Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GAMESTOP - Yleinen keskustelu (Lue aina aloitusviesti ennen kysymistä!)

Vastaus: GAMESTOP - Info & Tiedotteet (Lue aloitusviesti! DVD-KAMPANJA PÄÄTTYNYT!)

Soittelin juuri kampin liikkeeseen ja sieltä sanottiin että kampanja on nyt virallisesti ohi joka liikkeessä, eilen oli vielä voimassa koko suomessa mutta jotkut kieltäytyivät ottamassa dvd:tä kuulema sen takia ettei niitä mahtunut säilyttämään missään :rolleyes:
 
Vastaus: GAMESTOP - Info & Tiedotteet (Lue aloitusviesti! DVD-KAMPANJA PÄÄTTYNYT!)

Ehkäpä tämä kampanja oli Gamestopin kosto asiakkaille: lopettavat kampanjan liian aikaisin niin trokareille ja alelaaritonkijoille jää luu käteen.

Minun mielestäni Gamestop menee ihan omien sääntöjen mukaan eikä kunnioita hyviä markkinointitapoja, luultavasti myös kuluttajansuojaa rikkonee näiden tarjouksien kanssa. Lisäksi Gamestopperin rooli koko jupakassa on epäilyttävä. Esittää hyvää pataa kun ilmoittelee tarjouksia, mutta ei seiso minkään sanomisensa takana ja vetäytyy epävirallisen tiedottajan hunnun alle jos pitäisi jostakin vastata. Käytännössä nuo aloitus- ja päivitysviestit ovat turhan kanssa, sillä ehdot ja niiden soveltaminen muuttuvat jatkuvasti, ennakkotarjouksista ei pidetä kiinni, ja näistä Gamestopperin on siis helppo sanoutua irti. Ainoa mitä jää jäljelle on koko liikkeen mainostaminen foorumilla ilmaiseksi.

Kosto nimenomaan. Joo niinpä.

Se on kyllä tullut todettua, että GS on tosiaan melkoisen hätäinen muuttamaan kampanjoidensa sisältöä, mutta sen kanssa on vain opittava elämään. Heidän tarjouksensa ovat silti tähän päivään mennessä melkoisen unmatchedeja Suomessa. Gamestopperin fleimaaminen tästä hätiköinnistä on mielestäni aika turhaa. Itse olen ainakin hänen tiedottelustaan hyötynyt melkoisesti. Mielestäni häneen kohdistuvia salaliittoteorioita vastaan sotii myös se, että hän itse heitti ilmoille mahdollisuuden viedä sen miljoona dvd:tä kauppaan, ja kampanjan pikainen loppuminen taisi johtua nimenomaan näiden lättyjen valtavasta virrasta GS-liikkeisiin.
 
Vastaus: GAMESTOP - Info & Tiedotteet (Lue aloitusviesti! DVD-KAMPANJA PÄÄTTYNYT!)

Pahoittelen (toivottavasti) tyhmää kysymystä, mutta käyväthän Classics-pelit edelleen vaihtotarjouksiin kuten ketjun ensimmäisessä viestissä mainitaan? Mikäli peli ei siis ole exclusion-listalla.
 
Vastaus: GAMESTOP - Info & Tiedotteet (Lue aloitusviesti! DVD-KAMPANJA PÄÄTTYNYT!)

Pahoittelen (toivottavasti) tyhmää kysymystä, mutta käyväthän Classics-pelit edelleen vaihtotarjouksiin kuten ketjun ensimmäisessä viestissä mainitaan? Mikäli peli ei siis ole exclusion-listalla.

Käyvät juu.
 
Vastaus: GAMESTOP - Info & Tiedotteet (Lue aloitusviesti! DVD-KAMPANJA PÄÄTTYNYT!)

Lisäksi Gamestopperin rooli koko jupakassa on epäilyttävä. Esittää hyvää pataa kun ilmoittelee tarjouksia, mutta ei seiso minkään sanomisensa takana ja vetäytyy epävirallisen tiedottajan hunnun alle jos pitäisi jostakin vastata.
Muistetaan taas kerran, että Gamestopper on yksittäinen myyjä ketjun yhdessä liikkeessä, ja mies tekee tätä ihan harrastuksenaan. Turha häntä on syyttää, jos ketju yhtäkkiä muuttaa käytäntöjään.

Mitä sitten tulee siihen, ettei Gamestopper ole tullut kommentoimaan tänne kakkamyrskyn keskelle, ymmärrän senkin ihan täysin. Itse vastaavassa tilanteessa varmaankin yrittäisin saada nimenomaan sieltä ketjun puolelta virallista kommenttia tapahtuneesta ennen kuin lähtisin omissa nimissäni rauhoittelemaan tilannetta.

PS. Jos teitä niin kovasti korpeaa Gamestopin touhut, pannaan sitten vaikka koko ketju kiinni. Loppuupa se "ilmainen mainostaminen", mutta sitten saatte kyllä etsiä tietoakin jostain muualta.
 
Vastaus: GAMESTOP - Info & Tiedotteet (Lue aloitusviesti! DVD-KAMPANJA PÄÄTTYNYT!)

Huvittaa kyllä tämä porukan jatkuva kritisointi. Etelä-Pohjanmaan lakeuksilla kun ei kyseistä puljua ole (lähin taitaa olla Treella) ja ei voi kuin kateellisena lukea näistä tarjouksista. Eli jotain perspektiiviä asiaan! Mikäli Gamestop ei kiinnosta - tervemenoa Anttilan tiskille maksamaan 70€ uutuuksista. Itse tukeudun Britteihin, mutta käytännössä tarkoittaa että pelit saa aniharvoin julkaisupäivänä.
 
Vastaus: GAMESTOP - Info & Tiedotteet (Lue aloitusviesti! DVD-KAMPANJA PÄÄTTYNYT!)

Muistetaan taas kerran, että Gamestopper on yksittäinen myyjä ketjun yhdessä liikkeessä, ja mies tekee tätä ihan harrastuksenaan. Turha häntä on syyttää, jos ketju yhtäkkiä muuttaa käytäntöjään.

Mitä sitten tulee siihen, ettei Gamestopper ole tullut kommentoimaan tänne kakkamyrskyn keskelle, ymmärrän senkin ihan täysin. Itse vastaavassa tilanteessa varmaankin yrittäisin saada nimenomaan sieltä ketjun puolelta virallista kommenttia tapahtuneesta ennen kuin lähtisin omissa nimissäni rauhoittelemaan tilannetta.

PS. Jos teitä niin kovasti korpeaa Gamestopin touhut, pannaan sitten vaikka koko ketju kiinni. Loppuupa se "ilmainen mainostaminen", mutta sitten saatte kyllä etsiä tietoakin jostain muualta.

Kyllä muistetaan, että kyseessä on gamestopin myyjä, jonka harrastuksena on kirjoitella foorumille edustamansa liikkeen asioita.

Minun mielestäni kyseessä on selvä mainostaminen/myyntityö, joka on onnistuttu verhoamaan hienosti asiakasläheiseksi palveluksi. Tarjouksista ja muista eduista ilmoitellaan, mutta minkäänlaista vastuuta ei oteta. Kysyn vaan, että mitä mieltä olisit, jos mainonnan tulevaisuus ylipäätänsä oli vastaavanlaista? Laitetaan asiakkaiden joukkoon myyjä, joka toimii epävirallisesti, harrastuspohjalta, ja sitten kun tulee ongelmia niin vetäydytään pois. Gamestopperin rooli on mielestäni myyntiäedistävä sivustahuutelija. On hänen omaa syytänsä että on ottanut tällaisen tiedottajan roolin, joka ei mielestäni hänelle kuulu ja jota ei pitäisi ottaa.

Minun mielestäni koko ketjun voisi laittaa kiinni. Nyt tilanne on se, että Gamestopista valuu tänne Gamestopperin kautta tietoa ja ilmoituksia/mainoksia/peruutuksia, mutta mitään vastapainoa ei oikeasti saada: asiakastyytyväisyyttä ei Gamestopperille saisi ilmaista vaan suoraan liikkeelle. Minun mielestäni jos tällaiseen tiedottamishommaan ryhtyy, niin saa kyllä tehdä sen likaisenkin puolen, eli ottaa negatiivisa kommentteja vastaan, eikä kerätä pelkkiä rusinoita pullan päältä.
 
Vastaus: GAMESTOP - Info & Tiedotteet (Lue aloitusviesti! DVD-KAMPANJA PÄÄTTYNYT!)

Kyllä muistetaan, että kyseessä on gamestopin myyjä, jonka harrastuksena on kirjoitella foorumille edustamansa liikkeen asioita.

Minun mielestäni kyseessä on selvä mainostaminen/myyntityö, joka on onnistuttu verhoamaan hienosti asiakasläheiseksi palveluksi. Tarjouksista ja muista eduista ilmoitellaan, mutta minkäänlaista vastuuta ei oteta. Kysyn vaan, että mitä mieltä olisit, jos mainonnan tulevaisuus ylipäätänsä oli vastaavanlaista? Laitetaan asiakkaiden joukkoon myyjä, joka toimii epävirallisesti, harrastuspohjalta, ja sitten kun tulee ongelmia niin vetäydytään pois. Gamestopperin rooli on mielestäni myyntiäedistävä sivustahuutelija. On hänen omaa syytänsä että on ottanut tällaisen tiedottajan roolin, joka ei mielestäni hänelle kuulu ja jota ei pitäisi ottaa.

Minun mielestäni koko ketjun voisi laittaa kiinni. Nyt tilanne on se, että Gamestopista valuu tänne Gamestopperin kautta tietoa ja ilmoituksia/mainoksia/peruutuksia, mutta mitään vastapainoa ei oikeasti saada: asiakastyytyväisyyttä ei Gamestopperille saisi ilmaista vaan suoraan liikkeelle. Minun mielestäni jos tällaiseen tiedottamishommaan ryhtyy, niin saa kyllä tehdä sen likaisenkin puolen, eli ottaa negatiivisa kommentteja vastaan, eikä kerätä pelkkiä rusinoita pullan päältä.

Minkähänlaista vastuuta pitäisi ottaa? "Anteeksi, että kampanja peruuntui täysin minun syystäni, maksan tietenkin korvauksia teille kaikille aiheuttamastani häiriöstä." Näinkö?

Mielestäni tätä Gamestopperin toimintaa voisi verrata vaikka ilmoitteluun tuolla eri alustojen tarjousketjuissa, painottuen tietenkin vain yhteen liikkeeseen. Jos joku moisessa ketjussa kertoo vaikka play.comin ottavan beowulffeja vastaan ja maksavan niistä 100e, ja tämä kampanja sitten yhtäkkiä loppuukin, ei vissiin kukaan lähde siitä ilmoittajaa syyllistämään. Gamestopin oma tiedottaminen on niin kuraista paskaa, että monelta täällä jäisi varmasti monikin tarjous hyödyntämättä ilman tätä saastaista, läpeensä paheksuttavaa kapitalistimainontaa.
 
Vastaus: GAMESTOP - Info & Tiedotteet (Lue aloitusviesti! DVD-KAMPANJA PÄÄTTYNYT!)

Minun mielestäni koko ketjun voisi laittaa kiinni.

Sama efekti toteutuu kohdallasi, jos lakkaat seuraamasta ketjua. Muut ehkä pitävät tarjouksista kuulemista ja kysymyksiin vastaamista tärkeämpinä kuin gamestopperin roolia hämäränä mainosmiehenä. Lisäksi nämä varsinaiset nettimainostajat eivät esiinny julkisesti firman nimissä eivätkä ole kysyneet lupaa toiminnalleen. Mielestäni niin pitkään kun ei tehdä mitään törkeyksiä ja muilla pelimyyjillä on vastaava oikeus, mitään väärää ei tapahdu vaikka tällaisessa ketjussa lukijat VAPAAEHTOISESTI ja TIETOISESTI alistuvat mainonan uhreiksi/hyödyntäjiksi. Toisaalta taas olen sitä mieltä, että gamestopperia saa moittia vapaasti asiallisuuden rajoissa kun hommat menee reisille. Kuinka reilua tai oikein se on, se on jokaisen itse päätettävä.
 
Vastaus: GAMESTOP - Info & Tiedotteet (Lue aloitusviesti! DVD-KAMPANJA PÄÄTTYNYT!)

...asiakastyytyväisyyttä ei Gamestopperille saisi ilmaista vaan suoraan liikkeelle. Minun mielestäni jos tällaiseen tiedottamishommaan ryhtyy, niin saa kyllä tehdä sen likaisenkin puolen, eli ottaa negatiivisa kommentteja vastaan, eikä kerätä pelkkiä rusinoita pullan päältä.
Saa toki antaa täälläkin, mutta paljon tehokkaampaa (se ainakin teoriassa) on, kun palaute menee suoraan Gamestopin viralliselle asiakaspalvelulle (tai mikä taho heillä sitten ikinä palautteita käsitteleekään Suomessa).

Myönnän sen, että tilanne on tietysti siinä mielessä ongelmallinen, että harrastelijalla ei periaatteessa ole mitään vastuuta taikka velvollisuutta olla vastaamassa palautteeseen. Mutta toisaalta emme tiedä sitä, miksi Gamestopper ei ole vielä reagoinut. Viimeksi oltiin jo epäilemässä virallista suukapulaa ketjun taholta, vaikka todellisuus oli paljon yksinkertaisempi; mies oli matkoilla.

Puhun nyt vain sillä kokemuksella, mikä itselläni on tällaisesta "harrastuksesta", joka kantaa nimeä KonsoliFIN ja sen moderaattorina toimiminen. Joskus ei vaan ehdi (tai pääse) hoitamaan asioita, vaikka haluaisikin. Ja kun ei tästä palkkaakaan saa, niin eipä kukaan voi oikeastaan mitään "päivystysvalmiutta" vaatiakaan, vaan teemme tätä tasan sen verran kuin itseä sattuu huvittamaan ja kuinka paljon mahdollisuudet antavat myöten.
 
Vastaus: GAMESTOP - Info & Tiedotteet (Lue aloitusviesti! DVD-KAMPANJA PÄÄTTYNYT!)

Minkähänlaista vastuuta pitäisi ottaa? "Anteeksi, että kampanja peruuntui täysin minun syystäni, maksan tietenkin korvauksia teille kaikille aiheuttamastani häiriöstä." Näinkö?

Mielestäni tätä Gamestopperin toimintaa voisi verrata vaikka ilmoitteluun tuolla eri alustojen tarjousketjuissa, painottuen tietenkin vain yhteen liikkeeseen. Jos joku moisessa ketjussa kertoo vaikka play.comin ottavan beowulffeja vastaan ja maksavan niistä 100e, ja tämä kampanja sitten yhtäkkiä loppuukin, ei vissiin kukaan lähde siitä ilmoittajaa syyllistämään. Gamestopin oma tiedottaminen on niin kuraista paskaa, että monelta täällä jäisi varmasti monikin tarjous hyödyntämättä ilman tätä saastaista, läpeensä paheksuttavaa kapitalistimainontaa.

Ongelma onkin kokonaisuudessaan siinä, että tällainen infoaminen/mainostaminen on tyypiltään sellaista, jossa kukaan ei ota vastuuta. Vääryyksiä tapahtuu toistamiseen mutta mitään muutosta ei tapahdu. "Epävirallinen tiedottaja"-termi mielestäni mahdollistaa monenlaisia mainonnan ylilyöntejä ilman vastuunkantoa. Ideana se on hyvä, mutta pitemmän päälle kuten on nähty, se kääntyy helposti (Gamestoppia) itseään vastaan.
 
Vastaus: GAMESTOP - Info & Tiedotteet (Lue aloitusviesti! DVD-KAMPANJA PÄÄTTYNYT!)

Myönnän sen, että tilanne on tietysti siinä mielessä ongelmallinen, että harrastelijalla ei periaatteessa ole mitään vastuuta taikka velvollisuutta olla vastaamassa palautteeseen. Mutta toisaalta emme tiedä sitä, miksi Gamestopper ei ole vielä reagoinut. Viimeksi oltiin jo epäilemässä virallista suukapulaa ketjun taholta, vaikka todellisuus oli paljon yksinkertaisempi; mies oli matkoilla.

Puhun nyt vain sillä kokemuksella, mikä itselläni on tällaisesta "harrastuksesta", joka kantaa nimeä KonsoliFIN ja sen moderaattorina toimiminen. Joskus ei vaan ehdi (tai pääse) hoitamaan asioita, vaikka haluaisikin. Ja kun ei tästä palkkaakaan saa, niin eipä kukaan voi oikeastaan mitään "päivystysvalmiutta" vaatiakaan, vaan teemme tätä tasan sen verran kuin itseä sattuu huvittamaan ja kuinka paljon mahdollisuudet antavat myöten.

En ole vaatimassa päivittäisvalmiutta, yritän vain pukea sanoiksi sen, että Gamestopper on mielestäni ottanut liian ison ja vaativan roolin, mikä ei hänelle kuuluisi. Mutta se toki on hänen oma asiansa. Tämä kuitenkin johtaa helposti siihen, että hänet nähdään Gamestopin edustajana.
 
Vastaus: GAMESTOP - Info & Tiedotteet (Lue aloitusviesti! DVD-KAMPANJA PÄÄTTYNYT!)

Saa toki antaa täälläkin, mutta paljon tehokkaampaa (se ainakin teoriassa) on, kun palaute menee suoraan Gamestopin viralliselle asiakaspalvelulle (tai mikä taho heillä sitten ikinä palautteita käsitteleekään Suomessa).

Minusta tuntuu, ettei heillä ole mitään virallista asiakaspalvelua tai vastaavaa vaan ovat sammutetuin lyhdyin liikenteessä ja mokien selvittely jätetään tavallisten myyjien harteille. Ei ainakaan kotisivuilla ole mitään yhteystietoja muuta kuin vain myymälöihin.
 
Vastaus: GAMESTOP - Info & Tiedotteet (Lue aloitusviesti! DVD-KAMPANJA PÄÄTTYNYT!)

Ongelma onkin kokonaisuudessaan siinä, että tällainen infoaminen/mainostaminen on tyypiltään sellaista, jossa kukaan ei ota vastuuta. Vääryyksiä tapahtuu toistamiseen mutta mitään muutosta ei tapahdu. "Epävirallinen tiedottaja"-termi mielestäni mahdollistaa monenlaisia mainonnan ylilyöntejä ilman vastuunkantoa. Ideana se on hyvä, mutta pitemmän päälle kuten on nähty, se kääntyy helposti itseään vastaan.

Minusta tämä epävirallinen tiedotuspolitiikka ei niinkään ole kääntynyt itseään vastaan, tyytymättömyyttä täällä on enemmänkin esiintynyt Gamestopin omaa toimintaa vastaan. Ja tämä toimintahan on aivan tavallista suuren, ylikansallisen yhtiön liiketoimintaa: jätetään aukkoja ehtoihin liikevoiton maksimoimiseksi pienen asiakastyytymättömyyden kustannuksella. Ei Gamestopilta kuitenkaan tule asiakkaat loppumaan niin kauan, kun maailmassa isolla rahalla pelejä tehdään, ostetaan ja pelataan. Mielestäni Gamestopper on yleisesti suoritutunut tiedottamisestaan kelvollisesti, hänhän on suht ajoissa ollut ilmoittamassa jos joku kampanja on keskeytynyt ennenaikaisesti tms. Tottakai tällainen epävirallisen linjan esittäminen tuo välillä pintaan uskoa kaikkitietävään auktoriteettiin, jolla itsellään ei kuitenkaan aina ole viime käden tietoa, mutta jos tämän pitää mielessä, säästyy suuremmilta pettymyksiltä, ja osaa suodattaa saamansa infon siten, että siitä saa parhaan hyödyn irti.
 
Vastaus: GAMESTOP - Info & Tiedotteet (Lue aloitusviesti! DVD-KAMPANJA PÄÄTTYNYT!)

Minusta tämä epävirallinen tiedotuspolitiikka ei niinkään ole kääntynyt itseään vastaan, tyytymättömyyttä täällä on enemmänkin esiintynyt Gamestopin omaa toimintaa vastaan. Ja tämä toimintahan on aivan tavallista suuren, ylikansallisen yhtiön liiketoimintaa: jätetään aukkoja ehtoihin liikevoiton maksimoimiseksi pienen asiakastyytymättömyyden kustannuksella. Ei Gamestopilta kuitenkaan tule asiakkaat loppumaan niin kauan, kun maailmassa isolla rahalla pelejä tehdään, ostetaan ja pelataan. Mielestäni Gamestopper on yleisesti suoritutunut tiedottamisestaan kelvollisesti, hänhän on suht ajoissa ollut ilmoittamassa jos joku kampanja on keskeytynyt ennenaikaisesti tms. Tottakai tällainen epävirallisen linjan esittäminen tuo välillä pintaan uskoa kaikkitietävään auktoriteettiin, jolla itsellään ei kuitenkaan aina ole viime käden tietoa, mutta jos tämän pitää mielessä, säästyy suuremmilta pettymyksiltä, ja osaa suodattaa saamansa infon siten, että siitä saa parhaan hyödyn irti.

Itseään vastaan, tarkoitin että Gamestopia itseään vastaan.
 
Vastaus: GAMESTOP - Info & Tiedotteet (Lue aloitusviesti! DVD-KAMPANJA PÄÄTTYNYT!)

Ongelma onkin kokonaisuudessaan siinä, että tällainen infoaminen/mainostaminen on tyypiltään sellaista, jossa kukaan ei ota vastuuta. Vääryyksiä tapahtuu toistamiseen mutta mitään muutosta ei tapahdu. "Epävirallinen tiedottaja"-termi mielestäni mahdollistaa monenlaisia mainonnan ylilyöntejä ilman vastuunkantoa. Ideana se on hyvä, mutta pitemmän päälle kuten on nähty, se kääntyy helposti itseään vastaan.
Täytyy muistaa, että myöskään firman virallinen mainonta ei ota toimistaan mitään vastuuta ja toimii vieläkin huonommin kuin tämä epävirallinen. Hyvänä esimerkkinä exclusion list, jossa ei vieläkään ole mainintaa PEGIttömien pelien kelpaamattomuudesta.
 
Vastaus: GAMESTOP - Info & Tiedotteet (Lue aloitusviesti! DVD-KAMPANJA PÄÄTTYNYT!)

Onhän tätä keskustelua ollut hauska seurata ja itsekin olen välillä hämmentänyt soppaa parhaimpani mukaan. Hiukan vain on ristiriitainen olo Gamestopin touhuista, toisaalta pitäisi olla varauksetta kiitollinen, että meillä edes on GameStopin kaltainen iso pelikauppaketju Suomessa, joka tarjoaa (aina välillä) todella hyviä tarjouksia ja kampanjoita, mutta sitten taas samalla omalla toiminnallaan tuntuu melkein tahallaan (tai pelkkää osaamattomuuttaan) kiusaavan kuluttajaa ihme venkoilullaan. Sitä en ihan ymmärrä, että miksi täällä on jo puheita bannista ja ketjun lopettamisesta kun foorumilaiset vähän valittavat GS:n toiminnasta? Keskustelupalstoilla nillittäminenhän on juuri sitä parhainta kansanhuvia ja pitäähän sitä kritiikkiäkin kestää :)

Annetaan pelikansan jatkaa purnaamistaan, kyllä GS on saanut täällä välillä (ansaittua) kiitostakin, mutta pitäähän se ymmärtää, että aina ei voi voittaa. Mitään muuta en ole peräänkuuluttanut paitsi sitä, että GS saisi hommansa vähitellen kasaan: liikkeiden/myyjien/kuluttajien välisen kommunnikoinnin, tarjoukset, ennakkokampanjat, ennakkovaraajien edut, verkkosivunsa etc toimimaan edes jotenkin johdonmukaisemmin kuin nykyään.
 
Vastaus: GAMESTOP - Info & Tiedotteet (Lue aloitusviesti! DVD-KAMPANJA PÄÄTTYNYT!)

käyväthän Classics-pelit edelleen vaihtotarjouksiin
Minä en millään ymmärrä miksi tämä nousee aina tapetille. Minkä takia Classics ei kävisi? Kuka muu noita kansipahveja edes katselee kuin keräilijät.

Kyllä muistetaan, että kyseessä on gamestopin myyjä, jonka harrastuksena on kirjoitella foorumille edustamansa liikkeen asioita.
En ota asiaan muuten kantaa, mutta en tiedä onko tälläinen palkaton omalla vapaa-ajalla tapahtuva tiedottaminen ja omistautuminen kauppaketjulle kovin yleistä puuhaa...
 
Vastaus: GAMESTOP - Info & Tiedotteet (Lue aloitusviesti! DVD-KAMPANJA PÄÄTTYNYT!)

Annetaan pelikansan jatkaa purnaamistaan, kyllä GS on saanut täällä välillä (ansaittua) kiitostakin, mutta pitäähän se ymmärtää, että aina ei voi voittaa. Mitään muuta en ole peräänkuuluttanut paitsi sitä, että GS saisi hommansa vähitellen kasaan: liikkeiden/myyjien/kuluttajien välisen kommunnikoinnin, tarjoukset, ennakkokampanjat, ennakkovaraajien edut, verkkosivunsa etc toimimaan edes jotenkin johdonmukaisemmin kuin nykyään.

Sitä mieltä olen, että Gamestopin tiedotus ja asiakaspalvelu on ala-arvoista, samoin mainonta. Nyt Gamestopper on ottanut infoajan roolin, ok. Tuntuu, että monet tämänkin foorumin käyttäjät ovat jääneet ja haluavat jäädä tähän staattiseen tilaan, jossa "Gamestop nyt vain tekee näin, Gamestopper on vain epävirallinen tiedottaja, älä lue ketjua" jne. Jos hommaa haluaa viedä asiakaspalvelultaan oikeaan suuntaan niin nykytilanteeseen ei tule jäädä sillä se ei ole kestävä, vaan on puututtava oleellisiin epäkohtiin jotta jotain kehitystä ja asiakastyytyväisyyttä saataisiin _oikeasti_ aikaan.
 
Vastaus: GAMESTOP - Info & Tiedotteet (Lue aloitusviesti! DVD-KAMPANJA PÄÄTTYNYT!)

Minä en millään ymmärrä miksi tämä nousee aina tapetille. Minkä takia Classics ei kävisi? Kuka muu noita kansipahveja edes katselee kuin keräilijät.

Kyllä gamestop on hylännyt noita classics-pelejä myös. Minultakin joskus yhden. Yleensä nämä kysymykset nousevat tapetille koska mitä vain voi sattua kun vie kamaa vaihtoon ja asiakkaat ovat sitten ihmeissään firman linjasta.
 
Ylös Bottom