Noobeinstein
Well-Known Member
Mun silmissä moni peli kaunistuu 60fps myötä kun silmät tottuvat paremmin liikkeessä ympäristöön. Näin tuntui olevan Ghost of Tsushimankin kanssa PS5:llä.
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Tämähän se.Mun silmissä moni peli kaunistuu 60fps myötä kun silmät tottuvat paremmin liikkeessä ympäristöön. Näin tuntui olevan Ghost of Tsushimankin kanssa PS5:llä.
Nämä jo katsoinkin sekä konsolin että pilven osalta.PS5 konsolilla on kansiot ps4 saveille ja ps5 saveille, jos ei sieltä ps4 kansiosta löydy
Pelasin siis peliä ainoastaan PS5:lla mutta peli oli PS4-versio koska siitä ei muuta silloin edes ollut. Se kyseinen PS5 meni huoltoon ja sain takaisin eri yksilön, joten sieltä alkuperäiseltä konsolilta en tallennuksia enää saa.nii ainoa mikä tule mielee (jos omistat viel ps4) et käyt sielt kattomas ja siirrät savet sinne pilveen.
Todella hankala sanoa mikä meni vikaan omalla kohdalla. Se konsoli, jolla pelin pelasin, tilttasi Miles Moralesin ensimmäisen pelaamisen jälkeen mutta ihan jokaisen muun pelin tallennukset sieltä pilvestä löytyivät mitä olin kyseisellä PS5:lla pelannut. Paitsi Tsushiman. Ja siinä vaiheessa kun aloitin Moralesin, olisi Tsushiman tallennukset ehtineet mennä pilveen kymmenien tuntien ja pelikertojen aikana.Ite täs just päivitin ps4 version ps5 versioon ja kaikki sujui niiku leffois, en sit tiedä onko se jotenki sotkenut ne savet ku ensin ps5 ja sit ps4 tai jotain? Mut tosiaan ps5 ja ps4 peleille on omat savekansiot siel pilves et siin mieles ne ei voi sotkeuta keskenään.
Olen jo heittänyt toivoni siitä että saisi ilmaisen platinan tästä. Pitää pelailla vaikka tunti sieltä ja tunti täältä vaikka vuosien ajan jos ei muuten innostu. Paitsi että sieltä puuttuu vielä se NG+:n peluu, eli kaksi läpipeluuta.Tosiaan sinne iki islandiin ei pääse jos ei oo ekaa chapteria pelannut, joka on ehkä hieman hölmöö. Rophyt kolisee "ilmaseksi" sit ku siirtää ps4 savet ps5 versioon. Toisinpäin ei onnistu.
Menihän se Ghost of Tsushiman tarina läpi, 145h kesti ja reilun vuoden ajanjakson aikana. Samalla myös Platina-trophy kokelmaan.
Fiilistelin ja nautin. En mene peleissä vaan vauhdilla paikasta toiseen tai tykitä tehtäviä ja sivutekemistä kokoajan putkeen.
Kyllä siellä myös pelkkä PS4-versiokin tuosta Director's Cutista on 69,95 euron hintalapulla.Mitä vi**ua??? Onkos tuolta kauppapaikalta poistunut kokonaan kaikki muut versiot tuosta pelistä, koska mulle tosiaan riittäis pelkkä ps4 versio tuosta.... Toi peli taitaa viedä vielä tilaakin kovolta reilut 100 gigaa ni sais sopivasti ulkoiselle kovollekin ton pyörimään.
No voihan pee...ei oo eikä tuu plussaa...tahtoo ostaa aina omaksi noita pelejä mitä pelaileeKyllä siellä myös pelkkä PS4-versiokin tuosta Director's Cutista on 69,95 euron hintalapulla.
Jos ei tee mieli ostaa, niin Ghost Of Tsushima: DC löytyy myös PlayStation Plussasta, kunhan on Extra- tai Premium-tason jäsenyys.
Näin siinä on käynyt.Siis onkos esimerkiksi tossa pelissä kun ilmestynyt tuo director cut versio niin kaikki muut versiot vedetty pois ???