Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ghost of Tsushima

Ennakkolataukset jo käynnistyneet tänään? Näin väittävät maailmalla.

Pelaajalehden toimitus käy läpi ajatuksiaan otsikon pelistä.


Juu, ennakkolataus onnistuu jo.. Kävin puhelimella tarkistamassa.. Ei tässä vielä kiirettä, niin en vielä pistänyt latautumaan, ehtiihän sen ensi viikolla vielä ennen julkaisua..
 
Itse ennakkolatasin jo. Muutenkin Tlou 2 lisäksi ainut peli pitkään aikaan, jonka olen ennakkotilannut. Se ei pettänyt ja toivotaan ettei tämäkään.
 
Itse odottelen arvosteluja, digitaalista versiota ei tarvitse varata ennakkoon ennenko tietää onko peli oikeasti hyvä. Kyllä sen nyt 3 päivässä lataa.
 
Pelistähän on aika vähän esitelty taistelua joka sai ainakin minut olettamaan pelin olevan köykäinen tämän suhteen, mutta ilmeisesti siellä on lopulta hyvin RPG-elementtejä tarjolla pelaajalle pitäen hommaan tuoreen tuntuisena.





Mielenkiintoista kyllä nähdä minkälainen peli sieltä lopulta tulee. Ainakin SkillUpille tuntuu maistuvan, kun mainitsi pari päivää sitten livestreamissaan kuinka ei malttaisi olla puhumatta pelistä. Totesi myös ovelasti Cory Barlogin, joka oli twiitannut pelin olevan todella hyvä, olevan erittäin fiksu ihminen ja kuinka hänen mielipiteisiinsä on monesti helppo yhtyä. :)
 
Launch Trailer ! kohta se seikkailu siitä lähtee, itse odotan innolla tuota Collector's Editionin mukana tulevaa karttaa, josko sitä vois pelissä käytellä sit näpsäkästi. Noh, toivottavaasti tulee ikimuistoinen reissu kuitenkin tämän parissa tehtyä :)
 
Huomenna klo 17 arvostelut, lähtee ennakkotilaukseen heti kunhan sieltä ei mitään pannukakkua tule. Tosin luoto siihen että sieltä tulee vähintään 85 peli on aika kova, se riittää itselle ennakkotilaukseen jos ei ole mitään ärsyttäviä asioita miinuksina.
 
Tätä peliä on odotettu pitkään mutta jotenkin vielä varovaiset fiilikset. Koska tällaiset pelit voidaan helposti pilata typerillä sivutehtävä toistoilla tms. Mutta en silti usko että tästä huonoa tai edes keskiverto peliä tulee. Harmi kun special edition on kai jo loppuun myyty. Pitää alkaa jo terottamaan katanaa valmiiksi.
 
Tätä peliä on odotettu pitkään mutta jotenkin vielä varovaiset fiilikset. Koska tällaiset pelit voidaan helposti pilata typerillä sivutehtävä toistoilla tms. Mutta en silti usko että tästä huonoa tai edes keskiverto peliä tulee. Harmi kun special edition on kai jo loppuun myyty. Pitää alkaa jo terottamaan katanaa valmiiksi.
Kyllä tuota special editionia Verkkiksestä ainakin löytyy vielä varastosta. Pistin itse ennakkotilaukseen sen, pitänee vielä tosiaan katsella nuo arvostelut huomenna sitten ja päättää pitääkö tuon ennakkotilauksen.
 
Huomenna klo 17 arvostelut, lähtee ennakkotilaukseen heti kunhan sieltä ei mitään pannukakkua tule. Tosin luoto siihen että sieltä tulee vähintään 85 peli on aika kova, se riittää itselle ennakkotilaukseen jos ei ole mitään ärsyttäviä asioita miinuksina.

Itse en peliä odota kuten oli myös Horizonin kohdalla, varovaiset fiilikset oli sen pelin suhteen kun Killzonen kehittäjä alkoikin tehdä jotakin aivan muuta mihin oli totuttu. Tässä on vähän samanlainen asetelma ja tiedetään miten hyviä tuotoksia Sucker Punch on puskenut ulos niin eiköhän sieltä kelpo tuotos tule.
 
Heikkous iski taas ja tuli pistettyä tilaukseen fyysisenä, jos ei nappaakkaan, niin saa myytyä pois.

Päätin, että tämä saa olla viimeinen näistä "isoista" julkaisuista minkä ostan enää PS4:lle, sitten odotellaan uusia konsoleita :)
 
Pelistä näyttäisi löytyvän Performance/Resolution asetus.

 
No en elättele mitään toiveita turhaan mistään 60 fps hienoidesta, mutta esim. Horizonissakin oli eri modeja ja toinen oli lukittu 30 ja toinen 4k ja droppas frameja ehkä yhdessä tai kahdessa paikassa. Joten se voi olla mitä tahansa.
 
Ylös Bottom