Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Gears of War 2: Horde!

Vastaus: Gears of War 2: Horde!

Ei mitää horde touhui täs jokupäivä? Lisäilkää meikäläine.. ;)
 
Vastaus: Gears of War 2: Horde!

itseltä uupuu kaikki Horde achivements tällä hetkellä, lisäilkää kaveriksi jos kiinnostaa pelailla, azijussi nimellä pelailen
 
Vastaus: Gears of War 2: Horde!

Minulle saa pistää GoW 2 kutsua mihin tahansa matsiin. Kiinnostaisi myös co-oppia pelata!
 
Vastaus: Gears of War 2: Horde!

Joo, tänne vaan kaverikutsua jos Hordeen tarvii pelaajia! Gamertag: HubbleZ
 
Vastaus: Gears of War 2: Horde!

Itsekkin hommasin tän taas pitkästä aikaa, tuskin olen mikään superaktiivinen moninpelaaja ja en ole moninpeliä edes vielä koittanutkaan.. mutta jokusena iltana voisin olla kiinnostunut joinimaan.. co-op ja miksei muihinkin pelimuotoihin.
 
Vastaus: Gears of War 2: Horde!

Nyt kun gotyn sai halvalla niin täytyy tahkota noita horden acheja. Ensi viikon olen reissussa, mutta nyt viikonloppuna on tarkoitus vetää ensin nuo koko map pack 1-10 achit ja sitten katsella pidemmälle jos ehtii. Sitten kun on taas kotona niin urakka jatkuu. Kaverin kanssa piti viikonloppu hordettaa mutta hänellä pätkii netti siihen malliin, ettei onnistu mitenkään, joten yksikseni nyt vetelen noita ainakin siihen asti, että saa neti toimimaan. Tagi näkyy tossa vasemmalla ja voi lisätä jos horde maistuu.
 
Vastaus: Gears of War 2: Horde!

Lisäilkää Gt azijussi jos horde peliseuraa joku kaipaa..Map packien achivementtia uupuu kanssa
 
Vastaus: Gears of War 2: Horde!

Pelaako tätä enää kukaan? Tarttis peliseuraa hordeen ja sitten ihan ranked matcheihin. Ite olen kyllä ihan koukussa tähän nettipeliin mutta ei oikein random tyyppien kans pelailusta tahdo tulla mitään, varsinkaan hordessa. Taidoiltani en ole kyllä mikään hyvä mutta suunta on ylöspäin:)
 
Vastaus: Gears of War 2: Horde!

Juu lisäilkäs jos horde kiinostaa.. itellä ole enään saavuttamatta muutako toi Seriously 2.0 ja kamppaniaa ei vaan jaksais pelata niin paljon että noi tapot saa täyteen:)
 
Vastaus: Gears of War 2: Horde!

Itsekin voisin Hordeen tulla mukaan ja muuhunkin, ei oikein toi matsinhaku toimi. En sitten ole pelaillut tuota moninpeliä kauheasti, level 5 taitaa olla.

EDIT:näköjään olin jo postannut aikasemminkin tänne :D Tosiaan juuri nyt on kaverin kanssa kampanja co-oppina kesken mutta tuo ei oikein ole Hordesta kiinnostunut
ja itse kyllä tykkäisin sitäkin pelata.
 
Vastaus: Gears of War 2: Horde!

Olisko tänää/kohta jotain rentoa Horde mättöä tiedossa? Ostin nyt tuon pelin uudestaan kun halvalla sai niin voisi vähän testailla ollaanko sitä ruosteessa.
 
Vastaus: Gears of War 2: Horde!

Ei muutakuin lisätkää gt: Balrog fin
Tulen pelaamaan gearsia mielellään jos se 4-5henk party saadaan kasaan "helposti" eikä muut eeppiset pelisessiot ole kesken.

Tarvisi saada co-op kaveri jostain tuohon "Deleted Scene" Lisä-osaan!
 
Vastaus: Gears of War 2: Horde!

Tarttis peliseuraa achivementteihin icy dead people ja blood on the sand saavutuksiin. Jos jotakuta kiinnostaa niin laittakaa livessä viestiä GT on Lameshot FIN. Tarkoituksena olisi jo tänään alottaa jompaa kumpaa tahkoamaan, tossa kahdeksan maissa tai viimestään ysiltä laitan pelin pystyyn.
 
Vastaus: Gears of War 2: Horde!

Pelaako kukaan enää gearsis hordee tai ylipäätään ees gearssii? Jos kiinnostaa pelata hordee niin pistäkää invitee.
 
Vastaus: Gears of War 2: Horde!

Hei, lisätkääs ihmeessä minutkin kaverilistalle, saisi kunnon mättäystä Hordessa kerrankin! Gtag on Xbox360 Livessä seuraava:
XreG3nerati0nx
2 numeroa siis 3 ja 0. Totta kai muuhunkin peliseuraan tulen pelaamaan jos haluatte, ja GOW 2:dessa Hordeen ja kaikkiin muihinkin, tarkoitus olisi saada tuo Insanilla läpi myös.
 
Vastaus: Gears of War 2: Horde!

Jos ketään vielä kiinnostaa niin pelikavereita tarvisi avuksi vetämään nuo horde-achievementit kartoista: Sanctuary, Way Station, Allfathers Garden, Memorial.
 
Vastaus: Gears of War 2: Horde!

Jos ketään vielä kiinnostaa niin pelikavereita tarvisi avuksi vetämään nuo horde-achievementit kartoista: Sanctuary, Way Station, Allfathers Garden, Memorial.

En lupaa mitään kun vaihtelevasti pystyy panostamaan, mutta itsenikin täytyisi noita tahkota...
 
Ylös Bottom