Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GameStop / EB Games (vanha ketju / suljettu)

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: GameStop / EB Games

Mun mielestä Modet sais aika rankalla kädellä siivota täällä ja pistää bannia. Kaikki 5v. turhat kyselyt pois ja egoilut että hain sieltä ja sieltä iha v** alelaari pelejä jne ja vein GS liikkeeseen ja nyt on se ja se ja se peli tulossa. Who cares?! ;)
 
Vastaus: GameStop / EB Games

Olen nyt kolme kertaa (kai) käynyt asioimassa Tampereen liikkeessä ja joka kerta on ollut pirun hyvä palvelu. Uusia (?) myyjiä on ollut joka kerta, mutta (ilmeisesti) myymäläpäällikkö on siinä vieressä kärsivällisesti opastanut herroja ja neitoja kassaohjelman kanssa. Kaiken kaikkiaan on jäänyt hyvä maku tuosta liikkeestä ja palvelusta. Palvelu on ollut rentoa, asiantuntevaa ja autteliasta.
Harmi, etten ole nähnyt kuinka esim. ala-ikäisten kanssa toimivat, toivottavasti palvelu on edelleen asiallista. Joissakin Tampereen pelejä myyvissä liikkeissä lasten saama palvelu on ollut todella törkeää katseltavaa.
Peukkua ylös EB:lle! :)
 
Vastaus: GameStop / EB Games

pziuz sanoi:
Harmi, etten ole nähnyt kuinka esim. ala-ikäisten kanssa toimivat, toivottavasti palvelu on edelleen asiallista. Joissakin Tampereen pelejä myyvissä liikkeissä lasten saama palvelu on ollut todella törkeää katseltavaa.
Peukkua ylös EB:lle! :)
Itse tänään tunnelin EB:ssä käydessäni kyseisen liikkeen myymäläpäällikkö ei ostanut alaikäiseltä peliä ja vähän tuon jälkeen ei myöskään myynnyt k18 peliä alaikäiselle eli siellä ainakin toimitaan by the book noiden sääntöjen kohdalla... propsit siitä.

Ja muuten Folklorea odottaville tänään sitä kysellessäni selvisi että uusi julkaisupäivä näillänäkymin on vasta 19. tätä kuuta eli ensi viikon perjantai ja myöskin Halo3 pelit ovat loppu koska ne ovat myös microsoftin päästä kuulemma loppuneet.
 
Vastaus: GameStop / EB Games

Paljonko käytetyistä peleistä yleensä maksetaan? Jos vien sinne hyväkuntoisen xbox 360 pelin (esim crackdown tai vastaava) niin mitä semmoisista on keskimäärin maksettu?

Eikös se niiden tarjous ollut voimassa tän kuun loppuun? Ja oliko se myös niin että 2 kpl 360 pelejä niin saa yhden uuden eurolla?
 
Vastaus: GameStop / EB Games

Riippuu pelien kunnosta ja "iästä". Eli kannattaa ottaa peli kainaloon ja käydä kysäsee.
esim Resistance (ps3) pelistä ei yksinään saa kuin jotain 11 ja rapiat päälle.

muihin kysymyksiin saat vastauksen selailemalla tätä threadia tai kysymällä asiaa liikkestä :cool:
 
Vastaus: GameStop / EB Games

Onko kukaan kysellyt saako esim ps3 starter packistä alennusta jos antaa vaihdossa tietyn määrän ps2/xbox/gc pelejä?
 
Vastaus: GameStop / EB Games

Kaverille myyjä alkoi kauppaamaan starterpackia kun oltiin viemässä vaihdossa 15 kpl
ps2 pelejä. Olisi saanut puolet PS3:n hinnasta pois. Taisi olla silloinen hinta 679e Startepackilla. Ihan hyvin vanhoista peleistä. :)
 
Vastaus: GameStop / EB Games

pziuz sanoi:
Olen nyt kolme kertaa (kai) käynyt asioimassa Tampereen liikkeessä ja joka kerta on ollut pirun hyvä palvelu. Uusia (?) myyjiä on ollut joka kerta, mutta (ilmeisesti) myymäläpäällikkö on siinä vieressä kärsivällisesti opastanut herroja ja neitoja kassaohjelman kanssa. Kaiken kaikkiaan on jäänyt hyvä maku tuosta liikkeestä ja palvelusta. Palvelu on ollut rentoa, asiantuntevaa ja autteliasta.
Harmi, etten ole nähnyt kuinka esim. ala-ikäisten kanssa toimivat, toivottavasti palvelu on edelleen asiallista. Joissakin Tampereen pelejä myyvissä liikkeissä lasten saama palvelu on ollut todella törkeää katseltavaa.
Peukkua ylös EB:lle! :)
Ainakin mulle on käyttäydytty tosi hyvin tuolla samaisessa liikkeessä.

Juu, uusia myyjiä on tullut. Ainakin kaksi nuorta tyttöä, jotka eivät kaikkia juttuja vielä osaa, mutta viime kerrallakin se (tuttu) mies neuvoi sitä, kuinka varata oikea peli ja miten ottaa ne vaihtoon menneet pelit ylös.

Samalla kerralla, jolla siis olin tuomassa 3 peliä ja varaamassa Metal Gear Solid 4:sta, se mies sanoi, että tuo näyttää olen K - 18 peli, johon mä sanoin, että netissä oli sanottu sen olevan K - 15. Se mies sanoi siihen, ettei ole aivan varma siitä ja sanoi, että K - 15 ikäsuositus olisi aivan mahdollinen. Vielä se lisäsi, että jos peli on kuitenkin K - 18, niin ota huoltaja(t) mukaan, kun sitten noudat pelin.

Onneksi joissakin kaupoissa osataan joustaa näin järkevästi, kun Anttilassa mulle ei edes suostuttu myymään Paon 2. tuotantokauden DVD - boksia (K - 15... ikäsuositus) :D
 
Vastaus: GameStop / EB Games

Itsellä vain hyviä kokemuksia Jumbon gamestopista ollut kolme eri myyjää ja kaikki olleet ystävällisiä ja pahoitelleet ruuhkaa. Vein 12 xbox 360 peliä vaihtoon ja kysyisin onko kukaan saannut vielä jumbon gamestopista nhl 08 tai madden nfl 08 tai onko siellä näitä mahdollisesti tällä hetkellä?
 
Vastaus: GameStop / EB Games

Eddy93 sanoi:
Onneksi joissakin kaupoissa osataan joustaa näin järkevästi, kun Anttilassa mulle ei edes suostuttu myymään Paon 2. tuotantokauden DVD - boksia (K - 15... ikäsuositus) :D

OT: (15) Ikäraja ei ole suositus, vaan elokuva tms. on kielletty alle 15-vuotiailta. Eli ihan oikein siellä Anttilassa on toimittu.
Lähde: Valtion Elokuvatarkastamo
 
Vastaus: GameStop / EB Games

Kotisivuilla oli tuommoinen tarjous että 2 ds-pelillä + eurolla saa kumman tahansa Pokemonin. En ole ikinä Pokemoneja pelannut mutta tuohon hintaan voin ottaa riskin.
 
Vastaus: GameStop / EB Games

Monta PS2 peliä täytyy viedä, jotta saa uuden PS3 pelin? Vai onko tämä edes mahdollista?
 
Vastaus: GameStop / EB Games

Mika sanoi:
Monta PS2 peliä täytyy viedä, jotta saa uuden PS3 pelin? Vai onko tämä edes mahdollista?
Tämäkin on sanottu varmaan ainakin 10 kertaa eli pitää viedä 3 PS2 peliä
 
Vastaus: GameStop / EB Games

Mika sanoi:
Monta PS2 peliä täytyy viedä, jotta saa uuden PS3 pelin? Vai onko tämä edes mahdollista?

Jos herra vaivautuisi katsomaan pari postia ylempänä olevan linkin.
 
Vastaus: GameStop / EB Games

Mika sanoi:
Monta PS2 peliä täytyy viedä, jotta saa uuden PS3 pelin? Vai onko tämä edes mahdollista?

Ei hyvää päivää, lue muutama viesti takaperin ja vastaus löytyy sieltä! :eek:
Tiedä edes pitäisikö kertoa, mutta kolmellahan se yksi PS3-peli irtoaa.

EDIT: Hiukkasen hidas, taas kerran..

Ps. Itsellä tullut vietyä tuonne Jyväskylän pisteeseen 27 peliä ja kaikki otettu vastaan. Hyllytilanteestakaan en valita, kaikki mitä olen halunnut, olen löytänyt. Esim. Heavenly Sword, FIFA 08 ja monet muut. Joten peukaloa vaan siihen suuntaan!
 
Vastaus: GameStop / EB Games

Kuulemma ei ole skatea tai Halo 3:sta tulossa vähään aikaan asematunneliin.
 
Vastaus: GameStop / EB Games

Ro0Ki3 sanoi:
Kuulemma ei ole skatea tai Halo 3:sta tulossa vähään aikaan asematunneliin.

Ei Sellossakaan näytä olevan paremmin tuo tilanne. Minun olisi pitäny saada Halo jo viikko sitten ja vielä odottelen sitä.
Vaikka sainkin pelin halvalla niin kyllä nyt kyllä alkaa V*tuttaa. Kun Sellon myymälässä ei ole puhelinta, niin en voi soittaa myymälään ja kysyä olisiko peli tullut.
Mutta sitten kyllä vielä enemmän V*tuttaa jos CE:n levyt olisivat rikki.
 
Vastaus: GameStop / EB Games

Cal sanoi:
Ei Sellossakaan näytä olevan paremmin tuo tilanne. Minun olisi pitäny saada Halo jo viikko sitten ja vielä odottelen sitä.
Vaikka sainkin pelin halvalla niin kyllä nyt kyllä alkaa V*tuttaa. Kun Sellon myymälässä ei ole puhelinta, niin en voi soittaa myymälään ja kysyä olisiko peli tullut.
Mutta sitten kyllä vielä enemmän V*tuttaa jos CE:n levyt olisivat rikki.

Vihje: Selloon on numero. Numerotiedustelusta pitäisi jopa lohjeta Gamestop Sellolla. Tai sit pirauttamalla Kampin EB Gamesiin kaivavat sen numeron numerolistastaan.

Ja btw, Halot on loppu Microsoftilta saakka, näin sain tänään kuulla.
 
Vastaus: GameStop / EB Games

Cal sanoi:
Ei Sellossakaan näytä olevan paremmin tuo tilanne. Minun olisi pitäny saada Halo jo viikko sitten ja vielä odottelen sitä.
Vaikka sainkin pelin halvalla niin kyllä nyt kyllä alkaa V*tuttaa. Kun Sellon myymälässä ei ole puhelinta, niin en voi soittaa myymälään ja kysyä olisiko peli tullut.
Mutta sitten kyllä vielä enemmän V*tuttaa jos CE:n levyt olisivat rikki.
Ei se liike voi asialle mitään tehdä kun kaikki Halo 3 pelit on Microsoft sweden puolelta loppu. Siinä on ihan turha alkaa liikkeelle vikisemään kun ei edes valmistaja pysty pelejä toimittamaan. Jos niin kiire on peliä päästä pelaamaan niin vaihda toki Halo 3 varaus johonkin muuhan ja osta se jostakin muusta kaupasta jos niin tulen palava kiire on.

Jos tuntuu hyökkäykseltä niin sitten saa tuntua... alkaa vaan sapettamaan kun ei kukaan voi itseensä mennä ja miettiä että miksiköhän ne pelit sitten ovat loppu.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom