Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GameCuben Euroopan julkaisusuunnitelmat PALJASTETTU

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Code

Budjetistahan se paljon on kiinni mitä kannattaa ostaa ja mitä, tuskin viimesiä leipärahoja kannattaa Xboxiin, tai mihinkään muuhunkaan konsoliin tuhlata, mut itse ainakin olen jo mielestäni saanut ainoastaan kahdesta pelistä, Halosta ja Gothamista, täyden rahan edestä pelinautintoa koko Xboxin hinnalle. Sen verran paljon niitä on nyt reilu kuukausi tullut tahkottua. Mut eipä ne tulevat uudet pelitkään tietysti pahasta ole,heh. Eli riprap vaan Hex maaliskuussa Haloa ostamaan. :)

Jees, omasta budjetistahan sopiva hinta on kiinni. Jos esim. rahaa on niin ettei paskalle taivu, voisi maksaa konsolista vaikka kymppitonnin. Osa-aikaduunia tekevälle opiskelijalle, kuten minä, 3000 mk on vaan vähän liikaa. (siis kun kuitenkin pitää ostaa GC, käväistä Lontoossa ja ylläpitää katu-uskottavaa DVD-kokoelmaa :D )

Älä tosin yllytä Halolla.... Välillä kun tarpeeksi innostuu, katoavat estot noista ostoista täysin. Tänä viikonloppuna oli lähellä, etten lähtenyt huutamaan Panzer Dragoon Sagaa yli 80 punnalla. :rolleyes:


Vielä Hawkille: Eihän porukka ole innostunut pelkästä hinnasta, vaan juuri niistä peleistä, joita on mahdollista saada sopuhintaan.
 
Heh, hintakeskusteluksihan tämä meni, mutta itse olen ainakin sitä mieltä, että saan GameCube-peleistä irti todella paljon nautintoa, mutta sehän riippuu taas täysin siitä, mistä kukakin tykkää..

- Esa
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Wombut

en tiedä tekeekö MS sellasta skeida juttua kun sony... eli kielsi jossain vaiheessa kaikilta kaupoilta henk.kunta alennukset PS2:sta...

Sony ei voi mitenkään kieltää henkilökunta-alennuksia.
Tuollaiset asiat ovat kyllä täysin kaupan sisäisesti päätettävissä eivätkä siitä aiheutuvat kulut eivät ole konsolin tekijältä pois millään tavalla. Kauppa tai ketju ostaa koneet aina samaan hintaan huolimatta asetettavasta ulosmyyntihinnasta.
 
http://www.makiil5.pp.fi/uutiset_gceurooppa_2.htm

Julkaisu:
Toukokuun 3. päivä 2002

Konsoleita saatavilla:
Miljoona konetta, joista 500.000 ensimmäisenä myyntipäivänä

Suositushinnat:
Konsoli - noin 249 Euroa
Pelit - noin 60 Euroa

Julkaisuvärit:
GameCube - Lila ja musta
Ohjaimet - Lila, musta ja Purple-Clear

Julkaisupelit:
Batman Dark Tomorrow (Kemco)
Batman Vengeance (Ubi-Soft)
Burnout (Acclaim)
Crazy Taxi (Acclaim)
Dave Mirra Freestyle BMX (Acclaim)
Donald Duck Quack Attack (Ubi-Soft)
ESPN Winter Sports (Konami)
Fifa 2002 - Road To World Cup (EA Sports)
Gauntlet Dark Legacy (Midway)
ISS2 (Konami)
Luigi's Mansion (Nintendo)
NHL Hitz (Midway)
Spiderman (Activision)
Sonic Adventure 2 Battle (Sega)
Star Wars: Rogue Leader (LucasArts)
Super Monkey Ball (Sega)
Tetris Worlds (THQ)
Tony Hawk's Pro Skater 3 (Activision)
Universal Studios (Kemco)
Wave Race: Blue Storm (Nintendo)

--

- Esa
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Unreal-Hawk
Olen huomannut tss nyt "muutaman" viestin jossa kehuskellaan GC:n halpaa hintaa, okei, mutta ett he ostavat konsolinsa hinnan perusteella?! Eli jos nyt olisin... en tied, sellainen joka tekee niinkuin muut, niin ei vli miten paskoja pelej tulisi sille koneelle, mutta se kannattaa ostaa koska se on puolet halvempi kuin kilpaileva... Nyt vois sanoo thn ett HALOO! Hinnasta he puhuivat viestissn, mutta eivt sen peleist (GC:n siis). Ett tllanen tapaus...

Hinta on yksi aika merkittava tekija ostopaatosta tehtaessa. Xbox tulee yksinkertaisesti liian kalliiksi. Xboxin hinta verkkokauppa.comissa on nyt 504e. Xbox+2.ohjain+peli=504e+42e+65e=611e. Kalliiksi tulee, jos tuohon laittaa viela DVD-palikan. Kai tuossa peruspaketissa on sentaan mukana 1kpl ohjaimia?

Nayttaa Xboxin hinta meilla nuosevan yli 500e. Verkkokauppa.comin 504e taitaa olla nyt halvin hinta meilla. Muutamassa liikkeessa hinta oli 519e.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Muksis


Sony ei voi mitenkn kielt henkilkunta-alennuksia.
Tuollaiset asiat ovat kyll tysin kaupan sisisesti ptettviss eivtk siit aiheutuvat kulut eivt ole konsolin tekijlt pois milln tavalla. Kauppa tai ketju ostaa koneet aina samaan hintaan huolimatta asetettavasta ulosmyyntihinnasta.

Kasittaakseni on viela laissa (kilpailusaannokset) kiellettya valmistajan saadella milla hinnalla kauppa saa myyda laitetta. Kylla kauppa saa myyda, vaikka 1e konsolia, jos niin parhaaksi katsoo, mutta takkiin siita tulee.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Unreal-Hawk
Olen huomannut tässä nyt "muutaman" viestin jossa kehuskellaan GC:n halpaa hintaa, okei, mutta että he ostavat konsolinsa hinnan perusteella?! Eli jos nyt olisin... en tiedä, sellainen joka tekee niinkuin muut, niin ei väliä miten paskoja pelejä tulisi sille koneelle, mutta se kannattaa ostaa koska se on puolet halvempi kuin kilpaileva... Nyt vois sanoo tähän että HALOO! Hinnasta he puhuivat viestissään, mutta eivät sen peleistä (GC:n siis). Että tällanen tapaus...

Kyllä sillä hinnalla on merkitystä. Itse olin kahden vaiheilla, ostaako Xbox vai Gamecube. Kummallakin näytti olevan hyviä pelejä. Mutta kun kuulin että Cube maksaa puolet vähemmän niin totta helvetissä ostan cuben!
 
Itse en osta Cubea heti julkaisussa, mutta tulen kyllä sen ostamaan jossain vaiheessa, ehkä jo kesällä. Cuben hinta ei sinällään ole vaikuttanut ostopäätökseeni, sillä olen aikonut ostaa sen jossain vaiheessa kumminkin, mutta alhainen hinta tuli iloisena yllätyksenä ja näin ollen varmasti aikaistaa minun Cuben ostoa. Tuossa Esan julkaisu listassa on ainakin jo 3-4 itseäni kiinnostavaa peliä, mitkä voisi Cubelle ostaa, eli tuo lista lupaa ihan hyvää Cuben peleille jatkossakin. Tulevia huippupelejä ovat sitten vielä ainakin Pikmin ja SSBM.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Unreal-Hawk
Olen huomannut tässä nyt "muutaman" viestin jossa kehuskellaan GC:n halpaa hintaa, okei, mutta että he ostavat konsolinsa hinnan perusteella?! Eli jos nyt olisin... en tiedä, sellainen joka tekee niinkuin muut, niin ei väliä miten paskoja pelejä tulisi sille koneelle, mutta se kannattaa ostaa koska se on puolet halvempi kuin kilpaileva... Nyt vois sanoo tähän että HALOO! Hinnasta he puhuivat viestissään, mutta eivät sen peleistä (GC:n siis). Että tällanen tapaus...

Itse olen aikonut ostaa Cuben jo aikoja sitten, sillä tulevat pelit on se asia, minkä takia konsoleita ostan. Kyllähän X-Boxin voisin ostaa, jos sillä olisi minua kiinnostavia pelejä, mutta Cuben (ja PS2:n) tarjonta riittää minulle kuitenkin paremmin kuin hyvin. Onhan tuo halvempi hinta aina plussaa, sillä saapahan säästetyillä rahoilla ostettua pari peliä enemmän kuin oli alunperin tarkoitus :)
 
Itse olen sitä mieltä että Cube ja Xbox eivät suoraan edes kilpaile samojen pelimiesten rahoista, sen verran erilaista pelitarjonta on. Toki molemmille tulee paljon samoja pelejä, mutta molemmilla on sitten ikiomat pelinsä ja pelityypeille löytyy vastustajansa ja kannattajansa. Itse pidän etenkin auto-, urheilu, ja fps-peleistä, joten Xbox on luonnollisesti paras valinta mulle näistä kahdesta.

Ja en ymmärrä vouhotusta että Cube on puolet halvempi kuin Xbox. No totta mooses se on, puuttuuhan siitä paljon mitä Xboxissa on valmiina. Cube ei ole "halpa" vaan sen hinta on SOPIVA ominaisuuksiinsa nähden. Hulluhan Nintendo olisi jos Cubea myisi yli 2tmk:n. Kyllähän joku ostaa mieluummin saman auton ilman ilmastointia mutta joku haluaa maksaa extraa mukavuudesta. (Kovalevy on juuri tätä, mukavuutta). :)

Tämähän on vain hyvä kuluttujalle että on mistä valita. Ostohetki kun niitä harvoja hetkiä kun saa oikein luvan kanssa olla itsekäs, ostaa juuri se mikä ITSEÄÄN eniten kiinnostaa.
 
Nintendo on hyvä valinta niille kenellä on jo PS2. X-Boxin ja PS2:n pelit ovat loppujen lopuksi samankaltaisia. Auto, urheilu ja FPS pelejä löytyy.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Code
Itse olen sitä mieltä että Cube ja Xbox eivät suoraan edes kilpaile samojen pelimiesten rahoista, sen verran erilaista pelitarjonta on. Toki molemmille tulee paljon samoja pelejä, mutta molemmilla on sitten ikiomat pelinsä ja pelityypeille löytyy vastustajansa ja kannattajansa. Itse pidän etenkin auto-, urheilu, ja fps-peleistä, joten Xbox on luonnollisesti paras valinta mulle näistä kahdesta.

Ja en ymmärrä vouhotusta että Cube on puolet halvempi kuin Xbox. No totta mooses se on, puuttuuhan siitä paljon mitä Xboxissa on valmiina. Cube ei ole "halpa" vaan sen hinta on SOPIVA ominaisuuksiinsa nähden. Hulluhan Nintendo olisi jos Cubea myisi yli 2tmk:n. Kyllähän joku ostaa mieluummin saman auton ilman ilmastointia mutta joku haluaa maksaa extraa mukavuudesta. (Kovalevy on juuri tätä, mukavuutta). :)

Tämähän on vain hyvä kuluttujalle että on mistä valita. Ostohetki kun niitä harvoja hetkiä kun saa oikein luvan kanssa olla itsekäs, ostaa juuri se mikä ITSEÄÄN eniten kiinnostaa.

Niin, mutta kyllä on aika kallis kovo 1500mk vanhaa rahaa:) No siis tottakai Boxissa on enemmän vääntöäkin, mutta silti... Ei loppujen lopuksi niin paljon enemmän!
 
Originally posted by Peoplez


Niin, mutta kyllä on aika kallis kovo 1500mk vanhaa rahaa:) No siis tottakai Boxissa on enemmän vääntöäkin, mutta silti... Ei loppujen lopuksi niin paljon enemmän!

Kovo, verkkokortti, DVD-mahdollisuus, enemmän vääntöä, musan rippaus mahdollisuus ja kunnon 5.1-äänet. Kyllä tossa on ihan hyvin rahalle vastinetta :).

Ja jos aletaan pennejä laskemaan, Cuben hintaan voisi lisätä ainakin yhden käytännössä pakollisen muistikortin. Tuskin kukaan sitä ostamatta jättää? Mutta turha tästä on vääntää enempää, molemmat on varmasti mainioita pelikoneita ja molemmille löytyy paljon pelattavaa, ja kohderyhmät ovat kuitenkin aika erilaisia. Makuasioista kun on niin turha mutta silti niin mukava väitellä. ;)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Unreal-Hawk
Olen huomannut tässä nyt "muutaman" viestin jossa kehuskellaan GC:n halpaa hintaa, okei, mutta että he ostavat konsolinsa hinnan perusteella?! Eli jos nyt olisin... en tiedä, sellainen joka tekee niinkuin muut, niin ei väliä miten paskoja pelejä tulisi sille koneelle, mutta se kannattaa ostaa koska se on puolet halvempi kuin kilpaileva... Nyt vois sanoo tähän että HALOO! Hinnasta he puhuivat viestissään, mutta eivät sen peleistä (GC:n siis). Että tällanen tapaus...
Mutta myös Cubelle tulee ja sillä on jo monia huippupelejä, niin kuin on myös PS2:lla ja Xboxilla. Itse olen sitä mieltä, että ostipa sitten minkä konsolin noista tahansa, niin hyvistä peleistä ei tule varmaankaan olemaan puutetta, sillä kaikilla konsoleilla on takanaan monia huippufirmoja, jotka tekevät loistavia pelejä. Jos on valittavana monesta konsolista yksi, niin halpa hinta voi tietysti olla suurenakin tekijänä ostopäätökseen, jos konsolilla ei ole liiemmin väliä. Ja halpa hintahan yleensä tarkoittaa, että tuote ei ole yhtä hyvä kuin kalliimmat tuotteet, mutta tässä asiassa se ei pidä ollenkaan paikkaansa. Nintendo on tehnyt monia pelejä vuosien kuluessa, mutta en ole ikinä nähnyt ainuttakaan huonoa peliä, joka olisi Nintendon (tai Raren) tekemä ja onhan Nintendo hoitanut konsolien suunnittelunkin mallikkaasti vuosien varrella.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Leo Stenbuck
Nintendo on tehnyt monia pelejä vuosien kuluessa, mutta en ole ikinä nähnyt ainuttakaan huonoa peliä, joka olisi Nintendon (tai Raren) tekemä.
Noh, eipä nyt suurennella asioita (huomaa ainuttakaan!), Nintendo on tehnyt vuosien varrella montakin keskinkertaista peliä (esim. uusin esimerkki lienee Luigi's Mansion, joka ei ehkä ole huono, mutta ainaskin keskinkertainen), ja Rare myös. Mutta se on kyllä totta, että kyseisten pelitalojen pelien laatu on vuosien varrella säilynyt erittäin korkealla. Silti on niitä torttujakin tullut näiltä kahdelta pelitalolta.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Nemesis
Noh, eipä nyt suurennella asioita (huomaa ainuttakaan!), Nintendo on tehnyt vuosien varrella montakin keskinkertaista peliä (esim. uusin esimerkki lienee Luigi's Mansion, joka ei ehkä ole huono, mutta ainaskin keskinkertainen), ja Rare myös. Mutta se on kyllä totta, että kyseisten pelitalojen pelien laatu on vuosien varrella säilynyt erittäin korkealla. Silti on niitä torttujakin tullut näiltä kahdelta pelitalolta.

Mario Party ei ollut hyvä. Ei edes kaveriporukassa. Luigi's Mansion on myös hyvä esimerkki.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Solid Snake


Mario Party ei ollut hyvä. Ei edes kaveriporukassa. Luigi's Mansion on myös hyvä esimerkki.

Ymmärtääkseni Mario Party ei ollut edes Nintendon oma peli vaan kehitys oli jätetty Hudson nimiselle porukalle. Luigi's Mansion on todella hyvä, ainakin näkemäni ja kuulemani perusteella. Lyhyt ikä ei ole ennenkään pelejä hyvyyttä haitannut.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Guardian Viper
Luigi's Mansion on todella hyvä, ainakin näkemäni ja kuulemani perusteella. Lyhyt ikä ei ole ennenkään pelejä hyvyyttä haitannut.
Todella hyvä? No ei todellakaan ole kuulemani perusteella. Varsinkin silloin, kun miettii mitä saattaisi odottaa Shigerulta. Pelin on kuulemma tylsä ja erittäin lyhyt. Mutta kaipa se sitten on taas semmonen... noh, mikä se nyt olikaan.... Ai niin! semmonen mielipide juttu (mitä lie sekin tarkoittaa...).
 
Originally posted by Guardian Viper

Luigi's Mansion on todella hyvä, ainakin näkemäni ja kuulemani perusteella. Lyhyt ikä ei ole ennenkään pelejä hyvyyttä haitannut.

No jos IGN:n arvostelussa on perää niin olet niitä harvoja ihmisiä jotka pitävät "teknologia demo-pelejä" todella hyvinä.
IGN:n poikahan sanoi että on se ihan hieno peli, mutta tylsä, lyhyt ja itseään toistava.
 
Se on totta, GC tulee maksamaan puolet vähemmän kuin Xbox... Mutta muistakaa, että Suomi vero muistaa GC:täkin, siinä missä Xboxiakin. Katsellanpa hintoja hieman (Nyt en yritä todistella mitään) Xbox: kone 504 + ohjain 42 + peli 65 + DVD -kake 48 + DVD (kun on kerta kauko, niin olishan ihan kiva käyttääkkin sitä) 22 = 681 OK... GC: Kone (Laitetaan mukaan Suomi -vero) 303,78 + ohjain (veikkauksella) 42 + peli 65 + muistikortti 48 = 458,78 Selvä. Nyt spekulointia... GC:n hinta jää hyvin alhaiseksi verrattuna Xboxiin, ok, mutta siitä on myöskin karsittu DVD, Kovo ja netti -palikka, jotka tekee sen että hinta on puolet verrattuna Xboxiin, jos GC:ssä olisi nuo hinta yltäisi Xboxin rinnalle. Mutta ei voi mitään, ei voi mitään... Tosiasia: GC on halvempi kuin Xbox, mutta sillä ei ole hyviä online pelaamis varusteita kuten Xboxilla. GC:llä ei näytä olevan kummoistakaan tulevaisuutta online pelaamisessa, Xboxilla on jo. Fiktio(vai onko?): Xbox on tehokkaampi kuin GC, mutta sitä ei silmin vielä näe. GC:n ostoa olen alkanut ajatella vakavasti, mutta ensin hoidetaan tärkeämmät kotiin, eli Xbox.
 
Ylös Bottom