Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GameStop / EB Games (vanha ketju / suljettu)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Xbugs
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Mites onko tuo 2 peliä + 1euro varauskampanja voimassa koko tämän kuun?

Ajattelin käydä parin viikon päästä varaamassa pelejä. Mistä liikkeestä Espoo-Helsinki akselilla kannattaisi käydä varaamassa? Olen ennen asioinut asematunnelin liikkeessä mutta Sellon Gamestop olisi lähempänä Tapiolaa. Ei vissiinkään pitäisi olla eroa eri liikkeiden välillä tuossa kampanjassa?

Ei se Omenankaan Game Stoppi hirveän kaukana Tapiolasta ole...
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Miten muuten jos olen varannut uncharted2 jumbosta, mutta haluankin varata sen kampista. Saanko jumbosta peruessa pelini takaisin vai saanko peleistä sen hyvityksen mitä kuitissa lukee (tässä tapauksessa 25,50x2)?
Ja mites jos pelit ovat jo sattuneet menemään myyntiin eikä vastaavia ole antaa tilalle ? Miten siinä tapauksessa toimitaan ?
Tämänkin tapauksessa homma vaatii pientä säätöä, mutta se onnistuu kyllä, mikäli kaupalla on edelleen samoja tuomiasi pelejä. Käytännössä tämä tapahtuu niin, että "ostat" vaihtamasi pelit takaisin niiden arvolla, saat pelit takaisin itsellesi ja sitten vain kiikutat ne Kamppiin ja teet uuden varauksen. Ennakkovarausdiilien peruminen on sen verran harvinaista touhua, etteivät kaikki myyjät välttämättä ole tällaista toimenpidettä koskaan tehneet, mutta kuvio onnistuu kyllä.

-Aki / GameStop Asematunneli
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Onkos muuten tietoa, että onkos tänne Lahteen milloin, jos milloinkaan ja jos on niin minne tulossa GameStoppiva? Helpottuis hieman GameStopissa käynti nääs :rolleyes:
Triioonhan sen piti tulla, mutta penteleen Tilt meni siihen :(
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Onko tuolla pelin hakemisella muuten mikään kiire jos sen ennakkovaraa vaikka tuolla 2peliä+1€ tyylillä? Aattelin tuon Batmanin varata, mutta voi olla, että olen matkoilla siinä ilmestymisen aikoihin niin ei ehkä pariin viikkoon kerkeä hakea... luulis, että ihan sama koska sen hakee, kunhan vain pelejä löytyy hyllystä.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Onkos muuten tietoa, että onkos tänne Lahteen milloin, jos milloinkaan ja jos on niin minne tulossa GameStoppiva? Helpottuis hieman GameStopissa käynti nääs :rolleyes:
Triioonhan sen piti tulla, mutta penteleen Tilt meni siihen :(
Koko ajanhan nuo ukkelit tuolla ylemmässä portaassa enemmän tai vähemmän aktiivisesti tsekkailevat sopivia liiketiloja ja muita saumoja pistää muutamia puljuja lisää pystyyn. Kovin montaa noita ei välttämättä enää Suomen kokoiseen maahan mahdu, ottaen huomioon että monet suurimmista kaupungeista on jo katettu, mutta ainakin Oulusta ja Lahdesta on kaiketi toisinaan ollut puhetta. Nämä jutut elävät aika paljon kaikenlaisista syistä, mutta toivoa ei kannata heittää. Ilmoitan toki heti jos saan itse tietää jotain uudesta myymälästä, oli se missä tahansa.

Pleieri sanoi:
Onko tuolla pelin hakemisella muuten mikään kiire jos sen ennakkovaraa vaikka tuolla 2peliä+1€ tyylillä? Aattelin tuon Batmanin varata, mutta voi olla, että olen matkoilla siinä ilmestymisen aikoihin niin ei ehkä pariin viikkoon kerkeä hakea... luulis, että ihan sama koska sen hakee, kunhan vain pelejä löytyy hyllystä.
Normaalisti noilla peleillä on se 48h pidetty hakuaikana, mutta poikkeuksia tehdään, jos niistä tiedetään tämän ajan sisällä. Eli jos pääset hyvissä ajoin ilmoittamaan, minä päivänä olet tulossa pelin hakemaan, pidetään sitä tottakai sinulle sivussa. Voit kertoa tästä myös silloin, kun sinulle soitetaan ennakkovaratun pelisi saapumisesta yleensä 1-3 päivää ennen sen julkaisua. Näiden varauslistojen läpisoittelujen tarkoituksena on juuri varmistaa se, että kaikki saavat omansa.

-Aki / GameStop Asematunneli
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Onko gamestopilla tulossa vaihtotarjous Guitar Hero 5:sta?
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Onko gamestopilla tulossa vaihtotarjous Guitar Hero 5:sta?
Toistaiseksi erityistarjousta ei ole olemassa, mutta peli kuuluu uuteen Powertradeen samalla tavalla kuin kaikki muutkin. Eli jos tuot kaksi peliä samalta koneelta vaihtoon, saat Guitar Hero 5:n hintaan 19,90€. Voi toki olla, aiempien osien tavoin erikoisempiakin diilejä on luvassa, mutta niistä en osaa kertoa toistaiseksi mitään. (Ja jos tällaisia ilmenee, voi ennakkovarauksensa tottakai vaihtaa sellaiseksi)

-Aki / GameStop Asematunneli
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Normaalisti noilla peleillä on se 48h pidetty hakuaikana, mutta poikkeuksia tehdään, jos niistä tiedetään tämän ajan sisällä. Eli jos pääset hyvissä ajoin ilmoittamaan, minä päivänä olet tulossa pelin hakemaan, pidetään sitä tottakai sinulle sivussa. Voit kertoa tästä myös silloin, kun sinulle soitetaan ennakkovaratun pelisi saapumisesta yleensä 1-3 päivää ennen sen julkaisua. Näiden varauslistojen läpisoittelujen tarkoituksena on juuri varmistaa se, että kaikki saavat omansa.

-Aki / GameStop Asematunneli

Meinaat siis, että mun varaus jotenkin vain katoaa jos en sitä hae parin päivän sisällä ja en siitä erikseen ilmoita? Mähän olen jo maksanut pelin niin luulis, että voin hakea sen vaikka kuukauden päästä, tuskinpa tuo resursseja jne. vie. Luulis, että teillä kuitenkin niitä Batmaneja myös hyllyssä on aika pitkäänkin niin miksei vaikka siitä voi ottaa sitä "minun" peliäni sitten myöhemmin?

Tuosa nyt tuli tuommoinen negatiivisen näköinen viesti, mutta tarkoitus on vain varmistaa, että saanko pelin silti vaikka en välttämättä sitä ehdi hakemaan heti, koska paikkakunnallani ei ole GS:a ja sieltä mistä sen olisin tilaamassa niin en tiedä koska ehdin, kun voin vielä reissun päälle joutua tuossa kohti.

Että jos menee liialliseks säädöks niin tietää varata netistä :)

Kiitos jo etukäteen Akille!
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Meinaat siis, että mun varaus jotenkin vain katoaa jos en sitä hae parin päivän sisällä ja en siitä erikseen ilmoita? Mähän olen jo maksanut pelin niin luulis, että voin hakea sen vaikka kuukauden päästä, tuskinpa tuo resursseja jne. vie. Luulis, että teillä kuitenkin niitä Batmaneja myös hyllyssä on aika pitkäänkin niin miksei vaikka siitä voi ottaa sitä "minun" peliäni sitten myöhemmin?
Eivät varasi tietenkään mihinkään katoa, mutta jos pelit sattuvat loppumaan, et sitä enää saa ennen kuin tulee lisää ja varauskin pelin suhteen katoaa. Tällaisessa tilanteessa käy niin, että esimerkiksi 2 peli & 1€ diilin kohdalla tuon 48h jälkeen ennakkovarauksesi purkautuu ja muuttuu tietokannassamme rahaksi, eli presell creditseiksi. Eli se 68,90€ pysyy edelleen käytettävänäsi tietokannassamme nimelläsi, mutta vaikkapa tuo Batman-varaus katoaa ja sinun kappaleesi voidaan myydä jollekin muulle.

Jos nyt tilanne on vaikka se, että olet pelin julkaisupäivänä ja vaikka viikon sen jälkeen reissussa, en näe mitään syytä, mikset voisi vastata soittaessamme puhelimeen ja kertoa uudesta hakupäivästä tai ilmoittaisi meille sellaista itse vaikka puhelimitse. Mutta joka tapauksessa, eivät rahasi ja pelisi sieltä mihinkään katoa, muuttavat vain "muotoaan". ;)

-Aki / GameStop Asematunneli
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Meinaat siis, että mun varaus jotenkin vain katoaa jos en sitä hae parin päivän sisällä ja en siitä erikseen ilmoita? Mähän olen jo maksanut pelin niin luulis, että voin hakea sen vaikka kuukauden päästä, tuskinpa tuo resursseja jne. vie. Luulis, että teillä kuitenkin niitä Batmaneja myös hyllyssä on aika pitkäänkin niin miksei vaikka siitä voi ottaa sitä "minun" peliäni sitten myöhemmin?

Tuosa nyt tuli tuommoinen negatiivisen näköinen viesti, mutta tarkoitus on vain varmistaa, että saanko pelin silti vaikka en välttämättä sitä ehdi hakemaan heti, koska paikkakunnallani ei ole GS:a ja sieltä mistä sen olisin tilaamassa niin en tiedä koska ehdin, kun voin vielä reissun päälle joutua tuossa kohti.

Että jos menee liialliseks säädöks niin tietää varata netistä :)

Kiitos jo etukäteen Akille!
Itse hain FNR4:n kolme viikkoa saapumisen jälkeen tyttären syntymän vuoksi. Ei mitään ongelmia. Kai tuo tarkoittaa, että jos et tule kahden päivän sisään, niin voi olla ettei hyllyssä ole peliä kun saavut, mutta toki sinä pelin sitten saat kun niitä tulee lisää.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

.....esimerkiksi 2 peli & 1€ diilin kohdalla tuon 48h jälkeen ennakkovarauksesi purkautuu ja muuttuu tietokannassamme rahaksi, eli presell creditseiksi. Eli se 68,90€ pysyy edelleen käytettävänäsi tietokannassamme nimelläsi, mutta vaikkapa tuo Batman-varaus katoaa ja sinun kappaleesi voidaan myydä jollekin muulle.

-Aki / GameStop Asematunneli

Jääkö toi 68,90€ sinne odottamaan batmania varten ? Vai pystyykö creditit käyttämään johonkin toiseen peliin ? Vai hyvitetäänkö toista peliä ostaessa pelkkä vaihtopelien arvo. Esim jos on vienyt kaksi 50c peliä niin hyvitys on 2x50c+1€ varaus maksu ?
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Jääkö toi 68,90€ sinne odottamaan batmania varten ? Vai pystyykö creditit käyttämään johonkin toiseen peliin ? Vai hyvitetäänkö toista peliä ostaessa pelkkä vaihtopelien arvo. Esim jos on vienyt kaksi 50c peliä niin hyvitys on 2x50c+1€ varaus maksu ?
Kuten silkka maalaisjärkikin varmasti sanoo, voit hyödyntää tuon rauenneen varausmaksun joko Batmaniin tai johonkin toiseen saman kamppanjan peliin, mutta et tietenkään voi noin vain siirtää etua ihan mihin tahansa peliin/peleihin. Sehän menisi suoranaiseksi huijaamiseksi. ;)

-Aki / GameStop Asematunneli
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Kuten silkka maalaisjärkikin varmasti sanoo, voit hyödyntää tuon rauenneen varausmaksun joko Batmaniin tai johonkin toiseen saman kamppanjan peliin, mutta et tietenkään voi noin vain siirtää etua ihan mihin tahansa peliin/peleihin. Sehän menisi suoranaiseksi huijaamiseksi. ;)

-Aki / GameStop Asematunneli

Juu näin minäkin sen ymmärsin, piti nyt vaan kysyä kun noi systeemit on välillä niin monimutkaisesti tehty.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Itse hain FNR4:n kolme viikkoa saapumisen jälkeen tyttären syntymän vuoksi. Ei mitään ongelmia. Kai tuo tarkoittaa, että jos et tule kahden päivän sisään, niin voi olla ettei hyllyssä ole peliä kun saavut, mutta toki sinä pelin sitten saat kun niitä tulee lisää.

Juuri tätä hain takaa. Kiitos Akille ja Spineshankille :)
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Pientä palautetta ja muutaman kysymyksen ja ihmettelyn ajattelin GameStopille antaa. Ensinnäkin, tuli neli vuotta opintojen aikana käytettyä Kampin liikettä, eikä toiminnasta sinällään ole mitään pahaa sanottavaa, homma toimi kivasti, kun lähes päivittäin kulki puljun ohi ja palvelu oli hyvää.

Nyt täytyy ihmetellä, että kuinka vaikeaa GameStopin kanssa toimiminen on, kun asuu kauempana, eikä liikkeessä tule matkalla asioitua. Ensimmäiseksi ruikutan pelien vaikeasta ennakkovaraamisesta! Ensinnäkin on aika hemmetin rasittavaa, aikaa vievää, kallista ja turhauttavaa, että jos haluat ennakkovarata pelin, täytyy se käydä erikseen tekemässä paikan päällä ja maksaa 5 €, kun ihan tavallinen Anttilan tavaratalo osaa ottaa pelin nimellä sivuun, kun sinne vaan soittaa esim. julkaisua edellisenä päivänä, GameStopin käytäntö pakottaa asioimaan liikkeessä kaksi kertaa yhden pelin takia, joka on mielestäni aika idioottimaista. Mikä ongelma siinä on, että jos asiakas soittaa viikkoa etukäteen 50 km päästä, että olisi julkkaripäivänä asioilla liikkeen suunnalla voiden tuoda pari peliä vaihtoon ja ottaisi samalla uuden pelin?

Samaan syssyyn ruikutan näistä vaihtotarjouksista. Hyviä juttujahan ne ovat, mutta taas voidakseni hyödyntää niitä, joutuisin ajamaan 100 km (2 x 50 km) aivan turhaan etukäteen ja maksamaan parkkimaksuja ihan vain sen takia, että yhden uuden pelin takia pitää käydä kaksi kertaa asioimassa. Mikä ongelma siinä on, ettei noita "ennakkohyvityksiä" voi antaa julkkaripäivänä peliä hakiessa, vaan silloin annetaan vain perushyvitys tuoduista peleistä? Mitä eroa se yö niihin peleihin tekee, jos ajan turhaan 100 km edellisenä päivänä, kuin että hoitaisin julkkarina kaikki asiat kerralla?

Tätä teidän yllä mainitsemaanne toimintaa ei ainakaan mielestäni voi sanoa asiakasystävälliseksi toiminnaksi! Se vie turhaa aikaa, vaivaa ja ennen kaikkea RAHAA, kun joutuu käymään turhan lenkin liikkeessä bussilla tai omalla autolla! Helpommalla ja halvemmalla pääsen, kun varaan Anttilaan pelin päivää-kahta ennen julkkaria ja vien vanhat pelit pelidivariin samalla matkalla ja otan niistä rahat, säästän samalla yli puolet bensakuluista, parkkimaksut ja aikaa!

GameStop te olette asiakkaita palveleva liike! Suunnitelkaa käytäntönne niin, että ne palvelevat asiakkaita ja asiakkaiden on mahdollisimman helppoa asioida kanssanne! Jatkan mielelläni Kampin liikkeessä asiointia, jos saatte toimintanne järjestettyä niin, ettei tarvitse ajella turhaan ja peli löytyy paikalta, eikä tarvitse kuunnella "Meillä oli 2 ennakkovaraamatonta peliä, mutta ne menivät jo, valitan, ensi viikolla saamme lisää.", kun olen puoli tuntia liikkeen avautumisen jälkeen kyselemässä peliä julkkaripäivänä...

Edit: Ja olisin erittäin kiinnostunut pienistä kommenteista ja "selityksistä" Akilta tai joltain muulta GameStopin henkilökunnalta, että miksi jotkin yksinkertaiset asiat ovat GameStopissa näin vaikeita, kun Anttilan mitään peleistä tietämätön henkilökuntakin osaa ottaa minulle pelin sivuun, jotta voin hakea sen julkkarina, kunhan muilta kiireiltäni ehdin.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Pystyykö vaihtotarjouksen K18 pelin varaamaan vaikka ei ole täysi-ikäinen ja hakee sen sitten julkaisupäivänä täysi-ikäisen kanssa?
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Pystyykö vaihtotarjouksen K18 pelin varaamaan vaikka ei ole täysi-ikäinen ja hakee sen sitten julkaisupäivänä täysi-ikäisen kanssa?

Pitäiskö samalla lähettää meiliä poliisille ja kysyä onks se "ihan ookoo" jos joku random täysi-ikäinen hakee sulle viinaa alkosta ;)
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Jos power treidaan gamestoppiin vanhat pelit, niin voinko ennakkovarata kalliimpia pelejä kuin power traden maksimiarvo maksamalla erotuksen rahana? Esim. GH kitarabundle tjms.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Siis jos hyödyntää tuota power tradea, niin saako siis vaikka Modern Warfare 2 ostettua siten, että antaa 2 X0 peliä, ja maksaa 19,90€? Ja entä jos hankkii Hardened editionin, niin paljo siinä pitää maksaa väliä? Ja siis tuo käy kaikkiin peleihin?
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Siis jos hyödyntää tuota power tradea, niin saako siis vaikka Modern Warfare 2 ostettua siten, että antaa 2 X0 peliä, ja maksaa 19,90€? Ja entä jos hankkii Hardened editionin, niin paljo siinä pitää maksaa väliä? Ja siis tuo käy kaikkiin peleihin?

Mikäli ehit niin, että niitä on vielä niin joudut maksamaan normaalin ja CE version erotuksen esim 69.90€ normaali ja CE 76.00€ eli joutuisit maksamaan 6.10€ lisää

Power tradeen kuuluu kaikki tulevat pelit.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom