Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FullHD-telkku PS3:n seuraksi

Vastaus: Full HD-telkku PS3:n seuraksi

itelläkin ois HD telkun osto edessä. ehdotelkaa jotain laadukasta töllötintö, minkö sais 600, hakusessa olis joku 32' mutta jos trahalla sais jonkun isommankin, niin voi ehdotta. LG:n romuja en osta.


Pistäppäs 200e lisää hintahaarukkaan niin saat 40' 5-sarjan samsungin 1080p. Ja kyseistä töllöstä löytyy HD-viritinkin valmiiksi niin saat vähän silmäniloa sen digikuran tilalla. Ainakin nelosella pyörii ilmainen HD-kanava. Ja pelitkin tulevat oikeasti oikeuksiinsa vasta vähän isommalla näytöllä (mielipide). Niin ja tehdasasetukset olivat ihan kökköä. Niitä kannattaa erikseen foorumeilta selailla, mitkä asetukset sopivat parhaiten PS3 kanssa yhteen.

Itse sain tuon puoli vuotta sitten 899e niin hinta saattaa nyt olla sen satasen halvempi.
 
Vastaus: Full HD-telkku PS3:n seuraksi

itelläkin ois HD telkun osto edessä. ehdotelkaa jotain laadukasta töllötintö, minkö sais 600, hakusessa olis joku 32' mutta jos trahalla sais jonkun isommankin, niin voi ehdotta. LG:n romuja en osta.

Ei LG ole romu :mad:. Vai onko muka vastatkaa te viisaat.
 
Vastaus: Full HD-telkku PS3:n seuraksi

32LG3000 on aivan loistava telkkari hintaansa nähden. Verkkokaupasta tuo kyseinen laite lähtee alle 400 ja itse olen ainakin ollut enemmän kuin tyytyväinen tuohon telkkuun. Kuvanlaatu on todellakin nannaa, ainakin kuvaputken jälkeen ja liitäntöjä löytyy lähes joka tarpeeseen.

Ja itsehän siis ostin kyseisen masiinan joulun alla, jolloin hinta oli vielä 449.:rolleyes:

Kyseistä TV:tä olenkin mietiskellyt. Hinta varmaan laskee vielä, kun kesätyöstäni saan rahat vasta heinäkuun alkuviikkoina ja 300 tulee 2vko työstä.
 
Vastaus: Full HD-telkku PS3:n seuraksi

Olisko minkälaisia telkkuja ehotettavaks näillä kriteereillä eli koko sais 32-37 ja 37 vois olla vaikka full hd.. Vai onko siitä full hd viel hyötyä 37? Ja hintaa sais olla 500-800e.. Ja tietysti sais olla hyviä bluray leffojen kattelussa ja tietysti pelaamisessa :D
 
Vastaus: Full HD-telkku PS3:n seuraksi

Olisko minkälaisia telkkuja ehotettavaks näillä kriteereillä eli koko sais 32-37 ja 37 vois olla vaikka full hd.. Vai onko siitä full hd viel hyötyä 37? Ja hintaa sais olla 500-800e.. Ja tietysti sais olla hyviä bluray leffojen kattelussa ja tietysti pelaamisessa :D

No huhuh aika moiset kriteerit full HD telkulle! 32" hd ready telkkarin saat tohon 500:n pintaan mutta et kyllä full hd telkkaria toisaalta en ole varma kuinka paljon telkkarien hinta on laskenut vuoden aikana. Sanotaan näin jos hd readyssä on upea kuvanlaatu niin full HD:ssä on aivan sairaan upea kuvanlaatu. Ite ostin viime vuonna 32" hd ready telkkarin hintaan 400 ja on ajanut asiansa aivan loistavasti.:cool: Kannattaa kattoa alennuksesta halpoja HD ready telkkareita tai jos välttämättä haluat full hd telkkarin saat löyttääkkin alesta 32" full HD telkkarin juuri ja juuri 800:n pintaan.
 
Vastaus: Full HD-telkku PS3:n seuraksi

Huomasin ton itekkin.. :D Tosin sonyn 40W4000 Ful HD telkku makso 820e pixmaniassa.. Se varmaan on aika hyvä telkku?
 
Vastaus: Full HD-telkku PS3:n seuraksi

Philipsin 42" 5604-mallia on saannu 799 hintaan. Meikällä tuo edellinen malli ja kaverilal taas tämä nykyinen. Erittäin pätevä laite hintaisekseen.
 
Vastaus: Full HD-telkku PS3:n seuraksi

Huomasin ton itekkin.. :D Tosin sonyn 40W4000 Ful HD telkku makso 820e pixmaniassa.. Se varmaan on aika hyvä telkku?

Itse ostin tuon television Marras-Joulukuun vaihteessa ja maksoin silloin 999e posteineen (tilasin netistä Jimm'sistä). Televisioon olen ollut todella tyytyväinen, hyvä kuvanlaatu ja varsinkin pelatessa loistava kuva, viivettäkään ei esiinny niinkuin esiintyi kaverin Samsungin 40" Full-HD:ssa (mallia en tiedä tarkemmin). Itse televisio kuva on OK, digilähetykset ovat mitä ovat ja itsellä ei näy tuo nelonen HD kanava niin en ole päässyt sisäistä digiviritintä käyttämään.

Ainut miinus tulee mielestäni siitä, että jos haluaa maksullisia kanavia katsoa joutuu ostamaan erillisen adapterin korttipaikkaan eli ei käy suoraan conax kortit (en sitten tiedä miten yleistä tämä muissa telkuissa on?). Ja tietenkään äänet eivät ole mitkään ihmeelliset itse teeveessä, mutta käytän itse kotiteatteria joten en siitä miinusta omassa käytössä anna.

Eli värit ovat hyvät ja kuva terävä ja sulava mielestäni :) Varsinkin tuohon hintaan suosittelen.
 
Vastaus: Full HD-telkku PS3:n seuraksi

Ei millään pahalla, mutta huvitti vain kun herra ensin haukkui LG:tä ja nyt on ostamassa Thomsonia.:D

Hintaa 599 ja 42" Full HD... Jotenkin epäilen, että tuolla yhtälöllä et saa laadukasta niin millään.

Btw. Oliko se budjetti juuri sen 600?

juu, sillä 600 pitäs saada. en siis oo lyöny mitään lukkoon, kun telkkarin ostan vasta 3vk päästä. tuo vaan sattu silmään tuolla gigantin etusivulla.
E: 32'' siis alunperin olin ostamassa, mutta jos isomman saa, niin semmonen sitten .(jos on hyvä)
 
Vastaus: Full HD-telkku PS3:n seuraksi

Käykää nyt hyvät ihmiset katsomassa niitä telkkareita ihan oikeissakin kaupoissa omin silmin. Meillä jokaisella on oma käsityksemme hyvästä kuvasta. Joku arvostaa hyvää väritoistoa, toinen hitusen terävämpää kuvaa, kolmas hyvää liiketoistoa ja joku taas ei huomaa häntimistä tai kuvan viherrystä ollenkaan. Ja niin, käykää kaupassa jossa on mahdollisuus ihaila HD-kuvaa, mitä ei ainakaan yhdessäkään Gigantissa ole tähän mennessä tullut vastaan. Helpottaa huomattavasti päätöksentekoa kun vertailee muutamaa mallia itselleen sopivassa hintaluokassa.
 
Vastaus: Full HD-telkku PS3:n seuraksi

Muuten hyvä mutta se on melkein (no ei nyt ihan melkeinkään mutta ainaki...) ihan sama miltä telsu kaupassa näyttää kun kotona säädöt on jotain ihan muuta.
 
Vastaus: Full HD-telkku PS3:n seuraksi

Kaupassa kuva näyttää monesti paljon huonommalta kun säädöt tosiaan ovat mitä ovat tai sitten ruudussa pyörii HD-kuva esittely jossa on äärettömän loistava kuva ja kun asiakas lyö kotona seinään kiinni ja katsoo digilähetystä kuva on tietenkin 100x huonompi. Pitäisi melkein kotia pyytää useampi tv vaikka yksi kerralla ja yrittää vertailla :)
 
Vastaus: Full HD-telkku PS3:n seuraksi

mistä johtuu? vaikka käynnistäisin pelin joka on 1080 niin telkkarin yläreunaan tulee aina 720 lukemat?? töllö on sony KDL40V5500K eli pitäis olla kuitenkin ihan full hd töllö
 
Vastaus: Full HD-telkku PS3:n seuraksi

mistä johtuu? vaikka käynnistäisin pelin joka on 1080 niin telkkarin yläreunaan tulee aina 720 lukemat?? töllö on sony KDL40V5500K eli pitäis olla kuitenkin ihan full hd töllö
Onhan 1080p-näyttötila varmasti valittu näyttöasetuksista? Ja millä peleillä olet kokeillut? Jotkin 1080p-tilaa tukevat pelit eivät suostu sitä käyttämään, jos 720p-tila on valittuna.
 
Vastaus: Full HD-telkku PS3:n seuraksi

on valittu ps:n asetuksista. onko telkkarissakin omat fullhd asetukset, en ole ainakaan löytänyt.
 
Ylös Bottom