonyn X-sarja sitten parempi vaihtoehto?

Olen vähän varauksella suhtautunut noihin plasmoihin. Tietämättömän on huono arvostella, mutta eikös plasman pitäisi vähän huonompi vaihtoehto olla?

Pelaamiseen, leffoihin ja tv:n katseluun plasma on melkein sanomatta parempi. Jos tietokonetta aiot käyttää, niin sitten kannattaa tosin katseet suunnata LCD:hin.

Sonyn X-sarja on yksi parhaista ja hakkaa kaikki Samsungit mennen tullen. Itse suosittelen myös Sonyn uutta W4000-sarjaa, on todettu erittäin hyväksi eri arvosteuilla.

Taitaa tiivistyä vääntöön: Sony KDL-40W4000 1429 vs. Samsung LE40A656A 1500.

Tähän jos vielä TIETOA saisi, kumpi on parempi? Pääosin television katseluun ja myös toki ps3-tykittelyyn.

Eikös noissa ole hd-digiboxi sisään rakennettuna?

Taitaa tiivistyä vääntöön: Sony KDL-40W4000 1429 vs. Samsung LE40A656A 1500.

Tähän jos vielä TIETOA saisi, kumpi on parempi? Pääosin television katseluun ja myös toki ps3-tykittelyyn.

Eikös noissa ole hd-digiboxi sisään rakennettuna?

Olen ollut omaan 40W4000 telkkariini hyvin tyytyväinen. PS3-käytössä oikein hyvä. Digitvkuvankin sai yllättävän siedettäväksi ja etenkin kun kuvaan tottui niin ihan hyvältähän se näyttää edelleen. HD-virittimen käyttökelpoisuus sitten on kyseenalaisempi, standardi avoin eikä myöskään taida saada hd-kanaviakaan ilman pakkokytkyhdboxia.

Liittimiä saisi ehkä hieman enemmän olla takana. Toinen komponentti olisi kiva, nyt pitää sitten Wii ja DVD kierrättää vahvistimen kautta. DVD siis muiden kuin R2-levyjen katseluun (ja sacd/dvda), muutoin toki katselisi PS3:lla, tuntuu sen skaalain olevan sen verran hyvä.

Plasma itseasiassa pieksee vieläkin älceedeet.

Taisi justiinsa tuo ehdotettu pansu voittaa saman hintaluokan LCD:t mikrobitin testissä. Kuvanlaatu on priimaa.

Plasma itseasiassa pieksee vieläkin älceedeet.

Taisi justiinsa tuo ehdotettu pansu voittaa saman hintaluokan LCD:t mikrobitin testissä. Kuvanlaatu on priimaa.

Tosi on. Screenburnitkin ovat plasmoilla nykyään jo historiaa, joten ainut syy (ainakin itselle) litukan valintaan olisi ollut alempi virrankulutus. Mitä itse olen vertailuja tehnyt niin plasmoissa on parempaa niin värit (etenkin se musta), kontrasti, liiketoisto ja -tarkkuus sekä katselukulma. Valinta olikin lopulta yllättävän helppo: Panasonic PZ80. PZ85:ssä tai PZ800:ssa en nähnyt oikein mitään lisähinnan arvoista.

Jimm's PC-Storessa oli pieni erä PZ80:siä hintaan 1491 sisältäen kotiinkuljetuksen ja ne menivät lähes heti. Nyt varasto näemmä jo miinuksen puolella.

Kyllä se niin on että plasma-tv on LCD-tekniikkaa askeleen edellä. Sitten kun LCD-televisioiden taustavalot kehittyvät (led) niin se on sitten taas askel etiäpäin, mutta tänä päivänä plasma on hinta-laatusuhteeltaan selvä ykkönen.

Sanokaa joku hyvä tv mieluummin Full HD ja mieluummin 37 tuumainen mutta 32 tuumainen käy ja HD Ready myös alle 1000 Peli käyttöön ja kohtuu vähäiseen leffa käyttöön. Pistäkää myös linkkiä mistä sais kyseisen mallin. Plasmat käy jos alle 1000 saa. Siis oikeestaan: Et kertokaa PARAS pelaamiseen käytettävä TV alle 1000

Sanokaa joku hyvä tv mieluummin Full HD ja mieluummin 37 tuumainen mutta 32 tuumainen käy ja HD Ready myös alle 1000 Peli käyttöön ja kohtuu vähäiseen leffa käyttöön. Pistäkää myös linkkiä mistä sais kyseisen mallin. Plasmat käy jos alle 1000 saa. Siis oikeestaan: Et kertokaa PARAS pelaamiseen käytettävä TV alle 1000

Uunituore 37" Panasonic (TH-37PX80), karvan verran alle tonnilla. Jos haluatkin isompaa niin Panalta löytyy saman mallisarjan 42" versio.

Noita löytyy vähän joka kaupoista, tässä vaikka linkki Jimssiin

Ylös Bottom