Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Ghost Of Tsushiman uusimman päivityksen pitäisi korjata ongelma, jota pidin supernopean SSD:n aikakaudella todella kummallisena. Eli valikoissa asusteet sun muut eivät suinkaan latautuneet heti näkyviin, vaan joskus niitä piti odotella sekuntitolkulla.
Julkaisupäivänä kaatui kerran muistaakseni ensimmäisessä välianimaatiossa, mutta sen jälkeen on mennyt toistakymmentä tuntia ilman ongelmia.Onko muilla ollut ongelmia pelin PS5 version kanssa?
Hieno arvio. Hatunnostot haikuista! Odottelen malttamattomana, että hinta laskee hieman.Omia mietteitä Director's Cutista:
Uusille Tsushiman vierailijoille ehdoton suositus, vanhoille varauksella
Yksi viime vuoden parhaista peleistä saa lisäsisältöä ja PlayStation 5:lle suunnattuja ominaisuuksia.www.konsolifin.net
Juu, näin itse pelaan. Asetuksista löytyy molemmat.Saako tässä jostain asetuksista laittaa tekstityksen päälle ja kieleksi muka Suomen? Äänet olisi mukava kuulla japaniksi.
Pelissä on myös niin laadukas englanninkielinen ääninäyttely, etten ainakaan itse haluaisi juuri sen kautta tulevaa immersiota missata. Eikä itselleni muutenkaan luo immersiota se, että puhutaan jonkin tietyn maan kieltä, jos en sitä kuitenkaan itse ymmärrä ja joudun sitten tekstiä lukemalla pitämään itseni kärryillä siitä mitä pelin hahmot puhuvat. Ja tosiaan tulee taistelua sisältävissä peleissä juuri tuokin sinun mainitsemasi ongelma, ettei välttämättä kaikkea pysty ainakaan huolella keskittyen lukemaan tiukan taistelun tiimellyksessä.Itselle jos äänet on Japaniksi niin iso osa dialogia menee ohi vaikka taistelun tuoksinassa.
Voi voi tässäkin olisi dlc vielä pelaamatta..
Itselle jos äänet on Japaniksi niin iso osa dialogia menee ohi vaikka taistelun tuoksinassa.
Voi voi tässäkin olisi dlc vielä pelaamatta..
Pelissä on myös niin laadukas englanninkielinen ääninäyttely, etten ainakaan itse haluaisi juuri sen kautta tulevaa immersiota missata. Eikä itselleni muutenkaan luo immersiota se, että puhutaan jonkin tietyn maan kieltä, jos en sitä kuitenkaan itse ymmärrä ja joudun sitten tekstiä lukemalla pitämään itseni kärryillä siitä mitä pelin hahmot puhuvat. Ja tosiaan tulee taistelua sisältävissä peleissä juuri tuokin sinun mainitsemasi ongelma, ettei välttämättä kaikkea pysty ainakaan huolella keskittyen lukemaan tiukan taistelun tiimellyksessä.