Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GAMESTOP - Yleinen keskustelu (Lue aina aloitusviesti ennen kysymistä!)

Vastaus: GAMESTOP - Info, tiedotteet ja keskustelu (Lue aina aloitusviesti ennen kysymistä!)

Takuun ollessa voimassa, asia hoidetaan ostoliikkeen kanssa. Joka sitten hoitaa asian NF kanssa.

Itse asiasssa lain (KSL 5:31 §) mukaan ostaja saa päättää keneen ottaa yhteyttä (myyjäliike, maahantuoja, valmistaja) ja sen tahon pitää hoitaa takuuasia - eikä tällä valitulla taholla ole oikeutta ohjata asiakasta muualle.

Eli monesti helpointahan takuuasiat on hoitaa tuotteen myyneen liikkeen kanssa.
 
Vastaus: GAMESTOP - Info, tiedotteet ja keskustelu (Lue aina aloitusviesti ennen kysymistä!)

Onko mahdollista hyödyntää tota ennakkovaraus Batman-tarjousta siten, että tuon maanantaina kaksi peliä vaihdossa ja maksan normaalisti kulut mitkä siitä jää jäljelle.

Lisäksi vielä maksaisin postimaksun ja toisin nätisti kirjekuoren asianmukaisesti täytettynä jossa mahdollisesti pystyisitte postittamaan pelin minulle sen ilmestyessä, sillä asun paikkakunnalla jossa kyseistä myymälää ei ole?

Olisi meinaa pikavisiitti Helsinkiin maanantaina luvassa ja batman näyttää ilmestyvän vasta 27.pv.....?

Vai onko kysymys ratkaistavissa liike/asiakaspalvelijakohtaisesti..?
 
Vastaus: GAMESTOP - Info, tiedotteet ja keskustelu (Lue aina aloitusviesti ennen kysymistä!)

Voiko vanhan konsolin tuoda samassa yhteydessä kun kun hakee Slim-version, vai pitääkö vanha konsoli luovuttaa varauksen yhteydessä?
 
Vastaus: GAMESTOP - Info, tiedotteet ja keskustelu (Lue aina aloitusviesti ennen kysymistä!)

Lisäksi vielä maksaisin postimaksun ja toisin nätisti kirjekuoren asianmukaisesti täytettynä jossa mahdollisesti pystyisitte postittamaan pelin minulle sen ilmestyessä
Jos jonkun myyjän saat tällaiseen suostuteltua/lahjottua, niin siinä on täysin kyse myyjän palveluksesta sinulle yksityishenkilönä. Gamestop liikkeenä ei postita mitään.
 
Vastaus: GAMESTOP - Info, tiedotteet ja keskustelu (Lue aina aloitusviesti ennen kysymistä!)

Jos SCART-piuha puuttuu ja sinulla on antaa siihen RGB-johto tilalle, onnistuu vaihto näin tai jos sinulta puuttuu vain se SCART-palikka (eli johdot on kyllä), onnistuu sekin. SCART-palikat puuttuvat itse asiassa aika usein käytettyjen konsolien paketeista ja toisinaan niitä on tullut jopa muutamalla eurolla ostettua tilalle. Toki on parempi, jos hankit uuden sellaisen itse tilalle. Ei se tämän diilin huomioon ottaen kovin paljoa maksa. ;)
-Aki / GameStop Asematunneli
Tarkoitin kyllä, että itse AV-kaapeli Mutta minulta siis puuttuu tällänen "Euro-AV connector Plug" (Eihän tämä maailmaa kaada, jos sellanen ei tulisikaan mukana?) :)

PS. Annan mielummin RGB-johto pois kuin menisin ostaa kaupasta uuden tilalle, joku sitten onnekas ostaja säästyy siitäkin. Onko mahdollista saada vähän vaihtoarvoa takaisin kaapelista? :p (Kun nykyään käytän HDMI-kaapelia.)
 
Vastaus: GAMESTOP - Info, tiedotteet ja keskustelu (Lue aina aloitusviesti ennen kysymistä!)

Noniin. juuri tulin sellon gamestopista ja yritin tätä ps3 vaihtoa, mutta kaatui siihen mitä vähiten odotin. Itselläni oli vanha sixaxis ohjain eikä kelpuuttanut sitä. Oli aika nuori jannu ja soitti myyntipäällikölle, mutta ei kelvannut. Kuitenkin lupasivat soittaa vielä tänään kun myynti päällikkö tulee töihin.Yritetään tehdä jotain kompromissia ja katotaan mihin päädytääm. Yritän myös kavereilta vaihtaa. Jollei muu auta niin ostan dualshock3 ohjaimen. Mitä mieltä gamestopper on asiasta?
 
Vastaus: GAMESTOP - Info, tiedotteet ja keskustelu (Lue aina aloitusviesti ennen kysymistä!)

Moi!

Onko tietoa onko tulossa minkäänlaista "vaihda XBOX360 -> PS3 Slimiin" -vaihtotarjousta tuon "vaihda vanha PS3 uuteen Slimiin" lisäksi? Kaverin asialla olen, hän pisti minulle jo muutenkin listan mitä XBOX360 kamaa löytyy ja näistä käyn paikallisesta gamestop liikkeestä kysymässä vaihtotarjousta, mutta tietysti jos olisi ihan rehellinen vaihtokampanja niin se olisi totta kai kätevämpää. Ja todennäköisesti myös edullisempaa kaverille :)

PS. Tuohon ensimmäiseen viestiin voisi lisätä myös näitä ns. tyhmiä kysymyksiä mihin et vastaile, kuten "kuinka paljon peli X maksaa?", ettei niitä rupea jossain vaiheessa tulvimaan. Itseasiassa en täysin varmaksi tiennyt kuuluuko tuo minunkin kysymys näihin tyhmiin kysymyksiin, mitkä pitäisi paikallisesta liikkeestä suoraan kysyä :eek:
 
Vastaus: GAMESTOP - Info, tiedotteet ja keskustelu (Lue aina aloitusviesti ennen kysymistä!)

Hei!

Kysymykseni koskee tuon vaihtotarjouksen voimassaoloaikaa.

Soitin Jyväskylän myymälään ja siellä myyjä sanoi, ettei varausta tarvitse tehdä etukäteen, sillä laitteita tulee kuulemma ihan riittävästi.Riittää, että 1. päivä menee liikkeeseen ja tekee vaihdon. Onko todellakin näin vai olisiko parempi käväistä vielä liikkeessä asian tiimoilta, kun täällä sitten taas lukee, että elokuun 31. tarjous loppuu jo?

Kiitos jo etukäteen! :)

EDIT: Myyjä sanoi muuten myös, että konsolia ei tarvitse tuoda etukäteen, sen kun kärrää kauppaan, kun hakee uuden. Ollaanko tässäkin hakoteillä?
 
Vastaus: GAMESTOP - Info, tiedotteet ja keskustelu (Lue aina aloitusviesti ennen kysymistä!)

Samasta palikasta puhuttiin kuitenkin.

RGB-kaapelille meillä ei ole sen kummempaa vaihtoarvoa, eli siitä ei mitään ekstra-hyvitystä valitettavasti tule. Eikös tärkeintä ole kuitenkin se, että saat vaihtarin onnistumaan?

-Aki / GameStop Asematunneli
Totta tuokin. :D (Kyllä minä otan sen rgb johdon mukaan varmuuden vuoksi, ettei ole hätää.)

PS. Täytyyhän kysellä täällä kaikki valmiiksi ennen kuin vien koneeni GS kauppaan. :cool: Tai muuten olen koko ajan puhelimessa ja soittelen kauppaan. (Ensi viikolla kyän hakee batmanin ja samalla vien koneeni teille.) :rolleyes:

PSS. Tärkeintähän on se että ostamani Tiger Woods PGA TOUR 07 peli käy tähän ps3 slim vaihtotarjoukseen. ^_^
 
Vastaus: GAMESTOP - Info, tiedotteet ja keskustelu (Lue aina aloitusviesti ennen kysymistä!)

Terve kyselisin tuosta Uncharted 2 ennakkotilaajien beta-avaimesta, että onko tuo avain saatavilla suomen Gamestopista ennakkotilaaville?
 
Vastaus: GAMESTOP - Info, tiedotteet ja keskustelu (Lue aina aloitusviesti ennen kysymistä!)

Hei!

Kysymykseni koskee tuon vaihtotarjouksen voimassaoloaikaa.

Soitin Jyväskylän myymälään ja siellä myyjä sanoi, ettei varausta tarvitse tehdä etukäteen, sillä laitteita tulee kuulemma ihan riittävästi.Riittää, että 1. päivä menee liikkeeseen ja tekee vaihdon. Onko todellakin näin vai olisiko parempi käväistä vielä liikkeessä asian tiimoilta, kun täällä sitten taas lukee, että elokuun 31. tarjous loppuu jo?

Kiitos jo etukäteen! :)

EDIT: Myyjä sanoi muuten myös, että konsolia ei tarvitse tuoda etukäteen, sen kun kärrää kauppaan, kun hakee uuden. Ollaanko tässäkin hakoteillä?

Itse tosiaan soitin Tampereen Hämeenkadun GameStoppiin ja sanoi myös että vanha kone kauppaan ja uusi mukaan, eli ei välttämättä edes tarvi tehdä sitä ennakkovarausta. Mutta itse pelaan varman päälle ja käyn ensi viikolla kysymässä vielä ja varaamassa varmuuden vuoksi konsolin. :)
 
Vastaus: GAMESTOP - Info, tiedotteet ja keskustelu (Lue aina aloitusviesti ennen kysymistä!)

Vaihto siis pitää tapahtua viimeistään 31. elokuuta? Voinko mennä vain johonkin GameStoppiin PS3 (+2peliä ja kaikki perustarvikkeet) kainalossa ja vaihtaa ne tiskillä uuteen slimiin? Voiko se olla niin yksinkertaista? :D
 
Vastaus: GAMESTOP - Info, tiedotteet ja keskustelu (Lue aina aloitusviesti ennen kysymistä!)

Itse tosiaan soitin Tampereen Hämeenkadun GameStoppiin ja sanoi myös että vanha kone kauppaan ja uusi mukaan, eli ei välttämättä edes tarvi tehdä sitä ennakkovarausta. Mutta itse pelaan varman päälle ja käyn ensi viikolla kysymässä vielä ja varaamassa varmuuden vuoksi konsolin. :)
Selvä. Voisitko sitten kertoa, mitä siellä sanoivat, niin tietää sittten mitä tehdä.
 
Vastaus: GAMESTOP - Info, tiedotteet ja keskustelu (Lue aina aloitusviesti ennen kysymistä!)

Vaihto siis pitää tapahtua viimeistään 31. elokuuta? Voinko mennä vain johonkin GameStoppiin PS3 (+2peliä ja kaikki perustarvikkeet) kainalossa ja vaihtaa ne tiskillä uuteen slimiin? Voiko se olla niin yksinkertaista? :D

Juu vielä 50e mukana niin se on siinä.;) Tarvikkeet ovat siis scart-johto, virtajohto, ohjaimen lataaja johto ja itse ohjain. Muuten laitoin aamulla viestiä siitä, että kulpuuttavat vain dualshock ohjaimen. Myyntipäällikkö kuitenkin soitti ja sanoi, että sixasix ohjain käy myös. jippii, Huomen pleikka vaihtoon ja se son siinä;).
 
Vastaus: GAMESTOP - Info, tiedotteet ja keskustelu (Lue aina aloitusviesti ennen kysymistä!)

Tänään tuli vietyä oma 60gb ps3 Turun Hansa korttelin Game Stoppiin...
Ilmeisesti sen 49 Euroa olis voinut maksaa noudettaessakin mut maksoin sen sit pois kuljeksimasta.
Sitten vaan viikko kuumeista odotusta!
:rolleyes:
 
Vastaus: GAMESTOP - Info, tiedotteet ja keskustelu (Lue aina aloitusviesti ennen kysymistä!)

Hei,
Mites gamestopista Uncharted 2:sen ennakkovaranneet saavat käsiinsä moninpeli betakeyn?
 
Vastaus: GAMESTOP - Info, tiedotteet ja keskustelu (Lue aina aloitusviesti ennen kysymistä!)

Juu vielä 50e mukana niin se on siinä.;) Tarvikkeet ovat siis scart-johto, virtajohto, ohjaimen lataaja johto ja itse ohjain. Muuten laitoin aamulla viestiä siitä, että kulpuuttavat vain dualshock ohjaimen. Myyntipäällikkö kuitenkin soitti ja sanoi, että sixasix ohjain käy myös. jippii, Huomen pleikka vaihtoon ja se son siinä;).

Eli minkään näköisiä varauksia ei tarvitse tehdä? Näistä asioista ei voi olla koskaan liian varma.. Lähin GameStoppi 50 kilsan päässä nii sinne en kyllä huvikseni ajelemaan lähde.
 
Vastaus: GAMESTOP - Info, tiedotteet ja keskustelu (Lue aina aloitusviesti ennen kysymistä!)

Eli minkään näköisiä varauksia ei tarvitse tehdä? Näistä asioista ei voi olla koskaan liian varma.. Lähin GameStoppi 50 kilsan päässä nii sinne en kyllä huvikseni ajelemaan lähde.

Kaikista varminta kun soitat ko. liikkeeseen ja varmistat asian suoraan sieltä. Näin itse tekisin.
 
Vastaus: GAMESTOP - Info, tiedotteet ja keskustelu (Lue aina aloitusviesti ennen kysymistä!)

Voiko PS3 slimin vaihtotarjouksessa tuoda vaihtoon Amerikasta ostetun PS3:n? Suomesta ostetut pelit toimii, mutta blu-rayt eivät toimi...
 
Vastaus: GAMESTOP - Info, tiedotteet ja keskustelu (Lue aina aloitusviesti ennen kysymistä!)

Voiko PS3 slimin vaihtotarjouksessa tuoda vaihtoon Amerikasta ostetun PS3:n? Suomesta ostetut pelit toimii, mutta blu-rayt eivät toimi...
Kun kerran kelpuuttavat vain ja ainoastaan PAL pelejä, joten oletan että myös vain EU/PAL ostettu koneet käyvät heille? :rolleyes:
 
Ylös Bottom