Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GameWorld-karsinnat @ Super Smash Bros. Melee [15-16.11, Helsinki]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja deft
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan TelpeFion
Ei muuta kuin sen minkä jo tiesin, eli finaalissa nähdään ainakin neljä Royta, todennäköisesti viisi. Sinähän pelasit myöskin Roylla Kanis?
Voi tulla aika tylsät finaalit kun melkein kaikilla on Roy...ainakin äänten perusteella: "YA!" "EEE-YAH!" jne.:D

Kyllä mä Roylla pelasin. Eli tän hetken laskujen mukaan 5 Royta ja yksi Dr. Mario. Ois kyllä mielenkiintosta tietää keitä nuo kaksi muuta olivat.
 
Hahmon voinee kuitenkin vaihtaa vielä finaaliin? Turha siis spekuloida sitä, millä kukin pelasi vaan sitä, millä kukin tulee pelaamaan. :D ;)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jona Asih
Hahmon voinee kuitenkin vaihtaa vielä finaaliin? Turha siis spekuloida sitä, millä kukin pelasi vaan sitä, millä kukin tulee pelaamaan. :D ;)
Tästäpä ei ole tietoa. Minä en ainakaan mene vaihtamaan.
 
itsekehuko se oli joka lemuaa?

"Onneksi Nintendo Klubin ja Dosen pelimiehet olivat asiansa osaavia ja hoitivat homman kunnialla kotiin."
-
(miten helvetin paljon sitä voikaan olla väärässä?)
-
"...sekä tietysti virallisille Super Smash Bros. Melee mestareille Juho ja Ilmari Anturaniemelle, jotka taitavasti pitivät pelaamisen tasoa yllä!"
-
(anteeksi, ketkä? mitä virallisia mestareita? mistä olen jäänyt paitsi?)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Kanis


Perjantaina pelanneet:

1. Mikko Koppanen 328 p.
2. Ilari Lehtonen 228 p.
3. Tai Nguyen 191 p.
4. Guiseppe Coco 172 p.

Lauantaina pelanneet:

1. Joel Kanerva 295 p.
2. Wille Karhunen 291 p.
3. Janne Peippo 281 p.
4. Olli Ilves 222 p.


- Look , ma, I'm almost famous!
 
Re: itsekehuko se oli joka lemuaa?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan deft
"...sekä tietysti virallisille Super Smash Bros. Melee mestareille Juho ja Ilmari Anturaniemelle, jotka taitavasti pitivät pelaamisen tasoa yllä!"
-
(anteeksi, ketkä? mitä virallisia mestareita? mistä olen jäänyt paitsi?)
Siis nämä ovat käsitykseni mukaan juuri nämä "True Playerit", eli ne kaksi GameCube-paidassa hiippaillutta kakaraa joita vastaan lohkovoittajat pelasivat.
 
Re: Re: itsekehuko se oli joka lemuaa?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan TelpeFion
Siis nämä ovat käsitykseni mukaan juuri nämä "True Playerit", eli ne kaksi GameCube-paidassa hiippaillutta kakaraa joita vastaan lohkovoittajat pelasivat.

Siis oliko se ns. 9-vuotias pentu, joka pelasi kolikkomatsissa, joku ssbm mestari?? Sen taitojen kohdalle ei voi puhua mestaruudesta.
 
Hieman uutta tietoa löytyy Game World -messujen kotisivuilta SSBM skaban palkinnoista. Sivuston mukaan ykkönen saa puolen vuoden pelit (ilm. 6 peliä) ja mp3-soittimen, kakkonen saa Dosen 200 :n lahjakortin ja kolmonen Pelit-lehden vuositilauksen.Game World 2002 True Player
 
Ylös Bottom