Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Pari tiukkaa matsia pelattuna, mutta maaleilla ei juhlittu. Tänään peleille pääseviä boksin puolelta ? 13:00-22:00
lassipukana - kisaniilo 1-0
Hulk (hero Jonas syötti)
Mulla yksi veto kohti maalia, kisaniilolla kaks. Mulla yks hyökkäys, kisaniilolla paljon enemmän kuin kaks. Mulla yksi skillmove, kisaniilolla enemmän kuin kaks.
Alveskin pääsi tällä kertaa luokalta ja puolustus toimi.
Lassipukana:
Tässä kuva todisteeksi. Jotain ihmehäikkää tuolla näkyy toi jengin nimikin oikein...
Joo, aika "hauska" bugi. Ei ihan overall 82 toi Suomi-porukka...
Saatiin WeePeen kanssa joukkueilta neljät sopimukset menemään kun peli heitti mut yhtä monesti ulos. Ja kuten kuvasta näkyy, WeePeen ruudulla joukkueena näkyi väärä kokoonpano vaikka mulla näkyi oikea ja valitun jengin nimikin on oikea. Ei sitten pelattu
Onnistuu mainiosti.Meikällä on kyllä kiinnostus tähän turneeseen tasan nolla, tekis vaan mieli myydä pois nuo pelaajat jollottamasta tuolta clubista. Kerkeekö laakkonen ja ultimote vetämään matsejaan tänään klo 10-15 akselilla?
Tuolla edempänä huutelin etten voi pelailla ko vasta lasu kun unohdin reissuni. Jotennpelataan sunnuntainaMeikällä alkaa nyt iltavuoroputki(aamupäivällä voin pelailla) ja vasta su klo15 eteenpäin voin pelailla. Eli jos herrat Large ja Tuulis vois laittaa viestiä, että millon voitais pelata matsit
Meikällä alkaa nyt iltavuoroputki(aamupäivällä voin pelailla) ja vasta su klo15 eteenpäin voin pelailla. Eli jos herrat Large ja Tuulis vois laittaa viestiä, että millon voitais pelata matsit
Mä voisin ehtiä perjantaina aamulla / aamupäivällä ottamaan yhden pelin WeePeen kanssa, ok? Muuten tuttuun tapaan illalla ja pikkukakkosen aika olisi mitä sopivin, eli pelien aloitus 17.01 - 17.40. Parikin matsia tuohon siis voisi ehtiä varsinkin huomenna, jos joku on tuohon aikaan linjoilla. Tänäänkin ehkä, painoitus sanalla ehkä.