Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FUT 16 Champions Cup | PS4 & XOne

Vastaus: FUT 16 Champions Cup | PS4 & XOne

mhart1 - Sancho69 1-4
Reus - Giroud 3x, Oxlade-Chamberlain

Sancho69 - mhart1 2-0
Giroud 2x
 
Vastaus: FUT 16 Champions Cup | PS4 & XOne

mhart1 - Sancho69 1-4
Reus - Giroud 3x, Oxlade-Chamberlain

Sancho69 - mhart1 2-0
Giroud 2x

lefaa vastaan vielä pysyin peesissä mutta Ox ja Olli oli liikaa mulle. Kauheeta höntyilyä ja muutenkin päissään söhläämistä. Parempi säästää pelit huomiselle ettei ihan tule turpaan koko iltaa. :)

Hyviä pelejä, onneksi jatketaan samalla linjalla mitä oli PS3 puolella viime versiossa. Herrasmiehiä kaikki tyynni, vaikka kannattaavatkin kaikenmaailman rupusakkeja. :D
 
Vastaus: FUT 16 Champions Cup | PS4 & XOne

lefaa vastaan vielä pysyin peesissä mutta Ox ja Olli oli liikaa mulle. Kauheeta höntyilyä ja muutenkin päissään söhläämistä. Parempi säästää pelit huomiselle ettei ihan tule turpaan koko iltaa. :)

Hyviä pelejä, onneksi jatketaan samalla linjalla mitä oli PS3 puolella viime versiossa. Herrasmiehiä kaikki tyynni, vaikka kannattaavatkin kaikenmaailman rupusakkeja. :D

Kyllä, on meillä hiano yhteisö täällä ja hianoja miähiä. Ollu niin mukavia pelejä kaikki, kun ei ravia ja glitchejä ole ollut[emoji4]

Ja Lontoo on punainen nyt ja aina, vai mitä WeePee[emoji6]
 
Vastaus: FUT 16 Champions Cup | PS4 & XOne

Matsi lassipukanaa vastaan oli aika ea:n täyteinen. Lassipukanalla oli yksi laukaus enemmän mutta mulla oli ylirima kaverina koko pelin.

Enlargementti - lassipukana

4-1

Pato, pato, giuliano, zlatan

Jonas
 
Vastaus: FUT 16 Champions Cup | PS4 & XOne

Alveksen Dani olisi arvosanaksi perusteella jäänyt luokalleen, tasan nelonen. Mutta kyllähän ne vedot hyviltä paikoilta tuli ja parempi voitti. Hauskaa oli joka tapauksessa pelata, nyt leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä :D
 
Vastaus: FUT 16 Champions Cup | PS4 & XOne

PeeHoo - mhart1 1-1

1-0 Calhanoglu
1-1 Reus
 
Vastaus: FUT 16 Champions Cup | PS4 & XOne

Mhart 0-5 PeeHoo
Chicharito(2), Calhanoglu, Andre, Sahin
 
Vastaus: FUT 16 Champions Cup | PS4 & XOne

Jonkun laista viive lagia oli mhartilla. Mut ei kelvannu uusinta matsi:(
Joo siis input lag lävähti tossa mun hostaamassa matsissa. Tuo on ihan extreme ärsyttävä ja vaikuttaa mulla todella pahasti peliin. Se on siis sitä että vedot, syötöt, taklit, juoksut yms. tapahtuu sen inan verran viiveellä. Eli periaatteessa olin jälessä aika pahasti koko ajan, mut jokatapauksessa maalit oli ihan omia puolustusvirheitä kun hermo petti. Ja pakko sanoa että ei ollut kyllä mitään jakoja tuota 4411 formationia vastaan, aivan tukossa jokainen syöttöpaikka.

Jos ois ollut ihan frameja skippaavaa menoa niin sit toki oltas uus otettu tai keskeytetty. Mä en tiedä mistä toi input lag johtuu, ja onko se EA:n servereistä vai hostaajasta vai mistä kiinni. Mut jokatapauksessa PeeHoo kyllä ansaitsi voittonsa, niin turha sitä on mitään uusintamatseja ottaa.
smile.gif
 
Vastaus: FUT 16 Champions Cup | PS4 & XOne

21 jälkeen pääsen pelailee, boksilta joku valmis ottamaan ekat pelit ?
 
Vastaus: FUT 16 Champions Cup | PS4 & XOne

WeePee - lassipukana 1-0

Konko

Sen verran sujuva oli mun yhteys taas, että kipaisen huomenna ostamaan verkkopiuhan jos ehdin :D Onkohan 30m ihan yhtä hyvä käytännössä kuin 15m, kun toi lyhyempi on pituuden osalta hiinä ja hiinä...?

WeePee kolisteli kerran tolppaa, tilanne aukesi kun yhdellä hyvin ajoitetulla taklauksella sain tehtyä kolmen pelaajan kasan. Luonnollisesti siis kolmen oman pelaajan. Lopussa vielä Dybala kiskaisi vaparin ylärimaan. Itsekin sain jopa kuusi vetoa kohti maalia joista pari ihan ok paikoista, mutta Tšekki poimi marjat.
 
Vastaus: FUT 16 Champions Cup | PS4 & XOne

Onkohan 30m ihan yhtä hyvä käytännössä kuin 15m, kun toi lyhyempi on pituuden osalta hiinä ja hiinä...?

ei vaikuta piuhan pituus nopeuteen. Huoletta voit ottaa 30m.
edit: no hinta nousee kyllä ainakin kympillä. Osta 20m piuha semmonen on itelläkin.
 
Vastaus: FUT 16 Champions Cup | PS4 & XOne

ei vaikuta piuhan pituus nopeuteen. Huoletta voit ottaa 30m.
edit: no hinta nousee kyllä ainakin kympillä. Osta 20m piuha semmonen on itelläkin.

Ja muuten, langaton yhteys on monesti parempi ku piuha kuhan se yhteys vaan on kunnollinen eikä mikään saamarin 2 meganen röppögagga. Ainakin itellä on pingi yleensä alle 30ms ja piuhalla se yllättäen melkein tuplaantui! :eek:

http://www.speedtest.net/my-result/4835920453

Ja aiheeseen, mulla on parin jannun kans pelejä pelaamatta, tänään kerkeen kahteen asti noita paukutella mut en enää sen jälkeen varmaankaan.
 
Vastaus: FUT 16 Champions Cup | PS4 & XOne

Pari tiukkaa matsia pelattuna, mutta maaleilla ei juhlittu. Tänään peleille pääseviä boksin puolelta ? 13:00-22:00




Ja Lontoo on punainen nyt ja aina, vai mitä WeePee[emoji6]
Tästä ei pitäisi olla edes epäselvyyttä :cool:
 
Ylös Bottom