Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GameStop / EB Games (vanha ketju / suljettu)

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

En lähtis syyttelemään GameStoppia kuljetuksen myöhästymisestä, koska se ei todellakaan ole kenkään GameStoppilaisen vika. Se on enempi sääntö kun poikkeus, että jossain todella tärkeissä ja kiireellisissä tavaroissa toimitus kusee. Se pätee ihan alalla kuin alalla.

Oman rajallisen kokemukseni mukaan tuntuu tosiaan olevan gamestopilla normaalikäytäntö, että homma(/kuljetukset) ei toimi. Muutama peli tullut noiden tarjouksien kautta tuolta hommattu ja kaikissa joutunut arvuuttelemaan milloinkahan pelin lopulta saa.

Mutta tosiaan juuri äsken kävin Jkl:n gamestopista pelin hakemassa ja se riittää mulle että tänään sen sain. Kun illalla ehdin kuitenkin vasta pelaamaan. Ja mulle eivät ehtineet edes soitella tuolta, vaan kun kävin paikan päällä kysymässä, niin lätkäisivät pelin ja livepointsit kouraan :)
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

kopioni odottaa gamestopissa mutta koska myyjä kysyi papereita en saanut (4kk päästä muuten 18). aikasemmin kun varasin sanoin olevani 18 ja uskoi. jos faijan kanssa haen niin myyköhän...
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

kopioni odottaa gamestopissa mutta koska myyjä kysyi papereita en saanut (4kk päästä muuten 18). aikasemmin kun varasin sanoin olevani 18 ja uskoi. jos faijan kanssa haen niin myyköhän...

Miksi ei möisi/antaisi peliä?

Ja on tainnut tosiaan tiukat ohjeet tulla ton ikärajan suhteen, kun tuntuivat melkein jokaiselta niitä kyselevän kun kävin omani noutamassa.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

kopioni odottaa gamestopissa mutta koska myyjä kysyi papereita en saanut (4kk päästä muuten 18). aikasemmin kun varasin sanoin olevani 18 ja uskoi. jos faijan kanssa haen niin myyköhän...

Ei niitä ikärajoja peleihin turhaan ole lätkäisty - eli jos ISKÄ ostaa niin ISKÄ myös pelaa. ;)

Turun GS:stä alkuvuodesta varattu oma kopio ja pakko myöntää että pikku tärinä on itselläkin päällä. Vaikka aiempi suhtautuminen tähän koko hypeen on ollut hiukan sellainen ylenkatsovan hymähtelevä.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Tulipa soiteltua uudestaan Tampereen koskikeskuksen gamestoppiin. Niin se vain on että peliä ei riitä kaikille ennakkovaraajille ja vajaa pari viikkoa saa kuulemma odotella. Tuli tässä nyt sitten kaksi asiointia gamestoppiin samalla kerralla, ensimmäinen ja viimeinen. Se on mulle ihan sama onko vika logistiikassa vaiko kuun asennossa.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Miksi ei möisi/antaisi peliä?

Ja on tainnut tosiaan tiukat ohjeet tulla ton ikärajan suhteen, kun tuntuivat melkein jokaiselta niitä kyselevän kun kävin omani noutamassa.

on selvää että peli tulee minulle niin ei ehkä myy. vielä kun olen pelin ite varannu (3ps2->1ps3 peli tarjouksessa). saa nähä
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

on selvää että peli tulee minulle niin ei ehkä myy. vielä kun olen pelin ite varannu (3ps2->1ps3 peli tarjouksessa). saa nähä

Siis se ikäraja meinaa vaan sitä että peliä ei saa nuoremmille myydä, muusta ei puhuta mitään. Joten kyllä sä sen pelin saat, älä suotta murehdi :)
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Just soitin ompun gs:ään ja kuulemma siellä on mun X360 versio.
Kovasti tyttö kyseli ennen kun kertoi onko sitä siellä vai ei : D
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Oikeastaan hyvä juttu tämä Gamestopin pieni toimituksen myöhästyminen. Kävin aamusella hakemassa Markantalosta GTA IV:n hintaan 49,90 . Iltapäivällä kävin perumassa GS:ssa tuon syksyllä tekemäni varauksen ja sain 74,90 euron lahjakortin ko. liikkeeseen. Tienasin siis 25 . :D
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Siis se ikäraja meinaa vaan sitä että peliä ei saa nuoremmille myydä, muusta ei puhuta mitään. Joten kyllä sä sen pelin saat, älä suotta murehdi :)

joo, näin on
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Tarviikos siinä haku hetkellä näyttää sitä kuittia minkä joskus sillon sai?Täytyy kohta lähtee jkl liikkeestä käydä kyselee vaikka soittoo ei oo vielä kuulunu..
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Tarviikos siinä haku hetkellä näyttää sitä kuittia minkä joskus sillon sai?Täytyy kohta lähtee jkl liikkeestä käydä kyselee vaikka soittoo ei oo vielä kuulunu..

edit- v
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Tarviikos siinä haku hetkellä näyttää sitä kuittia minkä joskus sillon sai?Täytyy kohta lähtee jkl liikkeestä käydä kyselee vaikka soittoo ei oo vielä kuulunu..

Ei tarvi, mutta löytyy helpommin sillä. Henkkarit riittää kans, jos kuitti on esim hukkunu tai unohtui hakuhetkellä kotiin.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Varasin Turun GameStopista GTA:n mutta liian myöhään (26.3.). Saan pelin heidän mukaansa vasta ensi viikolla. Onneksi oli halpa vaihtotarjouksen kautta, muuten olisin peruuttanut varauksen ja hakenut muualta. Ei tässä mikään kiirekään ole kun vappua puskee ja ulkona vajaat 20 astetta. :cool:
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Aina voi valita mistä pelin ostaa.

Avaisitko itse ajoissa liikkeen jos et saisi palkkaa? GS kun ei maksa palkkaa kuin pelimyymälän aukioloaikoina.Varmaan olit myös hyvin ystävällinen tätä kyseistä myyjää kohtaan, sehän toki on myyjien vika jos ketjun käyttämä kuljetusfirma hukkaa tavarat.

Oletko ostanut EB gameseista / Gamestopeista ylipäätään mitään mikä olisi maksanut hintalapun mukaisesti eikä millään "tuo 3 peliä saat yhden uuden eurolla" tarjouksella?

Minä olen, esim pc pelit ovat halpoja siellä, samaten jotkin ketjun tarvikkeet kuten komponenttijohto jota voi käyttää PS3/WII/X360/PS2. Edullinen ja kuvan laatu Wiitä käytettäessä on "hieman" parempi kuin Wiin oman komposhitin.
Kiitos vaan, että paljastit työskenteleväsi kyseisen ketjun liikkeessä. En sanononut myyjälle mitään, naurahdin vain koska tämä oli odotettavissa. Onneksi sain pelini (se tuli klo 12:09 liikkeeseen). Ei muuta.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Miksi ei möisi/antaisi peliä?

Ja on tainnut tosiaan tiukat ohjeet tulla ton ikärajan suhteen, kun tuntuivat melkein jokaiselta niitä kyselevän kun kävin omani noutamassa.

ei myyny kun oli mun nimellä varattu niin ei voinu myydä. eikä antaa lahjakorttia kun oli 3ps2-1ps3 tarjouksessa varattu, eikä varata siihen asti kun täytän(4kk). ei tiennyt mitä tehdä joten ottaa yhteyttä pomoon ja huomenna sitte.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

ei myyny kun oli mun nimellä varattu niin ei voinu myydä. eikä antaa lahjakorttia kun oli 3ps2-1ps3 tarjouksessa varattu, eikä varata siihen asti kun täytän(4kk). ei tiennyt mitä tehdä joten ottaa yhteyttä pomoon ja huomenna sitte.

Menipä kieltämättä vaikeeks. Yks mahis on vaihtaa varaus toiseen peliin 4kk ajaks ja sit vaihtaa takas GTA4, ku oot täyttäny.
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

Menipä kieltämättä vaikeeks. Yks mahis on vaihtaa varaus toiseen peliin 4kk ajaks ja sit vaihtaa takas GTA4, ku oot täyttäny.

niin tai oikeestaan sen varauksen vaihtaa johonki muuhun, myydä se ja hakea gta jostain kaupasta
 
Vastaus: GameStop / EB Games (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt mitään)

soitin ja olin kysymässä että saanko sitten vaihettua sen johonki ni ennen ku kerkesin myyjä sano että jos faija hakee huomenna sitten kuitin kanssa niin saa:D...ei menny sähläämiseksi
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom