Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Gears of War 2: Horde!

Vastaus: Gears of War 2: Horde!

Kyllä ainakin tiistai-torstai pitäisi sopia tuohon aikaan. Olisi tosiaan hyvä kahdeksan aikaan tai sen jälkeen aloitella, koska itse en kovin paljoa puolenyön yli viitsi pelata kun töissä pitää aamulla olla jo 5.30. Jos vaikka sitten keskiviikko-iltana, jos muille vain sopii?

Keskiviikkona klo 20:00. Koitan tulla hyvissä ajoin linjoille!
Montakos saatais?
 
Vastaus: Gears of War 2: Horde!

Keskiviikkona klo 20:00. Koitan tulla hyvissä ajoin linjoille!
Montakos saatais?
Kyllä minusta vähintään kolme pitäisi olla noissa peleissä, joissa pelataan aallot 1-10. Sitten jos pelataan aaltoihin 40 tai 50 asti, niin kyllä sitten täysi porukka olisi todella suotavaa.

Ilmoittautumisia nyt muiltakin!
 
Vastaus: Gears of War 2: Horde!

Kyllä minusta vähintään kolme pitäisi olla noissa peleissä, joissa pelataan aallot 1-10. Sitten jos pelataan aaltoihin 40 tai 50 asti, niin kyllä sitten täysi porukka olisi todella suotavaa.

Ilmoittautumisia nyt muiltakin!

Juu oon kyllä tietoinen ettei toi oikein kahdella onnistu :) Paras mitä saatiin kahteen pekkaan oli lvl 19.
 
Vastaus: Gears of War 2: Horde!

Juu oon kyllä tietoinen ettei toi oikein kahdella onnistu :) Paras mitä saatiin kahteen pekkaan oli lvl 19.
Tietysti paljon riippuu kentästä. Kyllä aikoinaan pelattiin kaverin kanssa kaikki Wavet läpi Securityssa Normal-vaikeusasteella (pl. pari viimeistä Wavea, jotka piti ottaa Casualilla). Mutta tosiaan pelaajia lisää pitäisi saada.
 
Vastaus: Gears of War 2: Horde!

Minä ainakin tulen sitten kahdeksan aikoihin linjoille, joten katsotaan mikä tilanne on sitten. Kyllähän nyt periaatteessa kahdestaankin saadaan tuo 10 leveliä täyteen, varsinkin jos tasona on Casual, mutta toki lisäpelaajia pyritään saamaan.
 
Vastaus: Gears of War 2: Horde!

Nyt on taas netti kunnossa, tänään kävi soneran ukko laittamassa linjat pystyyn, elikkäs sitä nettipeliä ja paljon! Kovin montaa hordeacheja ei oo vielä saatuna, hoard the horde löytyy kyllä. Kaikki map packit löytyy myös. Lisäilkää Houkkis jos Hordeseuraa kaipaatte.
 
Vastaus: Gears of War 2: Horde!

Horde-kavereita ois hyvä olla muitakin kuin vain yksi jonka kanssa yleensä pelailen.
 
Vastaus: Gears of War 2: Horde!

Itekkin innostuin tästä taas uudestaan. MarkusWF voi lisäillä listoille.
 
Vastaus: Gears of War 2: Horde!

Meinaakos tätä joku tässä ensi viikolla pelailla. Itsellä olisi tarkoitus noita saavutuksia metsästää.
 
Vastaus: Gears of War 2: Horde!

Meinaakos tätä joku tässä ensi viikolla pelailla. Itsellä olisi tarkoitus noita saavutuksia metsästää.
Kyllä minä ainakin voisin pelailla. Itseltänikin puuttuu lähes kaikki Horde-saavutukset, joten olisihan ne mukava saada. Sovitaan joku aika vaan, niin ainakin minä voin tulla pelaamaan.
 
Vastaus: Gears of War 2: Horde!

Moro!

Saan pelin tiistaina ja silloin tulee varmasti pelailtua! Joten lisäilkää kaikki jotka tahtovat peliseuraa..
 
Vastaus: Gears of War 2: Horde!

Mut voi myös lisätä, alottelen just GoW2. Tubenator- nimellä löytyy. Kiinnostais pelata suomiporukassa.
 
Vastaus: Gears of War 2: Horde!

Lisäilenpä sut ^

Kaverin kanssa tulee pelailtua melko paljon mutta lisää porukkaa olisi aika pop! :)
 
Vastaus: Gears of War 2: Horde!

Juu lisäilkää sitte mutki, JohnL0L nimellä löytyy livestä, huom tuo 0 on Nolla numeroista :D
 
Vastaus: Gears of War 2: Horde!

Ajateltiin pelata kaverin kanssa ennen olympialaisia seuraavat achit:

-Am I Only Dreaming (1-40 Memorial)
-Blood On The Sand (1-50 Nowhere)
-Icy Dead People (1-50) -pelattu. Ihmeen helposti meni kaksistaan oikealla taktiikalla :) no menihän siinä 4h.

Pari tyyppiä jos tätä kautta saisi vielä mukaan, niin ei menisi koko iltaa meillä kaksistaan..
Yhden kun vetää päivässä niin riittää. Ei muuta kuin viestiä joko tänne yv:nä tai suoraan liven kautta.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Gears of War 2: Horde!

Ajateltiin pelata kaverin kanssa ennen olympialaisia seuraavat achit:

-Am I Only Dreaming (1-40 Memorial)
-Blood On The Sand (1-50 Nowhere)
-Icy Dead People (1-50)

Pari tyyppiä jos tätä kautta saisi vielä mukaan, niin ei menisi koko iltaa meillä kaksistaan..
Yhden kun vetää päivässä niin riittää. Ei muuta kuin viestiä joko tänne yv:nä tai suoraan liven kautta.
Itseltäni puuttuu noista kaksi jälkimmäistä, joten mukana ollaan, jos saadaan vain järkevä aika sovittua. Itselleni sopii yleensä arki-iltoina vaikkapa klo. 19.00 jälkeen ja viikonloppuisin sitten vähän paremmin. Esimerkiksi ensi viikonloppuna ei pitäisi olla mitään erikoista, joten silloin voisi vaikka päivällä pelata.

Muutama muukin achi puuttuu noista Hordeista, joten kyllähän tuota pelattavaa ainakin minulla riittää. Toki olen mukana auttamassa myös acheissa, jotka minulta löytyvät.
 
Ylös Bottom