Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Code
Budjetistahan se paljon on kiinni mitä kannattaa ostaa ja mitä, tuskin viimesiä leipärahoja kannattaa Xboxiin, tai mihinkään muuhunkaan konsoliin tuhlata, mut itse ainakin olen jo mielestäni saanut ainoastaan kahdesta pelistä, Halosta ja Gothamista, täyden rahan edestä pelinautintoa koko Xboxin hinnalle. Sen verran paljon niitä on nyt reilu kuukausi tullut tahkottua. Mut eipä ne tulevat uudet pelitkään tietysti pahasta ole,heh. Eli riprap vaan Hex maaliskuussa Haloa ostamaan.
Jees, omasta budjetistahan sopiva hinta on kiinni. Jos esim. rahaa on niin ettei paskalle taivu, voisi maksaa konsolista vaikka kymppitonnin. Osa-aikaduunia tekevälle opiskelijalle, kuten minä, 3000 mk on vaan vähän liikaa. (siis kun kuitenkin pitää ostaa GC, käväistä Lontoossa ja ylläpitää katu-uskottavaa DVD-kokoelmaa )
Älä tosin yllytä Halolla.... Välillä kun tarpeeksi innostuu, katoavat estot noista ostoista täysin. Tänä viikonloppuna oli lähellä, etten lähtenyt huutamaan Panzer Dragoon Sagaa yli 80 punnalla.
Vielä Hawkille: Eihän porukka ole innostunut pelkästä hinnasta, vaan juuri niistä peleistä, joita on mahdollista saada sopuhintaan.