Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GAMESTOP - Yleinen keskustelu (Lue aina aloitusviesti ennen kysymistä!)

Vastaus: GAMESTOP - Info & Tiedotteet (Lue aloitusviesti!) [EA Deal of the Week: Brutal Legend - Siv

Hei ostin eilen Kampin Gamesopista New Super Mario Brossin Wiille ja maksoin pelin käteisenä, mutta tänään avasin tuon pelin muoveista ja sain yllättyä. Eli tuota DVD-levyä ei ollut kotelon sisällä ja voinko saada tuon levyn huomenna kuittia vastaan?
 
Vastaus: GAMESTOP - Info & Tiedotteet (Lue aloitusviesti!) [EA Deal of the Week: Brutal Legend - Siv

Hei kävipä silleen kuulemma että rautatientorin gamestopissa sattui jonkinlainen moka L4D2 pesismaila koodejen kanssa joten niitä oli todella rajoittettu määrä mutta silti niitä ei kuulemma ollut antaa vaikka ennakkovarasin pelin jo 18.09.09 ja eikös se periaate ole että ensimmäisille ostajille ekana noi koodit niin että onko mahdollista saada enää tuota koodia tai minkäänlaista hyvitystä tästä ikävästä yllätyksestä (vaikka eihän se maailma pesismailan puutteesta kaatuisikaan :D)
 
Vastaus: GAMESTOP - Info & Tiedotteet (Lue aloitusviesti!) [EA Deal of the Week: Brutal Legend - Siv

Jäi vähän epäselväks ton koodin hyöty? Kyllä koodittomatkin kaverit mäiski menemään pesismailoilla.
 
Vastaus: GAMESTOP - Yleinen keskustelu

Jatkoa seuraa edelliseen tarinaan:

Sain lopulta yhteyden Jyväskylän GameStoppiin ~puolen tunnin kuluttua edellisestä puhelustani, kun linja ei ollut enään varattuna (olisin varmaan joutunut odottamaan aika kauan...). Kyselin myyjältä DA:n ja AC2:n spesiaali versioita ja sitä sanaa painottaen. Myyjä vastasi "Molempia löytyy, tule hakemaan jos kiinnostaa" (hieman agressiivisesti, mielenkiintoinen vastaus etten sanoisi..). No kun pääsin liikkeeseen niin sama myyjä sanoi heti tiskillä ettei kumpaakaan ole, mutta onneksi toinen myyjä korjasi ja sanoi että Dragon Agesta vielä 1kpl löytyy.

Myyjän palvelu liikkeessä oli kuitenkin hyvin ystävällistä ja sain matkaani Dragon Agen erikoisversion. Semmoinen tunne tuli että myyjä(/t) purkaa agressiotaan/vitutustaan puhelimella soittaviin asiakkaisiin ja jopa valehtelee asiakkaalle puhelimessa. Ei tämä ole asiakaspalvelua, ei.

Jyväskylän myyjien asiakaspalvelusta sen verran, että itse sain kerran eräältä myyjältä erittäin töykeää palvelua, suorastaan vittuili minulle päin naamaa. Tämä siis on käynyt vain tämän yhden myyjän kohdalla.
 
Vastaus: GAMESTOP - Yleinen keskustelu

Jyväskylän myyjien asiakaspalvelusta sen verran, että itse sain kerran eräältä myyjältä erittäin töykeää palvelua, suorastaan vittuili minulle päin naamaa. Tämä siis on käynyt vain tämän yhden myyjän kohdalla.

Onko kyseessä se vanhempi mies? Itsellä kokemuksia hänestä. Sivusta seurasin kun joku kavero oli ostamassa Rock Band soittimia ja kysyi ensin myyjältä onko kaikki toimivia tuolla kulmassa. Myyjä sanoi että kyllä on. Kaveri sitten otti viimeisen X0 paketin sieltä ja meni odottamaan kun joku oli kerennyt mennä kassalle säätämään jotain. Huomasin kun myyjä katseli Rock Band kaveria mutta ei sanonut mitään. Siinä meni varmaan viisi minuuttia kun saivat asiat hoidetuksi edellisen kanssa niin myyjä toteaa tylysti että "toi ei toimi". Siinä vaiheessa pistin pelit takaisin hyllyyn mitä olin ostamassa ja kävin nappaamassa ne anttilasta mukaan. En ole tuon jälkeen astunut liikkeeseen tämän "myyjän" ollessa vuorossa. Itsekin olin kokenut paskaa palvelua aiemmin tältä äijältä. Muut myyjät sen sijaan ovat olleet mukavia. Etenkin se ainut? kauniimpaa sukupuolota oleva:cool:
 
Vastaus: GAMESTOP - Yleinen keskustelu

Jyväskylän myyjien asiakaspalvelusta sen verran, että itse sain kerran eräältä myyjältä erittäin töykeää palvelua, suorastaan vittuili minulle päin naamaa. Tämä siis on käynyt vain tämän yhden myyjän kohdalla.
Joo, minulle käynyt ihan samoin, eräs myyjä on ollut töykeä pariinkin otteeseen. Mutta välillä ilmeisesti ihmisviha on vähän lientynyt, ja heppu on ollut ihan mukavalla päällä. ;)
 
Vastaus: GAMESTOP - Yleinen keskustelu

Onko kyseessä se vanhempi mies? Itsellä kokemuksia hänestä. Sivusta seurasin kun joku kavero oli ostamassa Rock Band soittimia ja kysyi ensin myyjältä onko kaikki toimivia tuolla kulmassa. Myyjä sanoi että kyllä on. Kaveri sitten otti viimeisen X0 paketin sieltä ja meni odottamaan kun joku oli kerennyt mennä kassalle säätämään jotain. Huomasin kun myyjä katseli Rock Band kaveria mutta ei sanonut mitään. Siinä meni varmaan viisi minuuttia kun saivat asiat hoidetuksi edellisen kanssa niin myyjä toteaa tylysti että "toi ei toimi". Siinä vaiheessa pistin pelit takaisin hyllyyn mitä olin ostamassa ja kävin nappaamassa ne anttilasta mukaan. En ole tuon jälkeen astunut liikkeeseen tämän "myyjän" ollessa vuorossa. Itsekin olin kokenut paskaa palvelua aiemmin tältä äijältä. Muut myyjät sen sijaan ovat olleet mukavia. Etenkin se ainut? kauniimpaa sukupuolota oleva:cool:

Tuo myyjä oli jo free record shopissa töissä ennen gamestopin tuloa.Otti jo silloin päähän myyjän käytös ja ei se tuolla gamestopissa ainekaan ole parantunut.Varsinki myyjältä kysyessä jotain, saa todella tylyjä vastauksia.Joskus varmaan pakko antaa ihan suoraa palautetta liikkeessä asioidessa.
 
Vastaus: GAMESTOP - Yleinen keskustelu

Jyväskylän myyjien asiakaspalvelusta sen verran, että itse sain kerran eräältä myyjältä erittäin töykeää palvelua, suorastaan vittuili minulle päin naamaa. Tämä siis on käynyt vain tämän yhden myyjän kohdalla.

Samoin, siellä on yksi kusipäinen myyjä joka ei kyllä sovellu palveluammattiin. Eräältä myyjältä taas samassa putiikissa oon saanut äärettömän hyvää palveluja joka kerta.
 
Vastaus: GAMESTOP - Yleinen keskustelu

Tuo myyjä oli jo free record shopissa töissä ennen gamestopin tuloa.Otti jo silloin päähän myyjän käytös ja ei se tuolla gamestopissa ainekaan ole parantunut.Varsinki myyjältä kysyessä jotain, saa todella tylyjä vastauksia.Joskus varmaan pakko antaa ihan suoraa palautetta liikkeessä asioidessa.

Haha, meitähän näkyy olevan täällä paljonkin. :D On minunkin ja lähipiirin kokemukset myyjästä melko ikävät, samoin jo Free Record Shopin ajoilta asti. Ihan suoraa vittuiluakin tullut. Eihän siinä, kukin taaplaa tyylillään...
 
Vastaus: GAMESTOP - Yleinen keskustelu

Haha, meitähän näkyy olevan täällä paljonkin. :D On minunkin ja lähipiirin kokemukset myyjästä melko ikävät, samoin jo Free Record Shopin ajoilta asti. Ihan suoraa vittuiluakin tullut. Eihän siinä, kukin taaplaa tyylillään...

Vissiin vielä myymäläpäällikkönä tämä "ammattimies"? Varmaan halpa mies Gamestopille.
 
Vastaus: GAMESTOP - Yleinen keskustelu

Nyt on mielenkiinnosta aivan pakko kysyä, että onko tällä palveluammattilaisella silmälasit?
 
Vastaus: GAMESTOP - Yleinen keskustelu

Aika jännä, että kyseisen liikkeen asiakaskunta on näinkin yhtämielinen yhden tietyn myyjän sopimattomuudesta kyseiseen ammattiin, mutta silti kyseinen myymäläpäällikkö(?) on jatkanut toimessaan jo ilmeisesti useita useita vuosia. Mielenkiintoista.
 
Vastaus: GAMESTOP - Yleinen keskustelu

Wäääää !

Mentiin kaverin kanssa hakemaan Turun GameStopista äsken 40 gigaista käytettyä PS3 konsolia. Kaupat saatiin tehtyä, ja kotiin päästyämme, laitoimme tietenkin "uuden" konsolin heti kiinni että oltaisiin päästy pelaamaan.

Virta päälle, odotettiin hetki, ja...... Yellow Led Of Deathan se siellä ! Iski pienoinen vitutus siinä kohtaa...

Eikö GameStop oikeesti voisi vaikka ihan piruuttaan testata näitä vehkeitä kun niitä vastaanottavat. Ihan vaan siltävaralta jos joku vaikka tuo rikkinäisen konsolin....

Eipä mulla muuta.
-Aleksi
 
Vastaus: GAMESTOP - Yleinen keskustelu

Mitenkäs kokeneemmat on GS:n kanssa asioineet, kun konsoli on mennyt hajalle ja takuuta on jäljellä? Riittääkö, että vie pelkän konsolin vai pitääkö liikkeeseen raahata koko laatikko sisältöineen?
 
Vastaus: GAMESTOP - Yleinen keskustelu

Nyt on mielenkiinnosta aivan pakko kysyä, että onko tällä palveluammattilaisella silmälasit?

Ihan tiedoksenne että siellä on useampi silmälasipäinen työntekijä. Mutta joo, kuulostaa samalta hepulta joka minullekkin on vähän ollut aggressiivisen tuntuinen.
 
Ylös Bottom