Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GameStop / EB Games (vanha ketju / suljettu)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Xbugs
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Jeps tossa n. 15 min sit soitettiin omenan stopista et voi tulla pelin hakeen puolen päivän jälkeen :)
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Onko tampereen koskikeskuksen liikkeellä sama käytäntö että soittavat päivää ennen jos EI peliä saa? Joku 3 viikkoa sitten varannut PS3 version eikä ole mitään kuulunut...
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Olin ennakkotilannut ja varannut GTA IV:n, EB games/Gamestop isosta omenasta. Kun liike vihdoin avataan 29.4.08 10:02 (2min myöhässä) Myyjä ilmoittaa: "on sattunut pieni onnettomuus, emmekä ole pystyneet saamaan peliä kauppaan" Naurettavaa! Ainut ketju suomessa joka ei pystyny toimittamaan peliä ajoissa tilaajilleen, jotka ovat maksaneet ennakkoon. Jopa Citymarketissa oli pelejä hyllyssä.
Miten tälläinen ketju kehtaa kutsua itseään Peli kaupaksi, ja vieläpä maailman suurimmaksi peli ketjuksi. Hävetkää! En enää koskaa osta EB gamesista pelin peliä, enkä suosittele sitä kellekkään muullekkaan.

Aina voi valita mistä pelin ostaa.

Avaisitko itse ajoissa liikkeen jos et saisi palkkaa? GS kun ei maksa palkkaa kuin pelimyymälän aukioloaikoina.Varmaan olit myös hyvin ystävällinen tätä kyseistä myyjää kohtaan, sehän toki on myyjien vika jos ketjun käyttämä kuljetusfirma hukkaa tavarat.

Oletko ostanut EB gameseista / Gamestopeista ylipäätään mitään mikä olisi maksanut hintalapun mukaisesti eikä millään "tuo 3 peliä saat yhden uuden eurolla" tarjouksella?

Minä olen, esim pc pelit ovat halpoja siellä, samaten jotkin ketjun tarvikkeet kuten komponenttijohto jota voi käyttää PS3/WII/X360/PS2. Edullinen ja kuvan laatu Wiitä käytettäessä on "hieman" parempi kuin Wiin oman komposhitin.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Kommentoidaanpa nyt vielä tätä. Ei voi toden totta syyttää Gamestoppeja siitä, että pelit ovat myöhässä, mutta on se perkele kumma, miten vanhanaikainen ja huono tiedotussysteemi noilla on.

Nimenomaan Gamestoppia (vai pitäisikö jo sanoa Games-töppiä) tästä töpeksinnästä voi syyttää, sillä ketjuhan organisoi itse kauppatavaransa maahantuonnin eikä käytä ns. virallisia maahantuojia. Ainahan on tietysti mahdollistä sysätä syytä jonkin muun tahon - jopa yksittäisen työntekijän - niskoille, mutta kyllä Gamestop viime kädessä vastaa itse organisoimastaan jakelusta kokonaisuutena.

Tämänpäiväinen PR-takaiskuhan ei suinkaan ole Gamestopin ensimmäinen, vaan vastaavia ongelmia pelien myyntiin saaminessa on ollut toistuvasti. Joidenkin nimikkeiden kohdalla jakeluviivästykset on laskettu jopa kuukausissa!

Puktuksen peräänkuuluttama tiedonvälitys (ja yleensäkin organisaation kehittäminen) olisi tietysti avainasemassa tällaisten kriisien vahinkoja minimoidessa, mutta ikävä kyllä sekään ei toimi mitenkään häävisti, pikemminkin päinvastoin: asiakkaille luvattuja puhelinsoittoja ketjun minimiin tiristetty henkilöstö ei mitenkään ehdi hoitaa säällisessä ajassa, ja kysyjille kerrotut tiedot (tai arvaukset) tuntuvat vaihtelevan monta kertaa päivässä ja aina sen mukaan, keneltä kysyy.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Jees, nyt on peli hallussa ja fiiliskin on sen mukainen. Ei enää harmita toi muutaman timman myöhästyminen niin paljoa. Eiköhän suurin osa GS:än liikkeistäkin ala tätä ihan pikapuoliin saamaan. Nyt vaan täytyy mennä iskemään GTA:n lätty koneeseen sisään ja alkaa kuuntelemaan, kun Boxi huutaa hoosiannaa:D. Jees, ja nyt vois melkein ruveta ihan vakavissaan harkitsemaan normaalia selvempää vappua. Tosin lätkän MM-kisat saattaa vielä sekottaa suunnitelmia;).
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

No nyt on peli saatu :)
On jollain tullu vissiin peini typo ku haki ton pelin, niin sai sellasen -25% alennus lapun gta 4 hintbookista. Lapussa vaan lukee "Get the official GTA VI hintbook 25% off" Gamestoppi aikaansa edellä ku myy jo kutosen hintbookkia :)
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

No nyt on peli saatu :)
On jollain tullu vissiin peini typo ku haki ton pelin, niin sai sellasen -25% alennus lapun gta 4 hintbookista. Lapussa vaan lukee "Get the official GTA VI hintbook 25% off" Gamestoppi aikaansa edellä ku myy jo kutosen hintbookkia :)

Heh, ite sain tosiaan samanlaisen lapun. Noh, on ainakin GTA kutosen julkkarin aikoihin valmiiksi hintbookin alennuslaput hyppysissä:). No, mutta se piti vielä sanoa, että loppu hyvin kaikki hyvin. Olitko mihin aikaan hakemassa tuolta Ompusta. Ite olin varmaan joskus 12.08 tai jtn vastaavaa.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Heh, ite sain tosiaan samanlaisen lapun. Noh, on ainakin GTA kutosen julkkarin aikoihin valmiiksi hintbookin alennuslaput hyppysissä:). No, mutta se piti vielä sanoa, että loppu hyvin kaikki hyvin. Olitko mihin aikaan hakemassa tuolta Ompusta. Ite olin varmaan joskus 12.08 tai jtn vastaavaa.

Aikalailla 12.30 olin siellä hakemassa ja viel mukavana yllätyksenä oli siellä se pelin mukana se 1kk gold jäsenyys
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Noniin, nyt on Sellon Gamestopissa oma PS3-versio odottamassa. Vielä kun jaksaisi istua töissä pakollisen ajan verran :)
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Missä muodossa se 500 MS-pojoa tuli? Oliko kenties pelikopan sisällä vai antoivatko sen erikseen?
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Heh, ite sain tosiaan samanlaisen lapun. Noh, on ainakin GTA kutosen julkkarin aikoihin valmiiksi hintbookin alennuslaput hyppysissä:). No, mutta se piti vielä sanoa, että loppu hyvin kaikki hyvin. Olitko mihin aikaan hakemassa tuolta Ompusta. Ite olin varmaan joskus 12.08 tai jtn vastaavaa.

Mikäs toi tommonen lappu on? Miiiiks mä en saanu? :( Pelin hain PS3:lle asematunnelin liikkeestä noin 12.15
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Jkl Gamestop saanut kamat ja soitto tuli 2min sitten. Meikä lähti kaupunkiin!

Kuten aiemmin jo mainittiin, on varauksia tosiaan paljon ja ilmeisen suotavaa on odotella soittoa. Se ei kuitenkaan tarkoita sitä, etteikö sitä voisi mennä kaupungille odottelee.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Turun gamestoppiin pelit saapuneet, juuri lähdössä varmistamaan.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Jkl Gamestop saanut kamat ja soitto tuli 2min sitten. Meikä lähti kaupunkiin!

Kuten aiemmin jo mainittiin, on varauksia tosiaan paljon ja ilmeisen suotavaa on odotella soittoa. Se ei kuitenkaan tarkoita sitä, etteikö sitä voisi mennä kaupungille odottelee.

Nyt sitten saa täpinöissään tuijottaa kännykkää tunnin ajan. Ei tunnu edes aika pitkältä...
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Jkl Gamestop saanut kamat ja soitto tuli 2min sitten. Meikä lähti kaupunkiin!

Kuten aiemmin jo mainittiin, on varauksia tosiaan paljon ja ilmeisen suotavaa on odotella soittoa. Se ei kuitenkaan tarkoita sitä, etteikö sitä voisi mennä kaupungille odottelee.
Juh, sama tuli tännekin vähän klo 13 jälkeen, eli Jyväskylän Gamestopista PS3/X360-version ennakkovaranneille soitellaan parhaillaan. Lista näkyy olevan soittoaikojen perusteella pitkähkö.
Nyt sitten saa täpinöissään tuijottaa kännykkää tunnin ajan. Ei tunnu edes aika pitkältä...
Heh, kyllä se sieltä tuloo. :)
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Tän homman suolahan on itse pelin saamisen kuumottaminen. Kenenkään elämä ei varmasti ole muutamasta minuutista saatika tunnista kiinni. Hyvää kannattaa aina hetki odottaa, niin se tuntuu vielä hyvemmälle.

En lähtis syyttelemään GameStoppia kuljetuksen myöhästymisestä, koska se ei todellakaan ole kenkään GameStoppilaisen vika. Se on enempi sääntö kun poikkeus, että jossain todella tärkeissä ja kiireellisissä tavaroissa toimitus kusee. Se pätee ihan alalla kuin alalla.

Itsekkin tässä vielä duunissa venailen, että kello löisi 17.30 ja sunnistan suoraan GameStoppiin hakemaan pelini.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Ja ainakin Asematunnelin Gamestopista sai GTA4 PS3-version, kuulemma ennen maaliskuun alkua varanneet saa varmasti omansa.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Juuri näiden ongelmien takia vaihdoin oman GTAIV ennakkotilaukseni MGS4:een ja käyn hakemassa tuon GTA:n vaikka Cittarista...

Oliks sun varaus noita uusimman tarjouksen tuotoksia vai aikaisempaa uusi peli eurolla?
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Kävin tuossa 15min sitte Jyväskylän Gamestopista oman GTA:ni hakemassa ilman, että olivat minulle soittaneet, joten jos nyt vielä joku tuskissaan kiemurtelee lattialla puhelua odottaen, niin ei muuta kuin gamestopiin hakemaan peliä.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom