HideoMiyamoto
Well-Known Member
Mitäs porukka olis tästä reddit editoinnista mieltä, samanlainen mustavalkonen filtteri kun pelissä jo on mutta punainen väri olisi korostettu. Itse ainakin toivoisin jotain tämän kaltaista, näyttää upealta.

Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Mitäs porukka olis tästä reddit editoinnista mieltä, samanlainen mustavalkonen filtteri kun pelissä jo on mutta punainen väri olisi korostettu. Itse ainakin toivoisin jotain tämän kaltaista, näyttää upealta.
![]()
![]()
Asia mihin kukaan ei oikein tuntunut kiinnittävän huomiota, niin tässäkin...kuten 99% peleistä...taistelut näyttivät olevan duelia isossa joukossakin. Eli AI odottaa taustalla, että kaveri kuolee edessä. Tämä on asia mikä ärsyttää kaikissa peleissä ja tässäkin näytti olevan samaa. Eli tavallaan se on duelia sekin, vaikka ei pitäisi olla.[*]Ohjaajaa harmittaa hieman etteivät SoP-pätkässään enempää esittäneet dueling-mekaniikkaa kahden samurain välillä. Nämä ovat suunniteltu vaikeiksi jossa pelaaja joutuu opiskelemaan vihollisensa heikkoudet ja liikeradat onnistuakseen. Nämä duelit ovat myös tarkoituksella tehty todella cinemaattisiksi kokemuksiksi
Eiköhän tuossa erona ole se, että varsinaisessa duelissa, kuten tässä E3 trailerin loppukohtauksessa, vastustaja on paljon aggressiivisempi kuin perus mongooli keihään kanssa. Veikkaan, että nuo duelit muistuttavat vähän Sekirosta tuttua miekankolistelua jossa joutuu jonkin aikaa rytmissä torjumaan iskuja kunnes saa tarpeeksi horjutettua vastustajaa saaden sen yhden iskun perille. Eli nämä duelit nyt tuskin ovat missään sekunnissa ohitse niiden käynnistymisestä vaikka iskun osuessa perille tuskin kauaa kestävätkään enää sen jälkeen.Asia mihin kukaan ei oikein tuntunut kiinnittävän huomiota, niin tässäkin...kuten 99% peleistä...taistelut näyttivät olevan duelia isossa joukossakin. Eli AI odottaa taustalla, että kaveri kuolee edessä. Tämä on asia mikä ärsyttää kaikissa peleissä ja tässäkin näytti olevan samaa. Eli tavallaan se on duelia sekin, vaikka ei pitäisi olla.
Mä kuvittelen sen sellaiseksi honor/respect jutuksi samuraiden keskuudessa. En tiedä onko oikeasti jotain tämän suuntaistaLähinnä mua ärsyttää noissa aina se, että näyttää aivan typerältä. En mä kattois ku kaveri kuolee edessä.
Jos taas tekisin peliin, niin mekaniikat kuntoon ja äijää niskaan. Tai sitten kokonaan eri tyyppisesti, ettei ne venaile siinä.
Ehkä joo tälläsessä ja Kingdom comessa vois mennä, mutta kun tää on pelistä riippumatta. On se sit Spiderman, tai RDR, WW2, tai mafia peli.Mä kuvittelen sen sellaiseksi honor/respect jutuksi samuraiden keskuudessa. En tiedä onko oikeasti jotain tämän suuntaista
Ehkä joo tälläsessä ja Kingdom comessa vois mennä, mutta kun tää on pelistä riippumatta. On se sit Spiderman, tai RDR, WW2, tai mafia peli.
Mut en mä tollasen anna peli-iloa pilata. Lähinnä toi vaan heijastaa sitä ettei pelit oikeasti kehity ihan hirveästi kuin grafiikan ja kartan koon osalta. Monessa asiassa pysytään menneessä.
Viime aikoina tätä varten keräillyt vähän samurai elokuvia tuossa jotta voi tässä ”pohjustukseksi” katsella… Mukaan tarttunut katsottavaksi mm. Lady Snowblood, Lady Snowblood II, Shogun Assassin, Afro Samurai, Samurai Marathon…