Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GAMESTOP - Yleinen keskustelu (Lue aina aloitusviesti ennen kysymistä!)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Doctor Pepper
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Game Paradise/Peliparatiisi -kokemukset (hyvät ja huonot)

Olen minäkin kahdessa Gamestopissa käynyt ja ihmetellyt kuinka sinne otetaan sellaisia myyjiä hommiin joilla ei ole mitään käsitystä siitä kuinka asiakkaita palvellaan. Ylimielinen asenne ja kokemattomuus huokuu yli. Varmasti ei kaikissa näin ole mutta voiko olla sattumaa, että juuri tässä ketjussa on näitä vatipäitä töissä näin paljon.

Gamestopissa jatkuvasti vaihtuvien myyjien kanssa saa olla ihmeissään. Kun pulju aukesi Joensuuhun aikoinaan, palvelun taso oli laadukasta ja asiantuntemusta löytyi, toisin kuin nyt tuntuu olevan työntekijöinä ihmisiä, jotka ovat päässeet sisään asiakaspalveluun pohjaavan koulutuksensa, ei niinkään asiantuntemuksen takia.
Eikä se asiakaspalvelukaan tunnu aina kiinnostavan kaikkia, puhutaan hyvin naljailevasti ja nenä pystyssä.
Mm. viimeksi ko. puljussa käydessäni sain hyvin tympeän "aha":n, kun en ollutkaan kiinnostunut vaihtokampanjoista. Ainoa mukava asia käynnissä oli mukaan tarttunut Fallout New Vegas, joka oli alennuksessa.

Vastaus: GAMESTOP - Yleinen keskustelu (Lue aina aloitusviesti ennen kysymistä!)

Saikos kukaan MvC3 Steelboxin mukana Jill ja Shuman koodit eli ne ensimmäiset DLC-hahmot ja unohtiko Gamestopin myyjä antaa mulle vai saako niitä ylipäätänsä steelboxin mukana? =)

Vastaus: GAMESTOP - Yleinen keskustelu (Lue aina aloitusviesti ennen kysymistä!)

Saikos kukaan MvC3 Steelboxin mukana Jill ja Shuman koodit eli ne ensimmäiset DLC-hahmot ja unohtiko Gamestopin myyjä antaa mulle vai saako niitä ylipäätänsä steelboxin mukana? =)

Mitä olen käsittänyt, niin Collectors edition mukana pitäisi tulla nuo koodit, mutta en tiedä sitten onko tuo gamestopin jakama steelbook versio sitä...

Ei saanut. Eikä ollut tarkoitus saadakkaan.
Se virallinen Collectors edition on ainoastaan ameriikan juttu.
Eurooppaan Collectors editionia ei tullut mutta eri jälleenmyyjille ripoteltiin erilaisia ennakkotilaajan etuja.
Gamestopissa se oli tuo steelbookki (mikä oli vähän huvittavaa että ne rautakannet tuli siihen normi kansien lisäksi. nyt siis on kahdet kannet MvC3:n :) ) ja se oli kaiketi ainoa ennakkotilaajan etu mitä suomessa oli tarjolla.
Briteissä eri jälleenmyyjiltä sai erinäköisiä t-paitoja ja joltain yhdeltä ketjulta sitä amerikkalaisen ce:n mukana tullutta sarjakuvaa. Tosin ymmärtääkseni tämän euroopassa erikseen jaetun sarjakuvan takakanteen ei ole painettu Shuma Gorathin ja Jillin latauskoodeja kuten ameriikan ce:n mukana tulevan sarjakuvan takakannessa on.

Ei siis auta kun pulittaa kun kuukauden kuluttua lisäukot myyntiin tulee.

Elikkä mites nyt on? Saako punapallopeleistä vaihdossa mitää gamestopissa?? ainaki ku kävin siel oisko ollu 8.2 niin ei ollu myyjä halukas ottamaan vastaan?? Ja kauppahan on turun hansakeskuksessa. Eivät kuulema saa myydä näitä?? Mut nyt kuitenki kun tätä on tullu luettua niin saan semmosen käsityksen et ne ottais niit vaihdos?? Elikkä joku ku vois selvittää :D kiitti etukätee

Ja sit itse liikkeeseen. Tästä nyt ei juuri ollenkaan pahaa sanottavaa löydy, asiallinen palvelu ja hyvä valiköima. Itse ostan melkeen aina käytettyjä pelejä koska ovat halvempia ja toimii kuitenkin ihan yhtä hyvin. Ja Game stopilla on erittäin hyvä valikoima käytettyjä, eikä edes pahan hintaisia, niinkuin yhdessä toisessa turkulaisessa puljuss(nimeä ei varmaan tarii mainita). Jatkan käymistä ehdottomasti täällä, viel ku sais selvyyden tohon vaihtojuttuu :)

Elikkä mites nyt on? Saako punapallopeleistä vaihdossa mitää gamestopissa?? ainaki ku kävin siel oisko ollu 8.2 niin ei ollu myyjä halukas ottamaan vastaan?? Ja kauppahan on turun hansakeskuksessa. Eivät kuulema saa myydä näitä?? Mut nyt kuitenki kun tätä on tullu luettua niin saan semmosen käsityksen et ne ottais niit vaihdos?? Elikkä joku ku vois selvittää :D kiitti etukätee

Ja sit itse liikkeeseen. Tästä nyt ei juuri ollenkaan pahaa sanottavaa löydy, asiallinen palvelu ja hyvä valiköima. Itse ostan melkeen aina käytettyjä pelejä koska ovat halvempia ja toimii kuitenkin ihan yhtä hyvin. Ja Game stopilla on erittäin hyvä valikoima käytettyjä, eikä edes pahan hintaisia, niinkuin yhdessä toisessa turkulaisessa puljuss(nimeä ei varmaan tarii mainita). Jatkan käymistä ehdottomasti täällä, viel ku sais selvyyden tohon vaihtojuttuu :)

Kyllä reilu viikko takaperin ottivat vastaan. Myyjä vielä erikseen mainitsi, että nykyisin nämäkin kelpaa

tämä selvä, uudestaan sit käymää pelikasa mukanaan :D

Jos vien käytettyjä pelejä (turun) gamestoppiin niin saako noista peleistä rahat käteen vai pitääkö ne käyttää johonkin peliin. Ainakin jossain kaupassa oli sellainen juttu että kun vein sinne muutaman käytetyn pelin niin sanoivat että saan näistä 30€ mutta vain jos ostan samalla jonkun pelin, jos otan rahat niin antavat vain puolet tuosta. Kuinka Gamestopilla? Onko pakko vaihtaa johonkin peliin tai jos ottaa rahana niin onko silti sama summa?

Kuinka Gamestopilla? Onko pakko vaihtaa johonkin peliin tai jos ottaa rahana niin onko silti sama summa?
Saat vähemmän, jos haluat puhtaana käteen. Määrä en tarkalleen muista, että oliko se niin että rahana se on 15%/20% vähemmän kuin vaihtoarvosta.

Jos vien käytettyjä pelejä (turun) gamestoppiin niin saako noista peleistä rahat käteen vai pitääkö ne käyttää johonkin peliin. Ainakin jossain kaupassa oli sellainen juttu että kun vein sinne muutaman käytetyn pelin niin sanoivat että saan näistä 30€ mutta vain jos ostan samalla jonkun pelin, jos otan rahat niin antavat vain puolet tuosta. Kuinka Gamestopilla? Onko pakko vaihtaa johonkin peliin tai jos ottaa rahana niin onko silti sama summa?
Käteisenä saa 20% vähemmän kuin vaihdossa. Jos haluaa käteistä, on oltava täysi-ikäinen tai huoltaja mukana.

Muistutetaanpas tästä vielä!

Liittykää GameStop Suomen viralliselle Facebook-sivulle!

Suomen GameStopin Facebook-sivuston avaamisen kunniaksi arvomme kaikkien Helmikuun 2011 aikana meistä tykänneiden kesken XBOX 360 PELIKONSOLIN KINECT - LIIKKEENTUNNISTUSLAITTEELLA VARUSTETTUNA.

Osallistuaksesi arvontaan, sinun täytyy vain tykätä sivustamme aikavälillä 01.02.2011-28.02.2011 ja olla käyttäjälistallamme 01....03.2011. Lisätietoja tietopalkin linkistä.

-Aki / GameStop Asematunneli

Osallistuaksesi arvontaan, sinun täytyy vain tykätä sivustamme aikavälillä 01.02.2011-28.02.2011 ja olla käyttäjälistallamme 01....03.2011. Lisätietoja tietopalkin linkistä.
Mitä tarkoittaa, että täytyy olla käyttäjälistalla?

Ja mitenkäs ne henkilöt jotka eivät syystä tahi toisesta halua itseään lärvikirjaan tunkea?

Kai se on sitte henkilökohtainen voi voi. :p

Ennemmin sanoisin että se on henkilökohtainen voivoi mikäli on liittynyt naamakirjaan. Mutta toki yritykset valitsevat itse tiensä ja valitettavasti Facebookissa taitaa tuota populaa tällä hetkellä olla melkoisesti.

Ja mitenkä niin on? Joillain on eri aatteet kuin sitten vaikka sulla on. :rolleyes:
Saman voit sanoa itsellesi:
Kai se on sitte henkilökohtainen voi voi. :p

ja kuten totesin:

Mutta toki yritykset valitsevat itse tiensä ja valitettavasti Facebookissa taitaa tuota populaa tällä hetkellä olla melkoisesti.
Tämä tietysti pätee myös yksityishenkilöihin ym.

Joo, onhan tälläset naamakirjan suosimiset yrityksiltä aika syvältä, mutta minkäs teet.

Myös ainainen kitinä on aika syvältä, mutta minkäs teet.

Sori vaan, mutta ainakaan minä en nyt ymmärrä, mikä tässä on niin pahasti vialla. Jos joku on tehnyt vakaumuksellisen päätöksen olla menemättä Facebookiin, hän ei myöskään osallistu tämänkaltasiin promootioihin. Ongelma?

Myös ainainen kitinä on aika syvältä, mutta minkäs teet.

Sori vaan, mutta ainakaan minä en nyt ymmärrä, mikä tässä on niin pahasti vialla. Jos joku on tehnyt vakaumuksellisen päätöksen olla menemättä Facebookiin, hän ei myöskään osallistu tämänkaltasiin promootioihin. Ongelma?

Nimenomaan. Jos kisa on Facebookissa, niin minkäs teet? Liityt tai et, valittamalla se ei paremmaksi muutu

Markkinointiarpajaisissa tulisi kuitenkin kuluttajansuojalaki ottaa myös huomioon. Tässä tapauksessa mielestäni kyseisiin arpajaisiin ei ole tarjottu vastikkeetonta osallistumisvaihtoehtoa ja uskoisin kuluttajaviraston tulkitsevan tilanteen samoin. Ohessa muutama lainaus heidän markkinointiarpajaisia koskevasta ohjeistuksestaan:

"Jos vaihtoehto osallistua arvontaan tuotetta ostamatta on tehty hankalaksi tai se ei ole helposti kaikkien käytettävissä, se menettää merkityksensä – katsotaan, ettei sitä ole oikeastaan tarjottukaan ja että kampanja on kuluttajansuojalain 2 luvun 14 §:n vastainen."

"Riittämättömänä tapana, joka ei ole kaikkien helposti käytettävissä, on pidetty mm. osallistumismahdollisuutta
  • ainoastaan internetin kautta (MT 2000:9) ja
  • ainoastaan yhden operaattorin puhelinliittymän kautta."
Lähde.

Viranomaisilla ei tunnu aika riittävän tällaisten lainvastaisten kampanjoiden kitkemiseen, mutta tiedänpähän ainakin kuluttajana mille yrityksille en rahojani vie.

Ylös Bottom