Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FUT 16 Champions Cup | PS4 & XOne

Vastaus: FUT 16 Champions Cup | PS4 & XOne

Eiköhän tässäkin herrasmiessäännöt oo voimassa. Ei oteta lainapelee kentälle heti alotukseen :D
 
Vastaus: FUT 16 Champions Cup | PS4 & XOne

Mites vaihtopenkki ? Eli saa vaihtaa kenet vaan kentälle ? Eli ei siis mitään heti pause ja kentälle joku Rolle etc. vaan kun joku ukkeli rupee piiputtaa, niin vaihtoa kehiin. Onko ok ?

Squadi:

http://www.futwiz.com/en/fifa16/squad/762158
Just niinku largeliini totes, herrasmiessäännöt. Saa olla penkillä ketä vaan, kunhan tosiaan ei heti alotuksesta sitä heitetä kentälle.
 
Vastaus: FUT 16 Champions Cup | PS4 & XOne

Tuossa meikän jengi. Huomenna 18 eteenpäin voisin pelailla matseja! Viestiä vaan pleikalla tulemaan, vaikka en oliskaan online. Saan viestit puhelimeen ja oon heti pelivalmiina [emoji4]

90038b7003155a96265afb3e46ebed67.jpg
 
Vastaus: FUT 16 Champions Cup | PS4 & XOne

Tuossa meikän jengi. Huomenna 18 eteenpäin voisin pelailla matseja! Viestiä vaan pleikalla tulemaan, vaikka en oliskaan online. Saan viestit puhelimeen ja oon heti pelivalmiina [emoji4]

90038b7003155a96265afb3e46ebed67.jpg
Hyvän maalivahdin oot valinnu :)
 
Vastaus: FUT 16 Champions Cup | PS4 & XOne

Eka matsi korkattu ja turpaan tuli.

Enlargementti - kisaniilo

0-3

Cavani, Gonalons, cavani.
 
Vastaus: FUT 16 Champions Cup | PS4 & XOne

Penkkiähän sai käyttää vapaasti, ettei tarvi koko turneeta vetää täysin samalla aloituksella?


Pelaan jommallakummalla näistä:


IQZEtCG.jpg



I75eKes.jpg


Pääsen pelailee vasta lauantaina tosin, yölöysät edessä jne...

Saiko lainapelaajia käyttää? Jos sai ni muutan ton Marquinhosin Thiago Silvaksi, mullon viiden pelin lainakortti näköjään siitä. Mennään loput sit Rudigerin voimin. :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: FUT 16 Champions Cup | PS4 & XOne

Nytpä tuli muuten tyhmä juttu meikäläiseltä kun ilmoittauduin mukaan. Mä lähen sunnuntaina viikoks ouluun enkä muistanut koko asiaa. Jos xboxipojat kerkeis vetää pelit ennen su klo 19.00 mun kanssa niin ois kiva.

Sori :(
 
Vastaus: FUT 16 Champions Cup | PS4 & XOne

Minä voisin koittaa olla linjoilla heti viiden jälkeen, mutten taida silloin ehtiä kahta peliä. Illalla myöhemmin 21-> mahdollisesti aikaa toiselle, kun tullaan kyläilemästä.
 
Vastaus: FUT 16 Champions Cup | PS4 & XOne

Mulla vaihtui Lucas Hulkiiin, tuleepahan testattua sekin samalla.

Ja linjoilla olen nyt jos jollekin sopii matsi about saman tien.
 
Vastaus: FUT 16 Champions Cup | PS4 & XOne

Saiko lainapelaajia käyttää? Jos sai ni muutan ton Marquinhosin Thiago Silvaksi, mullon viiden pelin lainakortti näköjään siitä. Mennään loput sit Rudigerin voimin. :)
Joo, saa lainojakin käyttää!
 
Vastaus: FUT 16 Champions Cup | PS4 & XOne

tuloksia.

Lefaslayer vs ultimote

3-1

balotelli, higuain, callejon - amrabat
 
Ylös Bottom