Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GAMESTOP - Yleinen keskustelu (Lue aina aloitusviesti ennen kysymistä!)

Vastaus: GAMESTOP - Yleinen keskustelu (Lue aina aloitusviesti ennen kysymistä!)

En nyt sen kummemmin halua lietsoa täällä mitään GS-kamppi vihaa, mutta itse hoidan nykyään kaikki GameStop asiani asematunnelissa tai Itä-Helsingissä. Se Kampin kiire ja häsellys ei ole omaan mieleeni kuten ei myöskään myyjien "palvelualttius". Sen sijaan jos täällä on työntekijöitä tunnelista tai Vuosaaresta niin isot kiitokset!
 
Vastaus: GAMESTOP - Yleinen keskustelu (Lue aina aloitusviesti ennen kysymistä!)

Pakko osallistua tähän keskusteluun. Aika erikoiselta kuullostaa nuo myyjien suhtautumiset asiakasta kohtaan. Itsekin olen ollut asiakaspalvelu tehtävissä, eikä noita edellämainittuja kommentteja ja muuta vastaavaa olisi tullut mieleenkään sanoa asiakkaalle. Olin aivan eri alan firmassa töissä, mutta kuitenkin. Uskomattomalta kuullostaa.

Itse kävin aamulla hakemassa pelin Roveniemen Gamestopista. Ennen liikkeen avausta oli odottamassa vain pari ihmistä ja kaikki olivat BC2 hakemassa. En saanut LE:ä, mutta se oli kyllä jo ennakkoon tiedossa, sillä pelin varasin vasta eilen. Erittäin positiivinen kuva on jäänyt Rovaniemen Gamestopista. Asiakaspalvelu on kohdillaan, ja noita edellisissä viesteissä mainittuja vittuiluja ei ole omalle kohdalle sattunut.
 
Vastaus: GAMESTOP - Yleinen keskustelu (Lue aina aloitusviesti ennen kysymistä!)

Pakko osallistua tähän keskusteluun. Aika erikoiselta kuullostaa nuo myyjien suhtautumiset asiakasta kohtaan. Itsekin olen ollut asiakaspalvelu tehtävissä, eikä noita edellämainittuja kommentteja ja muuta vastaavaa olisi tullut mieleenkään sanoa asiakkaalle. Olin aivan eri alan firmassa töissä, mutta kuitenkin. Uskomattomalta kuullostaa.

En tiedä mikä noilla Gamestopin myyjillä on ongelmana, mutta aina tulee lähtökohtaisesti varauduttua jo kauppaan mentäessä tähän vittuiluun. Tämä tosin vain Jyväskylän liikkeen kanssa, muissa liikkeissä olen kyllä saanut hyvää palvelua.
 
Vastaus: GAMESTOP - Yleinen keskustelu (Lue aina aloitusviesti ennen kysymistä!)

En tiedä mikä noilla Gamestopin myyjillä on ongelmana, mutta aina tulee lähtökohtaisesti varauduttua jo kauppaan mentäessä tähän vittuiluun. Tämä tosin vain Jyväskylän liikkeen kanssa, muissa liikkeissä olen kyllä saanut hyvää palvelua.

"Parasta" palvelua taitaa saada jumbossa kun siellä on ilmeisesti isoimmat "chieffit" töissä. Ainakin tähän mennessä siellä asioidessa on ollut joustavinpalvelu.
Myös tunneli on ollut ihan ok vaikka välillä hieman häslinkiä onkin ollut :)
Sekavin palvelu on ollut noista kolmesta kampissa, vaikka ei sielläkään mitään sen kummempia ole sattunut.

Jotenkin oletuksena tajunnut varautua olemaan saamatta kaikenlaiset bonukset niin ei ole tarvinnut sitten pahoittaa mieltä paikan päällä :p
 
Vastaus: GAMESTOP - Yleinen keskustelu (Lue aina aloitusviesti ennen kysymistä!)

En tiedä mikä noilla Gamestopin myyjillä on ongelmana, mutta aina tulee lähtökohtaisesti varauduttua jo kauppaan mentäessä tähän vittuiluun. Tämä tosin vain Jyväskylän liikkeen kanssa, muissa liikkeissä olen kyllä saanut hyvää palvelua.

Jyväskylässä on ainakin yksi hyvä tyyppi ja todistetusti yksi täysi vittupää (ko henkilöstä on keskusteltu aiemminkin tässä ketjussa), mutta tätä jälkimmäistä ei ole näkynyt nyt vähään aikaan siellä liikkeessä, liekö lähtenyt muille maille?

Nyt kun tätä ketjua luen niin ei taaskaan harmita lainkaan tuo totaalinen gamestop-lakkoni.
 
Vastaus: GAMESTOP - Yleinen keskustelu (Lue aina aloitusviesti ennen kysymistä!)

Ei kyllä todellakaan käy kateeksi Kampin ja maaseutujen Gamestopin asiakkaita jos meininki on edellämainittua. Tiedä sitten miksi myyjille on noussut kusi päähän tai miksi kettuilevat asiakkaille, koska luulisi pelikaupan myyjän pestin olevan ihan suht leppoisaa touhua ainakin tiskin toiselta puolelta katsottuna. Sinänsä GS aivopesu on kyllä mennyt hyvin perille koska harvoin olen kuullut, että myyjät "avautuisivat" ketjunsa erinäisistä aivopieruista. Jotenkin näkisin jos itse olisin myymälässä töissä, niin en ainakaan vähättelisi asiakkaita joita kamppikset kusevat (turhankin usein) silmään, vaan enemmänkin pahoittelisin koko lafkan puolesta, että eivät voi paremmin auttaa asiakkaita. No, ehkä duuni, asiakaspalvelu & palkka ei vain kaikille maistu.

Omenan stopista ei ole paljoa pahaa sanottavaa. Soittavat edellisenä päivänä, ovat palvelualttiita ja yleisesti asiakkaan puolella. Ainoana negatiivisena asiana on ehkä se, että ovat välillä aika "sääntökeskeisiä" eli soittelevat esimiehelle ja lukevat kamppisten sääntöjä vähän turhankin pikkutarkkasti. Sinänsä ei tuossa mitään vikaa, mutta taitaa tosiaan yleisesti GS:ssä olla terve järki ja "asiakas ensin" mentaliteetti välillä aika hakusessa.
 
Vastaus: GAMESTOP - Yleinen keskustelu (Lue aina aloitusviesti ennen kysymistä!)

Eipä noista Gamestopin myyjistä kannata paljoa välittää, sen verran epäonnistuneita ja katkeria yksilöitä on kyseisen firman myyjinä tullut nähtyä. Missä tahansa muualla kyseiset "asiakaspalvelijat" olisi ajat sitten kengitty. Jostain syystä Gamestopissa näin ei kuitenkaan ole, eikä kyseisellä firmalla tunnu olevan mitään esimiehiä / vastuuhenkilöitä joille asiasta olisi mahdollista puhua. Aiemmin sitä jaksoi harmiintua kun luvatut extrat tai erikoisversiot jäivät saamatta, nykyään tiettyjen myyjien touhulle tulee lähinnä naureskeltua. Extrat jää saamatta ja vielä päälle saa kuunnella päänaukomista. Mistä lie ammentavat katkeruutensa, luulisi olevan tyytyväinen kun kauppa käy. :D

Tämän takia ei Gamestopissa asioimista kannata lopettaa, vaihtotarjoukset tulee luonnollisesti hyödynnettyä täysimittaisesti nyt ja tulevaisuudessa. Jos/kun ne joskus loppuvat omaan järjettömyyteensä, ei paljoa tarvitse Gamestopin suuntaan katsella.
 
Vastaus: GAMESTOP - Yleinen keskustelu (Lue aina aloitusviesti ennen kysymistä!)

Ainakin se "vanhempi" heppu on mies paikallaan, niistä muista sitten tarkemmin tiedä...

Juu tähänkin tosiaan pätee se hedelmäpeli meininki :)
Mikäli se "pomo" on poissa paikalta ja tilalla on pari uutta tyyppiä niin palvelu voi olla ihan mitä sattuu.

Yleensä kuitenkin äijä on paikalla tai edes se mimmi joka osaa hoitaa asiakaspalvelun ihan asiallisesti.
 
Vastaus: GAMESTOP - Yleinen keskustelu (Lue aina aloitusviesti ennen kysymistä!)

Itse varasin jo aikoija sitten BC ja ilmoitus tulikin, että voitulla hakemaan. Kaunko he pitävät peliä hyllyssä vai myyvätkö kaikki ja pitää mennä hakemaan kun toinen erä tulloon
 
Vastaus: GAMESTOP - Yleinen keskustelu (Lue aina aloitusviesti ennen kysymistä!)

Muistaakseni siinä kuitissa oli se aika. Tais olla 48h minkä pitää peliä jos et sinä aikana hae joku muu saa sen. Sä saat sit oman seuraavasta erästä ku peliä tulee, jos ne on loppunu.
 
Vastaus: GAMESTOP - Yleinen keskustelu (Lue aina aloitusviesti ennen kysymistä!)

Juu tähänkin tosiaan pätee se hedelmäpeli meininki :)
Mikäli se "pomo" on poissa paikalta ja tilalla on pari uutta tyyppiä niin palvelu voi olla ihan mitä sattuu.

Yleensä kuitenkin äijä on paikalla tai edes se mimmi joka osaa hoitaa asiakaspalvelun ihan asiallisesti.

Kyllä nuo Jumbon kaverit ovat kaikki olleet hyviä asiakaspalvelijoita, kun olen siellä asioinut.

Niin ja ei tuota BC2'n LE'tä saanut, tosin sellaista ei sieltä luvattukaan ja olen kyllä tyytyväinen, että sain edes koko pelin kun pelottelivat, ettei välttämättä riittäisi kaikille.
 
Vastaus: GAMESTOP - Yleinen keskustelu (Lue aina aloitusviesti ennen kysymistä!)

Eilen tuli käytyä varmaamassa paikallisesta stopista ja vielä sielä myyjä katsoi vanhan listan mukaan, satuin kanssa tiedustelemaan koskas uusi lista on tuloillaan. Myyjä totesi, että näillä näkymin jatkossa lista alkaa päivittyä viikon välein! Taitaa itsellä loppua briteistä tilaaminen, listan päivittyminen useammin kun lisää riskiä että ne halpis pelit sinne ehtii ilmestyä :D

Uusi lista on nyt ilmestynyt ja se ei ole maaliskuun lista, vaan päivätty 5.3.2010 http://gamestop.fi/pdf/Exclusion_FI.pdf
 
Vastaus: GAMESTOP - Yleinen keskustelu (Lue aina aloitusviesti ennen kysymistä!)

Ilmoittakaa, jos saatte vastauksia kuluttajavirastolta. Olisi kiva lukea ne täällä.

Tuo uusin Exclusion list on aika hulvaton. 4 sivua Xbox-nimikkeitä... :D
 
Vastaus: GAMESTOP - Yleinen keskustelu (Lue aina aloitusviesti ennen kysymistä!)

Onko maaliskuun exclusion listaa vielä julkistettu? Itselleni tulee linkistä helmikuun versio esille, mutta tuleekohan tuo nyt jostain välimuistista tms näkyviin vai eikö maaliskuun versiota vain ole vielä julkaistu?

nyt on tullut maaliskuun exclusion list....
 
Vastaus: GAMESTOP - Yleinen keskustelu (Lue aina aloitusviesti ennen kysymistä!)

Alkaa menemään aika naurettavaksi tuo touhu. Millä ne pitää nuo listat liikkeessä esillä? :D
 
Vastaus: GAMESTOP - Yleinen keskustelu (Lue aina aloitusviesti ennen kysymistä!)

Uusi lista näyttää tolkuttoman paljon pidemmältä, mutta nyt nimikkeet ovat pelkästään allekkain, eikä useammassa palstassa niinkuin aiemmin. Ainakin helppolukuisempi jos ei muuta.
 
Vastaus: GAMESTOP - Yleinen keskustelu (Lue aina aloitusviesti ennen kysymistä!)

Exclusion lista on nyt pidempi, koska myös kaikki EA Sportsin pelit on aukikirjoitettuna kuten myös Guitar Herot. Aika helmiäkin löytyy joukosta kuten esim. "Brothers Hell"-peli (taitaapi tarkoittaa Brothers in Arms: Hell's Highwayta).
 
Vastaus: GAMESTOP - Yleinen keskustelu (Lue aina aloitusviesti ennen kysymistä!)

Onpahan taas lista.

Mitäköhän ihmettä muuten tarkoittavaa kun listalta löytyy NHL 2007 FI ja NHL 2007 SW? Suomen/ruotsinkieliset kannet eivät kelpaa mutta brittipelit ovat ok? :D
 
Vastaus: GAMESTOP - Yleinen keskustelu (Lue aina aloitusviesti ennen kysymistä!)

Uusi lista on nyt ilmestynyt ja se ei ole maaliskuun lista, vaan päivätty 5.3.2010 http://gamestop.fi/pdf/Exclusion_FI.pdf

Juu toi listahan ei nykyään ole kuukausittainen. Vaan eräänlainen "the lista" johon vain lisätään pelejä sitä mukaan kuin ne muualla halpenee.

Ainakin näin infottiin kun kävin kyselemässä. Joten nykyään kandee soittaa liikkeeseen ennenkuin alkaa mitään sinne roudaamaan tai voi tulla kyynel tiskillä :p

Nyt listan lopussa sentään lukee selvästi "lista muuttuu jatkuvasti" joten mikäli listalle yhtäkkiä ilmestyy uusi peli niin siitä on paha alkaa valittamaan.
 
Ylös Bottom