Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GameStop / EB Games (vanha ketju / suljettu)

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: GameStop / EB Games

Itsehän kävin ensimmäisen kerran asematunnelin gamestopissa 28.9. Kyselin skatea (päivää aikaisemmin oli julkaisu) oli loppu, enkä ole vieläkään saanut sitä. Samalla kertaa kyselin halo 3:sta ja sain sen tasan viikko sitten vasta käsiin. Varastotilanne on HUONO.
 
Vastaus: GameStop / EB Games

kebel sanoi:
Itsehän kävin ensimmäisen kerran asematunnelin gamestopissa 28.9. Kyselin skatea (päivää aikaisemmin oli julkaisu) oli loppu, enkä ole vieläkään saanut sitä. Samalla kertaa kyselin halo 3:sta ja sain sen tasan viikko sitten vasta käsiin. Varastotilanne on HUONO.
Eilen oli sinne tullut skatea, mutta ei fifaa :mad:
 
Vastaus: GameStop / EB Games

Itsekin tässä ajattelin lauantaina 6 peliä viedä liikkeeseen. Soitin Kampin liikkeeseen ja sain kuulla, että se ei olekkaan tuolla voimassa. Voisiko joku kertoa missä Asematunneli ja sen liike tarkalleen sijaitsee? He muuten kertoivat, että siellä ei vieläkään ole puhelimia...

Entä onko tuolla näkynyt seuraavia pelejä hyllyssä / varastossa?
PS2
Guitar hero 1,2 tai 3 tai rocks the 80 kitaran kanssa
Naruto: Uzumaki Chronicles
Naruto: Ultimate ninja 1 tai 2
NDS
The Legend of Zelda: Phantom Hourglass
Puzzle Quest: Challenge of the Warlords
Pokémon Pearl
Pokémon Diamond
Final Fantasy III
 
Vastaus: GameStop / EB Games

Mihinkäs kategoriaan tuolla lasketaan DS pelit? Kelpaavatko ollenkaan tarjoukseen.
 
Vastaus: GameStop / EB Games

Wiille ei näköjään pysty varmaan pelejä jos ne ovat hiemankin vähemmän suosittuja nimikkeitä. Heroes 2:sta lähdin alkujaan varaamaan, mutta kun sitä ei ollut niin pyysin NFS: Pro Streettiä. Ei ollut sitäkään. Hyllyssä oli kuitenkin Tiger Woods 08, jonka sitten nappasin.

Mitään tämän tärkeämpiä pelejä ei tuolta uskalla varata.
 
Vastaus: GameStop / EB Games

lostis sanoi:
Eilen oli sinne tullut skatea, mutta ei fifaa :mad:

Tulin sieltä noin tunti sitten. Ei ollu skatea tarjolla. On se saatana kumma kun lykkäävät koko ajan sitä. Ensimmäisen kerran (28.9 perjantai) kun sitä kysyin, sanoivat että "alku viikosta saadaan". Seuraavan viikon keskiviikkona kävin katsomassa tilanteen, sanoivat että "ens viikon alkupuolella". Taas kerran keskiviikko ja lupailivat että "loppuviikosta tulee". Jaa-a jaa-a, saas nähä mitä loppuviikosta sanovat kun paukkaan sisään kyselemään. Vattu 2 viikkoo sit julkastu peli eikä vieläkään saa. Tehny niin monta kertaa jo mieli mennä toisesta kaupasta ostaa mut ei sitä nyt viitsi kun on maksettu ja varattu jo.
 
Vastaus: GameStop / EB Games

Jos ketään kiinnostaa, niin PS3:n Skatea on tulossa huomenna varastoon ainakin Tampereelle. Noutamaan--> :D
 
Vastaus: GameStop / EB Games

Paras tarjous ikinä!

Vein tänään taas kolme peliä. Ja vieläkin ne otti kaikki pelit mukisematta. Kysyin, oliko MGS 4:n jo tullut niiden listoille. Vastaukseksi sain kyllä. Eikun vain varaukseen.
Ei paha! Nyt olen vienyt ko. kauppaan jo 12 peliä ja olen saanut jo yhden PS3 pelin (FIFA 08). Varauksessa on loput PS3 - pelit (CoD 4, PES 2008, MGS 4)

BTW, Tampereen kaupassa ei enää mainosteta ko. tarjousta, vaikka se siis päättyy vasta 31.10 :eek:
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: GameStop / EB Games

Eddy93 sanoi:
Tää tarjous on niin hyvä!
BTW, Tampereen kaupassa ei enää mainosteta ko. tarjousta, vaikka se siis päättyy vasta 31.10 :eek:

Käsittääkseni eivät missään välissä ole mainostaneet, en ainakaan itse ole huomannut moista vaikka aikas usein ohi olen mennyt. Mun puolesta voisivat lopettaa koko tarjouksen.

Voi sitä itkua ja kitinää jos tarjous loppuukin päivän tai kaksi etuajassa. Mahtaa tänne tulla vihaisia kirjoittajia (joiden viestihistoria käsittää alle 10 viestiä).
 
Vastaus: GameStop / EB Games

Rixa sanoi:
Käsittääkseni eivät missään välissä ole mainostaneet, en ainakaan itse ole huomannut moista vaikka aikas usein ohi olen mennyt. Mun puolesta voisivat lopettaa koko tarjouksen.

Voi sitä itkua ja kitinää jos tarjous loppuukin päivän tai kaksi etuajassa. Mahtaa tänne tulla vihaisia kirjoittajia (joiden viestihistoria käsittää alle 10 viestiä).
Kyllä ainakin silloin, kun kävin ensimmäisen kerran ko. kaupassa (varmaankin 20.9) oli heti ovessa iso mainos tarjouksesta, katosta roikkui mainoksia ja pöydällä oli vielä pieniä lappuja tarjouksesta, jotka mainostivat tietysti tarjousta :D
 
Vastaus: GameStop / EB Games

Ah, olen sitten ollut todella sokea. Ainoan lapun minkä olen havainnut siellä oli mainos "Ostamme pelisi". Nooh valikoiva katse katsos :p
 
Vastaus: GameStop / EB Games

Eddy93 sanoi:
Eli sain varattu Metal Gear Solid 4:n (PS3:lle) 5,70 + 1 = 6,70 :D Ei paha! Nyt olen vienyt ko. kauppaan jo 12 peliä, joista 6 oli oikeasti käytettyjä

Alelaarihuoraaja! No ei.

Pitäis itekkin käydä kierteleen vähän noita alelaareja, jos sattus löytää jotai halpaa.
 
Vastaus: GameStop / EB Games

Eddy93 sanoi:
Olin jo lähdössä harmitellen vähän kehnoja tarjouksia, kunnes silmäni osuivat tarjoukseen "Xbox pelejä 1,90 /kpl!" Aivoni alkoivat rullaamaan. GameStoppissahan oli vielä tarjous jäljellä :D

Ostin, ennen kuin kukaan muu kerkesi, NFL Street 2:n, NBA Live 2005:n ja The Lord of the Rings: Tho Towers yhteishintaan 5,70 :D Ostoksen jälkeen revin muovit ja hintalaput pois ja kiikutin ko. Xbox - pelit GameSpottiin.

Noniin....kuinkahan kauan menee, että nuo pelit eivät enää käy Tampereen liikkeeseen...:rolleyes:
 
Vastaus: GameStop / EB Games

Nii.. etenkin kun täällä huudellaan et mitkä pelit on ostettu ja mistä ja minne ne on samantien viety. Parempi kun on vaa hiljaa :cool:
Näitäkin foorumeja lukee luultavasti moni GS myyjä. :D
 
Vastaus: GameStop / EB Games

Muke sanoi:
Nii.. etenkin kun täällä huudellaan et mitkä pelit on ostettu ja mistä ja minne ne on samantien viety. Parempi kun on vaa hiljaa :cool:
Näitäkin foorumeja lukee luultavasti moni GS myyjä. :D
Jep. Aikaisemmilla sivuilla oli maininta että GS:n myyjä oli lukenu kfinistä alelaari-tarinoita. Vaikka olis kuinka mukava egottaa sillä, että mitä löysi mistä ja kuinka paljon ale-pelejä sinne liikkeeseen vei, niin arvaa sanooko ne ens kerralla teille mieluummin että "peliä on hyllyssä" vai että "ei ole, eikä ole tulossa pitkään aikaan"?
 
Vastaus: GameStop / EB Games

Kauankohan se 3 peliä + euro = 1 uusi peli on vielä voimassa? Ajattelin jos ens viikolla lähtis Tampereen GameStopis käymään kattelee mitä löytyy, sain 6 turhaa peliäkin kerättyä sitä varten.
 
Vastaus: GameStop / EB Games

Zuor sanoi:
Kauankohan se 3 peliä + euro = 1 uusi peli on vielä voimassa? Ajattelin jos ens viikolla lähtis Tampereen GameStopis käymään kattelee mitä löytyy, sain 6 turhaa peliäkin kerättyä sitä varten.
Edelleenkin 31.10 asti. Voisi vähän selata tämän ketjun vanhoja viestejä niin olisit saanut sen itsekin selville:rolleyes:
 
Vastaus: GameStop / EB Games

Zuor sanoi:
Kauankohan se 3 peliä + euro = 1 uusi peli on vielä voimassa? Ajattelin jos ens viikolla lähtis Tampereen GameStopis käymään kattelee mitä löytyy, sain 6 turhaa peliäkin kerättyä sitä varten.
Joka sivulla varmaan kysytty jo, ja vastattu. Mutta sanotaan sitten vielä; 31.10. loppuu. Eli tän kuun vielä voimassa

E: Kuuleri oli nopeempi
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom