Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Gears of War

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Corca
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Gears of War

Varmastihan tämä on yhdeksikön peli,mutta tuskin mitenkään maailmaa mullistava ja kovasti uutta tarjoava tapaus. Takamuistissa on vielä GRAW-hehkutus ja 9.4 tyyliset arviot...paha olisi tällä hetkellä antaa niin ylistävää numeroa kyseiselle pelille. Taikka PDZ:n 9.1 Gamespotilla.. :D
 
Vastaus: Gears of War

Ehkä kannattaa odotella että pääsee itse peliä tahkoamaan läpi niin voi sitten arvioida että missä kohtaa hypetys oli vähän liikaa.
 
Vastaus: Gears of War

Epäilijät, nyt pää pois sieltä persiistä, peli hankintaan ja nauttikaa :eek:

Okei, myönnän että tuo valtava hype sai tuntemaan jo välillä oikein pahaa oloa, epäilyksiä siitä että peli ei voisi mitenkään onnistua ja että hienot screenit ois jotain rendattua kakkaa, mutta eiköhän se nyt ala olla selvää, että tämä peli pisteensä ansaitsee.

Esim. muutamia asioita mistä tätä on kritisoitu:
-Juoni - onko sillä niin kauheasti väliä tämän tyylisessä pelissä? Eikä tässä ole todellakaan juonikaan paskimmasta päästä mitä on nähty, sen perusteella mitä olen lukenut.
-Osa aseista tavanomaista huttua - tälläkään ei ole kauheasti väliä kunhan toiminta rokkaa
-Moninpeli vain 4v4 - no suurelle osalla tällä ei ole varmaan mitään väliä. Itse olen myös tullut siihen tulokseen että parhaat sessiot moninpeleissä on poikkeuksetta tutussa porukassa, pienehköllä pelaajamäärällä. Poikkeuksena wowin isot instat. Jotku HC-livettäjät on varmasti totaalisen eri mieltä, mutta he ovat vähemmistö.
-Lyhyt single player kesto 8-12 tuntia. Tämä on kaiketi just niin yksilöllistä kun kaikkien muidenkin pelien kohdalla. Itselläni menee varmaan se sama 20+ tuntia kuten muidenkin vastaavan kestoarvion saaneilla peleillä ja aion nauttia jokaisesta minuutista :)

Paljonpa ei ole muuta yleismaallista kritiikkiä tullut vastaan, ja loppu on ylistystä (tietysti arvostelukohtaisesti jotain, esim eräs ei tykännyt siitä että A-napilla tehdään liikaakin juttuja, erään mielestä verta oli liikaa ja peli synkkä yms yksittäisiä napinan aiheita).
 
Vastaus: Gears of War

-mic- sanoi:
Kuin nopeeta noi on yleensä tullu VG+:sta?
itse tilasin Fearin sieltä 1.11 ja tuli kotiin 6.11 eli ei kovin kauaa kestä. :)
 
Vastaus: Gears of War

Nisupulla sanoi:
Pitää muistaa myös hypen vaikutus asiaan. Sekin voi tahollaan vaikuttaa, ettei vähään aikaan ole tullut mitään elämää suurempia tai edes sinne kurkottavia pelejä. Eurogamerin 8/10 on ehkä lähempänä totuutta kuin noiden jenkkijulkaisujen antamat kiitettävät. Jotain sitä ehkä oppi Halo 2:n hypestä tai sitten ei ;)

Pessimisti mikä pessimisti. Tai sitten fani mikä fani. Gears of Warin arvostelupisteiden keskiarvo on reippaasti yli 9:n, joten mikset vain voi myöntää että tämä on ollut hypetyksen väärti? Eurogameriin en kyllä luottaisi, sillä se on antanut muun muassa World of Warcraftille vain 8.

Itse menen heti ensi viikon perjantaina oman Gearsini hakemaan.
 
Vastaus: Gears of War

Ei se ole ehkä pelkkää pessimismiä. Kun pelitaivaalle tulee jotain "uutta",varsinkin graafisesti, niin tapana on että arvostelut menevät ehkä hiukan yläkanttiin. GOW on varmasti hyvä peli, mutta 9.6 tuntuu hiukan yliammutulta FPS-pelille näin etukäteen arvattuna. Tai jos joku vakavalla naamalla sanoo meikäläiselle että GRAW on 9.4 arvoinen peli (samainen Gamespot), niin huh huh.
 
Vastaus: Gears of War

Kritiikki on vaikea laji.
Joskus sitä pääsee keskinkertaisellakin pelillä todella koviin fiiliksiin, ja siinä ei paljoa vaa'alla paina se että peli on 'vain FPS'.
En ole peliä vielä koittanut, mutta arvostelujen ja videoiden perusteella uskon pelin olevan tuotantoarvoiltaan 'melko hyvää shittiä'.

Aivot narikkaan ja mättämään!
 
Vastaus: Gears of War

samuel6 sanoi:
....Tai jos joku vakavalla naamalla sanoo meikäläiselle että GRAW on 9.4 arvoinen peli (samainen Gamespot), niin huh huh.

Voihan sitä vakavalla naamalla tulla sanoo et GRAW on vaikka 10 arvonen peli jos ei paremmasta tiedä
 
Vastaus: Gears of War

Paolo älä ymmärrä väärin : FPS osasto on meikäläisen listalla aivan kärjessä, mutta mielestäni esim tuo GRAW:n ennakkoarvio oli niin paljon metsässä kun vaan voi olla. Kaunista katsottavaa?Ehdottomasti...mutta pelinä aika tavanomainen, ei mitään mullistavaa. Tietenkin makuja on monia :)
 
Vastaus: Gears of War

samuel6 sanoi:
...mutta mielestäni esim tuo GRAW:n ennakkoarvio oli niin paljon metsässä kun vaan voi olla. Kaunista katsottavaa?Ehdottomasti...mutta pelinä aika tavanomainen, ei mitään mullistavaa. Tietenkin makuja on monia :)
Joo, tuolloin varmaan arvostelijatkin potivat kevyttä seuraavanpolvenhumalaa, ja ainoa peli joka oikeasti oli 'ihan kiva' rankattiin ässäksi. :p
 
Vastaus: Gears of War

Itse elelen vieläkin epäilevin mielin GoWia kohtaan. Tilaan pelin kyllä play-asiasta, koska se on ilmeisesti region free. Saa nähdä onko epäillykseni turhaa.
 
Vastaus: Gears of War

Pibe sanoi:
Itse elelen vieläkin epäilevin mielin GoWia kohtaan. Tilaan pelin kyllä play-asiasta, koska se on ilmeisesti region free. Saa nähdä onko epäillykseni turhaa.

Ainakaan play-asian CE versio ei ollut region free.
 
Vastaus: Gears of War

Pakkohan tuo oli käydä ennakkovaraamassa ja tietty spessu versio. toivottavasti rahat riittää sitten Wii:n ja Zeldaankin. :)
 
Vastaus: Gears of War

Mikä biisi tuossa virallisessa trailerissa soi? Eli siis tuossa mikä on market placessa ladattavissa ja pyörii ainakin subtv:llä tiuhaan tahtiin.

Biisi aiheutti mielettömät kiksit myös Donnie Darkon lopussa, pakko saada ;i

Itse peliähän en ennakkotilaa, vaan rientänen kauppaan heti julkaisupäivänä. Odotukset ovat korkealla.. ehkä liiankin.
 
Vastaus: Gears of War

Poro24 sanoi:
Mikä biisi tuossa virallisessa trailerissa soi? Eli siis tuossa mikä on market placessa ladattavissa ja pyörii ainakin subtv:llä tiuhaan tahtiin.

Biisi aiheutti mielettömät kiksit myös Donnie Darkon lopussa, pakko saada ;i

Gary Jules - Mad World
 
Vastaus: Gears of War

Hitto alkaa tulla kalliiksi 360:n omistaminen.
Laite ollut taloudessa about 2 kuukautta ja pelejä kertyy kokoajan lisää.
Taitaa olla jo 8 peli, noh ei voi mitään :D

Tietenkin sitä piti tämäkin peli tilata Videogamesplus:sta.
Toivottavasti ei kusahda tulliin, mukavasti tulisi extraa maksettavaksi koska se pitäisi silloin hakea 100 km päästä + alv hässäkät :(
 
Vastaus: Gears of War

Pasi85 sanoi:
Gary Jules - Mad World


Täytyy kyllä myöntää, että aika oiva biisi valinta. Helposti olis voitu laittaa joku kliseinen biisi ja möreää selostusta. Pisteet siitä. :cool:
 
Ylös Bottom