Vastaus: GAMESTOP - Yleinen keskustelu (Lue aina aloitusviesti ennen kysymistä!)
Tosin eihän sitä tiedä jos ei itse liikkeessä paljonko saat peleistäsi, mutta en odottaisi mitään suuria summia.
Myy vaikkapa täällä niin saat edes hieman siedettävemmän summan peleistäsi.
Tosin jos kiire on mahoton niin ei auta muutakuin lahjoittaa pelit gamestopille tai jollekkin muulle firmalle.
Tuskimpa noista sen enempää nykyäänkään saa tai itselle ainakin on jotain 5-10e tarjoiltu kun viimeksi kävin, joka nyt lähinnä on vain huono vitsi ottaen huomioon mitä peleistä yleensä maksetaan itse.Onko muilla kokemusta ihan pelien myymisestä Gamestoppiin? Kun nyt näyttää pahasti siltä, että pitäisi pelejä myydä rahan toivossa. Viimeksi kun kävin, tarjosivat vissiin jotain 5e/peli, vaikka ikää tuskin on pariakaan vuotta useimmilla peleillä. Jos siis noista kymmenestä pelistä saa 50 euroa yhteensä, taitaa olla aika kannattamatonta.
Tosin eihän sitä tiedä jos ei itse liikkeessä paljonko saat peleistäsi, mutta en odottaisi mitään suuria summia.
Myy vaikkapa täällä niin saat edes hieman siedettävemmän summan peleistäsi.
Tosin jos kiire on mahoton niin ei auta muutakuin lahjoittaa pelit gamestopille tai jollekkin muulle firmalle.