Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ghost Recon Future Soldier [PS3/X360]

Vastaus: Ghost Recon Future Soldier [PS3/X360]

Onpas käsittämättömän huonosti toimiva räpellys moninpelin osalta.. n.20-30 kertaa yrittänyt pelailla normaalia verkkopeliä, yhtäkään kertaa onnistumatta. mm.seuraavia käynyt.

-Musta ruutu, xbox bootti.
-Lost connection to host.
-Migrating host ja jäätyi koko peli.
-Mulla ei näy asetta ukolla ollenkaan enkä pysty tekemään mitään.

Harmittaa aivan perkeleesti, peli kun on muuten erinomaisen hyvä. Mulla on siis xbox storesta ladattu peli, ilmeisesti myös jos levyversion asentaa kovolle niin ollut samoja ongelmia. Co-op toimii jotenkuten, mutta sekin jäätyilee välillä. Kyllästyttiin mun norjalaisen coop kaverin kanssa tuohon ja hommattiin pelistä pc-versiot. Kohtapa selviää sitten, toimiiko se paremmin.
 
Vastaus: Ghost Recon Future Soldier [PS3/X360]

Liittyy ehkä tähänkin peliin, joten laitetaan tänne. Eli Ubisoftilta tulossa kai "Ghost Recon Anthology" -kokoelma keväällä. Ei vielä tietoa mitä kokoelma kuitenkaan sisältää.

Vuoden 2006 "Advanced Warfighter" tuli 360:lle, mutta ei koskaan PS3:lle. "Advanced Warfighter 2" tuli kyllä molemmille, mutta ilman trophyja PS3:lle. Jotenkin vain en itse usko että eka Advanced Warfighter olisi käännetty nyt PS3:lle. Olisiko joku halpis julkaisu jossa hätäisesti muutama "HD peli".

( Assassin's Creed III: Washington Edition Coming This Spring | Siliconera )
 
Vastaus: Ghost Recon Future Soldier [PS3/X360]

Pakko nyt vähän bumppaila vamhaa ketjua.

Pelaileeko tätä enää kukaan? Tuli ostettua huvin vuoksi muutama päivä sitten, ja olisi mukavaa jos löytyisi peliseuraa (ps3) guerrillaan/moninpeliin. Varsinkin moninpeliin koska olisi jees jos jokumuukin pelissä jaksaisi pelata objectiveä, kun kaikki tuntuu vaan välittävän tappojen hankkimisesta onlinessa.
 
Vastaus: Ghost Recon Future Soldier [PS3/X360]

Ei taida enää löytyä hyllystä. Oli kyllä ihan parhautta kaveriporukalla pelata tätä. Harmillisesti jostain syystä peli ei saanut sen arvoista nostetta mikä sille kuuluisi.
 
Ylös Bottom