Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Gears of War

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Corca
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Gears of War

Eikös tuo videogameplussa oo jenkkiläinen sivusto? Ja silloinhan kaikki yli 50e ostokset menevät tulliin.. Paitsi jos ne kikkailee sen jotenki..

Tilasin ite konsolinetistä 65e:confused: Pakko oli jostain hommata!

Onko tuo GoW nytten aluekooditon vai ei??

E: Jaa onse vissiin aluekooditon, katsoin tuon ylimpänä olevan linkin....
 
Vastaus: Gears of War

Your order has been updated to the following status.
New status: Shipped

:)

Nyt vain odotellaan...
 
Vastaus: Gears of War

Taikuri sanoi:
Eikös tuo videogameplussa oo jenkkiläinen sivusto? Ja silloinhan kaikki yli 50e ostokset menevät tulliin.. Paitsi jos ne kikkailee sen jotenki..

Tilasin ite konsolinetistä 65e:confused: Pakko oli jostain hommata!

Onko tuo GoW nytten aluekooditon vai ei??

E: Jaa onse vissiin aluekooditon, katsoin tuon ylimpänä olevan linkin....

Kanadalainen sivusto ja mitä itse olen sieltä tilaillut on arvo pakettiin merkitty aina sopivasti siihen 40 dollariin. Tulliin jäämis riski pitäisi olla aika pieni.
 
Vastaus: Gears of War

tiong sanoi:
Your order has been updated to the following status.
New status: Shipped

:)

Nyt vain odotellaan...

Jössis. Voisipa itsekin hiippailla liikkeeseen ja ostaa tämän jo. Netti täynnä jo arvosteluja ja jotkut pelanneet pelin jo läpi...eiiii. Yhyy. Heh.
 
Vastaus: Gears of War

phl sanoi:
Kanadalainen sivusto ja mitä itse olen sieltä tilaillut on arvo pakettiin merkitty aina sopivasti siihen 40 dollariin. Tulliin jäämis riski pitäisi olla aika pieni.

Jep jep, itse tilasin joskus 2005 keväällä PSP:n vajaaseen 300 euroon eikä mitään ongelmia. Paketti oli sen verran hyvin "naamioitu" ettei arvoa voinut tietää.
 
Vastaus: Gears of War

Slash80 sanoi:
Täytyy kyllä myöntää, että aika oiva biisi valinta. Helposti olis voitu laittaa joku kliseinen biisi ja möreää selostusta. Pisteet siitä. :cool:
Itse pidin siitä että linja pitää loppuun asti eikä siinä XBOX 360 -logo kohdassa tule sitä phum pim ääntä.

Viikon päästä alkaa hikoiluttaa...
 
Vastaus: Gears of War

AARGH!

The suspence is killing me!

Mä haluun päästä pelaan tätä peliä _nyt_ GARRR!

Pakko sanoo et ensimmäinen peli vamraan ikinä, joka on oikeesti lunastanut odotukset mitä pelille olen asettanut -- etenkin visuaalisesti -- ja jopa ylittänyt ne. Olin DigiExpon jälkeen kun pikkupoika jonka äiti väkisin repi pois sieltä proverbaalisesta karkkikaupasta. Ei kai tässä auta muuta kun odotella kiltisti ja purra hammasta.
 
Vastaus: Gears of War

Karvapallo sanoi:
AARGH!

The suspence is killing me!

Mä haluun päästä pelaan tätä peliä _nyt_ GARRR!

Pakko sanoo et ensimmäinen peli vamraan ikinä, joka on oikeesti lunastanut odotukset mitä pelille olen asettanut -- etenkin visuaalisesti -- ja jopa ylittänyt ne. Olin DigiExpon jälkeen kun pikkupoika jonka äiti väkisin repi pois sieltä proverbaalisesta karkkikaupasta. Ei kai tässä auta muuta kun odotella kiltisti ja purra hammasta.

Toivottavasti KonsoliFIN ei mene solmuun juuri Gearsin tullessa myyntiin. Siitä tulisi piiiitkä huoltotauko. Mitä jos vaikka XShava hakisi sulta sen lootan pois muutamaksi viikoksi, jotta päästään varmasti ruuhkaisten joulunaluspäivien yli? :D
 
Vastaus: Gears of War

tiong sanoi:
Your order has been updated to the following status.
New status: Shipped

:)

Nyt vain odotellaan...
Eli tilasit ilmeisesti tuon halvan japskiversion play-asiasta?
Jos teit näin, niin ilmoittelehan sitten toimiiko vai ei, niin tiedän tilaanko sen.
 
Vastaus: Gears of War

Joo VG+:sta tilailin. Play-asiaan ei oo vieläkään tullut varmistusta tuosta aasiaversiosta ja sitä ei välttämättä edes tule varastoon tällä viikolla.
 
Vastaus: Gears of War

tiong sanoi:
Joo VG+:sta tilailin. Play-asiaan ei oo vieläkään tullut varmistusta tuosta aasiaversiosta ja sitä ei välttämättä edes tule varastoon tällä viikolla.

Mikä todennäköisyys on, että normaali Aasia versio on region free kun kerta CE ei ole?
 
Vastaus: Gears of War

Hakkiz sanoi:
Toivottavasti KonsoliFIN ei mene solmuun juuri Gearsin tullessa myyntiin. Siitä tulisi piiiitkä huoltotauko. Mitä jos vaikka XShava hakisi sulta sen lootan pois muutamaksi viikoksi, jotta päästään varmasti ruuhkaisten joulunaluspäivien yli? :D

NOOOOO!

Ei sitä insinööriä saa mun boksin lähelle päästää, taidanpa pistää lootan iha varmuudeks jemmaan :p
 
Vastaus: Gears of War

nothing sanoi:
Mikä todennäköisyys on, että normaali Aasia versio on region free kun kerta CE ei ole?

Normaaliversio voi sisältää pelin eri alueelta kuin keräilyversio, ainakin periaatteessa.
 
Vastaus: Gears of War

Poro24 sanoi:
Mikä biisi tuossa virallisessa trailerissa soi? Eli siis tuossa mikä on market placessa ladattavissa ja pyörii ainakin subtv:llä tiuhaan tahtiin.

Tuon Mad World -kappaleen esitti alunperin Tears for Fears.
 
Vastaus: Gears of War

Paavi sanoi:
Normaaliversio voi sisältää pelin eri alueelta kuin keräilyversio, ainakin periaatteessa.

Juu siis onhan tuo mahdollista, että sinne ilmestyy taas joku Aussi lähetys, mutta muuten...
 
Vastaus: Gears of War

Nyt on pelin PAL-versio hyllyssä. Tai itseasiassa koneessa.

Kävin pelaamassa sitä Gears of War ratikassa äsken ja lähtiessä MS:n edustaja löi kaikille käteen pelin, pipon ja vähän naposteltavaa. Mikäs siinä.

En ole tosin vielä ehtinyt pelata kuin hiukan pidemmälle kuin DigiExpossa, mutta hehkutan myöhemmin illalla lisää jos ehdin pelailuiltani. Live-peleihin alan tutustua aivan kohta.
 
Ylös Bottom