Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Mika sanoi:Seuraavaan en löytänyt vastausta; eli jos vien 6 PS2 peliä niin saan 2 PS3 peliä? Vai onko tässä joku limitti per henkilö?
6-15 pelien erissä olen itse viennyt Tunnelin GS:ään... ja taitaa olla joku ~40 peliä mitä on tähän mennessä tullut vietyä. Vielä olisi todella iso kasa PS2 pelejä mutta kaikki RPG:tä ja niihin en kajoa kun olen kyseiset artikkelit hankkinut verellä.Ramo sanoi:Paljonkos ootte kappalemäärissä vieneet pelejä ja minneppäin suomeen. Ihan vaan mielenkiinnosta. Itse oon häikäilemättömästi käyttänyt hyväksi tätä mainiota tarjousta ja ostanutkin "muutaman" ihan vaan vaihtomielessä. Tosin en uusia mistään prismasta vaan frendien gtaat & muut köntät. Oiskohan mulla vajaa viiskyt ps2 nimikettä vietynä this far...
Eli määriä ja missä liike sijaitsee?
tommy55 sanoi:Voinko viedä xbox-pelejä vaihd.. no ei vaineskaan.
Oikea kysymys: onko kukaan vielä kysynyt Rock Bandin saatavuutta tai siis voiko tuollaisen pistää varaukseen?
Bandicoot sanoi:Itse olen toimittanut Jumboon 4 X360 peliä ja 12 PS2 peliä ja vaihdossa olen ottanut uutuuspelejä sekä ratin boxille. Kaikki pelit ovat löytyneet omista varastoista, paitsi Anttilan alelaarista löytämäni 3 PS2 peliä hintaan 5/kpl. Oli vaan ihan pakko tarttua tohon
Turusta oon itse hakenut ohjaimia 3kpl. Tosin olivat kuulemma tarkistaneet ylemmältä taholta että niin ei saa tehdä, mulle myivät euron välillä kun olivat aiemmin luvanneet. PSPn otin kanssa 5 pelin tuottaman 100 alennuksella. Voihan sitä tietysti koittaa mutta uskoisin että eivät enää anna tarvikkeita ulos.Doctor Pepper sanoi:Isossa Omenassa voi vaihtaa myös tarvikkeisiin, ei pelkästään peleihin. Muissa liikkeissä en ole asioinut.
Jep, Jumbon avajaistarjousta hyödyntäen pelejä pystyy vaihtamaan myös tuotteisiin, ei vain peleihin. Uskoisin etä PS3:kin irtoisi riittävällä pelimäärällädae sanoi:Ratinkin olet saanut tarjouksen kautta? tietysti välin olet maksanut vai oliko kyseessä vain normaali vaihto?
Wii peleistä en tiedä, mutta Xbox 360 pelejä pystyy.made44 sanoi:En jaksanut selata koko ketjua läpi, joten kysyn suoraan: voiko Wii- ja xbox360-pelejä vaihtaa uusiin peleihin?
Ro0Ki3 sanoi:Kuulemma ei ole skatea tai Halo 3:sta tulossa vähään aikaan asematunneliin.
Ro0Ki3 sanoi:Kuulemma ei ole skatea tai Halo 3:sta tulossa vähään aikaan asematunneliin.
kebel sanoi:Perkele, lupailivat että on vielä muutama kappale tulossa loppuviikosta. Nyt tietääkseni on loppuviikko joten ei taida mullekaan herua. On se niin väärin kun päivää julkaisun jälkeen menee hakemaan ja kestää useita viikkoja että saa sen varatun pelin itselleen.
Sanoivatko syytä että miksi noita ei ole tulossa asematunneliin? Ihan kun olisin kuullut että ovat vaihtamassa EA Swedenistä, EA Suomeen? Voisiko tästä johtua että on ongelmia pelien toimituksessa? Halo 3 on siis kuitenkin loppu ihan Microsoftilta asti että se on ihan ymmärrettävää. Mutta EA pelit kai myöhästyy ton takia.
No voissittehan te noin tehdä. Itse odottelen PS3 Stangleholdia ja lupailivat täksi viikoksi.kebel sanoi:Ottakaa joku selville sen asematunnelin jätkän numero ja aletaan pommittaan sille puheluita "MISSÄ MUN PELI ON?!". No ei sentään, vitsivitsi. Harmittaa kyllä vaan suuresti :|