Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ghost Recon Future Soldier [PS3/X360]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nisupulla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Ghost Recon Future Soldier [PS3/X360]

Tälläinen koko tarina yhdessä koettuna oikeastaan avaa silmiä vielä lisää sille, miten paljon syvällisempiä kokemuksia pelit voisivat olla yhdessä todistettuna. Vahvasti saumattomaan tiimityöskentelyyn nojaava ja väkevän tarinan yhdistelmä voisi olla jotain suuremmoista. Ghost Reconin tapauksessa ainakin omalla kohdalla tarina nyt on vain tuolla jossain, pääpainon ollessa tiimissä. Heavy Rainin tunnejälki, God of Warin eeppisyys ja Ghost Reconin tiimityöskentelyn saumattomuus samassa paketissa olisi konsolisukupolven merkkiteos.

Tässä aiemmin KonsoliFIN Mediaan upattu yhteistyöpätkä vielä Youtuben kautta:

[video=youtube;XvlHFZ8B1ho]http://www.youtube.com/watch?v=XvlHFZ8B1ho[/video]
 
Vastaus: Ghost Recon Future Soldier [PS3/X360]

Olipas buginen viritelmä tämä ilta. Liekö tupla-xp viikonloppu syynä moiseen kun kaikenlaista pientä kivaa saatiin nähdä. No, onneksi kuitenkin jokunen voittokin ja 600 xp / spottaus UAV:lla.
 
Vastaus: Ghost Recon Future Soldier [PS3/X360]

Tulipa pitkästä aikaa hommattua uusi peli konsolille. Alkoi heti pännimään, kun asennuksissa, päivitysten latauksissa ja yleisissä latauksissa kesti todella kauan.

No odottelujen jälkeen päätin aloittaa pelin vaikeimmalla. Eihän se vaikeaa ollut noissa tutorial tehtävissä, mutta kun kerran menin kuolemaan, ja olisin siitä halunnut kokeilla uudestaan, niin peli jäätyi totaalisesti. Musta ruutu vain jäi ruutuun ja 15min odottelun jälkeen uskalsin jo luovuttaa. Ei muuta kun kone sammuksiin ja uusi yritys. Kaikki toimii kunnes taas halusin ottaa uudestaaan edellisen checkpointin -> kone sammuksiin ja uusiksi, kunnes kuolin. Peli siis jäi jumiin joka kerta kun kuolin. päätin kokeilla guerillaa kaverin kanssa split cooppin, kun sitä kamppaniaakaan ei pystynyt split cooppiina pelata, mut sieltäkin lensi ulos jatkuvasti, kun ei saanut yhteyttä johnkin ubisoftiin!! Naurettavan huono ruudunpäivityskin ärsytti, normisti varmaan pyöri siinä 30fps hujakoilla, mutta välillä putosi varmaan 20fps hujakoille ja hetkellisesti reilusti alle sen. Peli kun graaffisesti ei kovinkaan kummoinen ole, niin ihme ettei tuota ruudunpäivitystä ole saatu kuosiin.

Pelillisesti peli olisi ollut kiinostava. Tekniset ratkaisut petti pahasti.
 
Vastaus: Ghost Recon Future Soldier [PS3/X360]

Puolen tunnin lopputeksteistä (ennätys?) huolimatta nyt läpipeluun jälkeen tyytyväisyys pelin antiin. Tämähän on suorastaan loistava; co-op yhteistyönä läpikäytynä ja vaikeustasolla Elite. Peliaikaa meni arviolta 25 tuntia ja nyt lauantaina tahkottiin putkeen yhdeksän tunnin sessio. Oma aikansa menee aseiden räjäytyskuvien parissa, kun haetaan sitä parasta yhdistelmää juuri näihin käsiin. Hiippailua, stealth-tappoja, uusinta yrityksiä, munaravia välillä myös kelloa vastaan ja spektaakkelin upeita näkymiä. Sitä on Ghost Recon: Future Soldier. Yhteistyömuodossa koetuista hetkistä pelille 9.

Yhteistyömuodossa max. 4 pelaajaa, kone paikkaa ryhmän täyteen. Meillä mentiin 3 ihmispelaajalla ja yhdellä konehahmolla. Ei missään vaiheessa nostanut itseään esille, vaan oli hiljainen työmyyrä siellä taustalla.
 
Vastaus: Ghost Recon Future Soldier [PS3/X360]

Ylenpalttinen itkeminen voiceista Ubin foorumilla on tuottanut tulosta sillä nyt jo virallisen tiedon mukaan varovaisesti on kai myönnetty että on kuin onkin jotain pientä häikkä PS3 version voice chatissä. :rolleyes: Pitkään oli sama ”mikä ihmeen voice ongelma” kortti käytössä kuin Dicellä Bäfä kolmosen kanssa aikoinaan. Anyways, fixiä odotellessa tarvii kärvistellä bugittavilla voiceilla mutta Ubin foorumilla kohtalontoveri jakoi workaroundin joka itseasiassa tekee tilanteesta vähemmän huonon. Eli mikäli kaikki tekee ohjeen mukaan on mahdollista pelata matseja siten että jokainen pystyy keskustelemaan toisilleen normaalisti. Workaround menee näin, helpottaa että party Leaderillä Bluetooth mikki niin ei tarvi renkata johtoja:

1) Pregame lobbyssä Party leaderi sammuttaa mikkinsä
2) Kaikki muut mutettaa mikkinsä
3) Peli hakuun
4) Kun peli alkaa, party liidi käynnistää mikin ja muut poistaa muten

Eli tuolla metodilla suurimmaksi osaksi saatu kuuluviin äänet. Äänibugitus tulee kuitenkin suurella todennäköisyydellä takaisin kuvioihin mikäli:

a) Peli lagaa ylenpalttisesti
b) Tulee Host Migration
c) Pelien välissä joku parysta käy Characher menussa

Eli siis muokatkaa hahmoa joko pregame lobbyssä tai pelin aikana, ei siinä pelien välissä olevassa pikalobbyssa. Hieno homma että tällainen kikkailutapa on edes saada puheet jotenkin toimivaan, toivotaan kuitenkin että tällainen säätäminen jää kohtapuoleen historiaan ja Ubi pätsää kuntoon. (miellään vähän nopeammin kuin DICE BF3 kanssa kiitos)

Ja tosiaankin aina sitten mikki kiinni ja mutelle myöskin siinä pelien välissä olevassa lobbyssä jotta toimisi paremmin.
 
Vastaus: Ghost Recon Future Soldier [PS3/X360]

Onkos muilla sitä ongelmaa, kun kuolee ja yrittää ladata pelin uudestaa niin jääkin vain musta ruutu. Pelin sammutus ja uudelleen käynnistys on ainoa keino päästä siitä pois. On meinaan hieman rasittavaa kun menee kuolemaan, tai haluaisi yrittää kohtaa uudestaan, niin joutuu sammuttamaan pelin aina välissä. Varsinkin kun pelissä on melko pitkät lataukset jo pelkästään alkuvalikkoonkin mentäessä.
 
Onkos muilla sitä ongelmaa, kun kuolee ja yrittää ladata pelin uudestaa niin jääkin vain musta ruutu. Pelin sammutus ja uudelleen käynnistys on ainoa keino päästä siitä pois. On meinaan hieman rasittavaa kun menee kuolemaan, tai haluaisi yrittää kohtaa uudestaan, niin joutuu sammuttamaan pelin aina välissä. Varsinkin kun pelissä on melko pitkät lataukset jo pelkästään alkuvalikkoonkin mentäessä.

Pari kertaa on tullut + sama ongelma itsellä myös Max Payne 3ssa. Vaikee sanoo mistä sit johtuu
 
Vastaus: Ghost Recon Future Soldier [PS3/X360]

Mikäköhän tässä on ku xboxilla tällä on pelaajia lähes aina n. 25000 enemmän kun pleikkarilla? Itse pelaan pleikkarilla ja mitään ongelmia ei ole muutamia lagisia pelejä lukuunottamatta ollut. Nuo lagiongelmatkin on korjaantunut vaihtamalla toiseen servuun. Harmittaa jos tämä kuolee pelaajien puutteeseen, on sen verran hyvin maistunut, kestosuosikki battlefieldkin on ollut 2 viikkoa hyllyssä tämän ansiosta. :)
 
Vastaus: Ghost Recon Future Soldier [PS3/X360]

Mikäköhän tässä on ku xboxilla tällä on pelaajia lähes aina n. 25000 enemmän kun pleikkarilla? Itse pelaan pleikkarilla ja mitään ongelmia ei ole muutamia lagisia pelejä lukuunottamatta ollut. Nuo lagiongelmatkin on korjaantunut vaihtamalla toiseen servuun. Harmittaa jos tämä kuolee pelaajien puutteeseen, on sen verran hyvin maistunut, kestosuosikki battlefieldkin on ollut 2 viikkoa hyllyssä tämän ansiosta. :)

Miettinyt tuota samaa ja en osaa arvailla muuta syytä kuin että Ghost Recon on tunnetumpi "brändi" boskipuolella. Aika legendaarisia pelejä mustan boksin ajoista lähtien ja ovat jääneet joillekin muistiin helminä, vaikka viime aikoina onkin ollut hiljaista. En tiedä, ero on välillä käsittämätön. Viime viikonlopun tupla-XP:n siivittämänä 145 000 boksilla kuin PS3 samaan aikaan oli noin 15k. Normaalisti tosin boksilla on "vain" 2 tai 3 kertainen määrä pelaajia.

Mutta vähän enemmän ontopic asiaakin oli, eli pelissähän pystytään nerokkaasti muuttaan mm. tasapainoasioita päivittämättä itse peliä. Tänään tehtävässä pilvipäivityksessä korjataan seuraavia asioita:

On June 14th at 4 pm UTC*, we will release a new update for Ghost Recon Future Soldier. This Cloud Update will include the following changes:

Weapons:
Adjusted AK-47 Recoil/Firepower;
Increased Rate of Recovery on low rate of Fire LMGs;
Decreased Recoil and Firepower of Sniper Rifles, increased dispersion in Aim;
Modified Ammo Counts for Extended Mag/Drum Magazine (AK-200);
Amended description of FN Five SeveN in Gunsmith.
Experience:
Increased the values of XP for Challenges;
Increased the Radius for XP Bonus for using Equipment near Objective.
Maps:
Moved several objective locations (Mill, Sandstorm);
Fixed several map exploits.

A fix to address the progression loss issues some might have faced is scheduled to go live during an extended maintenance period, tomorrow at 10:00 UTC.

Along with the above changes, we addressed an issue that prevented some Ghost Recon Network users from connecting. We will continue to introduce modifications to improve the online stability.

As with any Cloud Update, you won’t have to download anything on your console: the changes are transparent and happen in the background. There will be a 30 minutes downtime of the servers to release the update - see below.

(*) Worldwide Schedule / Time Zone information
· PDT: Thursday June 14th at 8 am ~ 8.30 am
· EDT: Thursday June 14th at 12:00 ~ 12:30
· BST: Thursday June 14th at 5 pm ~ 5.30 pm
· CET: Thursday June 14th at 6 pm ~ 6.30 pm
· Sydney: Thursday June 15th at 2 am ~ 2.30 am

Lähde: UBIn foorumi.
 
Vastaus: Ghost Recon Future Soldier [PS3/X360]

Miettinyt tuota samaa ja en osaa arvailla muuta syytä kuin että Ghost Recon on tunnetumpi "brändi" boskipuolella. Aika legendaarisia pelejä mustan boksin ajoista lähtien ja ovat jääneet joillekin muistiin helminä, vaikka viime aikoina onkin ollut hiljaista.

Eiköhän se syy löydy ainakin osin juuri täältä eli pelin juuret ovat syvällä Xboxin historiassa ja sen polun kulkijoille tämä on heidän SOCOMinsa. Toisaalta taas lootalta löytyy muutenkin vahvaa taustaa shoottereista ja ehkä se markkinontikin on tuolla merien takana hoidettu tämän alla näkyvämmin. Mene ja tiedä.
 
Vastaus: Ghost Recon Future Soldier [PS3/X360]

Mitä enemmän tätä on päässyt kavereiden seurassa vääntämään onlinessa, niin sitä paremmaksi ovat pelit vain muuttuneet. Taktisuus on tässä edelleenkin se avainsana, se pitää pelit aina mielenkiintoisina. Yhteistyöllä on kyllä valtava merkitys, kun yksi skannailee UAV:lla, rynkkymiehet telovat porukkaa, pioneerit heittelevät sensoreita, sniput lahtaavat kauempaa ja käytetään taktisia ansoja kohteiden lähellä... pienistä paloista rakentuu toimiva paketti.

Sotilaan liikuttelu oli alkuun vaikeaa, mutta nyt sekin alkaa olla hallussa. Erityisen tärkeänä pidän suojasta toiseen siirtymistä, silloin sotilas pinkoo todella kovalla vauhdilla normaaliin juoksuun nähden. Tämä on todella iso osa selviytymistä taistelukentällä.

Ainut harmi on squadin pysyminen kasassa, ellei kaikilla ole NAT 1, mutta senkin kestää. Joissakin tapauksissa on NAT 2 riittänyt, mikäli muilla on 1. Kerran kun saa porukan kasaan, niin siinä se useimmiten pysyy. Mikkeihin ei harmi kyllä voi oikein luottaa, mutta Skype on onneksi olemassa.

Yllättävän vähän on muuten saanut tämä peli huomiota, ainakin tässä ketjussa.

Päivän vinkki muuten tässä: jos olet perääntymässä asemapaikastasi suurinumeroisen vihollislauman tai esim. kranaatin vuoksi, niin sotilaasi suuntaa ei tarvitse kääntää, jos heität kranaatin suojaksi itsellesi. Voit siis perääntyä, näpäyttää kranaattinappia ja sotilaasi kääntyy 180 astetta ja heittää sen vihollisen tulosuuntaan. Vaatii hieman harjoittelua, mutta on todettu erittäin toimivaksi.
 
Vastaus: Ghost Recon Future Soldier [PS3/X360]

Totta puhut, loistava peli.

SP oli todella hyvä ja monipuolinen, MP:stä hyviä kokemuksia toistaiseksi, jopa randomien kanssa.

Guerilla omaa sydäntä lähellä, parikymmentä aaltoa frendin kanssa väännettiin toissapäivänä ja hauskaa oli!

Guerillassa tuntuu olevan suunniteltuna aallot niin että ekat kymmenen voi yksin vääntää, 11-20 pärjää kahdestaan jne. Mukava että voi yksinäänkin käydä hakemassa tuntumaa taistoon ennen MP:hen siirtymistä jos on pari päivää tullut taukoa sotimiseen...
 
Vastaus: Ghost Recon Future Soldier [PS3/X360]

MP:stä hyviä kokemuksia toistaiseksi, jopa randomien kanssa.

No huh huh, ei muuta kun lottoa vetämään, ollut hyvä tuuri randomien kanssa. Itsellä ainakin meinaa pää räjähtää tyypillisessä randomipelissäAAARRGGGHH. En tosin ole hetkeen pelannut eli yksi vaihtoehto on että siellä olisikin porukka oppinut pelaamaan tässä välissä? Conflict pelissä on nimittäin kaksi asiaa jota on aivan pakko tehdä taukoamatta tai muuten on aika varma häviö edessä 1) Plänätä 2) Suojaa plänääjää, mielellään 1-3 hlö tässä roolissa

Itelle käynyt randomien kanssa samanlailla kun kummelisketsissä jossa yhtä henkilöä pyydettiin näyttelemään joukkokohtausta :D Pitäs pystyä ”multiploitumaan” Voi että kun se on ärsyttävää kun meet esim. viisikin kertaa peräkkäin kuolemaa plänille (ja kukaan ei kertaakaan suojaa) ja aina respata johonkin apinaan joka seilaa aivan jossain omilla reiteillä, pahin on näkymätön respa-apina snipun kanssa joka ei auta tiimiään lainkaan ja pakottaa respaankin usein vielä tosi kauan kohteelta. Huoh, tiimipohjaisuus on Reconin parhaita puolia mutta ainakin aikaisemmin olen todennut että tiimipohjaisuus on toisaalta myös pelin suurimpia heikkouksia koska yksinään pelaaminen aiheuttaa usein järkyttävää frustaatiota. Toisin kuin esim. Uncharted 3 jossa ei oikeastaan edes pysty olemaan täysin huono ja turha niin kuin tässä pelissä. U3 riittää useimmiten että ampuu vihoja kumoon, mutta Reconissa ei todellakaan riitä_ja joskus jopa haittaa yrittää turhia tappoja. Plänääjän suojaaminen plänti viime hetkellä ja ”tahallaan” kuoleminen prosessissa voi olla hemmetisti tärkeämpää kuin jokin yksittäinen tappo muualla kenttää. Sellanen tahallinen kuoleminen suojatessa saattaa joskus muuttaa hävityn pelin voitetuksi! Harmi vaan että randomit ei sitä aina käsitä. Itse ainakin toistaiseksi valitsen jonkun muun pelin pelattavaksi jos pitää mennä linjoille yksin ja haluaa vaan nopeesti ottaa ”pari” Sellaiseen pelaamiseen Reconi ei ole mielestäni paras vaihtoehto. Sillon ollaan ihan väärillä raiteilla kun pelaaminen alkaa jostain syystä harmittaan, umpisurkeat tiimikaverit voi oikeesti joskus nostaa verenpainetta. :( Näin ainakin mulla, voi toki olla että vika löytyy ohjaimen ja sohvankin välistä ja joku saattaa kestää paremmin vaeltelevia tiimikavereita?

Näimpä olen itse ainakin toistaiseksi laittanut pelin sellasen boikottiin että en edes yritä pelata sitä enää randomeilla vaan pitää saada vähintään pari frendiä mukaan. (jotka osaa myös puhua mikkiin asioita, randomit harvemmin puhuu muuta kun kiroilee)

PS. Huomasin Tampereen Turtolan Citymarketissa Reconin mukavalla neljänkympin hintalapulla. Näin uudeksi peliksi mielestäni ihan kohtuullinen markettihinta.
 
Vastaus: Ghost Recon Future Soldier [PS3/X360]

No huh huh, ei muuta kun lottoa vetämään, ollut hyvä tuuri randomien kanssa.

PS. Huomasin Tampereen Turtolan Citymarketissa Reconin mukavalla neljänkympin hintalapulla. Näin uudeksi peliksi mielestäni ihan kohtuullinen markettihinta.

Ei Veikkaus jeesaa vaikka kuinka yrittää :)

Recon taitaapi olla tuossa peliale-kampanjassa 40€ hintaan. Et pitäisi löytyä aika monesta paikasta tuohon hintaan.
 
Vastaus: Ghost Recon Future Soldier [PS3/X360]

Verkkopeliä toissaillalta suomiporukoiden matkassa:

[MEDIA]3944[/MEDIA]
 
Vastaus: Ghost Recon Future Soldier [PS3/X360]

Jee, parhaan pelin ketju on nostettu taas ylös :)

Nisun videosta sen verran, että suht alussa tapahtuva "kuolemien sarja" - siinä kohtaa on aivan upeasti tunnelmaan sopivaa musiikkia! Sopisi vaikka elokuvaan koska tahansa. Suomalaisen peliporukan kanssa kokemukset GH:n verkkopeleistä ovat olleet juurikin niitä parhaita, yhteistyö on niin voimakkaassa roolissa ja välillä on saatu jopa kokonainen kuuden joukkue pelaamaan samalle puolelle, Skype ahkerassa käytössä.

Toissapäivänä tuli myös tarinapeli korkattua muutaman tutun kanssa ja vaikka harvoin yksinpelejä harrastankin, niin kyllähän se juoni tempaisi kertaheitolla mukaansa. Elite-taso toi paljon haastetta, mutta myös paljon sitä onnistumisen tunnetta, kun tiiminä selvittiin eteenpäin. Joitakin toimintakohtauksia saisi toki olla enemmänkin perussetin, eli jalkaväkisisseilyn ohella, mutta hyvä näinkin. Siinä vain oli sitä jotain, kun ajetaan autolla eteenpäin ja uzit laulaen raivataan tietä kohti evakuoimispistettä tai jos pääsee taivaalta niittämään minigunin voimalla maajoukkoja, niin molemmissa kohtauksissa oli kaivattua meininkiä! Oma hohtonsa löytyy myös pienistä, taktisista tehtävistä, jossa UAV muuntautuu Nikko-auton muotoon ja rullaa verhottuna keskelle pahaa-aavistamatonta vihollishuonetta, unohtamatta yllätyksen tuomaa hidastettua osuutta, kun Ghost-ryhmä murtautuu huoneeseen.

Edellä mainituista jutuista juuri tuo random-peliseura on se pahin viihdykkeen tappaja, vaikka henkilökohtaisesti saisikin tehtyä kovaa tulosta... ei ole hyvän tiimityöskentelyn voittanutta. Monesti protestoinkin tuhlaamalla kranaattini kämppivän snipun jaloille, jos joukkueella ei kulje. Toinen mainittava asia on keskeneräiseen peliin liittyminen - sellaisissa on yleensä poikkeuksetta lagia, mutta asia korjaantuu seuraavaan mappiin mennessä. Parhaiten sen huomaa, kun spawnaat johonkin, niin ruudun pitää ilmestyä heti taistelukentälle. Jos siihen menee esim. 2 sekuntia, niin lagia on juuri sen verran.

Edellä mainitutkin asiat kyllä sietää, kun tarjolla on hyvää viihdettä. Voit olla etulinjan tappokone, rynkkymies ja kävelevä ammusvarasto joko tulikranaattien tai kovien kranaattien kanssa, joskus myös taktisella savulla on käyttöä. Oma suosikkini taas on nopeasti ampuvalla submachinegunilla varustettu engineer, jolla on pari sensoria ja kenttätietokone mukana. Käsiaseena tietty tainnutuspistooli ja siihen päälle jatkuva into haksata vihollisten sijaintia omille. Snipulla taas on mielestäni parhaat varusteet, myöhemmillä tasoilla aukeaa kaikkea kivaa. Vieläkin mietin, mitä ihmettä avaisin paikan tullen... P90 oli itsestäänselvyys, mutta entäpä se häivesuoja? Se kiinnostaisi, mutta samalla taisi olla miinatkin... ja "tainnutusansa", viuhkamiinan tapaan toimiva "haksausta harrastavan kämppijän unelma", vaikeita valintoja. Hassua kyllä, että nopeiten ampuvat ja isoimmat lippaat omaavat lähitaisteluaseet löytyvät juuri Recon-kitistä.

Sitten muutama kysymys tietäjille:

- Saako 50-tason kohdalla uuden respec-tokenin?
- Kuuleman mukaan "tiimalasibonus" toimii ensimmäisen pelitunnin ajan per vuorokausi, pitääkö paikkansa? (tällöin +50% enemmän kokemusta)
- Onko mahdollisesti tietoa tulevan mappipaketin hinnasta, jotakin talvikenttiä lupailivat?
- Voiko UCAV:llä spotata vihollisia, vai onko se vain emp-pommitusta ja kranaatteja varten?

Kiitokset jo etukäteen! Ja loppuun vielä eräs hauska kevennys... eilen tuli pelattua suht ylivoimaista vihollista vastaan ja oma joukkue käsitti lähinnä pelokkaita aloittelijoita, jotka kykkivät oman suoja-alueen takana piilossa. Koetin tästä huolimatta pelata normaalisti ja vallata kohteita + haksata porukkaa. Noin pelin puolivälissä sain riesakseni UAV:n, joka seurasi paikasta toiseen kuin hai laivaa. Aina jos sain teilattua pari-kolme vihollista, niin UAV tuli viereen kuin ärsyttääkseen ja hyttysen tapaan lenteli iholla. Etenkin jos koetin vallata jotakin pistettä (pelasin conflictia), niin tuli koko ajan sellainen fiilis, että joku iso pörriäinen surisee ympärillä ja viuhahtaa aina korkealle taivaalle, kun käy ensin näyttäytymässä nenäni edessä "ammu minut, etpäs osukaan, hähähää". Kaveri vastapuolella osasi ohjata kyseistä vekotinta todella taidokkaasti ja välillä taisi jopa nauttia aiheuttamastaan häirinnästä. Sain kyseisen vekottimen toki pari kertaa ammuttua alas, mutta vaikeaa se oli. Kenttänä tuolloin Pipeline, jossa on muutenkin aika lyhyet välit paikasta toiseen, oli jatkuvasti kiirettä "detected" -tekstin ollessa näkyvissä.

Tiedoksi muuten kaikille - jos saatte tapostanne Veteran-bonuksen, niin kyseessä on tason 50 saavuttanut pelaaja. Kiva tasoituselementti alemman tason pelaajille.

Edit: Jos satutte pelaamaan sitä surkeaakin surkeampaa Cargo-mappia, niin älkää nyt prkl istuko siellä päädyissä kökkimässä sen 200m kantaman snipunne kanssa! Porukalla on monesti vielä se OTR-skanneri käytössä ja kleikat suojana, niin yritä siinä sitten haastaa tarkka-ampujia. Rynkky kouraan ja sinne konttien sekaan juoksemaan!

Perkeleen snipuhorot!! Jos luit tämän, niin olen yllättynyt! Mikäli olet vakiosniputtaja, niin vaihda siihen perkeleen rynkkyyn!
 
Ylös Bottom