Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FUT 16 Champions Cup | PS4 & XOne

Vastaus: FUT 16 Champions Cup | PS4 & XOne

PeeHoo 4-0 ulTIMOte
Gaitan, Andre, Calhanoglu, Mkhitaryan

ulTIMOte 0-6 PeeHoo
Sahin(2), Calhanoglu(2), Chicharito(2)
 
Vastaus: FUT 16 Champions Cup | PS4 & XOne

Ei oo kovin hyvä joukkue meikäläisellä, tällä kokoonpanolla ei tunnu saavan palloa pois keltään, ei vaikka ois kaks miestä yhen kimpussa :D
 
Vastaus: FUT 16 Champions Cup | PS4 & XOne

Pari tiukkaa matsia pelattuna, mutta maaleilla ei juhlittu. Tänään peleille pääseviä boksin puolelta ? 13:00-22:00

mulle passaa tänää kans illalla apaut kasin jälkeen. Ehkä aiemminkin, kattoo ny paljoko tässä tulee touhuttua muuta.
 
Vastaus: FUT 16 Champions Cup | PS4 & XOne

Sancho69 - Laakkonen33 1-4
Oxlade - Pato, Koke, Feghouli, Parejo

Kummallinen matsi. Laakkosella onnistu kaikki. Cesarille jäi 1 torjunta ja arvosanaksi 4.2 [emoji3] Paha nousta, kun antaa eka 3 eteen. Meni siinä kohtaa oikeestaan jo moti, kun kohtuu bs rankkari ja kerran pallo oman perseestä maaliin [emoji3]

Ja Tuulis, nyt se tasotus siitä Valdesista tuli. 15 koppia ja 9.8 rating [emoji3]
 
Vastaus: FUT 16 Champions Cup | PS4 & XOne

lefaslayer - laakkonen33 5-1

balotellix2, banega,busquets,suarez-koke
 
Vastaus: FUT 16 Champions Cup | PS4 & XOne

lassipukana - kisaniilo 1-0

Hulk (hero Jonas syötti)

Mulla yksi veto kohti maalia, kisaniilolla kaks. Mulla yks hyökkäys, kisaniilolla paljon enemmän kuin kaks. Mulla yksi skillmove, kisaniilolla enemmän kuin kaks.

Alveskin pääsi tällä kertaa luokalta ja puolustus toimi.
 
Vastaus: FUT 16 Champions Cup | PS4 & XOne

lassipukana - kisaniilo 1-0

Hulk (hero Jonas syötti)

Mulla yksi veto kohti maalia, kisaniilolla kaks. Mulla yks hyökkäys, kisaniilolla paljon enemmän kuin kaks. Mulla yksi skillmove, kisaniilolla enemmän kuin kaks.

Alveskin pääsi tällä kertaa luokalta ja puolustus toimi.

kova vääntö :)
alussa pääsin aikalailla nokikkain Fekirillä veskan kanssa mutta veto lähti kyllä hiiteen, vieläkin on pallo kahtelussa...

näyttää että boxi puolella tulee vähän vähempi maaleja kuin ps. Eikö me osata scoorata vai osataanko me puolustaa nii hyvi? vai molempia :p
 
Vastaus: FUT 16 Champions Cup | PS4 & XOne

kisaniilo - WeePee 1-0
cavani pukkas ainoan kulmasta

melko lirissä olin koko matsin, mokke otti 10 koppia ja pakit siivosi pari vaarallista palloa väljemmille vesille.
 
Vastaus: FUT 16 Champions Cup | PS4 & XOne

Sancho69 - PeeHoo 1-1
Fernandez (OG) - Chicharito

PeeHoo - Sancho69 2-3
Sahin, Mkhitaryan - Giroud, Ramsey (2)

Pirun hyvät pelit PeeHoon kanssa ja saatiin jannulle eka tappiokin tilille[emoji6] Mun turnee on pelien osalta nyt tässä, kiitokset kanssapelaajille! Mahtavia pelejä hienojen äijjien kanssa[emoji4] Sitten vaan jäädään odottelemaan tuloksia.
 
Vastaus: FUT 16 Champions Cup | PS4 & XOne

Lassipukana:

Tässä kuva todisteeksi. Jotain ihmehäikkää :confused: tuolla näkyy toi jengin nimikin oikein...

Joo, aika "hauska" bugi. Ei ihan overall 82 toi Suomi-porukka...

Saatiin WeePeen kanssa joukkueilta neljät sopimukset menemään kun peli heitti mut yhtä monesti ulos. Ja kuten kuvasta näkyy, WeePeen ruudulla joukkueena näkyi väärä kokoonpano vaikka mulla näkyi oikea ja valitun jengin nimikin on oikea. Ei sitten pelattu :)
 
Vastaus: FUT 16 Champions Cup | PS4 & XOne

Joo, aika "hauska" bugi. Ei ihan overall 82 toi Suomi-porukka...

Saatiin WeePeen kanssa joukkueilta neljät sopimukset menemään kun peli heitti mut yhtä monesti ulos. Ja kuten kuvasta näkyy, WeePeen ruudulla joukkueena näkyi väärä kokoonpano vaikka mulla näkyi oikea ja valitun jengin nimikin on oikea. Ei sitten pelattu :)

EA hoitaa :D
 
Vastaus: FUT 16 Champions Cup | PS4 & XOne

Meikällä on kyllä kiinnostus tähän turneeseen tasan nolla, tekis vaan mieli myydä pois nuo pelaajat jollottamasta tuolta clubista. Kerkeekö laakkonen ja ultimote vetämään matsejaan tänään klo 10-15 akselilla?
 
Vastaus: FUT 16 Champions Cup | PS4 & XOne

Mullaki lähtee kyllä samantien myyntiin balotelli ja higuain ku turnaus loppuu. Mukavaa kyllä ollut pelata ja olen valmis jo uuteen turnaukseen :D
 
Vastaus: FUT 16 Champions Cup | PS4 & XOne

Meikällä on kyllä kiinnostus tähän turneeseen tasan nolla, tekis vaan mieli myydä pois nuo pelaajat jollottamasta tuolta clubista. Kerkeekö laakkonen ja ultimote vetämään matsejaan tänään klo 10-15 akselilla?
Onnistuu mainiosti.
 
Vastaus: FUT 16 Champions Cup | PS4 & XOne

Meikällä alkaa nyt iltavuoroputki(aamupäivällä voin pelailla) ja vasta su klo15 eteenpäin voin pelailla. Eli jos herrat Large ja Tuulis vois laittaa viestiä, että millon voitais pelata matsit :)
 
Vastaus: FUT 16 Champions Cup | PS4 & XOne

Meikällä alkaa nyt iltavuoroputki(aamupäivällä voin pelailla) ja vasta su klo15 eteenpäin voin pelailla. Eli jos herrat Large ja Tuulis vois laittaa viestiä, että millon voitais pelata matsit :)
Tuolla edempänä huutelin etten voi pelailla ko vasta lasu kun unohdin reissuni. Jotennpelataan sunnuntaina :)
 
Vastaus: FUT 16 Champions Cup | PS4 & XOne

Meikällä alkaa nyt iltavuoroputki(aamupäivällä voin pelailla) ja vasta su klo15 eteenpäin voin pelailla. Eli jos herrat Large ja Tuulis vois laittaa viestiä, että millon voitais pelata matsit :)

Mä voisin ehtiä perjantaina aamulla / aamupäivällä ottamaan yhden pelin WeePeen kanssa, ok? Muuten tuttuun tapaan illalla ja pikkukakkosen aika :D olisi mitä sopivin, eli pelien aloitus 17.01 - 17.40. Parikin matsia tuohon siis voisi ehtiä varsinkin huomenna, jos joku on tuohon aikaan linjoilla. Tänäänkin ehkä, painoitus sanalla ehkä.
 
Vastaus: FUT 16 Champions Cup | PS4 & XOne

laakkonen33 - mhart1 1-4

1-0 Pato
1-1 Raffael
1-2 Pereyra
1-3 Reus
1-4 Reus (PEN)

mhart1 - laakkonen33 4-1

0-1 Adriano
1-1 Iturbe
2-1 Raffael
3-1 Goretzka
4-1 Raffael
 
Vastaus: FUT 16 Champions Cup | PS4 & XOne

Mä voisin ehtiä perjantaina aamulla / aamupäivällä ottamaan yhden pelin WeePeen kanssa, ok? Muuten tuttuun tapaan illalla ja pikkukakkosen aika :D olisi mitä sopivin, eli pelien aloitus 17.01 - 17.40. Parikin matsia tuohon siis voisi ehtiä varsinkin huomenna, jos joku on tuohon aikaan linjoilla. Tänäänkin ehkä, painoitus sanalla ehkä.

Sopii hyvin, viestitellään siis lähempänä. Jos nyt toimis pelit ;)
 
Ylös Bottom