Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Kannattaiskohan viedä alle puoli vuotta käytetty Xbox360 Elite + pelit vaihtoon, ja tilalle PS3? Saako hyvä vaihtohinnan?
Onko Alan Wake siirtynyt ihan virallisesti 2+1 vaihtotarjouksen piiriin?
Kannattaiskohan viedä alle puoli vuotta käytetty Xbox360 Elite + pelit vaihtoon, ja tilalle PS3? Saako hyvä vaihtohinnan?
Kannattaiskohan viedä alle puoli vuotta käytetty Xbox360 Elite + pelit vaihtoon, ja tilalle PS3?
Onko Skate kolmosesta samanlainen 2+1 tarjous?
Alan Wake 1e vaihtotarjous päivitetty Gamestopin sivuille.
Hyvä juttu että vastasivat sähköpostilla että aihe on otettu käsittelyyn vaikka tämä onkin vasta huomautus. Mutta en usko että ihan heti GS korjaa kaikki virheensä jonka vuoksi tästä saadaan hianoa viihdettä tulevaisuudessa.
Sama juttu on edelleen Just Cause 2:n kanssa. Mainoksessa kaikille ennakkovaraajille Limited Edition. Sitä sitten varmuuden vuoksi varatessani kysäisin. Vastaus oli että "Eeeiiiiii se on vain nopeimmille."
Onhan se kiva juttu että tietyissä muissa liikkeissä normiversio on 20e halvempi. Kyllä minua ainakin ketuttaa jos en saa Limited Editionia vaikka siitä maksankin ja se on niin mainostettu.
Itse kanssa kysäsin tuon Limitedin tilanteesta Tampereen putiikissa vaille kuukausi sitten kuinka suuri erä liikkeisiin on tulossa, myyjä tsekkasi koneelta ja totesi kauhukseen että näyttäisi olevan limitediä tulossa muka vaan pari kpl per liike..... tuon kuultuani vaihdoin saman tien Just Cause 2 varaukseni Red Deadiin
Pitää nyt toki muistaa, että tuosta on melkein kulunut kuukausi, toimitus erä tilannehan voi olla muuttunut... Mutta samaa se myyjä silloin minullekkin korosti, "jos olet ekana aamulla liikkeen oven takana on paremmat mahkut saada limited eikä normi."
Ömm... tuolla gamestopin sivuilla olevassa listassahan on kokoajan lukenut Just Cause 2:n kohdalla "erittäin rajattu määrä"
Ömm... tuolla gamestopin sivuilla olevassa listassahan on kokoajan lukenut Just Cause 2:n kohdalla "erittäin rajattu määrä"?
Täytyy nyt kysäistä tuliko kellekkään soittoa GameStopista että Just Cause 2:n saisi huomenna hakea? Itselläni ei luuri soinut. Sen takia ihmettelen, kun yleensä varauksistani on tullut soitto yhtä tai kahta päivää etuajassa.?
Minulle soitettiin 10 minuuttia ennen kuin olin menossa noutamaan Metro 2033:a. Eli aika ailahtelevaa tuo soittelu on, joskus eivät jopa soita ollenkaan. Itse ainakin oletan, että jos olen pelin ennakkovarannut niin sen myös saan silloin kun se julkaistaan.
Täytyy nyt kysäistä tuliko kellekkään soittoa GameStopista että Just Cause 2:n saisi huomenna hakea? Itselläni ei luuri soinut. Sen takia ihmettelen, kun yleensä varauksistani on tullut soitto yhtä tai kahta päivää etuajassa. Ettei vaan olisi siirtynyt kun verkkokauppa.cominkin saldot näyttää nollaa. Tosin muutama kauppa näyttää myyneen sitä jo tänään. wtf?