Vastaus: GAMESTOP - Yleinen keskustelu (Lue aina aloitusviesti ennen kysymistä!)
Olin itse yksi noista varanneista, pahoittelut omalta puoleltani jos koneita ei riittänyt
Ja samaa mieltä: näillä helteillä nukkuminen on vaikeaa niin mukava pelailla yömyöhään jokunen peli. Samoin tulee käytettyä iltaisin Boksia leffakäytössä aika paljon, joten siinäkin mielessä kiva vaihtaa uuteen malliin. Aamulla sen sitten näkee millainen laitos on kyseessä
Jyväskylään ainakin oli tulossa vain muutama kappale bokseja perjantaiksi ja nekin oli varattu tietty. Eli eipä tullut vaihtotarjoukseen tartuttua, kun olisi vanha boksi pitänyt viedä jo tänään ja uutta boksia olisi joutunut odottelemaan epämääräisen ajan.
Mitäs muuta sitä yöllä tekisi kun ei näillä keleillä nukkumaankaan pysty![]()
Olin itse yksi noista varanneista, pahoittelut omalta puoleltani jos koneita ei riittänyt

Ja samaa mieltä: näillä helteillä nukkuminen on vaikeaa niin mukava pelailla yömyöhään jokunen peli. Samoin tulee käytettyä iltaisin Boksia leffakäytössä aika paljon, joten siinäkin mielessä kiva vaihtaa uuteen malliin. Aamulla sen sitten näkee millainen laitos on kyseessä