Gimble
Well-Known Member
Vastaus: Ghost Recon Future Soldier [PS3/X360]
Ei ole sattumaan, peli on NAT Type 2 ja 3 herkempi kuin mikään muu peli miesmuistiin. Matchmaking alkaa bugaan huolella ilmeisesti varsinkin silloin jos on partyssä on kaksi pelaajaa joilla NAT jotain muuta kuin 1. Tämä on tullut varsin selväksi viime aikoina, joskus saatetaan pelata vailla yhtään ongelmaa parikolme tuntia mutta sitten kun yksi pelaaja liittyy ja koitetaan mennä peliin niin joku jää melkein aina rannalle. On tapahtunut myös sellaista jossa päästään peliin asti mutta myöhemmin se tilttaa. Eli kannattaa katsastaa modeemin asetuksia jos ajatteli pelaavansa verkkopeliä Reconilla enemmänkin. Jos NAT ei ole mahdollista poistaa niin kannattaa yrittää muita kikkoja mitä mm. Verkko FAQ-ketjussa on kerrottu.
Sitten otsikkoon liittyvää. Otin joutessani eilen yhden Siege matsin purkkiin. Siitä voi kiinnostuneet vähän katsastaa miltä uudistunut Siege näyttää. Se tosin voi näyttää vaikka minkälaiselta riippuen miten tiimi päättää pelata, mappikin vaikuttaa toki paljon.
Niinkuin jo mainittu niin paljoa ei ole tekemistä alkuperäisten Ghost Recon pelien kanssa. Tai minkään muunkaan pelin kanssa. Tämä on oikeastaan aika monimutkainen kivi/paperi/sakset yhtälö. Hahmot on kuitenkin saatu aseiltaan ja varusteiltaan mainiosti tasapainoon. Jokaisella on kiva pelata ja jokaiselle löytyy sopivia duuneja joita kannattaa ja pitää tehdä tiimin eteen.
Ampuskelu kyvykkyys ja ympäristön tarkkailu on toki edelleenkin mukana ja tärkeää mutta auttaa merkittävästi jos tiimi osaa valjastaa hahmoluokkien vahvuudet yhtenä rintamana vihollisen kimppuun.
[video=youtube;EwijKjVw7R0]http://www.youtube.com/watch?v=EwijKjVw7R0&feature=youtu.be[/video]
Mainittakoon, että vaihdoin modeemia illan aikana - tässä jälkimmäisessä on NAT 1 ja aiemmassa NAT 2. Heti vaihdon jälkeen pääsin ilman ongelmia liittymään kavereiden serverille ja samaan squadiinkin. Saattoi tietty olla sattumaa, tai sitten kannatti kokeilla vaihtoa.
Ei ole sattumaan, peli on NAT Type 2 ja 3 herkempi kuin mikään muu peli miesmuistiin. Matchmaking alkaa bugaan huolella ilmeisesti varsinkin silloin jos on partyssä on kaksi pelaajaa joilla NAT jotain muuta kuin 1. Tämä on tullut varsin selväksi viime aikoina, joskus saatetaan pelata vailla yhtään ongelmaa parikolme tuntia mutta sitten kun yksi pelaaja liittyy ja koitetaan mennä peliin niin joku jää melkein aina rannalle. On tapahtunut myös sellaista jossa päästään peliin asti mutta myöhemmin se tilttaa. Eli kannattaa katsastaa modeemin asetuksia jos ajatteli pelaavansa verkkopeliä Reconilla enemmänkin. Jos NAT ei ole mahdollista poistaa niin kannattaa yrittää muita kikkoja mitä mm. Verkko FAQ-ketjussa on kerrottu.
Sitten otsikkoon liittyvää. Otin joutessani eilen yhden Siege matsin purkkiin. Siitä voi kiinnostuneet vähän katsastaa miltä uudistunut Siege näyttää. Se tosin voi näyttää vaikka minkälaiselta riippuen miten tiimi päättää pelata, mappikin vaikuttaa toki paljon.
Niinkuin jo mainittu niin paljoa ei ole tekemistä alkuperäisten Ghost Recon pelien kanssa. Tai minkään muunkaan pelin kanssa. Tämä on oikeastaan aika monimutkainen kivi/paperi/sakset yhtälö. Hahmot on kuitenkin saatu aseiltaan ja varusteiltaan mainiosti tasapainoon. Jokaisella on kiva pelata ja jokaiselle löytyy sopivia duuneja joita kannattaa ja pitää tehdä tiimin eteen.
Ampuskelu kyvykkyys ja ympäristön tarkkailu on toki edelleenkin mukana ja tärkeää mutta auttaa merkittävästi jos tiimi osaa valjastaa hahmoluokkien vahvuudet yhtenä rintamana vihollisen kimppuun.
[video=youtube;EwijKjVw7R0]http://www.youtube.com/watch?v=EwijKjVw7R0&feature=youtu.be[/video]