Vastaus: Full HD-telkku PS3:n seuraksi
Heti aluksi, tulen omistamaan oman Full HD/HD-Ready telkun vasta myöhemmin.
Eihän Full HD-telkusta saa eroja irti HD-Ready telkusta (vain resoa ajatellen), jos et katso mitään Blu-Ray leffaa, HD/Full-HD lähetyksiä, tai jotain. Jos Ylen lähetystä katsot, niin eihän siinä reson kannalta pitäisi huomata vielä eroja?
Olen saanut vahvasti tämän mielikuvan. Korjatkaa - ja pahoittelen - jos olen väärässä.
Mä en ymmärrä näitä juttuja et hd-readyn ostajat ovat kateellisia. Taitaa olla vaa niin et fullhd:n ostajat pitää pönkittää egoaan et on se fullhd paras, onhan?
Mä en ainakaan huomannu liikkeessä mitään eroa hd-readyn ja fullhd:n eroa kun 2 TV:tä oli vierekkäin ja sama materiaali tuli ulos kummastakin. Still kuvassa huomasi eron jos kävi lähellä ruutua tuijottamassa ja ETSIMÄSSÄ eroja.
Itse olen kai onnellinen 40D3000 TV:n omistaja joka ei huomaa eroa ja nauttii yhdestä parhaimmasta SD kuvasta.
Heti aluksi, tulen omistamaan oman Full HD/HD-Ready telkun vasta myöhemmin.
Eihän Full HD-telkusta saa eroja irti HD-Ready telkusta (vain resoa ajatellen), jos et katso mitään Blu-Ray leffaa, HD/Full-HD lähetyksiä, tai jotain. Jos Ylen lähetystä katsot, niin eihän siinä reson kannalta pitäisi huomata vielä eroja?
Olen saanut vahvasti tämän mielikuvan. Korjatkaa - ja pahoittelen - jos olen väärässä.
Viimeksi muokannut moderaattori: