Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Gears of War

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Corca
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Gears of War

Paolo sanoi:
Hmm, olisikohan jotain tekemistä Alan Waken huhutun viivästymisen kanssa...?
Microsoftin ruoskanheiluttaja menee laittamaan poikia ojennukseen. Voi reppanoita... :(

Hyvinkin mahdollista. Remedyllä kun haluaa pelit tulla ulos kun studio itse niin haluaa, Microsoftin jokin edustaja taas esittänyt huolensa Microsoftin omien julkaisujen isoista aikaväleistä. Varmasti omistajafirma laittaa oman edustajan tarkkailemaan omistamaansa tuotosta.
 
Vastaus: Gears of War

Pibe sanoi:
Samsung komponentti=hyvä kuva, Samsung VGA=todella hyvä kuva.
LG komponentti=hyvä kuva, LG VGA=todella hyvä kuva.

Pahoittelen offtopic alkuunsa.

Halusin testata tämän itse, lainasin kaverilta VGA-kaapelia Xboxiin. Testipeleinä NHL 07, ja Gears of War. Television säädöt säädin sekä VGA- että komponenttikaapelille erikseen Finding Nemo sekä Hifi-lehden Testi-DVD:n kanssa. Kuvissa ei eroa ollut näillä levyillä. No peliin siirryttäessä, pysäytin pelejä samoissa kohdissa, ja vertasin myös liikkuvaa kuvaa. Eroa en nähnyt. Mikäli en olisi kontrasteja ja kirkkauksia säätänyt, niin kuvissa olisi eroja ollut. Televisioni on siis LG 42" plasma.

No, halusin olla varma, niin testasin veljeni Pioneerin 43" plasmalla samat asiat, eroa ei ollut.
Halusin vain testata asiaa, sillä VGA- sekä komponenttiliitännällä ei käytännössä ole juurikaan eroa. Kunhan vain tapoin aikaa.

Muistaakseni asiasta ovat monet eri tahot kirjoitelleet internetin syövereihin vuosien varrella.
 
Vastaus: Gears of War

No oli miehen työnkuva mikä tahansa, se kehui ainakin Alan Waken ulkonäön maasta taivaisiin. Toivottavasti siitä löytyy myös pelattavaa.

Takaisin Gears of Wariin, kiitos.
 
Vastaus: Gears of War

Viikonloppuna tuli väännetty hullut sessiot GOWia co-oppia kaverin luona. Hardcore putkeen läpi perjantaiyönä, n. 6 tuntia meni. Seuraava ilta meni insanen parissa, vähän yli 7 tuntia ja läpi.
Ensimmäistä kertaa gowia ja toistaiseksi viimeistä :) On se muuten veikeä peli.
 
Vastaus: Gears of War

Varmastihan tuo Alan Wake myöhästyy, ja en sitä viitsi kovin malttamattona odotella, vaikka kuinka hyvä graffa siinä olisikin. Remedyn muiden pelien, kuten Max Paynen tapaan, 10 tunnissa ne vetää läpi samoin kuin Gear of Warinkin. Ehkä ainoita elämää pidempiä pelejä on nuo autopelit, kuten GT4:t ja boxilla tietenkin Forza 2. Joku hyvä nettipeli voisi koukuttaa pidempäänkin, mutta muuten tiuhaan tahtiin noita pelejä on ostettava, jos haluaa pelattavaa.
 
Vastaus: Gears of War

Lähetin tossa randomilla joillekkin ystäväkutsuja, ajattelin jotta sais suomalaista peliseuraa GOW:in tiimoilta, ja miksei muidenkin pelien merkeissä, jos siis ihmettelette että kuka pomppitta niin soon minä...
 
Vastaus: Gears of War

Minut saa ja lisätä, ajattelin tässä aivan samaa, että olisi kiva joitain suomalaisia ja löytää peliseuraksi nyt kun moninpeliä ja aloittelin. Ihan hauskaa tuo moninpeli vaikka tällä hetkellä tuntuukin siltä, että olen puhtaasti vain se ottava osapuoli räiskinnässä :)
Noh jospa se tuosta kokemuksen kautta lähtisi kasvuun. Ilmoitelkaa toki tageja ketkä vain tahtovat joskus yhteistä peliä. Niin ja gamertagini on: VaippaSankari :rolleyes:
Lisäyksenä vielä, että arkisin olen pitkälti toisella paikkakunnalla opiskelemassa, joten minua ei hirveästi näy pelin parissa. Kunnes kohta alkaa työt. Sekä ikää on 23v kertynyt joten suurin äänenmurros on oletettavasti jo takana, jos se jotain askarrutti. :)
 
Vastaus: Gears of War

Ihan hyvin on löytyny suomalaista peliseuraa ihan haulla. Mutta lisäilkää toki mutkin listalle.

Gamertag: Hustlehoff


Edit: ja ellen ihan väärin muista, niin tuli äsken vaippasankariltakin turpaan huolella. :D
 
Vastaus: Gears of War

Joo samalla servulla äsken oltiin, en vaan tiedä tuosta turpaan antamisesta sitten. :rolleyes:
Muutamaa mappia vasta kokeillut niin melko pallo hukassa tulee aina pyörittyä, koittaa vaan olla hyödyksi. :)
Mutta lisäänpäs sut ainakin, oli muutoinkin mukavaa porukkaa linjoilla tuossa. Ekaa kertaa törmäsin suomalaisiin ingame.
 
Vastaus: Gears of War

Eipä ole vieläkään muuttunut juuri yhtään paremmaksi alun jälkeen gow. Ei tuo lyhyeksi moitittu yksinpelikään ole päässyt vielä häiritsemään, sillä jostain syystä ei tätä tuntia pidempään putkeen jaksa pelata :/ No, 3 chapteria on jo pelattu. Eiköhän nuo loputkin tässä joku päivä pelata. Grafiikasta sen verran että en vieläkään käsitä miten tämän grafiikka on moiset hypet ansainnut? Omalla mittapuullani esim. NHL07 tai Oblivion on grafiikaltaan laadukkaampia.

Tämän lisäksi kentät ovat täyttä putkijuoksua, ja hivenenkään sivuun tai korkeammalle tasolle ei voi kävellä. Vaikka kovasti vaikuttaisi että peli on mielestäni roskaa, sitä se ei sentään ole.. Mutta ei missään nimessä yli 8/10 arvoinen peli. Ehkä nettipeli sitten on parempi.. :o

Ps. (ei ole miehestä kiinni ettei jaksa yli tuntia pelata putkeen. Gran turismo, Final Fantasy, Zelda etc sessioissa meni helposti se 8h --> vain vessatauon voimalla. MGS sarjan osatkin meni 2 istumalla läpi, siis per osa.)
 
Vastaus: Gears of War

FPS pelejä on vaikeuksia itsellä pelata yleensäkään runsasta tuntia enempää, sen verran hektistä menoa yleensä. Mutta kyllä tämä peli on ehdotonta eliittiä 360lle tähän asti. Itse kun en taas nauttinut Oblivionista laisinkaan, latausongelmien ja runsaiden bugien vuoksi. Myöskään Gearsin grafiikkaa se ei ollut mielestäni lähelläkään, mutta nämähän on makuasioita. Allekirjoittaneelle tähän mennessä paras 360 peli mitä on ilmestynyt.
 
Vastaus: Gears of War

Mahtava peli kyllä.

Arvostelumenestys! Jokanen arvostelija sanonut että grafiikka on uskomatonta. Erittäin raaka on ja kaikkea. Raain peli, minkä tiedän.

Lisäksi pelissä on hirviöitä, eli tulee vähän kauhuakin. Co-op:kin pelissä on ja senpä takia on pakko-ostos, kun 360:n saan. Eli vuoden päästä suunnilleen. :p
 
Vastaus: Gears of War

ysinelonen sanoi:
Mahtava peli kyllä.

Arvostelumenestys! Jokanen arvostelija sanonut että grafiikka on uskomatonta. Erittäin raaka on ja kaikkea. Raain peli, minkä tiedän.

Lisäksi pelissä on hirviöitä, eli tulee vähän kauhuakin. Co-op:kin pelissä on ja senpä takia on pakko-ostos, kun 360:n saan. Eli vuoden päästä suunnilleen. :p

Itse näin ihan omalla silmäparilla että grafiikka on todella komeaa. Ja tavallisella laajakuvatelkkarilla vielä. Raain peli tuo ei mielestäni ole. Ei tuossa oikein tule semmoista "perkele"-olotilaa muutakuin sahaamalla. Esim. Condemnedissa väkivalta tuntuu perseessä asti. Mutta kyllä veripaskaa lentää asiallisesti, ettei siinä mitään.

Olisin tykännyt jos niistä oikein rumista ja pahaenteisistä vihollisista olisi otettu enemmän irti. Berserker, ainakin ensimmäinen, oli hyvä. Mutta muuten se potentiaalinen "kauhu" varisee ja tilalle tulee vaan tunteetonta räimintää tai jotain "tee asia X niin iso vihu ottaa damagea"-meininkiä.. Vihulaiset muutenkin saisivat reagoida enemmän osumiin kuin kaatumalla vähäksi aikaa jos polveen kosauttaa.

Mutta toinen tykkää kaurapuurosta ja toinen keinuhevosista. Eikä tässä mitään sikäli, hyvä peli tämä mielestäni on. Vaivaa peliin on nähty, ja kovat tuotantoarvot näkyvät. En minä tästä mitään Alan Wakea tai Half-Lifeä hakenutkaan. Tiesin pelin olevan teknisesti kovaluokkainen putkijuoksu, ja sellaisen sain. Ei tämä mikään pelimessias ole, mutta perhanan kovatasoinen räiskintä. Ihan pelkän toteutuksen vuoksi tätä pelailee mielellään.

Noista putkijuoksuista muuten, niin henkilökohtaisesti pidän eniten hyvintehdyistä ja tunnelmallisista putkijuoksuista. Condemned lienee yksi lemppareistani Half-Laiffien ohella.
Varsinkin jos peleissä poistetaan näkymättömät seinät tai 2 cm kynnykset joiden yli ei voi mennä. Sotapeleihin kuten Call of Duty se ei mielestäni sovi. Jotenkin niiissä kaipaa sitä dynamiikkaa aivan eri tavalla.. CoD3:n hommaan kuitenkin moninpelin takia. Mutta jos joku tykkää yksin hakata, niin siitä vain. Kaippa sitä itsekin tulee vähän katteltua, että mimmoista meininki on.
 
Vastaus: Gears of War

Tempura sanoi:
Mutta toinen tykkää kaurapuurosta ja toinen keinuhevosista. Eikä tässä mitään sikäli, hyvä peli tämä mielestäni on. Vaivaa peliin on nähty, ja kovat tuotantoarvot näkyvät. En minä tästä mitään Alan Wakea tai Half-Lifeä hakenutkaan. Tiesin pelin olevan teknisesti kovaluokkainen putkijuoksu, ja sellaisen sain. Ei tämä mikään pelimessias ole, mutta perhanan kovatasoinen räiskintä. Ihan pelkän toteutuksen vuoksi tätä pelailee mielellään.

Noista putkijuoksuista muuten, niin henkilökohtaisesti pidän eniten hyvintehdyistä ja tunnelmallisista putkijuoksuista. Condemned lienee yksi lemppareistani Half-Laiffien ohella.
Varsinkin jos peleissä poistetaan näkymättömät seinät tai 2 cm kynnykset joiden yli ei voi mennä. Sotapeleihin kuten Call of Duty se ei mielestäni sovi. Jotenkin niiissä kaipaa sitä dynamiikkaa aivan eri tavalla.. CoD3:n hommaan kuitenkin moninpelin takia. Mutta jos joku tykkää yksin hakata, niin siitä vain. Kaippa sitä itsekin tulee vähän katteltua, että mimmoista meininki on.

Näinpä juuri. Itse en todellakaan tykkää konsoleilla pelata räiskintäpelejä netissä, koska se ohjaus on yksinkertaisesti sieltä minne ei aurinko paista, vaikka miten paljon pelailisi. Yksinpelinä hyvin toteutetulla ohjauksella räiskintäpelit menevät, mutta ei ne minun "best of" kategoriaan päädy. Tämä on kuitenkin tottumiskysymys, vuodesta -96 olen pelannut pelejä verkossa, ja vuosi siitä siirryin räiskintäpeleihin.

Itse Gears of Warista taas, toista kertaa yritän yhä pelata läpi, vähän väkisin puurtamista, CoG-tagien etsimistä jne. Ainoa plussa tässä toisella kerralla pelattaessa on se, että kun muistaa nämä taktiikat, niin itse pelistä sikäli, grafiikoista ja äänistä pystyy esimerkiksi nauttimaan täysin rinnoin. No, 8" isompi televisio tulossa vanhan plasman tilalle, niin ehkä se lyö enemmän löylyä kiukaalle ja saan pelattua sen hardcorella läpi. :-)
Harmi vain, kun en tahdo löytää kavereita co-oppiin, omat peliajat kun ovat 5min tai 5h pätkiä. Jaetulla ruudulla en jaksa pelata.
 
Vastaus: Gears of War

Rakastan peliä! Kukapa ei, mutta jäi vaivaamaan.
Jos locustit kerran kaivavat tunneleita Sera planeetan sisimässä, mitä järkeä siinä on että locusteista löytyy lentävä malli, nemecysti. Tiedän, olen nörtti.
 
Vastaus: Gears of War

Pexi sanoi:
Viikonloppuna tuli väännetty hullut sessiot GOWia co-oppia kaverin luona. Hardcore putkeen läpi perjantaiyönä, n. 6 tuntia meni. Seuraava ilta meni insanen parissa, vähän yli 7 tuntia ja läpi.
Ensimmäistä kertaa gowia ja toistaiseksi viimeistä :) On se muuten veikeä peli.
No johan on prkl, 3. kerta toden sanoo. Taas läpi tänään insanen parissa kaverin kaa. Muutama paha jumitusta esiintyi, varmaan meni muutama tunti kun päästiin siitä. Kylläpäs on hauskaa pelata. Toivottavasti ei ensi viikolla mitään gow-sessioita, hehe. Ohh it's great, somebody figured out Cole used to play thrashball, no their all like *in a schoolgirl voice* "ooh Cole train, tell us all about that play again *LOL* Ei voi olla nauramatta joka kerta kun kuulee tota.
 
Vastaus: Gears of War

Eipä ollu tännekään tarkoitus kirjoittaa, mutta eilinen on pakko kertoa. Olen autopelimies :) enkä näistä fps:stä ole ikinä sen kummemmin välittänyt. Ainoastaan Halo:n olen pelannut läpi, ja sekin johtui vain siitä että pelattiin veljen kanssa co-oppina, yksin en jaksa pelata. Halo 2:nen odottaa tuossa että broidi tulis käymään ;)

Mutta olen tässä taistellut itseni läpi Act 1:sen casualilla (jees, I know, ei voi olla vaikeeta :D ), kun kaveri pyysi pelaamaan Liveen. Live on ollu jo vuosia, mutta eksyn sinne harvoin, ja silloinkin yleensä autopeleihin. No, aluksi ei meinannu tulla mitään, mutta alle tunnissa alkoi killejä tulemaan ja moottorisaha laulamaan :) Naurutkin pääsi moneen otteeseen, esimerkiksi kun lähti rynnäkköön ja kaveri perässä ja sitten jäätin sekunnin päästä junan alle :D

Tämän pitkän ja turhan tarinan jälkeen on kuitenkin todettava, että livessä tämä peli on todella loistava, johon aloittelijakin pääsee mukavasti mukaan.

Veikkaukseni myös siihen miksi tätä on hypetetty niin paljon, on se että on ollut tietynlainen puute tällaisesta hyvännäköisestä, pelimekaniikaltaan tarpeeksi yksinkertaisesta mutta erittäin toimivasta pelistä Halojen jälkeen.
 
Ylös Bottom