Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Gears of War 2

Vastaus: Gears of War 2

ei se ajelu paha ole koska baird korjaa auton aina kun se syttyy valkeeseen.
eli jos liekkiä pukkaa konehuoneesta niin ole vaan paikoillaan kunnes se häviää, sitten taas eteenpäin.
äsken juuri vedin hardcorella läpi eikä siinä mitään ongelmaa ollut.

kuinka paljon vaikeampi insane on kuin hardcore?
onko ero sama kuin cod4:n hardened -> veteran?

entä miten tuo co-op on tehty, jos toinen kuolee niin joutuuko molemmat takaisin edelliseen checkpointtiin?

Noh on se ainakin aluksi paljon vaikemman oloinen, mutta kun siihen tottuu niin pitäisi olla suhteellisen helppoa. Co-opilla tietty menee helpommin.
 
Vastaus: Gears of War 2

Kyllä välillä vituttaa pelata tätä livessä. Tänäänki ollu oma tiimi 5 kertaa voitolla niin aina kummasti tulee connection lost to host. Äsken melein puol tuntia submissionin viimesitä erää ku just oltiin saamassa äijä sinne omaan paikkaan omat oli siinä rinkulla niin tuli connection lost :)
 
Vastaus: Gears of War 2

Eilen tuli sitten putkeen vedettyä Co-oppina Insane tasolla. Jossain 13 aikaa alotettiin ja taidettiin 02.00 lopettaa :D Kyllä pääsi parissa kohtaan sellaset vitutukset että teki mieli lopettaa pelaaminen heti. Noh silti kivaa oli, mutta uudestaan en ryhtyisi jos maksettaisiin.

Oliko ihan normaalia kun lopputaisteluissa FPS laski alle 10. Johtuko siitä että boxi oli ollut päälle 10 tuntii päällä, peli asennettu kovolle ja kaksi pelaajaa samalla boxilla? Osittain lagi kyllä auttoi pelaamista. Ihan kuin olisi pelannut bullet timen kanssa :rolleyes:
 
Vastaus: Gears of War 2

Eilen tuli sitten putkeen vedettyä Co-oppina Insane tasolla. Jossain 13 aikaa alotettiin ja taidettiin 02.00 lopettaa :D Kyllä pääsi parissa kohtaan sellaset vitutukset että teki mieli lopettaa pelaaminen heti. Noh silti kivaa oli, mutta uudestaan en ryhtyisi jos maksettaisiin.

Oliko ihan normaalia kun lopputaisteluissa FPS laski alle 10. Johtuko siitä että boxi oli ollut päälle 10 tuntii päällä, peli asennettu kovolle ja kaksi pelaajaa samalla boxilla? Osittain lagi kyllä auttoi pelaamista. Ihan kuin olisi pelannut bullet timen kanssa :rolleyes:

Mitkä tossa oli sellaset paskamaiset kohdat, niin tietää ku ite alkaa insanella pelaamaan läpi. Voin kuvitella et se vesimato saattaa olla yksi ainakin itselle.
 
Vastaus: Gears of War 2

Vesimato, sitten talvimaisema kohta autolla. Ihan lopussa missä pitää tuhota se torni. Sulla on tyylii 1,5 sekunttia aikaa tuhota se ennen ku minigun tyyppi ampuu sut (minigun tyyppiä ei voi ampua, tai ainakaan meillä kuollut). Myös Domin vaimoa etsiessä tuli meillä pieniä ongelmia.
 
Vastaus: Gears of War 2

Itselleni kaverin kanssa co-oppina pelatessa tuli montaa kertaa eteen sellainen bugi että jotain kohtaa ei vaan voinut päästä läpi. Esim. vihuja tuli loputtomasti tai joku kyseinen vihu ei vaan kuollut. Ongelma selvisi kun kävi lobbyn kautta.
 
Vastaus: Gears of War 2

Vesimato, sitten talvimaisema kohta autolla. Ihan lopussa missä pitää tuhota se torni. Sulla on tyylii 1,5 sekunttia aikaa tuhota se ennen ku minigun tyyppi ampuu sut (minigun tyyppiä ei voi ampua, tai ainakaan meillä kuollut). Myös Domin vaimoa etsiessä tuli meillä pieniä ongelmia.

Toi vesimato oli pysäytti pelin kyl hetkeksi, mutta ei se nyt ihan kauhean hankala ollut. Alku oli ainakin minulle se vaikein osuus, kun vielä totutteli siihen että kuolet parista osumasta. :p
 
Vastaus: Gears of War 2

Vesimato, sitten talvimaisema kohta autolla. Ihan lopussa missä pitää tuhota se torni. Sulla on tyylii 1,5 sekunttia aikaa tuhota se ennen ku minigun tyyppi ampuu sut (minigun tyyppiä ei voi ampua, tai ainakaan meillä kuollut). Myös Domin vaimoa etsiessä tuli meillä pieniä ongelmia.

ei se auto kohta mikään järjettömän paha ole kun tekee niin että ensin tappaa kaikki.
sitten ampuu kaikki ammukset jotta saa tehtyä perfect active reloadin jonka seurauksena tykki ampuu tuplasti nopeammin.
sitten kuski peruuttaa sitä mäkeä alas ja heti kun tulee dialogi "dom, hit the tower" niin kuski lähtee boostin kanssa mäkeä ylös ja ampuja ampuu kaikki ammukset torniin.

meillä aiheutti eniten kirosanoja viiminen tiimin jakamis kohta siellä nexuksessa.
homma olisi mennyt puolet nopeammin mutta hemmetin baird rushi aina ja pääsi hengestään.
sitten minun täytyi yrittää juostä äkkiä pelastamaan se ja minä pääsin hengestäni kun paikalla oli pari kolme vihua ja baird melkein henki pois.
eli jos koitit pelastaa niin kuolit ja jos yritit ensin tappaa kaikki niin baird kuoli.

tuota tuli kyllä kirottua. sitä samaa kohtaa tahkottiin ainakin tunti.
olisi voineet tehdä niistä tekoäly kavereista kuolemattomia tai edes hiukan viisaampia.
 
Vastaus: Gears of War 2

Tämä on kanssa ihan loistava flash-video http://www.newgrounds.com/portal/view/469184

Sisältää spoilereita, eli kannattaa katsoa vasta kun Gears 2 on läpi. Itse ainakin sain hyvät naurut :D
(videon siis näkee kun klikkaa kohtaa "Watch this movie")

Voihan mutrusuu-Dom!

Osittain tästä tulikin taas mieleen kysyä, kuinka moni on tajunnut, että ne radiokävelyt voi skipata painamalla backin pohjaan (kuten minkä tahansa muunkin välinäytöksen). Meinaan siihenkin Marcus heittää varsin miehekästä kommenttia.
 
Vastaus: Gears of War 2

Oli coopilla vedettäessä kyllä intensiivinen ralli tuo GoW 2, puhdasta dopamiinia.
 
Vastaus: Gears of War 2

En kyllä itse ole juurikaan parannusta huomannut moninpelin pelaajahaussa päivityksen jälkeen. Edelleen kestää välillä tuhottoman kauan, ja toisinaan ei tunnu pelaajia löytyvän ollenkaan.

edit: yksinpeli tuli tänään vedettyä läpi. Ihan viihdyttävää oli, joskaan en taida kyllä enää toista kertaa jaksaa. Maanalaiset kentät alkoivat paikoin puuduttumaan.
 
Vastaus: Gears of War 2

Toivottavasti en ole ainut sillä tuntuu että gearssi 2 nettipeli on paljon paskempi kuin ykkösen. Hmm, jos haluan pelata warzone niin joudun ottaa elimination missä sattuu tulemaan joku muukin. Ei siinä mitään kyllähän mä noista muistakin diggaan mutta olisi kivempi niitä milloin itse haluaa. Ja on se kumma kun ennen vanhaan pääsen muutamassa sekassa aina nettipeliin, nyt kestää joku 5-30min? Jotai toi kyllä välillä valittaa jostain palomuuri jutusta että moderation on et ei välttämättä löydä tai jotain.

Tosin gears 1 aikoihin oli kaveri listassa tosi paljon porukkaa mistä tuli aina invitee tai jos laittoi itse niin sai aina hyvät pelit pystyyn. Tällä hetkellä on vain 1 ja tarttisin peli seuraa. Jos joku kuka tykkää vääntää gearssia niin viitsii lisätä mut kun en tiedä viitsinkö itse rupeamaan lisäämään tosta vain jotain jos joku ei pelaakkaan sitä enään.

Ja kun mukana tuli 1-osan 5 karttaa mutta en ole itse ainakaan päässyt kertaakaan kokeilemaan joten missä mättää :/

Muuten ollut ihan hyvä peli mutta kun nettipeli niin tärkeä niin vähän harmittaa kyllä.
 
Vastaus: Gears of War 2

Pannuun ottaa kun joutuu odottamaan kauan kun etsii pelejä.Haluaisin pelata vaikka Guardiania niin sieltä kaikki muut näpäyttää Warzoneen niin ei se hauskaa ole, ja sitten ei voi kesken pelin lähteä pois ellei sammuta tai mene dashboardiin tai joku invaa sinua :(.Pelasin kaverin kanssa kamppanjan läpi ja hauskaa oli.Kannattaa kyllä ostaa on peli sen verran hyvä :).
 
Vastaus: Gears of War 2

Eilen noin tunnin session aikana päästiin kaverin kanssa kerran pelaamaan multiplayeriä, loppu aika meni odottaessa että matsi löytyisi. Päivitys ei kyllä korjannut yhtään mitään.

Kurjaa kun peli muuten on niin loistava.
 
Ylös Bottom