Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Gears of War

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Corca
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Gears of War - Kauhuräiskintää Epiciltä

Onkos tästä viimeaikoina kuulunut mitään uutta? Nuo teräväpiirtodemot ovat varmasti ihan mukavia, mutta oma koneeni jaksaa näyttää tuollaisia n. yhden kuvan 15 sekunnissa, joten en varmaasti saa ihan oikeaa kuvaa pelistä.

Kuvat kyllä näyttävät aika karkeilta (siis niiltä makeilta syötäviltä, ei hiomattomilta ;) ). Tämä voisi olla se seuraava pakkohankintaan menevä peli, jos vain julkaisu tapahtuu lähiaikoina, ja peli on mistään kotoisin.
 
Vastaus: Gears of War - Kauhuräiskintää Epiciltä

Millon tuo peli ilmestyy näillä näkymin? Jossain lukee että jo ens kuussa mutta tuskin se ehtii vielä sillon tulla. Pakko-ostos kyllä :rolleyes:
 
Vastaus: Gears of War - Kauhuräiskintää Epiciltä

eewokki sanoi:
Millon tuo peli ilmestyy näillä näkymin? Jossain lukee että jo ens kuussa mutta tuskin se ehtii vielä sillon tulla. Pakko-ostos kyllä :rolleyes:
Tällä hetkellä julkaisu on tietääkseni edelleen merkitty vain Q1, eli sen pitäisi ilmestyä maaliskuun loppuun mennessä. Elleivät sitten lykkää julkaisua myöhempään. Helmikuu kuullostaa kyllä vähän liian optimistiselta.
 
Vastaus: Gears of War - Kauhuräiskintää Epiciltä

Toivottavasti panostetaan muuhunkin kuin grafiikkaan... Ihanaa kun luodit eivät läpäise pahvilaatikkoa :)
 
Vastaus: Gears of War - Kauhuräiskintää Epiciltä

Hmm, Lik-sangissa on jenkkiversion julkaisuajaksi merkitty July 2006...
Taitaa siis maaliskuu olla aika optimistinen arvio. Toivottavasti ei.
 
Vastaus: Gears of War - Kauhuräiskintää Epiciltä

Paolo sanoi:
Hmm, Lik-sangissa on jenkkiversion julkaisuajaksi merkitty July 2006...
Taitaa siis maaliskuu olla aika optimistinen arvio. Toivottavasti ei.

Maaliskuun voi unohtaa samantien, keskikesäkin on aika kummallinen aika julkaista tuon kaliberin peli, joten saattaa olla, että venähtää syksyyn.
 
Vastaus: Gears of War - Kauhuräiskintää Epiciltä

Itse veikkasin jo joulukuussa että peli ilmestyy vasta syksyllä/jouluksi...ainahan on kuitenkin tärkeintä että peli tulee hiottuna.

Peliä kyllä odotan Halo3:sen jälkeen eniten räiskinnöistä nyt ainakin.

Toivottavasti moninpeli tehtäisiin myös huolella...minulle niinkään pelaajamäärät ei ole tärkeitä vaan se että peli pyörisi mahdollisimman kevyesti hyvän nettikoodin ansiosta vaika sillä 12 pelaajan määrällä...

COD2:sen nettipeli on jouhevuuden kannalta kyllä sellainen pohjanoteeraus että toivottavasti sitä ei joudu kokemaan enään toiste.
 
Vastaus: Gears of War

NviperO sanoi:
xbox.comista on nyt mahdollisuus voittaa Gears of War -faceplate omaan konsoliinsa, jos vaan suostuu liittymään uutiskirjeen postituslistalle.

http://www.xbox.com/fi-FI/community/news/gearsofwarteaser.htm

Oonko automaattisesti arvonnasssa mukana kun olen jo ollut vuosia postituslistalla?

GOW oli kyllä mun mielestä E3 messujen paras peli kaikilla alustoilla (myös PC)...tän varmaan jokainen xbox360 omistaja ostaa joka räiskinnästä vähääkään pitää :D sama juttu Halo 3:ssa.
 
Vastaus: Gears of War

Coca Cola light sanoi:
Oonko automaattisesti arvonnasssa mukana kun olen jo ollut vuosia postituslistalla?
Kyllä kai. Ymmärtääkseni tuossa uutiskirjeessä sitten jossain vaiheessa jaetaan lisäinfoa noiden kuorien voittamiseen liittyen. Että mitä pitää tehdä ja niin edelleen.
 
Vastaus: Gears of War

Coca Cola light sanoi:
Oonko automaattisesti arvonnasssa mukana kun olen jo ollut vuosia postituslistalla?

GOW oli kyllä mun mielestä E3 messujen paras peli kaikilla alustoilla (myös PC)...tän varmaan jokainen xbox360 omistaja ostaa joka räiskinnästä vähääkään pitää :D sama juttu Halo 3:ssa.
Itse ainakin ostan, varmasti voittaa CoD2:enkin;)
 
Vastaus: Gears of War

Lisää pelistä voi myös lukea täältä ja hieman tuoreempaa juttua täältä.

Kovasti odotellaan jo ennakkokoodia ja/tai X06-tapahtumassa viimeistään pääsee tämän superpelin kimppuun.:)
 
Vastaus: Gears of War

Tietääkös kukaan, että paljonko tämän pelin ikäraja tulee olemaan? Olisiko k-15 vai tuleeko olemaan peräti k-18 sen moottorisahan takia? :D Hitto jos on, kun ei ikä riitä silloin...
 
Vastaus: Gears of War

Joona_89 sanoi:
Tietääkös kukaan, että paljonko tämän pelin ikäraja tulee olemaan? Olisiko k-15 vai tuleeko olemaan peräti k-18 sen moottorisahan takia? :D Hitto jos on, kun ei ikä riitä silloin...

K-18 on. Ite olen vasta 15 ja helposti pystyn ostamaan pelin vaikka olisi K-18
 
Vastaus: Gears of War

Xbox Liven Marketplacelta on ladattavissa E3:sta peräisin oleva IGN Insider -pätkä, jossa pelataan ilmeisesti pelin ensimmäistä yksinpelikenttää. Perushienoa GOWia.
 
Vastaus: Gears of War

Jaa mistähän tämän löytää? Itse en löydä mistään valikosta (esim. all game videos) GOW:ia. Välillä siellä on se mainos, mutta siitäkin saa ladattua vain trailerin.
 
Vastaus: Gears of War

Fool_ sanoi:
Jaa mistähän tämän löytää? Itse en löydä mistään valikosta (esim. all game videos) GOW:ia. Välillä siellä on se mainos, mutta siitäkin saa ladattua vain trailerin.

Noita taisi olla siellä jossain "community"-kohdassa tai jossain. Noita IGN ja Gamespot-jttuja.
 
Ylös Bottom