Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Joo toi match making on kyllä välistä hermostuttava..Pelaakos moni täällä aktiivisesti tota netissä? olis hieno joskus ihan suomi porukalla pelailla parit tai useammat matsit
Cod4:n veteraani on mielestäni paljon vaikeampi, kuin tämä.kuinka paljon vaikeampi insane on kuin hardcore?
onko ero sama kuin cod4:n hardened -> veteran?
Toinen kuolee niin silloin kumpikin. Downista voi ne co-op sällit nostaa kumminkin toisen pelaajan lisäksi.entä miten tuo co-op on tehty, jos toinen kuolee niin joutuuko molemmat takaisin edelliseen checkpointtiin?
En tiedä johtuiko onnesta, mutta jäin suuremmaksi osaksi downiin, kuin kuolin. Tickeritkään ei onnistunut posauttaa suoraan vaan maihin mentiin. Taisin jopa kerran tai pari mennä downiin bowin panoksesta..mutta insanella ei taida koskaan hahmo downiin mennä vaan kuolee heti.
itse ainakin kuolin aina jo hardcorella vaikka viimeinen osuma olisi tullut mistä aseesta vaan.
mutta insanella ei taida koskaan hahmo downiin mennä vaan kuolee heti.
itse ainakin kuolin aina jo hardcorella vaikka viimeinen osuma olisi tullut mistä aseesta vaan.
Ovatko muut kopioineet peliä kovalevylle ja huomanneet, että ruudunpäivitys käy nyt häiritsevän matalalla? Saattoi se olla niin ennen kopioimistakin, mutta nyt viime matseissa olen huomannut selvää pätkimistä lagin lisäksi.
Peliin julkaistiin tänään automaattipäivitys, jonka pitäisi paikkailla seuranhakujärjestelmää.
Sattuisiko jotakuta kiinnostaa pelata esim. viikonloppuna Gearssia alusta alkaen co-oppina? Itse ajattelin insanella vetää, ja kerätä samalla vaikka kaikki nuo collectibelist elikkäs ne 41 tavaraa jota pelin varrelta löytyy.