Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Gears of War 2

Vastaus: Gears of War 2

no joo huomenna täytyyki marssia kauppaan ja hakea toi xbox360 paketti jossa gears of war2 mukana, eipä ole toviin tullut hakattua konsolilla..tosi komeeltaha toi peli näyttäs et odotukset ainaki korkealla :rolleyes:
 
Vastaus: Gears of War 2

Mitä voisi sanoa? HE**ETIN HYVÄ!
Peli oli heti alusta kovaa actionia mielestäni, hahmot oli vieläkin kovassa kunnossa, loppunäytös oli taidetta! 1-10 asteikolta annan pelille numeroksi selvän 10!
Keep it up, Epic Games!!! Mutta...mutta, matchmaking on hermoja raastava :mad:, niin helv. hidas. Kiitos EG, kun teitte näin ihanan pelin<3
 
Vastaus: Gears of War 2

Juu eilen meni läpi normalilla ja oli kyl aika helppo, joten illemmalla voi laitella sit insanelle ja alkaa hinkkaamaan läpi. Voi olla on ehkä vähä vaikeampi :) mutta sit sen näkee. Ei ainakaan oma jannu kestä hirveesti osumaa ku muutama luoti ja henki pois.
 
Vastaus: Gears of War 2

Joo toi match making on kyllä välistä hermostuttava..Pelaakos moni täällä aktiivisesti tota netissä? olis hieno joskus ihan suomi porukalla pelailla parit tai useammat matsit ;)
 
Vastaus: Gears of War 2

Joo toi match making on kyllä välistä hermostuttava..Pelaakos moni täällä aktiivisesti tota netissä? olis hieno joskus ihan suomi porukalla pelailla parit tai useammat matsit ;)

Itte pelailen päivittäin muutamat matsit, jos kamu on onlines pelaan parisen tuntia...
ja jos matchmaking ei löydä pitkään aikaan = levy ulos ja kone kiinni. Rupesi niin tulistuttamaan
yksi päivä kun shotgunilla suoraan feissiin kerran tai kaksi ja toinen juoksee sahalla ja se oli mun loppu.
 
Vastaus: Gears of War 2

Olisin vailla moninpeliin seuraa. Lisäilkää jos kiinnostaa pelailla yleensä viikonloppuna, välillä myös arkisin. GT: Shieldi
 
Vastaus: Gears of War 2

Enpä muista milloin viimeksi pelasin peliä jossa menee yhtä paljon hermot kuin tässä. Kaikki kohdat missä ajetaan tai lennetään jollain, on täyttä bullshittiä. Kaikkihan vihaa ykkösen ajelukohtaa niin miks tämä peli on pitäny laittaa täyteen niitä. Nyt jäin jumiin yhteen kohtaan kun paloi kone niin pahasti ja ohjaimet lenteli. Ja täyttä shittiä on myös semmoset kohdat joissa ensin räiskitään 5 viikkoa vihollisia hengiltä, sitten tulee joku ubervaikea kohta jonka kusee varmasti niin joutuu tuon 5 viikkoa räiskimään uudestaan, ja vielä pari kertaa uudestaan.
Ne räjähtävät pikkunulikat jotka juoksee päälle, nehän ne vasta nakertaa vaikkakin ovat aika helppoja.

Muuten ihan hyvä peli :)
 
Vastaus: Gears of War 2

ei se ajelu paha ole koska baird korjaa auton aina kun se syttyy valkeeseen.
eli jos liekkiä pukkaa konehuoneesta niin ole vaan paikoillaan kunnes se häviää, sitten taas eteenpäin.
äsken juuri vedin hardcorella läpi eikä siinä mitään ongelmaa ollut.

kuinka paljon vaikeampi insane on kuin hardcore?
onko ero sama kuin cod4:n hardened -> veteran?

entä miten tuo co-op on tehty, jos toinen kuolee niin joutuuko molemmat takaisin edelliseen checkpointtiin?
 
Vastaus: Gears of War 2

kuinka paljon vaikeampi insane on kuin hardcore?
onko ero sama kuin cod4:n hardened -> veteran?
Cod4:n veteraani on mielestäni paljon vaikeampi, kuin tämä.
Ei nyt niin paha ollut, kuin 1osan insane paitsi eräs kohta tuossa ajamisessa oli todella hirveä. Sekä se viimeinen jakautuminen saattoi hieman kusta, mutta muuten ihan nautittavan haastava.
entä miten tuo co-op on tehty, jos toinen kuolee niin joutuuko molemmat takaisin edelliseen checkpointtiin?
Toinen kuolee niin silloin kumpikin. Downista voi ne co-op sällit nostaa kumminkin toisen pelaajan lisäksi.

Eikä tuo ajelu edes ollut hirveää. 1osankin ajokohtaus oli niin pieni osa koko peliä, ettei siitä edes välittänyt. Lentely taas oli omasta mielestäni todella hieno lisäys.
Oli muuten huvittavaa huomata,
kuinka sen madon sisällä liikkuvat hampaat hidastui casual vaikeusasteella:D
 
Vastaus: Gears of War 2

mutta insanella ei taida koskaan hahmo downiin mennä vaan kuolee heti.
itse ainakin kuolin aina jo hardcorella vaikka viimeinen osuma olisi tullut mistä aseesta vaan.
 
Vastaus: Gears of War 2

mutta insanella ei taida koskaan hahmo downiin mennä vaan kuolee heti.
itse ainakin kuolin aina jo hardcorella vaikka viimeinen osuma olisi tullut mistä aseesta vaan.
En tiedä johtuiko onnesta, mutta jäin suuremmaksi osaksi downiin, kuin kuolin. Tickeritkään ei onnistunut posauttaa suoraan vaan maihin mentiin. Taisin jopa kerran tai pari mennä downiin bowin panoksesta..
 
Vastaus: Gears of War 2

mutta insanella ei taida koskaan hahmo downiin mennä vaan kuolee heti.
itse ainakin kuolin aina jo hardcorella vaikka viimeinen osuma olisi tullut mistä aseesta vaan.

Co-opissa menee kyllä downiin, jos hahmot eivät ole eri reittejä pitkin etenemässä.
 
Vastaus: Gears of War 2

Ovatko muut kopioineet peliä kovalevylle ja huomanneet, että ruudunpäivitys käy nyt häiritsevän matalalla? Saattoi se olla niin ennen kopioimistakin, mutta nyt viime matseissa olen huomannut selvää pätkimistä lagin lisäksi. Yritin poistaa peliä kovalevyltä, mutta se ei vain poistu, vaan boksi herjaa jostain virheestä tai vain näennäisesti poistaa pelin, mutta kun katsoo ominaisuuksista, peli näyttää edelleen olevan kovalevyllä.
 
Vastaus: Gears of War 2

ei mulla vaan mitään ongelmia ollut ja hienosti lähti kovolta poiskin.
 
Vastaus: Gears of War 2

Ovatko muut kopioineet peliä kovalevylle ja huomanneet, että ruudunpäivitys käy nyt häiritsevän matalalla? Saattoi se olla niin ennen kopioimistakin, mutta nyt viime matseissa olen huomannut selvää pätkimistä lagin lisäksi.

En ole moninpelissä huomannut mitään, mutta yksinpelin parissa ekassa kentässä nyki hieman parissa kohdassa, mitä peli ei tehnyt kun pelasin ekan kerran läpi DVD:ltä. Joko silmä tottui tai nykiminen lakkasi myöhemmässä vaiheessa.
 
Vastaus: Gears of War 2

Sattuisiko jotakuta kiinnostaa pelata esim. viikonloppuna Gearssia alusta alkaen co-oppina? Itse ajattelin insanella vetää, ja kerätä samalla vaikka kaikki nuo collectibelist elikkäs ne 41 tavaraa jota pelin varrelta löytyy.
 
Vastaus: Gears of War 2

Peliin julkaistiin tänään automaattipäivitys, jonka pitäisi paikkailla seuranhakujärjestelmää.
 
Vastaus: Gears of War 2

Peliin julkaistiin tänään automaattipäivitys, jonka pitäisi paikkailla seuranhakujärjestelmää.

Auttoi jonkin verran, mutta lagi on vielä jotain aivan hirveää. Pitää todellakin ruveta pelaamaan vain suomalaisten kavereiden kanssa, koska tuosta jenkkien kanssa vääntämisestä ei tule yhtään mitään.
 
Vastaus: Gears of War 2

Dodiin! Tulihan tämä läpäistyä viimein. Yksin vedin sissinä mutta täytyy varmasti vielä joskus co-oppina vetää alusta loppuun :)
 
Vastaus: Gears of War 2

Sattuisiko jotakuta kiinnostaa pelata esim. viikonloppuna Gearssia alusta alkaen co-oppina? Itse ajattelin insanella vetää, ja kerätä samalla vaikka kaikki nuo collectibelist elikkäs ne 41 tavaraa jota pelin varrelta löytyy.

Kiinnostaisi kyllä..normalilla on vedetty lävitse ja hardcorella puoleen väliin..mutta olisin kyllä mukana jos insanella lähettäis vetään :) lisäiles liveen GT azijussi

ja saa lisätä muutenki vaan jos peliseuraa tarvitsee..hiljan ostanut xboxin nii aika hiljainen hiihtäjä olen sielä suomalaisis piireis :D
 
Ylös Bottom