Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FullHD-telkku PS3:n seuraksi

Vastaus: Full HD-telkku PS3:n seuraksi

Noista hdmi-kaapeleista on ollut juttua, että lyhyissä ei laatu kärsi, mutta miten on, voiko näissäkin olla jotakin surkeita malleja? Huuto.netistä lähti mukaan 2m kullatuilla päillä oleva johto 10, ei hirveän kallis. : )

HDMI:n kohdalla homma on niin, että jos kaapelissa on vikaa tai se on laaduton, niin kuvassa on kunnon ongelmia, esim. vihreitä pistemäisiä artifakteja. Yleensä nuo tulevat kehnompienkin kaapelien kohdalla esiin, vain pitkissä vedoissa (2 m ei ole pitkä).

Jos menivät kuitenkin myymään sulle täyttä sekundaa, niin voin suositella näitä:

http://www.mareksound.fi/?p=productsList&iCategory=66

Kohtuu hinta, ja pidemmätkin vedot onnistuu.
 
Vastaus: Full HD-telkku PS3:n seuraksi

Jeb! Eli huomenna oon menossa ostamaan Samsungin LE40M86 töllöttimen. Ainakin tuolla aikasemmin on tullut kiitettävästi kommentia kyseisestä telkusta, etenkin nuo Scatterboxin versio yms. tiedot ovat hyödyllisiä.

Nyt lähinnä tiedustelen, mistä löytyy parhaat kuva ja muut asetukset tähän telkkuun? Ilmeisesti kannattaa laittaa kaksi eri asetusta toinen tv:n katseluun ja toinen pelaamista varten(kö)?

Onko muuten porukalla paljonkin kokemusta kyseisellä telkulla pelaamisesta ja muusta käytöstä, lähinnä onko ollut ongelmia sitten muinaisen "viherongelman"?
 
Vastaus: Full HD-telkku PS3:n seuraksi

Olen ajatellut ostaa keväällä itselleni 26 tuumaisen television.
Sony, Phillips, Samsung ja Sharp ovat käyneet mielessäni.
Muut merkit käyvät myös!

Television koko pitäisi olla 26 tuumaa. Hinta saisi olla maksimissaan 850.

Minun tarkoitukseni olisi katsoa TV-ohjelmia, mutta enimmäkseen tämä televisio tulisi pelikäyttöön.

- Kuinka suuri ero on HDTV:lla ja Full HDTV:lla?
- Mikä olisi hinta/laatu suhteeltaan minulle hyvä HDTV / FULL-HDTV televisio?
 
Vastaus: Full HD-telkku PS3:n seuraksi

Fazang, muuta en suosittele, kuin että ostaisit suosiolla vähintään 32" telkan, 26 on melko pieni, ellet pelaa alle metrin etäisyydeltä ;)
 
Vastaus: Full HD-telkku PS3:n seuraksi

:confused:
Fazang, muuta en suosittele, kuin että ostaisit suosiolla vähintään 32" telkan, 26 on melko pieni, ellet pelaa alle metrin etäisyydeltä ;)

Pelaan ehkä 2-3 metrin etäisyydeltä, sillä televisio tulisi omaan huoneeseeni eikä olohuoneeseen.
 
Vastaus: Full HD-telkku PS3:n seuraksi

:confused:

Pelaan ehkä 2-3 metrin etäisyydeltä, sillä televisio tulisi omaan huoneeseeni eikä olohuoneeseen.

Mulla on 32" ja pelaan jatkuvasti COD:ia ja lätkää ainoastaan 1½metrin päästä ja kauempaa tuntuu hieman "tyhmältä" pelata, kun näkyy muutakin kuin telkkari, tuolla rahalla saa hyvän 32" telkan ;)
 
Vastaus: Full HD-telkku PS3:n seuraksi

Television koko pitäisi olla 26 tuumaa. Hinta saisi olla maksimissaan 850.

Minun tarkoitukseni olisi katsoa TV-ohjelmia, mutta enimmäkseen tämä televisio tulisi pelikäyttöön.

- Kuinka suuri ero on HDTV:lla ja Full HDTV:lla?
- Mikä olisi hinta/laatu suhteeltaan minulle hyvä HDTV / FULL-HDTV televisio?

Sony Bravialta löytyy mallit kokoihin 26" ja 32". Full-HDTV:tä ei näissä kokoluokissa tarvitse edes harkita.

Kerrot pelaavasi 2-3 metrin päästä, tällöin ilman muuta 32". Erona kuvaputkeen, teräväpiirtotelevisiosta voi pelata paljon lähempänä kuvaruutua. Itse vedän reilun metrin päästä 32". Televisiota tulee kuitenkin katsottua heikon digi-tv:n laadun takia sieltä parista-kolmesta metristä.
 
Vastaus: Full HD-telkku PS3:n seuraksi

Sony Bravialta löytyy mallit kokoihin 26" ja 32". Full-HDTV:tä ei näissä kokoluokissa tarvitse edes harkita.

Kerrot pelaavasi 2-3 metrin päästä, tällöin ilman muuta 32". Erona kuvaputkeen, teräväpiirtotelevisiosta voi pelata paljon lähempänä kuvaruutua. Itse vedän reilun metrin päästä 32". Televisiota tulee kuitenkin katsottua heikon digi-tv:n laadun takia sieltä parista-kolmesta metristä.

Kiitos tiedosta. Olin tänään Sonyn kaupassa ja huomasin tuon linkittämäsi 26 tuumaisen television.

- Onko "SONY KDL-26T3000" televisio malli hinta/laatu suhteeltaan hyvä?
- Onko 26 tuumaisilla ja 32 tuumaisilla televisioilla suuri hinta-ero?
 
Vastaus: Full HD-telkku PS3:n seuraksi

Kiitos tiedosta. Kuinka suuri hinta-ero 26 ja 32 tuumaisilla televisioilla on?

Riippuu tietysti vähän siitä, mitkä ottaa vertailuun, mutta näyttäisi olevan siellä 200-400 välillä. Käys itse katsoo vaikka Veikon Koneen tarjontaa. Merkeistä varmaan kaikki muut ihan ok, paitsi Philips, jonka kanssa syytä olla tarkkana, esimerkki.
 
Vastaus: Full HD-telkku PS3:n seuraksi

itse olen erittäin tyytyväinen omaan Sony Bravia 40W2000 1080p :cool: Tuli osettua Planet Earth ja siinä se vasta pääsi oikeuksiinsa! tietty kyllä kirpaisi lompakkoa mutta nyt ei hymy hyydy.
 
Vastaus: Full HD-telkku PS3:n seuraksi

OT: et kai vaa ostanu nyt W2000? :confused:
vanha laite, vanhaa tekniikkaa, ei 24p tukea. hrrrr... halvemmalla olis varmasti saanu paljon parempaa. :cool:
 
Vastaus: Full HD-telkku PS3:n seuraksi

Itselle tuli viime torstaina Jimms PC-storesta Mirai 42" Full-HD. Ei voi muuta sanoa ku, että jummijammi kun on hieno vehje ja mahtava hinta/laatu suhde

Täysin jopa yllätti koska kuva on mielestäni parempaa mitä Samsung 226BW (S-paneeli) tietokonenäytössäni, mitä kumminkin on käsittääkseni kehuttu laatunäytöksi.

Yhteensopivuus PS3:n kanssa niin mahtava, että en edes muuta hommais (kaverilla sonyn 40" fullhd ja mielestäni tämä mirai on parempi ps3 käytössä).

Hyviä puolia
1080p
24p
Paneeli (ihan kiitettävästi katselukulmaa, värientoistoa, kontrastia, tummien toistoa, kirkkautta yms)
42"
Menee lähes siihen tonnibudjettiin

Tän telkkarin heikkouksiksi sanoisin.
Skaalaaminen Wii on aikamoista törkyä
Hepponen kaukosäädin.
Mirai merkkinen (ei oo niin pippeliäpidentävä mainittavaksi ystäville kuin esim sony,samsung :) )

Muuta valittamista en keksi eikä tämä johdu edes mistään että antaisin enemmän anteeksi halppistelkulle ja olen kyllä semmoinen, että älähdän varmasti jos tuotteessa on ongelmaa, en ole niitä jotka kehuvat aina omaa sen takia, että pitäis ittelle todistella sen kelpoisuus.

Suosittelen.
 
Vastaus: Full HD-telkku PS3:n seuraksi

Mulla on 32" ja pelaan jatkuvasti COD:ia ja lätkää ainoastaan 1½metrin päästä ja kauempaa tuntuu hieman "tyhmältä" pelata, kun näkyy muutakin kuin telkkari, tuolla rahalla saa hyvän 32" telkan ;)

My eyes!! OH my eyes!! They are burning :eek::eek:
Mä en vois pelata noin läheltä. Muutenkii pienimmästäki silmienpolttelusta tulee jo rillit
 
Vastaus: Full HD-telkku PS3:n seuraksi

Mulla on 32" ja pelaan jatkuvasti COD:ia ja lätkää ainoastaan 1½metrin päästä ja kauempaa tuntuu hieman "tyhmältä" pelata, kun näkyy muutakin kuin telkkari, tuolla rahalla saa hyvän 32" telkan ;)
My eyes!! OH my eyes!! They are burning :eek::eek:
Mä en vois pelata noin läheltä. Muutenkii pienimmästäki silmienpolttelusta tulee jo rillit
Oho melko lähellä Timppa pelaa :cool:

PS. itse en kyllä pelamaan 32" noin läheltä tai voihan sitä kokeillakin, kun uusi tv saapuisi kotiin tällä viikolla :rolleyes:
 
Vastaus: Full HD-telkku PS3:n seuraksi

Eihän tuo 1,5m ole mitään, kun kyseessä 32" televisio.

Tänään lähtenyt matkaan oma Sony 40V3000, jospa se kerkeäisi perjantaiksi :rolleyes:
 
Ylös Bottom