taikurimerlin
New Member
Vastaus: Full HD-telkku PS3:n seuraksi
sama täällä, viimisen reilun kuukauden olen tota kapistusta miettiny ykkösvaihtoehtona, ja oon koittanu ettiä sitä joka ikisestä liikkeestä minkä ohi oon kävelly..toissapäivänä tein pienen soittokierroksen eri firmojen välillä, ja kyselin saatavuuksia, ja sen jälkeen uusia tilauseriä kun joka ikisestä mestasta sanottiin ei-oota..giganttiin kyseisiä telkkuja on tulossa niinkin pian kuin 25.2..
ei iha jaksa venaa niin kauaa..sit soitin Jimm´s pc-storeen, ja sieltä sanottiin että kyseisiä telkkuja olis mahdollisesti tulossa joko viikolla 1. tai 2..eli siis tilaukseen lähti sieltä..tossa vielä linkki, ja suosittelen vahvasti kirjautumista sisään..! kestää about minuutin, ja tilaus on helpompaa ym..Jimm's - Your toaster will never be the same!
Itsekkin olen LG 42SL8000 metsästänyt kun olen niin paljon positiivista lukenut. Varsinkin pelikäyttöön pitäisi soveltua erinomaisen hyvin todella pienen input laginsa takia.
Mistä muuten tilasit kyseisen laitteen, kun mitä itse olen katsellut niin ei tunnu saavan mistään?
sama täällä, viimisen reilun kuukauden olen tota kapistusta miettiny ykkösvaihtoehtona, ja oon koittanu ettiä sitä joka ikisestä liikkeestä minkä ohi oon kävelly..toissapäivänä tein pienen soittokierroksen eri firmojen välillä, ja kyselin saatavuuksia, ja sen jälkeen uusia tilauseriä kun joka ikisestä mestasta sanottiin ei-oota..giganttiin kyseisiä telkkuja on tulossa niinkin pian kuin 25.2..