Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Gears of War 2: Horde!

Vastaus: Gears of War 2: Horde!

Vieläkö joku pelailee Hordea vaikka uusia pelejä on nyt tullut ihan kivasti? Itseäni kiinnostaisi saada nuo Achievementit auki, jotka pääsääntöisesti vaativat karttapakettien pelaamista. Jos innokkaita löytyy, niin huomenna (torstaina) tai vaikkapa perjantaina voisi pelailla. Olisi mukava saada tietenkin täysi porukka kasaan.
 
Vastaus: Gears of War 2: Horde!

Vieläkö joku pelailee Hordea vaikka uusia pelejä on nyt tullut ihan kivasti? Itseäni kiinnostaisi saada nuo Achievementit auki, jotka pääsääntöisesti vaativat karttapakettien pelaamista. Jos innokkaita löytyy, niin huomenna (torstaina) tai vaikkapa perjantaina voisi pelailla. Olisi mukava saada tietenkin täysi porukka kasaan.

JUU mielelläni kyllä olisin tullut pelaileen , mut on toi Gold-lisenssi umpeutunut ja en välttämättä aivan heti pääse hommamaan uutta:( mut laittelen livessä viestiä kun saan sitä hommattua:p
 
Vastaus: Gears of War 2: Horde!

Tarvis apua noissa Dark Corners mappien horde achievementeissä. Etenkin noi Allfathers Garden 1-30, Memorial 1-40 ja Nowhere 1-50. Lisäilkääs GT : LuckySnail, jos kiinnostaa :)
 
Vastaus: Gears of War 2: Horde!

Hordeen kaipailisin myös seuraa, 50 leveliiin pitäis päästä :)
Karttapaketit löytyy, joten voidaan suoraan aloittaa vaikkaa lumikentistä.
Jos muutkin vielä tätä pelaavat niin lisätkää ihmeessä, gt: janiwashere
 
Vastaus: Gears of War 2: Horde!

Molemmat ylläolevat gamertagit lisätty listaan. Pelataan vaan ihmeessä porukalla joku ilta. Itsekin olisi mukava saada nuo kaikki Horde-saavutukset.
 
Vastaus: Gears of War 2: Horde!

Molemmat ylläolevat gamertagit lisätty listaan. Pelataan vaan ihmeessä porukalla joku ilta. Itsekin olisi mukava saada nuo kaikki Horde-saavutukset.

Lisäilen teidät listaan, jos horde kiinostaa! jonde nyt on jo ollutkin listoilla;)
 
Vastaus: Gears of War 2: Horde!

Lisätty myös. Tässähän olis jo 5 hlö tiimi. Vois vetää hordea jossain jäämapissa, niin sais samalla 2 achivea. Ehdin itse tosin vasta su (11.10) pelaamaan.
 
Vastaus: Gears of War 2: Horde!

Lisätty myös. Tässähän olis jo 5 hlö tiimi. Vois vetää hordea jossain jäämapissa, niin sais samalla 2 achivea. Ehdin itse tosin vasta su (11.10) pelaamaan.

Samaa mieltä, ei muuta kuin aikaehdotuksia kehiin niin katsotaan jokin kaikille sopiva ajankohta.
 
Vastaus: Gears of War 2: Horde!

Itselleni sopii vaikkapa nyt tulevana viikonloppuna todennäköisesti ihan milloin vaan. Viikonloppu on siitä hyvä kun ei aikaista herätystä ole, joten ei tarvitse huolehtia vaikka pelit venyvät mihin vaan. Tässä viikolla on nyt kaikkea muuta, joten en silloin pelaamisesta tiedä, varsinkin kun nuo Hordet tuppaa aina kestämään aika lahjakkaasti.
 
Vastaus: Gears of War 2: Horde!

No tulevana sunnuntaina vaikka klo 11 eteenpäin...?
Eiköhän tuo passaa minullekin. Vielä pari muuta sitten mukaan, niin siinähän on tiimi valmiina. Ei oikein viitsisi noiden ulkomaalaisten kanssa lähteä yrittämään kun joukkuepelaaminen ja pelissä pysyminen on monella mitä sattuu.

Lähdetäänkö suoraan sitten hakemaan noita Achievementteja auki vai miten? Löytyykö mikit muuten porukalta? Itselläni on ja käytän kyllä.
 
Vastaus: Gears of War 2: Horde!

Eiköhän tuo passaa minullekin. Vielä pari muuta sitten mukaan, niin siinähän on tiimi valmiina. Ei oikein viitsisi noiden ulkomaalaisten kanssa lähteä yrittämään kun joukkuepelaaminen ja pelissä pysyminen on monella mitä sattuu.

Lähdetäänkö suoraan sitten hakemaan noita Achievementteja auki vai miten? Löytyykö mikit muuten porukalta? Itselläni on ja käytän kyllä.

mikki Löytyy! voisin tulla kans sunnuntaina hakkamaan sitä hordea jos tilaa siunaantuu, itselläni on noi kaikki hordet suoritettu ,mutta onhan se mukava kavereita jeesata noitten kans!
Ja eiköhän noi onnistu vaikka normal vaikeusasteella jos on 5hengen suomitiimi ja sovitaan pelisäännöista;):D
 
Vastaus: Gears of War 2: Horde!

Lähdetäänkö suoraan sitten hakemaan noita Achievementteja auki vai miten?

Juu toi hoard the horde ainakin ja sit jos löytyy noita karttapaketteja kaikilta niin myös niitä hordeiluja. All fathers garden, nowhere jne. jne.
 
Vastaus: Gears of War 2: Horde!

Mulle kans kelpais noi hoard the horde, allfathers ja sit nowhere. Mut mikkiä en kyllä omista :<
 
Vastaus: Gears of War 2: Horde!

Vieläkö löytyy halukkaita hordeileen lumimapeissa?
Kyllä minua kiinnostaa edelleenkin, vaikka tämänpäiväiset Hordet nyt sitten kusivatkin. Sovitaanko joku aika nyt tälle viikolle vai seuraavalle viikonlopulle, jolloin itselleni pitäisi sopia lauantai-iltana mainiosti?
 
Vastaus: Gears of War 2: Horde!

Minulle taas ei tämä viikonloppu oikein sovi, mutta viikolla ma-to klo 20 -> ois passeli....?
 
Vastaus: Gears of War 2: Horde!

Minulle taas ei tämä viikonloppu oikein sovi, mutta viikolla ma-to klo 20 -> ois passeli....?
Kyllä ainakin tiistai-torstai pitäisi sopia tuohon aikaan. Olisi tosiaan hyvä kahdeksan aikaan tai sen jälkeen aloitella, koska itse en kovin paljoa puolenyön yli viitsi pelata kun töissä pitää aamulla olla jo 5.30. Jos vaikka sitten keskiviikko-iltana, jos muille vain sopii?
 
Ylös Bottom