DarkShadow
Well-Known Member
Voinko ostaa vain tuon 10 euron PS5 upgraten ilman lisäosaa?
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Voinko ostaa vain tuon 10 euron PS5 upgraten ilman lisäosaa?
Selkee, no pitää sit perjantaina ostaa viel toi. Onko tietoa et pitääkö mun alkuun ladata PS4-versio pohjalle?Ei, siitä pitää maksaa 10€ perjantaina lisää. Samaan aikaan tulee 30€ maksava paketti jolla hoituu päivitys suoraan.
Selkee, no pitää sit perjantaina ostaa viel toi. Onko tietoa et pitääkö mun alkuun ladata PS4-versio pohjalle?
No niimpä minä vähän ajattelinkin. Harmi. Olisin vain halunnut näin alkuun päästä kokeilemaan duol sense jne ps5 ominaisuuksia ja olisin oikein hyvin pärjännyt ihan perus pelillä.Et, se on vain Directors cut -> Directors cut päivitys.
Miten niin ei toimi? Kyllähän niiden pitäis siirtyä?kai se on itsekkin sitten aika palata pelin pariin tuon Director's cutin merkeissä , joutuu tosin aloittamaan alusta kun oli ps4 savet ei toiminetkaan. mutta eipä se oikeastaan mitään haittaa, olen pelannut peliä siis lähinnä tuonne toiselle saarelle mutta sitten tulehtuikin nivelet niin pelaaminen pysähtyi siihen, joten nyt on aika palata sitten takaisin Tsusthiman saarille ja vielä uudella vaikeusasteella, 60 fpslla ja muilla herkuilla
Miten niin ei toimi? Kyllähän niiden pitäis siirtyä?
19,95 eurolla päivittyy Director's Cutiin, mutta peli pysyy edelleen teknisesti PS4-versiona. 29,95 eurolla saat sekä DC:n että aidon PS5-version. Tuo paketti tulee kuitenkin myyntiin vasta huomenna.Auttakaas nyt tyhmempää...eli omistan pelin ja pelaillut sitä PS5:llä. Miten ja mihin hintaan saan päivitettyä sen tuohon Director's Cutiin että pääsis kaikkiin uusiin herkkuihin käsiksi?
Kiitos! Eli halvemmalla hinnalla saa ainoastaan uuden pelialueen ja kalliimmalla tulee grafiikka-päivitykset ja DualSense-tuki?19,95 eurolla päivittyy Director's Cutiin, mutta peli pysyy edelleen teknisesti PS4-versiona. 29,95 eurolla saat sekä DC:n että aidon PS5-version. Tuo paketti tulee kuitenkin myyntiin vasta huomenna.
Juuri näin.Kiitos! Eli halvemmalla hinnalla saa ainoastaan uuden pelialueen ja kalliimmalla tulee grafiikka-päivitykset ja DualSense-tuki?
Uskoisin, että pääsee pelin lopputekstien jälkeen alueelle kun se on kumminkin tarkoitettu free roamia varten, mutta jos NG+ aloittaa niin sitten pitää pelata Act 2 asti taas.Tänään aloitin Act3:sen. Pääseekö pelin läpäisyn jälkeen vielä uudelle Iki-hiki saarelle vai mikä sen nimi nyt oli, nyt on aikasemmat kartat lukittu?
Täytyy harkita Directors Cutin ostoa, sen verran huikealta Tsushima taas tuntui pitkän tauon jälkeen. Dem fiiiils...