Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GameStop / EB Games (vanha ketju / suljettu)

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: GameStop / EB Games

Seuraavaan en löytänyt vastausta; eli jos vien 6 PS2 peliä niin saan 2 PS3 peliä? Vai onko tässä joku limitti per henkilö?
 
Vastaus: GameStop / EB Games

Mika sanoi:
Seuraavaan en löytänyt vastausta; eli jos vien 6 PS2 peliä niin saan 2 PS3 peliä? Vai onko tässä joku limitti per henkilö?

Kyllä saat. Joudut antamaan vielä 1/peli, eli yhteensä 2. Mitään limittiä ei ole.
 
Vastaus: GameStop / EB Games

Paljonkos ootte kappalemäärissä vieneet pelejä ja minneppäin suomeen. Ihan vaan mielenkiinnosta. Itse oon häikäilemättömästi käyttänyt hyväksi tätä mainiota tarjousta ja ostanutkin "muutaman" ihan vaan vaihtomielessä. Tosin en uusia mistään prismasta vaan frendien gtaat & muut köntät. Oiskohan mulla vajaa viiskyt ps2 nimikettä vietynä this far... :cool:

Eli määriä ja missä liike sijaitsee?
 
Vastaus: GameStop / EB Games

Ramo sanoi:
Paljonkos ootte kappalemäärissä vieneet pelejä ja minneppäin suomeen. Ihan vaan mielenkiinnosta. Itse oon häikäilemättömästi käyttänyt hyväksi tätä mainiota tarjousta ja ostanutkin "muutaman" ihan vaan vaihtomielessä. Tosin en uusia mistään prismasta vaan frendien gtaat & muut köntät. Oiskohan mulla vajaa viiskyt ps2 nimikettä vietynä this far... :cool:

Eli määriä ja missä liike sijaitsee?
6-15 pelien erissä olen itse viennyt Tunnelin GS:ään... ja taitaa olla joku ~40 peliä mitä on tähän mennessä tullut vietyä. Vielä olisi todella iso kasa PS2 pelejä mutta kaikki RPG:tä ja niihin en kajoa kun olen kyseiset artikkelit hankkinut verellä.

Itsekkään en ole alelaareihin koskenut mutta sitä kummasti kerääntyy paskapelejä omiinkin hyllyihin ilman alelaareja kun on PS2 ollut hyllyssä julkaisemispäivästä saakka :)
Kaveritkin ovat pelejä lahjoittaneet "hyvään tarkoitukseen" kun taidan olla ainoa tässä kaveripiirissä kenellä PS3 on :p

Yksi tuttava vei kerralla 60 peliä ja kaikki otettiin kuulemma vastaan mutta myyjä kyllä naurahti väsyneen oloisesti kun kaveri näytti partaa vaille joulupukilta jätesäkki olalla :D
 
Vastaus: GameStop / EB Games

Itse olen toimittanut Jumboon 4 X360 peliä ja 12 PS2 peliä ja vaihdossa olen ottanut uutuuspelejä sekä ratin boxille. Kaikki pelit ovat löytyneet omista varastoista, paitsi Anttilan alelaarista löytämäni 3 PS2 peliä hintaan 5/kpl. Oli vaan ihan pakko tarttua tohon :rolleyes:
 
Vastaus: GameStop / EB Games

Hyvä tarjous.

Itse oon tullu ostettua jo kymmenkunta peliä ja varauksessa on parikymmentä :D Samalla pääs eroon +30kpl ps1 peleistä joista sai vähän taskurahaa. Jumbossa olen asioinut ja ovat ottaneet kaikki pelit vastaan mukisematta ja aina toitottavat "kärräät vaikka kottikärryllä pelejä tänne, me otetaan kaikki vastaan" :D

Ainut haittapuoli mikä ko. ketjulla on, on se että pelejä on erittäin nihkeästi saatavilla. Tämä kyllä heijastuu maahantuojan puolelle enemmän kuin itse peliliikkeelle. Ainakin Guitar Herojen saatavuus on ERITTÄIN nihkeää, ollut varauksessa jo kuukauden verran jokainen GH. No GH3 tulee vasta ensi kuussa joten sen osalta ymmärrettävää. Tosin nyt sitten kuulin että esim asematunnelissa olisi ollu pelejä, vaan eipä ole enää :(

Kaikki tulevat pelit varattuna ja myös ne joista en välitä, mutta kavereille voi myydä halvemmalla kuin kaupasta :D
 
Vastaus: GameStop / EB Games

Voinko viedä xbox-pelejä vaihd.. no ei vaineskaan.
Oikea kysymys: onko kukaan vielä kysynyt Rock Bandin saatavuutta tai siis voiko tuollaisen pistää varaukseen?
 
Vastaus: GameStop / EB Games

tommy55 sanoi:
Voinko viedä xbox-pelejä vaihd.. no ei vaineskaan.
Oikea kysymys: onko kukaan vielä kysynyt Rock Bandin saatavuutta tai siis voiko tuollaisen pistää varaukseen?


Voi varata, ainakin jumbossa, hinta on kyllä yli tarjouksen 74,90e että joutuu maksaa erotuksen. Niillä ei oo itse pelille vielä hintaa tiedossa, mutta varata voi.
 
Vastaus: GameStop / EB Games

Bandicoot sanoi:
Itse olen toimittanut Jumboon 4 X360 peliä ja 12 PS2 peliä ja vaihdossa olen ottanut uutuuspelejä sekä ratin boxille. Kaikki pelit ovat löytyneet omista varastoista, paitsi Anttilan alelaarista löytämäni 3 PS2 peliä hintaan 5/kpl. Oli vaan ihan pakko tarttua tohon :rolleyes:

Ratinkin olet saanut tarjouksen kautta? tietysti välin olet maksanut vai oliko kyseessä vain normaali vaihto?
GS:ssa missä itse olen käynyt on puhuttu, että tarjous ei koske hardista - pelkästään pelejä.
Jos tarjouksen kautta niin sieltähän irtoaa ratit halvalla, vink vink ( myös kauppiaat jotka tätä threadia lukevat ) :p
 
Vastaus: GameStop / EB Games

Isossa Omenassa voi vaihtaa myös tarvikkeisiin, ei pelkästään peleihin. Muissa liikkeissä en ole asioinut.
 
Vastaus: GameStop / EB Games

Doctor Pepper sanoi:
Isossa Omenassa voi vaihtaa myös tarvikkeisiin, ei pelkästään peleihin. Muissa liikkeissä en ole asioinut.
Turusta oon itse hakenut ohjaimia 3kpl. Tosin olivat kuulemma tarkistaneet ylemmältä taholta että niin ei saa tehdä, mulle myivät euron välillä kun olivat aiemmin luvanneet. PSPn otin kanssa 5 pelin tuottaman 100 alennuksella. Voihan sitä tietysti koittaa mutta uskoisin että eivät enää anna tarvikkeita ulos.
 
Vastaus: GameStop / EB Games

dae sanoi:
Ratinkin olet saanut tarjouksen kautta? tietysti välin olet maksanut vai oliko kyseessä vain normaali vaihto?
Jep, Jumbon avajaistarjousta hyödyntäen pelejä pystyy vaihtamaan myös tuotteisiin, ei vain peleihin. Uskoisin etä PS3:kin irtoisi riittävällä pelimäärällä :)
 
Vastaus: GameStop / EB Games

En jaksanut selata koko ketjua läpi, joten kysyn suoraan: voiko Wii- ja xbox360-pelejä vaihtaa uusiin peleihin?
 
Vastaus: GameStop / EB Games

made44 sanoi:
En jaksanut selata koko ketjua läpi, joten kysyn suoraan: voiko Wii- ja xbox360-pelejä vaihtaa uusiin peleihin?
Wii peleistä en tiedä, mutta Xbox 360 pelejä pystyy.
 
Vastaus: GameStop / EB Games

Ihan oman kokemukseni halusin lisätä tähän soppaan.
Tampereen liikkeessä onnistui kaikki ostot ja varaukset erittäin kivuttomasti ja sain erittäin ystävällistä palvelua. Kassalla oli lyhythiuksinen, silmälasipäinen mies.
Hänelle siis plussaa...

Eli kaikki viemäni pelit otettiin kiltisti vastaan. Mukana oli vanhojakin yksilöitä kuten GameCuben Madden 2004 ja Def Jam Vendetta ja läjä PS2 pelejä jne. Mukana esim myös. NHL 2K6...
Kaikki pelit oli tosiaan tip top kunnossa (kuten kaikki pelini aina:p ), joten sen suhteen ei kai tietysti valittamisen aihetta olisikaan ollut.

Vaihtoon tuli läjä PS2/PS3 pelejä, lähinnä varaukseen:
- Rogue Galaxy
- Heavenly Sword
- Folklore
- Assassins Greed
- Army of Two
- Guitar Hero 3 + kitara
- Kane & Lynch
- Uncharted: Drakes Fortune
- Metal Gear Solid 4

Guitar Hero 3:sta ei tarvinnu maksaa ylimääräsiä, mutta muutamasta muusta kylläkin vitosen verran. Yhteensä maksoin väliä 19.

Säästöä tuli kuitenkin melkoisesti ja GameStopille iso kiitos.:D
 
Vastaus: GameStop / EB Games

Ro0Ki3 sanoi:
Kuulemma ei ole skatea tai Halo 3:sta tulossa vähään aikaan asematunneliin.

Perkele, lupailivat että on vielä muutama kappale tulossa loppuviikosta. Nyt tietääkseni on loppuviikko joten ei taida mullekaan herua. On se niin väärin kun päivää julkaisun jälkeen menee hakemaan ja kestää useita viikkoja että saa sen varatun pelin itselleen.

Sanoivatko syytä että miksi noita ei ole tulossa asematunneliin? Ihan kun olisin kuullut että ovat vaihtamassa EA Swedenistä, EA Suomeen? Voisiko tästä johtua että on ongelmia pelien toimituksessa? Halo 3 on siis kuitenkin loppu ihan Microsoftilta asti että se on ihan ymmärrettävää. Mutta EA pelit kai myöhästyy ton takia.
 
Vastaus: GameStop / EB Games

Ro0Ki3 sanoi:
Kuulemma ei ole skatea tai Halo 3:sta tulossa vähään aikaan asematunneliin.

Höh, mullekkin lupailtiin, että saisin skateni tällä viikolla. No ei voi mitään.
 
Vastaus: GameStop / EB Games

kebel sanoi:
Perkele, lupailivat että on vielä muutama kappale tulossa loppuviikosta. Nyt tietääkseni on loppuviikko joten ei taida mullekaan herua. On se niin väärin kun päivää julkaisun jälkeen menee hakemaan ja kestää useita viikkoja että saa sen varatun pelin itselleen.

Sanoivatko syytä että miksi noita ei ole tulossa asematunneliin? Ihan kun olisin kuullut että ovat vaihtamassa EA Swedenistä, EA Suomeen? Voisiko tästä johtua että on ongelmia pelien toimituksessa? Halo 3 on siis kuitenkin loppu ihan Microsoftilta asti että se on ihan ymmärrettävää. Mutta EA pelit kai myöhästyy ton takia.

Ei sanonut muuta. Kyselin vain, että onko skatea tai Haloa hyllyssä/tiskin takana ja vastaus oli ei ja ei kannata odottaakkaan vähään aikaan. Näin muistaakseni.
 
Vastaus: GameStop / EB Games

Ottakaa joku selville sen asematunnelin jätkän numero ja aletaan pommittaan sille puheluita "MISSÄ MUN PELI ON?!". No ei sentään, vitsivitsi. Harmittaa kyllä vaan suuresti :|
 
Vastaus: GameStop / EB Games

kebel sanoi:
Ottakaa joku selville sen asematunnelin jätkän numero ja aletaan pommittaan sille puheluita "MISSÄ MUN PELI ON?!". No ei sentään, vitsivitsi. Harmittaa kyllä vaan suuresti :|
No voissittehan te noin tehdä. Itse odottelen PS3 Stangleholdia ja lupailivat täksi viikoksi.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom