Uusin itku ja poru sai taas laiskan ahterini vääntäytymään asematunneliin kysymään mikä on tämä uusi linjaus ja miksi se tehtiin vasta tässä vaiheessa. Vastaus oli hyvin selkeä.
Ennakkovarauksia voidaan edelleen ottaa mutta jo julkaistujen pelien varaustilanne on ylittänyt valmistajilta asti varaudutun kynnyksen ja liike haluaa välttää ottamasta epämääräisen pitkiä jonoja. Esimerkkinä mies sanoi skaten ja bioshockin pitkät jonot joiden lyhenemisestä ei ole mitään tietoa. Tältä pohjalta siis logiikka voittaa spekulaation. Jo ilmestyneitä pelejä ei saa varata koska niitä lähetetään varastotilanteen mukaan myymälöihin. Nopeat syö hitaat mutta koska ihmiset käyvät purnaamassa "MISSÄ MUN PELI ON!?", julkaistujen pelien varaus on poistettu.
Ennakkovarauksia voi ottaa koska niihin pystytään vielä varautumaan etukäteen, tiedettiin kertoa. Eipä tämä minun osaltani muuttanut mitään koska Eternal Sonata oli vielä saatavilla ja muut kiinnostuksen kohteet ovat tulevaisuudessa. Kysyin myös miksi joissakin liikkeissä ei oteta edes ennakkoja, ja sain selitykseksi vain väärinkäsityksen.
Ihmiset: liikkukaa, kysykää. Hirveää huutoa edestakaisin eikä yhtään oikeaa informaatiota. Hieman hankala etsiä mitään järkevää linjausta sen perusteella mitä täällä puhutaan, suosittelen melkeinpä käymään paikan päällä kuin luottamaan sokeasti mihinkään mitä täällä lukee. Näin ainakin itse tein ja sain omalta osaltani selkiyden.