Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GameStop / EB Games (vanha ketju / suljettu)

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Ison omenan gamestop ei nähtävästi ota enää minkään laisia varauksia koskien kampanjaa. En sitten mitää ottanut kun tarjonta oli niin nihkeää. VOisi käydä asematunnelin liikkeessä jos sielä kerran varaukset toimivat.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Tänään kävin vaihtamassa 360:sen, 3 xbox360-peliä, 5 xbox peliä ja välirahaa Playstation 3 Starter Packiin. Hintaa jäi maksettavaksi 230.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

hontti04 sanoi:
Ison omenan gamestop ei nähtävästi ota enää minkään laisia varauksia koskien kampanjaa. En sitten mitää ottanut kun tarjonta oli niin nihkeää. VOisi käydä asematunnelin liikkeessä jos sielä kerran varaukset toimivat.

Kävin tänään siellä vaihtamassa kolmea PS2-peliä (Anttilasta haettu :p), kelasin Skaten pyytää mutta ei kuulemma varaus onnistunut. Tiedä sitten koskiko tuo vain julkaistuja pelejä. Viime viikolla vielä ainakin tulevien pelien varaus onnistui.

Itse olen tuolta siis ennakkovaraukseen käynyt hakemassa Orange Boxin ja Guitar Hero III:n X360:lle, ja vaihtopelinä otin PGR 4:n. Myynnissä, vink vink :p Pidän itse jos ei myyntiin mene, ei tässä tule paljoa pelailtua kun boksi lähti Saksan kiertueelle.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

made44 sanoi:
Tänään kävin vaihtamassa 360:sen, 3 xbox360-peliä, 5 xbox peliä ja välirahaa Playstation 3 Starter Packiin. Hintaa jäi maksettavaksi 230.

Öh, aika huono diili kyllä. Mutta ei aloiteta konsolisotaa :p
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Lgo sanoi:
Öh, aika huono diili kyllä. Mutta ei aloiteta konsolisotaa :p

Ei tarvitsekaan:p. Ostin pleikkarin lähinnä blueray-soittimen ja sille tulevien pelien takia. Boksille tulevat pelit, jotka itseäni kiinnostavat sattuvat tulemaan pleikkarille, mutta pleikkarille minua kiinnostavat pelit eivät tule boksille.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Lgo sanoi:
Kävin tänään siellä vaihtamassa kolmea PS2-peliä (Anttilasta haettu :p), kelasin Skaten pyytää mutta ei kuulemma varaus onnistunut. Tiedä sitten koskiko tuo vain julkaistuja pelejä. Viime viikolla vielä ainakin tulevien pelien varaus onnistui.

Itse olen tuolta siis ennakkovaraukseen käynyt hakemassa Orange Boxin ja Guitar Hero III:n X360:lle, ja vaihtopelinä otin PGR 4:n. Myynnissä, vink vink :p Pidän itse jos ei myyntiin mene, ei tässä tule paljoa pelailtua kun boksi lähti Saksan kiertueelle.



Valitettavasti tuntuu siltä että kovalla ja suoralla selkärangalla vedetty loistotarjous nihkeillään lopuksi niin että hommasta olisi voinut parempikin maku jäädä. Ihmeellistä veistelyä vain reilu viikko tarjousajan deadlinesta on jännä ratkaisu, jolla firma tuskin muuta saa aikaiseksi kuin vihaisia ns. viimehetken tarjouskäyttäjiä. Lisäksi on todella kummallista ettei firma käytä YHTENÄISTÄ linjaa läpi Suomen.

Mielestäni tarjouksen loppuunasti vieminen vaikka itkien olisi parempi vaikka persetulosta sillä muutama tuhat tehtäisiinkin enemmän kuin itkemisellä julkaisupäivistä. Reilu ja hyvä tarjous, jonka olisi suonut menevän loppuun asti edes alkuperäisillä ehdoillaan.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

made44 sanoi:
Ei tarvitsekaan:p. Ostin pleikkarin lähinnä blueray-soittimen ja sille tulevien pelien takia. Boksille tulevat pelit, jotka itseäni kiinnostavat sattuvat tulemaan pleikkarille, mutta pleikkarille minua kiinnostavat pelit eivät tule boksille.
Lyhyesti siis: Pleikan yksärit kiinnostavat :D
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

cchaou sanoi:
Mielestäni tarjouksen loppuunasti vieminen vaikka itkien olisi parempi vaikka persetulosta sillä muutama tuhat tehtäisiinkin enemmän kuin itkemisellä julkaisupäivistä. Reilu ja hyvä tarjous, jonka olisi suonut menevän loppuun asti edes alkuperäisillä ehdoillaan.

Näinhän se pitäisi tehdä. Ensivaikutelma firmasta kyllä on/oli hyvä, mutta tämä tarjouskäytännön muuttuminen ja se ettei liikkeessä ole (uusia) pelejä joihin vaihtaa pelejä kampanjan mukaisesti, tuo kyllä huonon fiiliksen firman toiminnasta.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Count_M sanoi:
Näinhän se pitäisi tehdä. Ensivaikutelma firmasta kyllä on/oli hyvä, mutta tämä tarjouskäytännön muuttuminen ja se ettei liikkeessä ole (uusia) pelejä joihin vaihtaa pelejä kampanjan mukaisesti, tuo kyllä huonon fiiliksen firman toiminnasta.

No itse en kuitenkaan kääntyisi gamestoppia haukkumaan tämän tarjouksen vuoksi koska uskon että pääasiassa jokainen luulisi olevan tyytyväinen että tälläistä tarjousta pidettiin edes jonkun aikaa... Ja tuskin ennen GS:ää Suomessa mahdollisuutta samanlaiselle tarjoukselle olisi ollut.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Mä kävin tänään jo toista kertaa jyväskylä gamestopissa siis edel. kerta joskus viikko sit ja yritin varata/vaihtaa mario galaxyn itselleni niin ne väittää, että niillä ei ole sitä peliä listassa eli en voi varata.

Vaikka olen lukenut esim täältä että ihmiset ovat varanneet kyseistä peliä kys.kaupasta...ELI MITÄ **** ne oikein siel selittää

Et onko muille tullut vastaavia kokemuksia
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Mrvise sanoi:
Mä kävin tänään jo toista kertaa jyväskylä gamestopissa siis edel. kerta joskus viikko sit ja yritin varata/vaihtaa mario galaxyn itselleni niin ne väittää, että niillä ei ole sitä peliä listassa eli en voi varata.

Vaikka olen lukenut esim täältä että ihmiset ovat varanneet kyseistä peliä kys.kaupasta...ELI MITÄ **** ne oikein siel selittää

Et onko muille tullut vastaavia kokemuksia

Itse sain varattua juuri tuolta Jyväskylän GameStopista, myyjänä oli se kivan näköinen blondi. Marion varaus (x2) meni hyvin läpi. Jonoa kuulemma on paljon Marion kohdalla, varoitteli että julkaisupäiväksi ei saisi. Noh sitä seuraavalla viikolla onkin sitten Guitar Hero 3 jo vuorossa, joten tuurilla olisi Marioita silloin paikalla, niin saisi samaan suppuun haettua (saahan sitä toivoa).
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Mage sanoi:
Itse sain varattua juuri tuolta Jyväskylän GameStopista, myyjänä oli se kivan näköinen blondi. Marion varaus (x2) meni hyvin läpi. Jonoa kuulemma on paljon Marion kohdalla, varoitteli että julkaisupäiväksi ei saisi. Noh sitä seuraavalla viikolla onkin sitten Guitar Hero 3 jo vuorossa, joten tuurilla olisi Marioita silloin paikalla, niin saisi samaan suppuun haettua (saahan sitä toivoa).

millon kävit varaa??

noh pitää kyylätä et se blondi ois siellä ku se mies ja se pitkä tummatukkanen kaunotar ei selvästikkään tiedä asioista mitään :(
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Mrvise sanoi:
millon kävit varaa??

noh pitää kyylätä et se blondi ois siellä ku se mies ja se pitkä tummatukkanen kaunotar ei selvästikkään tiedä asioista mitään :(

15.10.07
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Homman nimi tänään oli hyllyn tyhjennys ja Vantaalle EB:hen päin. Eipä tarvitse ostaa pelejä enää yli puoleen vuoteen :)

Kiva tarjous, ei voi muuta sanoa.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Pibe sanoi:
Homman nimi tänään oli hyllyn tyhjennys ja Vantaalle EB:hen päin. Eipä tarvitse ostaa pelejä enää yli puoleen vuoteen :)

Kiva tarjous, ei voi muuta sanoa.

Mitä kaikkee varailit?
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Oliko tuo asemantunnelin liike näitä joissa tulevien pelejä varaus onnistuisi? Isossa omenassa oli niin nihkeä valikoima ja varaus ei onnisunut ollenkaan.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

hontti04 sanoi:
Oliko tuo asemantunnelin liike näitä joissa tulevien pelejä varaus onnistuisi? Isossa omenassa oli niin nihkeä valikoima ja varaus ei onnisunut ollenkaan.

Jumbon liike taitaa olla ainoa jossa saa varattua tulevia pelejä, jo julkaistuja ei saa sielläkään varattua.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Count_M sanoi:
Jumbon liike taitaa olla ainoa jossa saa varattua tulevia pelejä, jo julkaistuja ei saa sielläkään varattua.
No voi kettu. Taitaa siten kampanja jäädä käyttättä kun tuonne on aika pitkä matka. En tajua miksi jo julkaistuja pelejä ei saa varata vaan hyllystä löytyvät. Saas nyt nähdä jos sen pgr 4 sitten hankkisi kun sitä näkyi olevan.... Ihme pelleilyksi tääki kampanja meni. Harmittaa kun en huomannu aikaisemmin.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Itse sain onneksi hyödynnettyä tarjousta oikein ryminällä ja hankin/varasin:
GTA4
Godfather
Metal Gear Solid 4
Call Of Duty 4
Pirates of the Caribbean
Rainbow Six Vegas
F.E.A.R.
Stuntman Ignition
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

No niin, on tullut luettua threadia niin kauan, että viimeinkin uskaltaudun myös oman mielipiteeni liikkeestä lausua...

Aluksi plussat:

Jo kesällä bongasin Kampissa tuon viiden pelin vaihtotarjouksen ja tyhjentelin hyllyä ps2-peleistä tehden x360-peleille tilaa. Mietin jo silloin, että varmasti tappiota tekevä tarjous. Kyselin tuttavallisesti myyjältä tarjouksen ehdoista, johon hän totesi asiallisesti, että koska se on reilu tarjous kaupalta, niin odotetaan reiluutta myös asiakkailta, etteivät tuo lähimmästä alelaatikosta pelejä vaihtoon --kaunis ajatus, mutta itse lähdin samantien liikkeestä lähdettyäni keskustan Sokokselle etsimään 5e:n pelejä.

Kun tänne Espooseen avattiin uudet liikkeet, ja kolmen pelin (+euron) vaihtotarjous alkoi, kuljinkin sitten säännöllisesti laajentamassa x360-peliarsenaaliani lähes ilmaiseksi. Mietin kyllä monesti, että mikä järki tuossa tarjouksessa oli...Jopa Espoonlahden Pelimestassa asioidessani puhui myyjä, että ketju on syvällä pisissä tarjouksensa kanssa. Noh, ken tietäisi? En ainakaan minä. Ehkäpä Gamestopin johdossa on mua terävempiä ihmisiä töissä. Kaverini sai jopa päähänsä, että ostaa liikkeestä käytettyjä 2:n ja 3:n euron pelejä, repiä hintalaput irti ja vie takaisin liikkeeseen vaihtoon. Kertoi kyllä huomanneeensa, että kaikki käytetyt konsolipelit on nostettu alkaen 7,90e hintaan. Ymmärrän kyllä hintojen nostot, tuskinpa haluavat kovin monta kertaa myydä 3:lla eurolla ~25e:lla sisäänostamansa pelit.:cool:

Kun olin Nalle Puh:in, Pes2:n ja NHL02:n kanssa menossa Selloon Halo3:a ostamaan ( julkaisupäivän jälkeen ), sain ennakkotilata sen kampanja-alennuksella, koska tuotetta ei ollut hyllyssä. Sen jälkeen ei kyseinen temppu olekaan onnistunut.

Lisäksi jokainen myyjä, kenen kanssa olen asioinut, on ollut palvelualtis, asiantunteva ja ystävällinen minua kohtaan, eli kehut tästä kaikkien pääkaupunkiseudun liikkeiden henkilökunnille.

Sitten miinuksia:

Muutama päivä sitten ostettuani kaverilta 9ps2 peliä 20e hintaan (eivät oikeastaan tuonkaan arvoisia :D), säikähdin kun Sellossa ei enää näkynyt kampanjatarjouskylttejä. Kävin hädissäni kysymässä myyjältä, että eikö sen alennuksen pitänyt olla tämän kuun loppuun? Myyjä pyysi minut sivummalle ja sanoi, että on se voimassa edelleen kaikista hyllystä löytyvissä peleissä, mutta mitään ei saa varata kampanjatarjouksella.

Nooh, en tiedä onko kampanja vetänyt niin paljon asiakkaita vai onko uutuuspelit hyllyssä kampanjan loppuun saakka, mutta hyllystä ei kehuttavsti pelejä löytynyt. Nappasin viimeisen NHL08:n ja lähdin kuuden jäljelle jääneen pelin kanssa Isoon Omenaan, josta sain ostettua hyllyn viimeisen PGR4:n ja Blazing Angels 2:n.

Aivan käsittämättömän raukkamainen ratkaisu suurelta pelikauppaketjulta "piilotella" tarjousta tuolla tavalla, kerrassaan naurettavaa.:eek:

Lisäksi mielestäni mainitsemisen arvoista on pelien kalliit normaalihinnat, 74,90e ainakin tuntuu hurjalta, kun esim. Halo3:a sai Gigantista ja Citymarketista 49,90e tjsp.

Toivottavasti saan synninpäästön Gamestopin johtoportaalta ja henkilökunnalta, sillä vaikka olenkin häikäilemättömästi käyttänyt kampanjatarjousta hyväkseni, olen silti monesti ostanut "normaalistikin" pelit samasta ketjusta täydellä hintaa ilman kommervenkkejä.:D

Eipä muuta tällä kertaa, kiitos kun jaksoitte kuunnella.:)
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom