Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GAMESTOP - Yleinen keskustelu (Lue aina aloitusviesti ennen kysymistä!)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Doctor Pepper
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: GAMESTOP - Info, tiedotteet ja keskustelu (Lue aloitusviesti! Tuore Newsletter sivulla 28!)

Ajattelin kysyä, että jos oot ostanut käytetyn pelin gamestopista, niin voiko se vaihtaa toiseen peliin.
Siellä oli kyllä joskus tälläinen käytäntö, että jos peli ei miellyttä, niin voit vaihtaa sen toiseen peliin
10 päivän kuluessa ja kuitti mukana. En tiedä onko se vielä voimassa kun siitä on pitkä aikaa kun viimeksi palautin käytetyn pelin.
 
Vastaus: GAMESTOP - Info, tiedotteet ja keskustelu (Lue aloitusviesti! Tuore Newsletter sivulla 28!)

Ajattelin kysyä, että jos oot ostanut käytetyn pelin gamestopista, niin voiko se vaihtaa toiseen peliin.
Siellä oli kyllä joskus tälläinen käytäntö, että jos peli ei miellyttä, niin voit vaihtaa sen toiseen peliin
10 päivän kuluessa ja kuitti mukana. En tiedä onko se vielä voimassa kun siitä on pitkä aikaa kun viimeksi palautin käytetyn pelin.
Oudolta kuulostaa. 10 päivässä melkein pelais jonkun pelin jo läpi, hakis uuden, rinse&repeat...
 
Vastaus: GAMESTOP - Info, tiedotteet ja keskustelu (Lue aloitusviesti! Tuore Newsletter sivulla 28!)

Sori, tyhmä kysymys tähän väliin: Käyn varaamassa PES 2010:n PS3:lle ja samalla vien vaihdossa vaikka FIFA 09:n ja GTA IV:n. Tämä koko homma tulee maksamaan siis vain euron?
 
Vastaus: GAMESTOP - Info, tiedotteet ja keskustelu (Lue aloitusviesti! Tuore Newsletter sivulla 28!)

Sori, tyhmä kysymys tähän väliin: Käyn varaamassa PES 2010:n PS3:lle ja samalla vien vaihdossa vaikka FIFA 09:n ja GTA IV:n. Tämä koko homma tulee maksamaan siis vain euron?
Kyllä, näin mainoksessa myös lukee? :)
 
Vastaus: GAMESTOP - Info, tiedotteet ja keskustelu (Lue aloitusviesti! Tuore Newsletter sivulla 28!)

Tästä on mahdollisesti saattanut olla puhetta aikaisemmin, mutta en jaksa noita kaikkia viestejä nyt läpikelata.

Eli ennakkotilasin pelin eilen Helsingin Kampin GameStopista. Onko mitenkään mahdollista, että tuote lähetettäisiin minulle postitse? Ymmärrän kyllä, että varmaankaan ei ole. Tuli tässä yllättäen sellainen pieni broblemo ja kysymykseksi jää, saanko pelin haettua sieltä Helsingistä tarpeeksi ajoissa.
 
Vastaus: GAMESTOP - Info, tiedotteet ja keskustelu (Lue aloitusviesti! Tuore Newsletter sivulla 28!)

Eil ole postitusmahdollisuutta. Ja mitä tarkoitat pelin saamisella ajoissa? Varaus pysyy tallessa ikuisesti. Ainoastaan jos pelejä on tullut rajoitetusti, pidetään varauksia sivussa muistaakseni 48 tuntia, jonka jälkeen ne laitetaan hyllyyn. Mutta jos ja kun pelejä tulee niin paljon, että niitä riittää hyllytavaraksi asti, voit kävellä vaikka joulukuussa sisään ja lunastaa varauksesi.
 
Vastaus: GAMESTOP - Info, tiedotteet ja keskustelu (Lue aloitusviesti! Tuore Newsletter sivulla 28!)

Tuli tässä yllättäen sellainen pieni broblemo ja kysymykseksi jää, saanko pelin haettua sieltä Helsingistä tarpeeksi ajoissa.
Eilen ohi mennen kuulin, kun hain pelini kaupasta, asiakkaalla oli samalainen ongelma. Hän kerto syyn, niin myyjä merkitsi tietokoneelle, että noutaa myöhemmin. Joten ehdotan että sovit GS kaupan kanssa jossa noudat peli jatko menetelmistä. ;)
 
Vastaus: GAMESTOP - Info, tiedotteet ja keskustelu (Lue aloitusviesti! Tuore Newsletter sivulla 28!)

Mielestäni tarvitsee, sillä ihmisten kusettajaksi leimaaminen on melko vahva syytös. Jos nyt sitten selvennät millaista kusetusta tällaisessa toiminnassa mielestäsi tapahtuu?

Ymmärrän kyllä, että kyseessä on varmasti enemmänkin sellainen "tunne munatskuissa" -tyyppinen fiilinki kuin rationaalisen ajattelun tulos, mutta sylettäähän tuo minua silti.

Vai kusettajia oikeen.

Ehkä te voitte ajatella niitä pelejä trokaavia halpoina maahantuojina, jotka tuovat pelejä joukolla GS:lle juuri alle verorajojen, jotta GS voi sitten kusettaa niitä "käytettyjen" pelien ostajia. Emt.

Tai sitten voidaan ajatella, että ehkä kyseessä on kuitenkin win-win-tilanne (tämähän on mm. GameStopperin kanta asiaan) ja olla leimaamatta ketään tai mitään kusettajaksi. Ihan jokaisen oma valinta.

R2_ :Topickissa on kyllä selkeästi mainittu mistä se viimeinen ja tärkeä solid-info löytyy.


Itse olen käyttänyt jonkin verran hyväkseni gamestopin tarjouksia mutta itsellä ihan samanlaisia fiiliksiä kuin Kovalchuk:lla. Siis no joo vois verrata vähän tähän että kaupassa tai ulko kojusssa on ilmasia kukkia/sateenvarjoja ja sanotaan että on rajoitetusti, ei sanota tiettyä määrää mutta hyvän maun mukaan. No sitten tulee näitä "kunnon säästeliöitä" ja ottelee niitä kassit täyteen ja yht äkkiä niitä ei riitäkkään muille halukkaille. Ja myös tulee fiilis että jos liikaa hyväksi käytetään tota että kampanjat vaan loppuu ja sitä ei varmaan kukaan ainakaan halua, oli sitten hyväksytyt pelit mitä tahansa.
 
Vastaus: GAMESTOP - Info, tiedotteet ja keskustelu (Lue aloitusviesti! Tuore Newsletter sivulla 28!)

Eilen ohi mennen kuulin, kun hain pelini kaupasta, asiakkaalla oli samalainen ongelma. Hän kerto syyn, niin myyjä merkitsi tietokoneelle, että noutaa myöhemmin. Joten ehdotan että sovit GS kaupan kanssa jossa noudat peli jatko menetelmistä. ;)

Näin epäilinkin asian menevän. Kiitos nyt kuitenkin :)
 
Vastaus: GAMESTOP - Info, tiedotteet ja keskustelu (Lue aloitusviesti! Tuore Newsletter sivulla 28!)

VAIHTO- JA PALAUTUSOIKEUDET?
GameStopilla on voimassa kaikissa tuotteissa 10 päivän vaihto- ja palautusoikein tarkoin säännöin. Uusien pelien kohdalla vaihto- ja palautusoikeus koskee avaamattomia/sinetöityjä pelejä, joissa kuitin kera pelin voi vaihtaa toiseen, mikäli osti esimerkiksi lahjaksi väärän pelin tai rahat saa takaisin, mikäli peli on viallinen. Käytettyjen pelien kohdalla pätevät samat säännöt muuten, mutta luonnollisestikaan käytetty peli ei voi olla avaamaton, jolloin palautusoikeus on astetta joustavampi.


Tää on heti ensimmäisellä sivulla, jonka Aki on kirjoittanut, niin halusin vain tietää, että onko tämä vielä mahdollista:confused:
 
Vastaus: GAMESTOP - Info, tiedotteet ja keskustelu (Lue aloitusviesti! Tuore Newsletter sivulla 28!)

Itse olen käyttänyt jonkin verran hyväkseni gamestopin tarjouksia mutta itsellä ihan samanlaisia fiiliksiä kuin Kovalchuk:lla. Siis no joo vois verrata vähän tähän että kaupassa tai ulko kojusssa on ilmasia kukkia/sateenvarjoja ja sanotaan että on rajoitetusti, ei sanota tiettyä määrää mutta hyvän maun mukaan. No sitten tulee näitä "kunnon säästeliöitä" ja ottelee niitä kassit täyteen ja yht äkkiä niitä ei riitäkkään muille halukkaille. Ja myös tulee fiilis että jos liikaa hyväksi käytetään tota että kampanjat vaan loppuu ja sitä ei varmaan kukaan ainakaan halua, oli sitten hyväksytyt pelit mitä tahansa.

Siis eihän tässä nyt mistään Gamestopin hyväksikäytöstä ole kysymys. Gamestop on liikeyritys, joka tekee vaihtotarjouksillaan voittoa; eivät ne ole mitään hyväntekeväisyyttä pelaajia kohtaan, niin kuin jotkut tuntuvat ajattelevan. Kaikessa yksinkertaisuudessaan Gamestopille ei ole niin minkäänlaista merkitystä vietkö sinne vaihdossa Anttilasta 35 €:lla ostetun FIFA 09:n vai Play.comista 10€:lla ostetun vastaavan. Saman hinnan he siitä saavat myydessään eteenpäin. Sillä ei ole merkitystä, kuinka paljon asiakas voi säästää kikkailemalla ulkomaisten pelien kanssa, ainoa mikä merkitsee on se, että GS tekee voittoa myymällä vaihdossa tulleet pelit pois. Jos Gamestop ei jotakin halpispeliä halua hyllyihinsä enempää, se lisätään Exclusion Listille ja asia on sillä ratkaistu.

On tietenkin ihan oma valinta viekö sinne Suomesta ostettuja pelejä vai ulkomailta tilattuja. Kummassakaan tavassa ei ole mitään väärää. Itse suosin jälkimmäistä ratkaisua, siitä yksinkertaisesta syystä, että se tulee itselleni halvemmaksi.
 
Vastaus: GAMESTOP - Info, tiedotteet ja keskustelu (Lue aloitusviesti! Tuore Newsletter sivulla 28!)

Itse olen käyttänyt jonkin verran hyväkseni gamestopin tarjouksia mutta itsellä ihan samanlaisia fiiliksiä kuin Kovalchuk:lla. Siis no joo vois verrata vähän tähän että kaupassa tai ulko kojusssa on ilmasia kukkia/sateenvarjoja ja sanotaan että on rajoitetusti, ei sanota tiettyä määrää mutta hyvän maun mukaan. No sitten tulee näitä "kunnon säästeliöitä" ja ottelee niitä kassit täyteen ja yht äkkiä niitä ei riitäkkään muille halukkaille. Ja myös tulee fiilis että jos liikaa hyväksi käytetään tota että kampanjat vaan loppuu ja sitä ei varmaan kukaan ainakaan halua, oli sitten hyväksytyt pelit mitä tahansa.

No huh huh lähteekö vertaukset vähän käsistä. Siis mitkä tässä on sateenvarjoja ja kukkasia? Ne pelit mitä voi varata vai ne lisäsisällöt mitä luvataan vai mitkä? Ensinnäkään samaa peliähän ei voi varata kun kertaalleen, joten ei siinä mitään kasseja oteta täyteen. Toiseksi onko se siis jotenki väärin jos joku joka on vienyt halvemmat pelit aikaisemmin jonkun muun kalliita vaihtopelejä ja se halvempien pelien viejä saa ekstrat? siis sekö on jotenki varastanut sitten sen toisen ekstrat?

Eiköhän ne kampanjat pikemminkin jatku mitä enemmän niitä käytetään. Jos ne ois tappiollisia niin tuskimpa näitä uusimpiakaan kampanjoita olisi julkaistu jos kesän samanlaisista kamppiksista tuli takkiin.

Taidanpa mennä hakemaan kassillisen ilmaisia muovihenkareita vaatekaupan ulkona olevasta pahvilaatikosta niin loppuupahan siltäkin kaupalta alennukset ja tarjoukset:D
 
Vastaus: GAMESTOP - Info, tiedotteet ja keskustelu (Lue aloitusviesti! Tuore Newsletter sivulla 28!)

Eilen ohi mennen kuulin, kun hain pelini kaupasta, asiakkaalla oli samalainen ongelma. Hän kerto syyn, niin myyjä merkitsi tietokoneelle, että noutaa myöhemmin. Joten ehdotan että sovit GS kaupan kanssa jossa noudat peli jatko menetelmistä. ;)

Etten olisi minä ollut juuri jumbossa hakemassa unchartedia ja sanoin sille että jos noutaa ensiviikolla tai jotain. Sanoin vielä että jos loppuu niin ei haittaa jos oma viedään kun kerta uncharted vie oman aikansa ja voin soitella sitten liikkeeseen..

"Ensinnäkään samaa peliähän ei voi varata kun kertaalleen, joten ei siinä mitään kasseja oteta täyteen"

Ehkä tuli vahingossa vähän verratuksi niihin alkuaikoihin kun oli tuo 3 ps2 peliä ja varaa mikä vain ennakkoon.. Ja siis kyllä mä tiedän ettei se mitään hyväntekeväisyyttä ole en mä sillä eikä mistään ekstroista ollut kyse mutta ylipäätänsä jos roudaa niitä pelejä minkä kerkiää, ja vaikka ottaa sellaisia mitä ei itse pelaisi vaan ihan simona myyntiin vaan.. Enkä mä nyt sitä sillee tarkottanut että pitäisi herneitä nenään vetää, ite oon niin sniiduilija etten edes vie mitään 20-30 euron pelejä sinne vaan huuto.nettiin,, varsinkin nyt kun työttömänä mutta en silti kehtaa mennä ainakaan mitään montaa peliä kerralla varaamaan :)

"Mistähän ihmeestä sinä puhut? En tiennytkään että Gamestopista saa pelejä nykyään jo ilmaiseksikin..."
Ymmärrätte kyllä mistä puhun siitä että käyttää niin paljon hyväksi kuin pystyy! Tartte joka juttuun takertua.
 
Vastaus: GAMESTOP - Info, tiedotteet ja keskustelu (Lue aloitusviesti! Tuore Newsletter sivulla 28!)

Siis no joo vois verrata vähän tähän että kaupassa tai ulko kojusssa on ilmasia kukkia/sateenvarjoja ja sanotaan että on rajoitetusti, ei sanota tiettyä määrää mutta hyvän maun mukaan. No sitten tulee näitä "kunnon säästeliöitä" ja ottelee niitä kassit täyteen ja yht äkkiä niitä ei riitäkkään muille halukkaille.
Mistähän ihmeestä sinä puhut? En tiennytkään että Gamestopista saa pelejä nykyään jo ilmaiseksikin... :confused::rolleyes:
 
Vastaus: GAMESTOP - Info, tiedotteet ja keskustelu (Lue aloitusviesti! Tuore Newsletter sivulla 28!)

VAIHTO- JA PALAUTUSOIKEUDET?
GameStopilla on voimassa kaikissa tuotteissa 10 päivän vaihto- ja palautusoikein tarkoin säännöin. Uusien pelien kohdalla vaihto- ja palautusoikeus koskee avaamattomia/sinetöityjä pelejä, joissa kuitin kera pelin voi vaihtaa toiseen, mikäli osti esimerkiksi lahjaksi väärän pelin tai rahat saa takaisin, mikäli peli on viallinen. Käytettyjen pelien kohdalla pätevät samat säännöt muuten, mutta luonnollisestikaan käytetty peli ei voi olla avaamaton, jolloin palautusoikeus on astetta joustavampi.


Tää on heti ensimmäisellä sivulla, jonka Aki on kirjoittanut, niin halusin vain tietää, että onko tämä vielä mahdollista:confused:

No tokihan tuo voimassa on. Eilen ostin pelin ja palautusoikeus näkyy kuitissakin.
 
Vastaus: GAMESTOP - Info, tiedotteet ja keskustelu (Lue aloitusviesti! Tuore Newsletter sivulla 28!)

Kuppasta

Ennakkotilasin Brutal Legend pelin xboxille ajat sitten. Ennakkotilaamalla tuli saada kitara peliin. Tänään noudin pelin eli julkaisupäivänä, ja kävi ilmi että koodeja oli ollut RAJATTU määrä. Tämä ei lue mainoksessa. Ei sillä että elämä ei jatkuisi, mutta olisi se ollut kiva saada tietenkin.

Toinen issue tuli aikoinaan kun tilasin brutal legendin ja vein vaihopelit vaihtotarjousta varten. Tarkastin listasta pelit jotka ei käynyt. Kassalla todettiin että ei käy live arcarde paketti jossa on arcade pelejä. Hämärää sillä tämä ei ole mainittu listassa jossa näkyy pelit joita Gamestop ei ota. Olin kuitenkin varautunut tähän ja minulla oli onneksi kolmaskin peli mukana.

Tämmöstä Tampereella :cool:
 
Vastaus: GAMESTOP - Info, tiedotteet ja keskustelu (Lue aloitusviesti! Tuore Newsletter sivulla 28!)

Ai ai että, tuli hyvä mieli kun näki tämän uutisen. GS:llä näyttää sittenkin kaikkien Beowulfi hyväksikäyttäjien jälkeen menevän hyvin, siis ainakin johtoportaassa. Vai onko nämä kyseiset henkilöt pelästytttäneet hyväksikäytöllään pomotkin myymään osakkeensa?
Ja p****marjat minähän jatkan brittipelien roudaamista GS:n hyvällä omallatunnolla, hinnalla millä hyvänsä tai siis kymppi per peli.:D
 
Vastaus: GAMESTOP - Info, tiedotteet ja keskustelu (Lue aloitusviesti! Tuore Newsletter sivulla 28!)

Etten olisi minä ollut juuri jumbossa hakemassa unchartedia ja sanoin sille että jos noutaa ensiviikolla tai jotain.
Empä usko, kun kuulemani tyyppillä sattuu olemaan reissu jonkun pelin julkaisu kohdalla ja kyseli myöhemmin noutamista.
 
Vastaus: GAMESTOP - Info, tiedotteet ja keskustelu (Lue aloitusviesti! Tuore Newsletter sivulla 28!)

Empä usko, kun kuulemani tyyppillä sattuu olemaan reissu jonkun pelin julkaisu kohdalla ja kyseli myöhemmin noutamista.

Taisin olla minä.:) Siinä yhdeksän jälkeen. Mulla osuu kertausreissu AC2:n julkaisun kohdalle (ihana 16 päivän lomamatka Rovajärven siimekseen:p). Myyjä pisti tietoihini, että noudetaan "joskus", eli niin sanottu siirto onnistuu.
 
Ylös Bottom