Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GameStop / EB Games (vanha ketju / suljettu)

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: GameStop / EB Games

kebel sanoi:
Tähän väliin pieni arvostelu asematunnelin gamestopista.

Asiakaspalvelu: Hyvä. 2 asiantuntevaa miespuolista henkilöä avustamassa + 1 vähemmän pätevä naispuolinen henkilö.
Hinnat: Kallista. Alkuperäiset hinnat ovat todella törkeät. 75e pelistä minkä voi saada 10-20e halvemmalla muualta on liikaa.
Varasto: Heikko. Tästä on paha sanoa näin uudesta liikkeestä + tarjouksen aiheuttamasta asiakastulvasta, mutta tämän hetken tilanne on suoraan sanottuna paska. Kaikki suosituimmat pelit ovat loppu (halo 3 oli loppu heti kolmantena päivänä ja joutui odottamaan yli viikon että sitä sai uudestaan, SKATE:a en ole vieläkään saanut johtuen varasto-ongelmista ja GH II oli loppu muutamaan otteeseen.)
Liikkeen tilat: Pieni mutta siisti koppi. Ruuhka-aikana hieman hiostava tunnelma.
Tarjous: EPIC!

Kyllähän nuo myyjät itsekkin harmittelivat varaston heikkoa tilannetta. Liike on sen verran uusi, että tavarankuljetukset eivät vielä skulaa täydellä vahvuudella. Sanoivat ainakin minulle, että tällä viikolla pitäisi tulla mm. Skatea.
 
Vastaus: GameStop / EB Games

Melkein varkain on EB noussut mun suosikiksi ihan siitä syystä, että he maksavat joistain käytetyistä peleistä melko reilusti (joskus jopa enemmän mitä itse on maksanut ulkomailta tilatessa), ja huolivat nekin pelit, joita pyörii nurkissa pölyä keräämässä. Pelien hinnat sinänsä ovat tuolla melkoiset, mutta kohtuuhintaisia käytettyjä pelejä tuntuu löytyvän joka kerta tuolla Kampin liikkeessä vieraillessani. Lisäksi myyjien kanssa on tullut heitettyä aina läppää ja ovat olleet ihan mukavan oloisia, ja tämä nyt ihan vaan vastapainona tuolle "myyjät vittuilee" asenteelle tässä keskustelussa.
 
Vastaus: GameStop / EB Games

kebel sanoi:
1 vähemmän pätevä naispuolinen henkilö.

Siis millä perusteella kyseinen henkilö on vähemmän pätevä? Tunnen henkilökohtaisesti ja kyllä se pitkän linjan pelaaja on, mutta tuolla firmassa on ollut töissä vasta pari viikkoa.
 
Vastaus: GameStop / EB Games

Radikus sanoi:
Siis millä perusteella kyseinen henkilö on vähemmän pätevä? Tunnen henkilökohtaisesti ja kyllä se pitkän linjan pelaaja on, mutta tuolla firmassa on ollut töissä vasta pari viikkoa.


Itsekin kävin tuolla muutama viikko sitten ja silloin vaikutti olevan ensimmäisiä päiviä töissä. Nimen omaan tuo myyntialankokemuksen ja itseluottamuksen puute silloin ainakin paistoivat läpi. Mikäs siinä, kaikkihan ovat joskus aloittelijoita jossakin. :rolleyes:
 
Vastaus: GameStop / EB Games

Radikus sanoi:
Siis millä perusteella kyseinen henkilö on vähemmän pätevä? Tunnen henkilökohtaisesti ja kyllä se pitkän linjan pelaaja on, mutta tuolla firmassa on ollut töissä vasta pari viikkoa.

Niin siis sitä meinasin että kaksi kertaa olen hänelle jutellut, eikä kummallakaan kerralla osannut sanoa yhtään tietoa. Kovasti yritin kysellä että koska tulee sitä ja tätä, mutta eipä saanut hyvää vastausta yhteenkään kyssäriin. Mutta onhan se ihan ymmärrettävää kun on uusi kauppa ja uusi työntekijä. Kyllä ne kaks jäbää siellä kuitenkin hommat paremmin hoitaa.
 
Vastaus: GameStop / EB Games

Mitäänsanomaton myyjä tuo kyseinen naishenkilö kieltämättä on asematunnelissa (liekö ollenkaan kokemusta asiakaspalvelusta?). Pakko yhtyä muihin tässä.

Mutta hällä väliä kun liikkeen äijät ovat _erittäin_ puheliaita, ainakin se vaalea(?) pitkä kaveri.

Tänään taas gamestoppiin hyödyntämään viimeisen kerran tarjousta.
 
Vastaus: GameStop / EB Games

Kyllä syö miestä kun Kuopio näköjään jääny taas ilman. En ainakaan itse löytänyt kyseistä kauppaa sieltä. :mad:
 
Vastaus: GameStop / EB Games

Primitive sanoi:
Kyllä syö miestä kun Kuopio näköjään jääny taas ilman. En ainakaan itse löytänyt kyseistä kauppaa sieltä. :mad:

Ei ole ei. Kyllä vituttaa vielä yksi vaihtokeikka lähtee Jyväskylään asti tekemään.. :(

Toivottavasti jossain vaiheessa tulis. On kumminkin sen verran iso talousalue.
 
Vastaus: GameStop / EB Games

Kävimpä tänään kyselemässä olisikohan Halo 3:n Ce tullut myymälään.
No eipä ollut kaupassa yhtään kappaletta mitään versiota! :eek:
Ihmettelivät kaupassa, kun ei ole Haloja näkynyt. No toivottavasti tulisi kuitenkin tän viikon aikana.

Jotain hyötyä reissusta kuitenkin oli, kun vein vaihtoon 2 Xbox 360 peliä, PDZ:n ja King Kongin.
Ne sitten vaihdoin Tiger Woods 08:n, joka on muuten mahtava peli :D .
 
Vastaus: GameStop / EB Games

Viime perjantaina kävin vaihtamassa 3kpl xbox/ps2 pelejä tunnelin liikkeessä, myyjänä oli silloin kampin keskuksen liikkeestä vaalea hiuksinen jamppa.
Ihan rento kaippari oli ja katsoi pelit että ei hirveitä naarmuja sekä että ohjekirjat olivat mukana.
Tänään kävin sitten uudemman kerran samaisessa liikkeessä vaihtamassa 6kpl ps2/xbox pelejä,
myyjänä oli lyhythiuksinen nainen, katsoi pelkästään että ohjekirjat olivat tallella, ei levyjen kuntoa.
Kummallakin kerralla ihan asiantuntevasti kertoi peleistä jne. varastotilanteesta, hyvä maku jäi kampanjasta / myymälästä.
Tosin nälkä kasvaa aina syödessä joten tekisi vielä mieli käydä jotain vaihtamassa :D
Vaihdokkeina tulivat Stranglehold, Halo3, PES 7 (sitten kun ilmestyy) :cool:
 
Vastaus: GameStop / EB Games

Tänään vein vanhat änärit ja pessit turun liikkeeseen ja ottivat mukisematta kaiken vastaan. Joukosta löytyi kaiken lisäksi this is football 2002 classiccina, jonka myyjä otti myös vastaan kiltisti. Asiakaspalvelu toimi ja mukaan tuli fifa 08 ja tiger woods pga tour 08. Varasin myös liikkeestä loppuneen skaten ja 25.10 ilmestyvän pes 2008:n, joten 12:sta vanhasta ps2 pelistä oli ihan mukavasti hyötyä.
 
Vastaus: GameStop / EB Games

Varmaa vastattu 100 kertaa, mutta enivei, kauan tuo "tuo 3 peliä maksa 1" on viellä voimassa? Syyslomalla (alkaa 22. päivä) pitäis täältä hikisestä lahdesta tulla hesaa käymää ja ajattelin tuoda vähän pelejä mukana.
 
Vastaus: GameStop / EB Games

T4iZuuni sanoi:
Varmaa vastattu 100 kertaa, mutta enivei, kauan tuo "tuo 3 peliä maksa 1" on viellä voimassa? Syyslomalla (alkaa 22. päivä) pitäis täältä hikisestä lahdesta tulla hesaa käymää ja ajattelin tuoda vähän pelejä mukana.

Mainoksissa ainakin luki, että 31.10 saakka tarjous olisi voimassa.

Mulla on ainakin ihan hyvät kokemukset asiakaspalvelusta asematunnelin Gamestopista, kun kolmen eri myyjän kanssa siellä olen asioinut. Se kyllä hieman ihmetyttää, miten Gamestopin/EB Gamesin kaltaisella ketjulla ei ole keinoja hankkia hyllyjä täyteen uusimpia pelejä. Itsekin olen odotellut jo reilun viikon päivät Warhawk&headset -komboa. Luulisi, että SCEE:n tehtaat syytäisivät Warhawkin kaltaista valtavirtanimikettä kauppiaille, mutta jostain syystä sitä ei Gamestopin hyllyillä näy.
 
Vastaus: GameStop / EB Games

Vainukoira sanoi:
Mainoksissa ainakin luki, että 31.10 saakka tarjous olisi voimassa.

Mulla on ainakin ihan hyvät kokemukset asiakaspalvelusta asematunnelin Gamestopista, kun kolmen eri myyjän kanssa siellä olen asioinut. Se kyllä hieman ihmetyttää, miten Gamestopin/EB Gamesin kaltaisella ketjulla ei ole keinoja hankkia hyllyjä täyteen uusimpia pelejä. Itsekin olen odotellut jo reilun viikon päivät Warhawk&headset -komboa. Luulisi, että SCEE:n tehtaat syytäisivät Warhawkin kaltaista valtavirtanimikettä kauppiaille, mutta jostain syystä sitä ei Gamestopin hyllyillä näy.

Kyseinen ketjuhan on suuressa maailmassa tunnettu siitä että ilman ennakkovarausta on melkein mahdotonta saada uusia pelejä suoraan hyllystä.

Pitävät mahdollisimman pientä varastoa jotta tavaraa ei jää käteen.
 
Vastaus: GameStop / EB Games

Te jotka olette käyneet Jumbon GameStopissa niin kysympä että löytyykö sieltä Guitar Hero I tai GHII? Tai muita uudempia PS2 pelejä kuten Okami tai God of War II. Ja ohjekirjat löytyy multa 4/6 pelistä joten eivät kai ala siitä vinettämään?

Tällä viikolla menossa vaihtamaan mutta vähän epävarma olo ottavatko pelejäni vastaan.

E: Ja nuo Guitar Herot nimen omaan kitaran kanssa.
 
Vastaus: GameStop / EB Games

Chury sanoi:
Te jotka olette käyneet Jumbon GameStopissa niin kysympä että löytyykö sieltä Guitar Hero I tai GHII? Tai muita uudempia PS2 pelejä kuten Okami tai God of War II. Ja ohjekirjat löytyy multa 4/6 pelistä joten eivät kai ala siitä vinettämään?

Tällä viikolla menossa vaihtamaan mutta vähän epävarma olo ottavatko pelejäni vastaan.

E: Ja nuo Guitar Herot nimen omaan kitaran kanssa.
jumbossa ainakin minulta on otettu kaikki pelit mitä vein sinne:cool:
 
Vastaus: GameStop / EB Games

Muntu sanoi:
Ottiko siis se rillipää niitä ohjekirjattomia pelejä vastaan?!

*Anteeksi kun vastaus kesti.*

Ekalla kerralle kun menin ilman ohjeettomia pelejä, kysyin rillipäältä käyvätkö ne - kävihän ne.

Ensikerralla kun menin niin siellä oli se nuorempi mies, eikä sekään mitään vikissyt.
 
Vastaus: GameStop / EB Games

Chury,itse kun kävin jumbon Gamestopissa n. viikko sitten sanoivat että GH kolmea tulee vasta 23.11.07.Siis tarkoitan juuri tuota GH3 + kitara bundlea.Laitoin itse PS2 version varaukseen.
 
Vastaus: GameStop / EB Games

Chury sanoi:
Te jotka olette käyneet Jumbon GameStopissa niin kysympä että löytyykö sieltä Guitar Hero I tai GHII? Tai muita uudempia PS2 pelejä kuten Okami tai God of War II. Ja ohjekirjat löytyy multa 4/6 pelistä joten eivät kai ala siitä vinettämään?

Ainakin Guitar Hero I:n "Rock the 80's"-pakettia (kitaran kanssa) näkyi vielä. Noita muita mainitsemiasi PS2:n laatupelejä ei kannata haaveilla löytävänsä suoraan hyllystä, ellei sinne sitten ole ihan justiinsa tullut uutta lähetystä (minkä varaan ei nykytilanteessa oikein kannata laskea).

Vaihtotarjouksen kaatuminen ohjekirjojen puuttumiseen tuntuu riippuvan ihan pärstäkertoimesta. Joidenkin kohdalla se ei ole ollut ongelma, joidenkin kohdalla taas on.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom