Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GAMESTOP - Yleinen keskustelu (Lue aina aloitusviesti ennen kysymistä!)

Vastaus: GAMESTOP - Yleinen keskustelu (Lue aina aloitusviesti ennen kysymistä!)

Onko Alan Wake siirtynyt ihan virallisesti 2+1 vaihtotarjouksen piiriin?
 
Vastaus: GAMESTOP - Yleinen keskustelu (Lue aina aloitusviesti ennen kysymistä!)

Kannattaiskohan viedä alle puoli vuotta käytetty Xbox360 Elite + pelit vaihtoon, ja tilalle PS3? Saako hyvä vaihtohinnan?

Soita liikkeeseen ja kysy :p Eiköhän ne siellä tiedä parhaiten kertoa arvion.
 
Vastaus: GAMESTOP - Yleinen keskustelu (Lue aina aloitusviesti ennen kysymistä!)

Onko Alan Wake siirtynyt ihan virallisesti 2+1 vaihtotarjouksen piiriin?

Jos tarkoitat virallisella sitä, että jostain löytyisi tästä mainoksia, niin ei. Mutta kuten todettua niin tässä ketjussa esille tulleet uudet 2+1 pelit ovat varattavissa ilman ongelmia.
 
Vastaus: GAMESTOP - Yleinen keskustelu (Lue aina aloitusviesti ennen kysymistä!)

Alan Wake 1e vaihtotarjous päivitetty Gamestopin sivuille.
 
Vastaus: GAMESTOP - Yleinen keskustelu (Lue aina aloitusviesti ennen kysymistä!)

Onko Skate kolmosesta samanlainen 2+1 tarjous?
 
Vastaus: GAMESTOP - Yleinen keskustelu (Lue aina aloitusviesti ennen kysymistä!)

Hyvä juttu että vastasivat sähköpostilla että aihe on otettu käsittelyyn vaikka tämä onkin vasta huomautus. Mutta en usko että ihan heti GS korjaa kaikki virheensä jonka vuoksi tästä saadaan hianoa viihdettä tulevaisuudessa.

Sama juttu on edelleen Just Cause 2:n kanssa. Mainoksessa kaikille ennakkovaraajille Limited Edition. Sitä sitten varmuuden vuoksi varatessani kysäisin. Vastaus oli että "Eeeiiiiii se on vain nopeimmille."

Onhan se kiva juttu että tietyissä muissa liikkeissä normiversio on 20e halvempi. Kyllä minua ainakin ketuttaa jos en saa Limited Editionia vaikka siitä maksankin ja se on niin mainostettu.
 
Vastaus: GAMESTOP - Yleinen keskustelu (Lue aina aloitusviesti ennen kysymistä!)

Sama juttu on edelleen Just Cause 2:n kanssa. Mainoksessa kaikille ennakkovaraajille Limited Edition. Sitä sitten varmuuden vuoksi varatessani kysäisin. Vastaus oli että "Eeeiiiiii se on vain nopeimmille."

Onhan se kiva juttu että tietyissä muissa liikkeissä normiversio on 20e halvempi. Kyllä minua ainakin ketuttaa jos en saa Limited Editionia vaikka siitä maksankin ja se on niin mainostettu.

Itse kanssa kysäsin tuon Limitedin tilanteesta Tampereen putiikissa vaille kuukausi sitten kuinka suuri erä liikkeisiin on tulossa, myyjä tsekkasi koneelta ja totesi kauhukseen että näyttäisi olevan limitediä tulossa muka vaan pari kpl per liike..... tuon kuultuani vaihdoin saman tien Just Cause 2 varaukseni Red Deadiin :D

Pitää nyt toki muistaa, että tuosta on melkein kulunut kuukausi, toimitus erä tilannehan voi olla muuttunut... Mutta samaa se myyjä silloin minullekkin korosti, "jos olet ekana aamulla liikkeen oven takana on paremmat mahkut saada limited eikä normi."
 
Vastaus: GAMESTOP - Yleinen keskustelu (Lue aina aloitusviesti ennen kysymistä!)

Itse kanssa kysäsin tuon Limitedin tilanteesta Tampereen putiikissa vaille kuukausi sitten kuinka suuri erä liikkeisiin on tulossa, myyjä tsekkasi koneelta ja totesi kauhukseen että näyttäisi olevan limitediä tulossa muka vaan pari kpl per liike..... tuon kuultuani vaihdoin saman tien Just Cause 2 varaukseni Red Deadiin :D

Pitää nyt toki muistaa, että tuosta on melkein kulunut kuukausi, toimitus erä tilannehan voi olla muuttunut... Mutta samaa se myyjä silloin minullekkin korosti, "jos olet ekana aamulla liikkeen oven takana on paremmat mahkut saada limited eikä normi."

Itse tuossa viime viikolla varailin koskikeskuksessa, eli tilanne ei ole siis parantunut. Noh, eipä tuosta voi myyjille olla v-mäinen. Eihän GameStopin politiikka/mainonta heidän vikansa ole. Harmittaahan tuo silti.
 
Vastaus: GAMESTOP - Yleinen keskustelu (Lue aina aloitusviesti ennen kysymistä!)

Ömm... tuolla gamestopin sivuilla olevassa listassahan on kokoajan lukenut Just Cause 2:n kohdalla "erittäin rajattu määrä"?

Ja ei tuo JKL:n GameStopin myymälä nyt omasta mielestä läheskään noin paha paikka ole mitä täällä olevista postauksista annetaan ymmärtää. Mulla on kaikki ennakkovaraus asiat sujunut aina hyvin, jopa "M-myyjän" kanssa, eikä vattuiluakaan ole koskaan vastaukseksi tullut. Ehkä te vaaditte hieman liikaa, tai tulkitsette kaiken vittuiluksi :) ? Toisaalta kyllähän nuo mainoksissa luvatut asiat sitten tulis pitää, että siinä mielessä gamestoppia voi vähän moittia. Järjettömän exlusion listan takia olen käynyt gamestopissa viimeks varmaan viime kesänä, joten en sitten tiiä onko siellä asiat muuttuneet tai "M-myyjä" pahasti katkeroitunut.
 
Vastaus: GAMESTOP - Yleinen keskustelu (Lue aina aloitusviesti ennen kysymistä!)

Ömm... tuolla gamestopin sivuilla olevassa listassahan on kokoajan lukenut Just Cause 2:n kohdalla "erittäin rajattu määrä"?

Alkujaan siinä luki sama mikä Battlefieldin kohdallakin "Kaikille ennakkovaraajille limited edition". Sittemmin se vaihtuikin tuollaiseen malliin mikä se on sivuilla nykyään. Itsekkin käsitin aluksi, että itse saan ainakin limitedin kun varasin sillon kun sitä luvattiin kaikille ja nyt sitten jatkossa varaajille on tarjolla vain x-määrä... olin kuitenkin väärässä. Stopin nopeat syö hitaat sääntö puree tässäkin tarjouksessa. :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: GAMESTOP - Yleinen keskustelu (Lue aina aloitusviesti ennen kysymistä!)

Jokin aikaa sitten tuli käytyä pitkästä aikaa Jyväskylän GameStopissa, sillä olen siirtynyt kilpailevan pikkuputiikin asiakkaaksi johtuen monestakin eri syystä. Syy oli käynnille "pakollinen", sillä liikkeen avajaistarjouksena tuli aikoinaan varattua FFXIII eurolla ja parilla PS2-pelillä.

Liikkeessä ei ollut muita myyjiä kuin tämä herra M, kun putiikki oli juuri aukaissut ovensa. Tiskillä toivotin ystävällisesti hyvät huomenet, tiedustelin limited editionin saatavuutta ja heitin hieman small talkia liikkeessä käynnissä olevasta remontista. Vastauksena oli aina joko "Joo" tai sitten epäselvää muminaa. Ei tässä mitään, tuijottelin sitten seinille kaverin etsiessä pelin, jonka heitti välitömästi pussiin. Tämä hieman ihmetytti, sillä en pussia ehtinyt pyytää ja tämä kaveri on sitä yleensä kysynyt. Kotiin päästyäni tuli selväksi, miksi peli oli lentänyt samantien pussiin. Boksi oli selvästi avattu aikaisemmin ja laatikossa oli kolhuja jokaisella sivulla.

Ei tämä nyt mitenkään maailmaa kaada, koska sain LE:n loppupeleissä todella edullisesti. Mutta oli toisaalta hyvä muistutus siitä, että miksi minä nykyään asioin muualla.
 
Vastaus: GAMESTOP - Yleinen keskustelu (Lue aina aloitusviesti ennen kysymistä!)

Täytyy nyt kysäistä tuliko kellekkään soittoa GameStopista että Just Cause 2:n saisi huomenna hakea? Itselläni ei luuri soinut. Sen takia ihmettelen, kun yleensä varauksistani on tullut soitto yhtä tai kahta päivää etuajassa. Ettei vaan olisi siirtynyt kun verkkokauppa.cominkin saldot näyttää nollaa. Tosin muutama kauppa näyttää myyneen sitä jo tänään. wtf?
 
Vastaus: GAMESTOP - Yleinen keskustelu (Lue aina aloitusviesti ennen kysymistä!)

Täytyy nyt kysäistä tuliko kellekkään soittoa GameStopista että Just Cause 2:n saisi huomenna hakea? Itselläni ei luuri soinut. Sen takia ihmettelen, kun yleensä varauksistani on tullut soitto yhtä tai kahta päivää etuajassa.?

Minulle soitettiin 10 minuuttia ennen kuin olin menossa noutamaan Metro 2033:a. Eli aika ailahtelevaa tuo soittelu on, joskus eivät jopa soita ollenkaan. Itse ainakin oletan, että jos olen pelin ennakkovarannut niin sen myös saan silloin kun se julkaistaan.
 
Vastaus: GAMESTOP - Yleinen keskustelu (Lue aina aloitusviesti ennen kysymistä!)

Minulle soitettiin 10 minuuttia ennen kuin olin menossa noutamaan Metro 2033:a. Eli aika ailahtelevaa tuo soittelu on, joskus eivät jopa soita ollenkaan. Itse ainakin oletan, että jos olen pelin ennakkovarannut niin sen myös saan silloin kun se julkaistaan.

Kiitokset vastauksesta! Taidanpa huomenaamulla vain marssia suoraan liikkeeseen niin voi olla mahkut vielä saada tuo LE:kin. Itselleni tuo GS:n soittelu on ollut aika "outoa" Kerran varasin pelin 3 päivää ennen julkaisua, sanoivat että on jo varastossa. Ilmoitin että tulen sitten julkkarina hakemaan eikä tarvi soittaa kun tiedän jo että peliä on varastossa. Noh seuraavana päivänä kuitenkin soitto tuli, että huomenna saa hakea. Kerran tullut soitto kaksi päivää aikaisessa, ja onpa varmaan joskus jäänyt soittamattakin. Inhinmillisiä virheitä, onhan siellä kuitenkin niin suuri kasa varauksia eri peleihin sun muuta häslinkiä.
 
Vastaus: GAMESTOP - Yleinen keskustelu (Lue aina aloitusviesti ennen kysymistä!)

Täytyy nyt kysäistä tuliko kellekkään soittoa GameStopista että Just Cause 2:n saisi huomenna hakea? Itselläni ei luuri soinut. Sen takia ihmettelen, kun yleensä varauksistani on tullut soitto yhtä tai kahta päivää etuajassa. Ettei vaan olisi siirtynyt kun verkkokauppa.cominkin saldot näyttää nollaa. Tosin muutama kauppa näyttää myyneen sitä jo tänään. wtf?

Mulle soitettiin tänään. Ilmeisesti soittavat tässä tapauksessa vain niille, jotka saavat limited editionin
 
Ylös Bottom