Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Game World 2002

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja BryanFur
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Jaahas selvis sitten noi pelattavat pelit ja ei ainakaan mun osalta oo kehumista. Gamecube miesten osalta varmaan on ainakin ilo uutinen kuulla, että pelattava peli finaalissa on SMBM. Ps2:lle tais olla WRC 2, joten siellä ei nähdä minkäänlaista Tekken skabaa. No pitänee harkita noita Tekken 4 SM-kisoja Tigerissa. Siis noihinhan käydään karsinnat jotka ainakin pc-puolella on jo alkanut, mutta mukaan kai voi vielä päästä. Peli on Unreal Tournament siis se alkuperäinen. No lisää tietoa pelit lehden sivuilla pelit.fi ja uusimmassa pelit lehdessä. :o

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan bryanfury80
Jaahas selvis sitten noi pelattavat pelit ja ei ainakaan mun osalta oo kehumista. Gamecube miesten osalta varmaan on ainakin ilo uutinen kuulla, että pelattava peli finaalissa on SMBM. Ps2:lle tais olla WRC 2, joten siellä ei nähdä minkäänlaista Tekken skabaa. No pitänee harkita noita Tekken 4 SM-kisoja Tigerissa. Siis noihinhan käydään karsinnat jotka ainakin pc-puolella on jo alkanut, mutta mukaan kai voi vielä päästä. Peli on Unreal Tournament siis se alkuperäinen. No lisää tietoa pelit lehden sivuilla pelit.fi ja uusimmassa pelit lehdessä. :o
Onko GameCube-sarjaan karsinnat? Vai pelataanko vain GW:ssä?
En löytänyt pelitin sivuilta mitään GW:hen liittyvää.

Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan TelpeFion
Onko GameCube-sarjaan karsinnat? Vai pelataanko vain GW:ssä?
En löytänyt pelitin sivuilta mitään GW:hen liittyvää.

Enpäs kerro kenellekään, jotta ette pääse sinne mahdollisesti voittamaan mua! Mwahhahhhaaa!!!!!!!

Heh. Toivottavasti edes joku tutisi housuissaan... Not.
Ainakin Pelit-lehden sivuilta (tulkitse tuo oikein) löytyy.
En muista sivunumeroa, mutta karsinnat ovat 15-16 marraskuuta TP:n Dosessa. Siellä nähdään, ja saadan turpiin. Pakko alkaa pelaamaan ja treenamaan Smashia taas...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Lancer
karsinnat ovat 15-16 marraskuuta TP:n Dosessa. Siellä nähdään, ja saadan turpiin. Pakko alkaa pelaamaan ja treenamaan Smashia taas...
Kyllä, näin on asia.
Dosen sivuilla www.dose.net on asiasta enemmän faktaa, sekä ilmoittautumisohjeet.
Kauheaa ettei saa tietää sääntöjä etukäteen...

Täällä kun "ilmottautumisia" kerätään niin meikäläinen on sinne tulos yhen kaverin ja sen kaverin kans.

Sillon ku se MSG2 (muisti pätkii aika ilosesti) esiteltiin ni oltiin kans ja oli vähän tungosta mut ihan mukavaa.

Kuten jo eilen ircissä uhosin, tarkoitus olisi tulla paikalle sunnuntaina suoraan tukholman risteilyltä. Saa tulla repimään hihasta ja juttelemaan.
Näin tunnistat FrankNybergin massasta:
a)Punainen Arsenalin pelipaita, jossa Dreamcast-teksti edessä.
b)Parta
c)Läski
d)Haisee viinalle
e)Näyttää risteilyltä tulleelta
f)Kiroilee paljon

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FrankNyberg
Kuten jo eilen ircissä uhosin, tarkoitus olisi tulla paikalle sunnuntaina suoraan tukholman risteilyltä. Saa tulla repimään hihasta ja juttelemaan.
b)Parta
c)Läski
d)Haisee viinalle
f)Kiroilee paljon

He

Itse jätän kyllä itse messut la - su väliin, vaikka olisihan sitä voinut tulla sunnuntaina Frankiä katsomaan. Se olisi jo matkalle hyvä peruste ;)

Vaikka eihän sitä tiedä, jos hesassa olo lauantaina venähtää sunnuntai aamuun asti, niin silloin on melkein sama väsyneenä suunnistaa itse messuille.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FrankNyberg
b)Parta
c)Läski
d)Haisee viinalle
f)Kiroilee paljon

Laita kuule nimilappu paitaan kiinni niin tunnistetaan sut. Kaikki laittaa nimilaput ja pidetään Konsoli.fin kokoontuminen jossain nurkassa, niin päästään pelilehtiin. Minä voin antaa haastattelut.

Mä näen jo jutun Pelit-lehdessä: "KonsoliFIN:iä edusti vahvasti humaltunut Arsenal-fani, joka huuteli törkeyksiä Pelit-lehden toimitukselle."

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan NviperO
Mä näen jo jutun Pelit-lehdessä: "KonsoliFIN:iä edusti vahvasti humaltunut Arsenal-fani, joka huuteli törkeyksiä Pelit-lehden toimitukselle."

Jep, mutta kielteinen mainos on melkein parasta mainosta.

Ylös Bottom