Omenanraato
Well-Known Member
Sony näytti vaihtoehtona olevan, ja eikös samsung käytä samoja komponentteja et pitäis suht laadukkaita olla, vai onko joku muu syy "samsungittomuuteen"
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Sony näytti vaihtoehtona olevan, ja eikös samsung käytä samoja komponentteja et pitäis suht laadukkaita olla, vai onko joku muu syy "samsungittomuuteen"
Selkeästi mallia "muijakin tykkää"....![]()
Tuleeko haittoja pelaamiseen 50 Hz virkistystaajuudesta kun nykyään on kaikki 100 ja 200Hz taajuudet?
Moro
Eilen kotiutu Philipsin 40" LED-TV, malli 40PFL5605H. Osaisko joku neuvoa minkälaiset kuva asetukset tuohon kannattaa laittaa.
Mulla on tämä LG ja toimii uskomattoman hyvin ps3 kanssa.
leffat toimii ja näkyy todella hyvin.
42LD650N Televisiot TV/Audio/Video
Tuolla rahalla ei mitää absoluuttista totuutta saa. Itsekin maksoin vuosi sitten TV:stä sen verran. Itse kattoisin esim. tuolta Gigantista tuon hintaluokan vehkeitä ja jos pääset paikan päälle niin aina parempi. Itse varmaan kiikuttaisin tuolta kotiin jommankumman. Silmäni tykkäävät plasmoista.Onkos kellään jotain tv:tä jota voisitte suositella, joka maksaisi korkeintaan 800€?
onko sulla b3organ ollut mitään ongelmia plasmalla jälkikuvan kanssa? Itsellä kun tulee jo LCD-näytölläkin jälkikuvaa niin en ole ikinä tohtinut edes harkita plasmaa..
Jälkikuva. En osaa termejä. Hmm. Mitäköhän tarkoitat?onko sulla b3organ ollut mitään ongelmia plasmalla jälkikuvan kanssa? Itsellä kun tulee jo LCD-näytölläkin jälkikuvaa niin en ole ikinä tohtinut edes harkita plasmaa..