Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ghost Recon Future Soldier [PS3/X360]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nisupulla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Ghost Recon Future Soldier [PS3/X360]

Jee, parhaan pelin ketju on nostettu taas ylös :)

Nisun videosta sen verran, että suht alussa tapahtuva "kuolemien sarja" - siinä kohtaa on aivan upeasti tunnelmaan sopivaa musiikkia! Sopisi vaikka elokuvaan koska tahansa. Suomalaisen peliporukan kanssa kokemukset GH:n verkkopeleistä ovat olleet juurikin niitä parhaita, yhteistyö on niin voimakkaassa roolissa ja välillä on saatu jopa kokonainen kuuden joukkue pelaamaan samalle puolelle, Skype ahkerassa käytössä.

Toissapäivänä tuli myös tarinapeli korkattua muutaman tutun kanssa ja vaikka harvoin yksinpelejä harrastankin, niin kyllähän se juoni tempaisi kertaheitolla mukaansa. Elite-taso toi paljon haastetta, mutta myös paljon sitä onnistumisen tunnetta, kun tiiminä selvittiin eteenpäin. Joitakin toimintakohtauksia saisi toki olla enemmänkin perussetin, eli jalkaväkisisseilyn ohella, mutta hyvä näinkin. Siinä vain oli sitä jotain, kun ajetaan autolla eteenpäin ja uzit laulaen raivataan tietä kohti evakuoimispistettä tai jos pääsee taivaalta niittämään minigunin voimalla maajoukkoja, niin molemmissa kohtauksissa oli kaivattua meininkiä! Oma hohtonsa löytyy myös pienistä, taktisista tehtävistä, jossa UAV muuntautuu Nikko-auton muotoon ja rullaa verhottuna keskelle pahaa-aavistamatonta vihollishuonetta, unohtamatta yllätyksen tuomaa hidastettua osuutta, kun Ghost-ryhmä murtautuu huoneeseen.

Edellä mainituista jutuista juuri tuo random-peliseura on se pahin viihdykkeen tappaja, vaikka henkilökohtaisesti saisikin tehtyä kovaa tulosta... ei ole hyvän tiimityöskentelyn voittanutta. Monesti protestoinkin tuhlaamalla kranaattini kämppivän snipun jaloille, jos joukkueella ei kulje. Toinen mainittava asia on keskeneräiseen peliin liittyminen - sellaisissa on yleensä poikkeuksetta lagia, mutta asia korjaantuu seuraavaan mappiin mennessä. Parhaiten sen huomaa, kun spawnaat johonkin, niin ruudun pitää ilmestyä heti taistelukentälle. Jos siihen menee esim. 2 sekuntia, niin lagia on juuri sen verran.

Edellä mainitutkin asiat kyllä sietää, kun tarjolla on hyvää viihdettä. Voit olla etulinjan tappokone, rynkkymies ja kävelevä ammusvarasto joko tulikranaattien tai kovien kranaattien kanssa, joskus myös taktisella savulla on käyttöä. Oma suosikkini taas on nopeasti ampuvalla submachinegunilla varustettu engineer, jolla on pari sensoria ja kenttätietokone mukana. Käsiaseena tietty tainnutuspistooli ja siihen päälle jatkuva into haksata vihollisten sijaintia omille. Snipulla taas on mielestäni parhaat varusteet, myöhemmillä tasoilla aukeaa kaikkea kivaa. Vieläkin mietin, mitä ihmettä avaisin paikan tullen... P90 oli itsestäänselvyys, mutta entäpä se häivesuoja? Se kiinnostaisi, mutta samalla taisi olla miinatkin... ja "tainnutusansa", viuhkamiinan tapaan toimiva "haksausta harrastavan kämppijän unelma", vaikeita valintoja. Hassua kyllä, että nopeiten ampuvat ja isoimmat lippaat omaavat lähitaisteluaseet löytyvät juuri Recon-kitistä.

Sitten muutama kysymys tietäjille:

- Saako 50-tason kohdalla uuden respec-tokenin?
- Kuuleman mukaan "tiimalasibonus" toimii ensimmäisen pelitunnin ajan per vuorokausi, pitääkö paikkansa? (tällöin +50% enemmän kokemusta)
- Onko mahdollisesti tietoa tulevan mappipaketin hinnasta, jotakin talvikenttiä lupailivat?
- Voiko UCAV:llä spotata vihollisia, vai onko se vain emp-pommitusta ja kranaatteja varten?

Kiitokset jo etukäteen! Ja loppuun vielä eräs hauska kevennys... eilen tuli pelattua suht ylivoimaista vihollista vastaan ja oma joukkue käsitti lähinnä pelokkaita aloittelijoita, jotka kykkivät oman suoja-alueen takana piilossa. Koetin tästä huolimatta pelata normaalisti ja vallata kohteita + haksata porukkaa. Noin pelin puolivälissä sain riesakseni UAV:n, joka seurasi paikasta toiseen kuin hai laivaa. Aina jos sain teilattua pari-kolme vihollista, niin UAV tuli viereen kuin ärsyttääkseen ja hyttysen tapaan lenteli iholla. Etenkin jos koetin vallata jotakin pistettä (pelasin conflictia), niin tuli koko ajan sellainen fiilis, että joku iso pörriäinen surisee ympärillä ja viuhahtaa aina korkealle taivaalle, kun käy ensin näyttäytymässä nenäni edessä "ammu minut, etpäs osukaan, hähähää". Kaveri vastapuolella osasi ohjata kyseistä vekotinta todella taidokkaasti ja välillä taisi jopa nauttia aiheuttamastaan häirinnästä. Sain kyseisen vekottimen toki pari kertaa ammuttua alas, mutta vaikeaa se oli. Kenttänä tuolloin Pipeline, jossa on muutenkin aika lyhyet välit paikasta toiseen, oli jatkuvasti kiirettä "detected" -tekstin ollessa näkyvissä.

Tiedoksi muuten kaikille - jos saatte tapostanne Veteran-bonuksen, niin kyseessä on tason 50 saavuttanut pelaaja. Kiva tasoituselementti alemman tason pelaajille.

Edit: Jos satutte pelaamaan sitä surkeaakin surkeampaa Cargo-mappia, niin älkää nyt prkl istuko siellä päädyissä kökkimässä sen 200m kantaman snipunne kanssa! Porukalla on monesti vielä se OTR-skanneri käytössä ja kleikat suojana, niin yritä siinä sitten haastaa tarkka-ampujia. Rynkky kouraan ja sinne konttien sekaan juoksemaan!

Perkeleen snipuhorot!! Jos luit tämän, niin olen yllättynyt! Mikäli olet vakiosniputtaja, niin vaihda siihen perkeleen rynkkyyn!
 
Vastaus: Ghost Recon Future Soldier [PS3/X360]

Suomalaisen peliporukan kanssa kokemukset GH:n verkkopeleistä ovat olleet juurikin niitä parhaita, yhteistyö on niin voimakkaassa roolissa ja välillä on saatu jopa kokonainen kuuden joukkue pelaamaan samalle puolelle, Skype ahkerassa käytössä.

Jep, tämä peli jos mikä vaatii toimiakseen yhteen pelaavan tiimin. Suomalaisten kanssa se tapahtuu varsin luontevasti. Skype näyttelee tässä nyt suurta roolia voicechatin toimiessa miten sattuu pleikka kolmosella. Laneilla voisi toimia upeasti tiimikavereiden istuessa siinä ympärillä.

Vaikutti käyvän toi alussa äänessä oleva hiippari aika hitaalla, olikohan sillä ihan kaikki muumit tallessa laaksossa... ;)

Heh, siellä oltiin perjantai-illan viimeisellä pelillä ja osa porukasta oli kulunutta fraasia käyttäen "väsyneitä" :D
 
Vastaus: Ghost Recon Future Soldier [PS3/X360]

Yksinpelistä pari riviä, eli vihdoinkin lopputekstit rullaa ruudulla ja ihan jees! Tarvii kuitenkin sanoa että aika kaukana ollaan yksinpelimielessäkin 10 vuoden takaisesta Ghost Recon I tai "oikeista" PC:n Rainbow Six peleistä jossa sai suunnitella reitit kartalla jne. Myös vuoden 2005 Sniper Elite peli jonka pelasin hiljattain mustalla boksilla läpi oli mielestäni paljon upeampi kokemus kuin tällanen putkijuoksu jossa vihujen paikat on aina tiedossa eikä tarvi varjella omaa kuntoaan ja kuteja voi ottaa vastaan vaikka 1000 kunhan vaan ottaa pienissä erissä. Ammuksia aina loputtomasti jopa vaikeimmalla pelatessa jne. :?

Mutta tämän päivän "helponnettujen" sotapelien asteikolla silti ihan kiva pläjäys ja pesee CODit, MoHit ja Killzonet omaan makuun mennentullen. Seuraavaksi sitten Spec Opsin kimppuun jolta odotan hieman persoonallisempaa otetta. Saas nähdä!

Eilisen moninpelien perusteelta vaikuttaa että pätsi helpotti PS3 version mikkiongelmia. Joku tosin tiesi kertoa ettei vieläkään toimisi aivan täydellisti. Niin kauan kun osalla pelaajista on NAT päällä modeemeissa niin tottakai näitä ongelmia riittää jatkossakin. Mutta itsellä on PS3 sillatussa portissa ja pystyin puhumaan koko ajan kaikille sen pari tuntia joten on se nyt paremmalla tasolla, jotain bugeja on korjattu.
 
Vastaus: Ghost Recon Future Soldier [PS3/X360]

Niin kauan kun osalla pelaajista on NAT päällä modeemeissa niin tottakai näitä ongelmia riittää jatkossakin.
Ei se reititys sinällään ole se ongelma, vaan se että tämäkin peli käyttää omia porttejaan PSN:n vakioporttien lisäksi. Jos noita pelikohtaisia portteja ei ole osannut/muistanut/jaksanut avata, ongelmia varmasti seuraa. Tuollaisiin tilanteisiin ei päivityksetkään auta (elleivät sitten muuta pelinsä verkkototeutusta siten, ettei noita "ylimääräisiä" portteja enää käytetä).
 
Vastaus: Ghost Recon Future Soldier [PS3/X360]

Yksinpelistä pari riviä, eli vihdoinkin lopputekstit rullaa ruudulla ja ihan jees...

Yeah, kyllä meitä on useita jotka kaipaavat edes vanhan boxin Reconeja ja Conflict-sarjaa. Tehtävien välillä parantui yhden blokin terveyttä ja tiimikavereita pystyi rpg-maisesti oikein kouluttamaan onnistuneen tehtävän jälkeen. Ja tosiaan ne reitin suunnittelut ja muut, miksi nykypelien kehittäjät ja pelaajat tyytyvät tähän tusinaräiskintään? Pidin siis uudestakin haamutiedustelusta mutta silti...

Full Spectrum Warrior esimerkiksi, puutteita oli siinäkin mutta vaikea, niin kovin vaikea. Mutta sitä saavutuksen tunnetta kun kentän läpäisi ilman kuolemista. No, minkäs teet. Onneksi on aina änäri kun alkaa putkijuoksut kyrsimään.
 
Vastaus: Ghost Recon Future Soldier [PS3/X360]

Yeah, kyllä meitä on useita jotka kaipaavat edes vanhan boxin Reconeja...

Joo, mutta viihdyn kyllä todellakin Conflict-respapelimuodossa joka on mielestäni keposesti hienoin respapelimuoto mitä konsoloishootereissa on näkynyt respat päällä. Tiimityö ja se että taistelu siirtyilee eri puolille mappia on se juttu, tietenkin tämä sama oli tavallaan jo nähty Killzone kolmosessa mutta siinä se tiimissä pelaaminen ei näin paljoa korostunut ja muutenkin se oli jotenkin tönkkö.

Sitten hyvä uutisia...

No huh huh, ei muuta kun lottoa vetämään, ollut hyvä tuuri randomien kanssa. Itsellä ainakin meinaa pää räjähtää tyypillisessä randomipelissäAAARRGGGHH. En tosin ole hetkeen pelannut eli yksi vaihtoehto on että siellä olisikin porukka oppinut pelaamaan tässä välissä? Conflict pelissä on nimittäin kaksi asiaa jota on aivan pakko tehdä taukoamatta tai muuten on aika varma häviö edessä 1) Plänätä 2) Suojaa plänääjää, mielellään 1-3 hlö tässä roolissa

Itelle käynyt randomien kanssa samanlailla kun kummelisketsissä jossa yhtä henkilöä pyydettiin näyttelemään joukkokohtausta :D Pitäs pystyä ”multiploitumaan” Voi että kun se on ärsyttävää kun meet esim. viisikin kertaa peräkkäin kuolemaa plänille (ja kukaan ei kertaakaan suojaa) ja aina respata johonkin apinaan joka seilaa aivan jossain omilla reiteillä, pahin on näkymätön respa-apina snipun kanssa joka ei auta tiimiään lainkaan ja pakottaa respaankin usein vielä tosi kauan kohteelta. Huoh, tiimipohjaisuus on Reconin parhaita puolia mutta ainakin aikaisemmin olen todennut että tiimipohjaisuus on toisaalta myös pelin suurimpia heikkouksia koska yksinään pelaaminen aiheuttaa usein järkyttävää frustaatiota.

Eli eilen oli jotain mystisiä vikoja UBIn järjestelmässä ja party pysynyt kasassa jne. Jäi sitten melkein Reconit kokonaan väliin kunnes ONNEKSI menin vielä myöhemmin keskenäni riuhumaan silläkin uhalla että meininki on taas lainatun kaltaista menoa ja alkaa vaan harmittamaan....

Oli kuitenkin perhanan kiva huomata että tilanne on muuttunut, randomeista paljon suurempi osa pelaa nykyään niinkuin kuuluu! Sinne lähestytään kohteelle eri suunnista toisten sivuja ja selkiä katsellen ja plänitään se piste yhdessä. Myös Confidence boosting on näköjään vihdoinkin mennyt jopa hitaimpienkin kaaliin. Oli ihan kiva pelata randomien kanssa ja lähes koko ajan oli tiukkaa ja tasasta vääntöä. Tuli jopa savuja plänille jne. AIVAN eri meininki siis kuin vielä tuossa about kuukausi sitten.

Ei tule enää läheskään niin paljonsitä "kaikki pitää itte tehdä" fiilistä joka tuhoaa pelaamisen kiinnostuksen tyystin. Hieno homma, tässä on pitkään ollut Solo-pelinä pelkästään Uncharted 3 mutta kyllä tämän havainnon jälkeen uskaltaa suositella myös Conflictia Reconissa. Siege on myös aika turvallinen ja uusi DLC muoto Stockade on todella siisti, eräänlainen kompromissi respawn ja no-respan välillä. Ei liian raaka peli kuten Socomissa mutta tulee kuitenkin ripaus sellaista Socom-meininkiä siihen kun ei oikein olisi varaa kuolla, tarvii porukalla edetä varovasti, availla kulmia ja koittaa saada vihun kämpperi ristituleen. Tykkään kyllä, parempi ehkä kuin Siege joka periaatteessa on usein ihan Elimination suomeksi sanottuna. Stockadesssa sen sijaan jos pääsee plänään niin saa huikeen edun kun kaikki "jonotuslistalta" respaa kerralla. Stockadessa onneksi pläni on huomattavasti nopeampi, mutta kannattaa silti todellakin ottaa savut mukaan nuupituubiin tai naatteina. Muutoin on aika riskihommia mennä pläniin, varsinkin jos yksin joutuu koittamaan.
 
Vastaus: Ghost Recon Future Soldier [PS3/X360]

Heipähei!

Unohdin salasanan ja käyttäjän joten tein uuden. En ole ollut aiemminkaan aktiivinen.

Ostin GHFS:n tänään ja kaverin kanssa oli tarkoitus mennä pelaamaan kampanja läpi netin välityksellä. Kas kummaa, ei onnistu. Joka kerta kun yrittää lähettää kutsun toisella ja tämä sen hyväksyä, ei kuitenkaan päästä samaan porukkaan. Aina tulee virheviesti "Ei saa yhteyttä hostiin". Sama juttu missä tahansa nettipelissä. Muuten pystyn pelaamaan normaalisti, mutta tuo inviten kautta pelleily ei toimi. Muissa peleissä toimii. Konsolina PS3. Muilla samoja vikoja?
 
Vastaus: Ghost Recon Future Soldier [PS3/X360]

Peli on kait allerginen nat yms. ongelmille. Ilmeisesti teillä on jommalla kummalla jotaan palomuuria edessä tai portteja kiinni joita peli tarvitsee. Vaikka muut pelit toimii ei se tarkoita että kaikki pelit toimii.

Peli saattaa toimia hyvin yksin mutta partya ei saa kasattua.

Tän pelin kanssa on ollut ongelmia sellaisillakin joilla muut vastaavat ongelmaiset pelit toimii. (OFP:t, BF:t, RDR yms. yms.)
 
Vastaus: Ghost Recon Future Soldier [PS3/X360]

Peli on kait allerginen nat yms. ongelmille. Ilmeisesti teillä on jommalla kummalla jotaan palomuuria edessä tai portteja kiinni joita peli tarvitsee

Palomuureja ei ole ainakaan modeemissa kun piuhat tulee suoraan seinästä. Jotain lueskelin itsekin tuosta NATista. Ei sitten pelata samassa serverissä tai missään. Esimerkiksi samaan Guerilla-modeen ei ilmeisesti voi liittyä muuten kuin invitellä? Tai no yritettiin liittyä myös että toinen tekee FRIENDS ONLY -serverin mutta ei onnistunut. Harmi ettei pelissä ole esim BF-tyylistä FIND MATCHES -toimintoa.
 
Vastaus: Ghost Recon Future Soldier [PS3/X360]

uusi DLC muoto Stockade on todella siisti, eräänlainen kompromissi respawn ja no-respan välillä. Ei liian raaka peli kuten Socomissa mutta tulee kuitenkin ripaus sellaista Socom-meininkiä siihen kun ei oikein olisi varaa kuolla, tarvii porukalla edetä varovasti, availla kulmia ja koittaa saada vihun kämpperi ristituleen. Tykkään kyllä, parempi ehkä kuin Siege joka periaatteessa on usein ihan Elimination suomeksi sanottuna. Stockadesssa sen sijaan jos pääsee plänään niin saa huikeen edun kun kaikki "jonotuslistalta" respaa kerralla.

Tuli vihdoinkin eilen otettua hieman liikkuvaa kuvaa purkkiin tuosta uudesta Stockade pelimuodosta joka tuli DLC mukana. Ihan ehdoton suosikki tullut tuosta. Kuten näkyy niin jos on tuuria ja hyvät tiimikaverit niin kolmekin kertaa saa mogata ja kuolla, silti pääsee mukaan vielä peliin vaikuttamaan.

Olisivat saaneet tämän muodon sisällyttää levylle kun kumminkin oli valmiina jo julkaisuhetkellä. :( Ei minusta mitään järkeä pihdata näin hyvää pelimuotoa koska nimenomaan pelimuodot ovat monasti isossa roolissa kun jokin verkkopeli ns. lyö itsensä läpi pelaajien sydämmiin ja tulee ylenpalttisen suosituksi. (vrt. COD Search & Destroy, Battlefield Rush jne.) Valitettavasti paras pelimuoto on nyt vain DLC:n ostaneiden herkkuna. Menee tavallaan hieman haaskuun kun puhutaan siitä että kuinka hyvin Ghost Recon pystyy kaappaamaan markkinaosuutta muilta online shootereilta. Varsinkin pitkällä tähtämellä mahdollisia tulevia pelejä ajatellen hyvin tärkeää. Ihan pieniähän pelaajamäärät Reconissa toistaiseksi ovat versus "isot shooterit" eli tuossa asemassa minä ainakin antaisin pelaajille parhautta suoraan pelilevyllä jotta saadaan virtuaalitaistelijat koukutettua paremmin.

[video=youtube;Uf1jkgqP_6c]http://www.youtube.com/watch?v=Uf1jkgqP_6c[/video]
 
Vastaus: Ghost Recon Future Soldier [PS3/X360]

DLC tuli luonnollisesti ladattua kiinnostavaan peliin, mutta ei sen voi sanoa tuoneen kovin paljoa lisää sisältöä. Mapit ovat jotenkin liian isoja ja laajoja - reittivaihtoehtoja on selvästi vähemmän kuin vakiomapeissa. Uutta pelimuotoa en ole ehtinyt vielä kokeilemaan, mutta Gimblen videon pohjalta vaikutti oikein hyvältä, vaikka katsoinkin sen kännykän näytöltä. Jotenkin olen jo niin tottunut näihin vakiomappeihin, että mieluummin pelaa vain niitä... osaltaan sen takia, että ne osaa jo ulkoa ja saa sen myötä parempaa tulosta aikaan. Jopa aikaisemmin inhoamani Cargo on nykyisin aivan loistava kenttä, kun oppi sen hienoudet.

Eniten on silti jäänyt harmittamaan mainitut NAT-ongelmat - muutama kaverilistalta löytyvä ei ole päässyt yhteispeliä pelaamaan sen takia, aina lentävät pois lobbyyn mentäessä. Pahimmillaan eräs kamuni vaihtaa modeemiaan monta kertaa päivässä, että squadin saa kasaan - nykypäivänä kun tietyt jutut toimivat verkon yli vain sen tietyn modeemin kautta ja GR:ää pääsee pelaamaan vain toisella motukalla - ja sen toisen asetuksia ei voi muokata. Huoh.

Taktinen yhteispeli pitää tämän pelin verkkosodat hengissä vielä pitkään, hahmojen kehitys on tässä toissijainen juttu. Ei tunnu missään, vaikka kaikki kolme hahmoa ovat jo lähes tappiin asti kehitetty (lvl 60) ja kolme muutakin auennutta kittiä matkalla maksimiin.

Huom. Ghost Reconin vuoksi kaverilistalle lisäävät - peliporukkamme puhuu aina Skypessä, mikkien epäluotettavuuden vuoksi.
 
Vastaus: Ghost Recon Future Soldier [PS3/X360]

Katsoin tuon gimblen videon ja mietin et pitäiskö ladata tuo dlc ja antaa tälle vielä mahdollisuus, tuo videon mappi näytti ainakin laajalta ja siksi minun mielestäni hyvältä.. Millaisia dlc:n muut mapit ovat ja onko pakettiminkä hintainen??
 
Vastaus: Ghost Recon Future Soldier [PS3/X360]

Katsoin tuon gimblen videon ja mietin et pitäiskö ladata tuo dlc ja antaa tälle vielä mahdollisuus, tuo videon mappi näytti ainakin laajalta ja siksi minun mielestäni hyvältä.. Millaisia dlc:n muut mapit ovat ja onko pakettiminkä hintainen??

Ehdottomasti kannattaa antaa mahdollisuus. Hinta on 10€. Niistä MP-mapeista: Tuo Evicted-kartta on pinta-alaltaan laajin, paljon mahdollisuuksia kiertää selustaan. Skyline-kartta on laaja ja monikerroksinen sokkelo. Riot-mappi tuntuu minusta pienimmältä, eniten toimintaa, sillä siinä on selvä keskikohta, jonka kautta usein kuljetaan. Noista lempparini on varmaankin juuri tuo Evicted, ei muutkaan huonoja.
 
Vastaus: Ghost Recon Future Soldier [PS3/X360]

Guerilla modea 50 aaltoa läpi ja nyt on olo täysin turta (tosin mukaan pääsin vasta jossain lvl 10 nurkilla). Alussa ensimnmäiset reilut 30 tasoa heittämällä, mutta sen jälkeen sai jo kaivaa pitkä piippuista ja vähän muutakin syvempää olemusta esille pärjätäkseen näille sohlaajille. Alkuun aallot ovat ehkä turhankin laimeat, mutta eipä aikaakaan ja huomaat niiden olevan jo taso "riittävät". Neljän koplassa mentiin kädet heiluen ja nostella sai muita sekä olla vuorostaan nostettavana. Hahmoluokat on unohdettu täysin ja uusia aseita saa koptereiden pudottamista täydennyspakkauksista. Yläilmoista tilatut täsmäpommitkaan eivät ole täysin vieras työkalu kun ajoneuvoja alkaa puskea kentälle. Sananvaihto on kiivasta ja tunnelmat tiiviit. Ehdottomasti jo legendaarisen co-op kokemuksen jälkeen pakko koettava tämä "zombi pelimuoto".

Pelivideoita: http://www.konsolifin.net/media/search/grfs/

Tunnelmia vuoden parhaimmasta co-op kokemuksesta:

[MEDIA]3926[/MEDIA]
Youtube: Ghost Recon: Future Soldier - Co-Op gameplay (PS3 Online) - YouTube
 
Guerrilla on itselle pelin parasta antia, ollaan frendien kanssa vedetty sinne 50 myös eräänä sumuisena lauantai-iltana.

Tiimityöskentely tärkeää, haastetta sopivasti ja viimeisen 10 levelin aikana sopiva paniikki päällä koko ajan.

Kleikat ja savut ja kaikki apuvälineet muuttuvat tärkeiksi, ja sen oman sektorin hoitaminen.

Ja ehkäpä palkitsevin achievement ikinä :)
 
Vastaus: Ghost Recon Future Soldier [PS3/X360]

Eilinen Guerrilla-maratonin viimeistä 50. aaltoa viedään. Itse siellä seinäruususena, kun muut hoitaa työt. Tässä vaiheessa iltaa kello oli hyvää matkaa yli puolen yön ja maratonia takana jo useampi tunti.

[MEDIA]4143[/MEDIA]
Youtube: http://www.youtube.com/watch?v=i_v2a-9y04k
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Ghost Recon Future Soldier [PS3/X360]

Reilun viiden tunnin maratoni takana ja neljän pelaajan Guerrilla-muodossa vedettiin täydet 50. aaltoa läpi. Siinä neljänkympin kohdalla tuli ensimmäisen kerran seinä vastaan ja oli jankin aika moneen otteeseen. Viisikymppinen meni parin lämmittelykierroksen jälkeen ihan heittämällä ilmapommitusten ja viuhkamiinojen suihkiessa vihut vaakatasoon ennätysajassa. Kirsikkana kaiken muun upean kakun päällä tämä "zombie"-muoto.
 
Vastaus: Ghost Recon Future Soldier [PS3/X360]

Sattuisko tuolla Ghost Recon Networkin puolella olemaan aktiivista Suomi -yhteisöä? Koitin hieman hakea itse, mutta kaikki löytämäni yhteisöt olivat tyhjiä... Tai oli niissä 1-3 jäsentä... :D Pieni tovi taukoa ollut pelin parissa, mutta kampanjaa lähdin itsekseni vetämään elitellä ja kyllähän se alkoi heti ensimmäisten missioiden jälkeen maistumaan hyvälle. :)

Varmaan on jo vanhaa tietoa, mutta huomasin vasta itse vähän aikaa sitten että Networkin, tai oikeastaan Facebookin kautta on mahdollista aukaista peliin pari uutta asecamoa.

edit: Tuota Guerrillaa varmaan mahdotonta vetää 50 aaltoon asti pelkästään kaksin? :D Jos vielä löytyy aktiivisempia pelaajia, niin vois laittaa aalto 50 huntit pystyyn kun saa vaan possea kasaan? En omista headsettiä, mutta eipä se ainakaan multiplayerissä ole hirveästi menoa haitannut!

Ja mitä mieltä ihmiset on noista lisäreistä? Raven Strike ainakin houkuttelisi uusilla kampanjoillaan. Saisipahan lisää puhtia tämänkin pelaamiseen.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom