Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
mhart1 - Sancho69 1-4
Reus - Giroud 3x, Oxlade-Chamberlain
Sancho69 - mhart1 2-0
Giroud 2x
lefaa vastaan vielä pysyin peesissä mutta Ox ja Olli oli liikaa mulle. Kauheeta höntyilyä ja muutenkin päissään söhläämistä. Parempi säästää pelit huomiselle ettei ihan tule turpaan koko iltaa.
Hyviä pelejä, onneksi jatketaan samalla linjalla mitä oli PS3 puolella viime versiossa. Herrasmiehiä kaikki tyynni, vaikka kannattaavatkin kaikenmaailman rupusakkeja.
Oliko ea:lla näppinsä pelissäMhart 0-5 PeeHoo
Chicharito(2), Calhanoglu, Andre, Sahin
Jonkun laista viive lagia oli mhartilla. Mut ei kelvannu uusinta matsiOliko ea:lla näppinsä pelissä
Joo siis input lag lävähti tossa mun hostaamassa matsissa. Tuo on ihan extreme ärsyttävä ja vaikuttaa mulla todella pahasti peliin. Se on siis sitä että vedot, syötöt, taklit, juoksut yms. tapahtuu sen inan verran viiveellä. Eli periaatteessa olin jälessä aika pahasti koko ajan, mut jokatapauksessa maalit oli ihan omia puolustusvirheitä kun hermo petti. Ja pakko sanoa että ei ollut kyllä mitään jakoja tuota 4411 formationia vastaan, aivan tukossa jokainen syöttöpaikka.Jonkun laista viive lagia oli mhartilla. Mut ei kelvannu uusinta matsi
Kuudesta eteenpäin varmaankin. Viimestään seitsemältä valmiina peleille.Mihin aikaan Ps4 kaverit olis linjoilla?
Onkohan 30m ihan yhtä hyvä käytännössä kuin 15m, kun toi lyhyempi on pituuden osalta hiinä ja hiinä...?
ei vaikuta piuhan pituus nopeuteen. Huoletta voit ottaa 30m.
edit: no hinta nousee kyllä ainakin kympillä. Osta 20m piuha semmonen on itelläkin.
Tästä ei pitäisi olla edes epäselvyyttäJa Lontoo on punainen nyt ja aina, vai mitä WeePee[emoji6]