Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Ottawan gm epäili heti Kipperiä lahjotuksi.
Jeah, tuli kiireessä heitettyä turhan vaillinainen postaus, ideana oli siis juuri nämä "luovat" haltuunotot läpiajoissa.
Y-nappiheittäytymiset, molke haltuun ja taas pois ennen torjuntaa, kiekollista miestä päin ravailu kiekon poistamiseksi ja jäähyn kalasteluksi.
Aloitetaan keskustelu siis mielipiteistä, nuo on hankalia vetää ne rajat mitä saa tehdä ja mitä ei, sen takia ajattelin että suora kielto on helpompi linjaus. Juuri sen takia että niitä haltuunottoja ei välttämättä saa tallennettua easportsworldiin.
Vs-matseissa tullut aika vittumaisia kiekuroita vastaan, mutta keskustellaan siis asiasta.
Näitä jatkoaikatappioita ei vaan voi ottaa, kun sieltä takaa tulee nälkäinen kojoottilauma ankkojen perässä. Voitaisiin jopa sanoa, että Phoenix-pelissä ollaan pakkovoitto edessä. Muuten alkaa divisoonan voittotaistelu menemään liian tiukaksi .
Itse aion jatkossa käyttää maalivahtia sääntöpykälistä huolimatta. En ole koskaan syöksynyt pelaajan jalkoihin tai pelaajaa kohti, peitän etukulman koska ei kukaan osaa läpiajoista muuta tehdä.
Itse olen luopunut kokonaan läpiajon ''varmasta'' maalista
Niin, no ehkä tämän keskustelunavauksen voisi tehdä muuten kuin kertomalla rikkovansa potentiaalista sääntöä
Eli sinun mielipiteesi ilmeisesti on se, että molken voi ottaa haltuun kunhan ei poistu maalilta eikä heittäydy päälle?
Tämä olisi tietenkin paras vaihtoehto, jos bugietukulmaa ei edes haettaisi niin tuksin moni molkea haltuun ottaisikaan. Itse olen samassa porukassa, ehkä joskus viime kaudella viimeksi tehnyt maalin tällä tavalla.
Asian voi ymmärtää monella tavalla. Mikäli maalivahdin haltuun ottaminen kielletään, en ole jatkossa enää täällä noudattamassa liigan sääntöjä.
Voidaan tehdä sääntö että maalivahdin saa ottaa haltuun, mutta ei saa käyttää Y-nappia pelaajan jalkoihin syöksymiseen. Sehän on varsin hyväkin, itsellä ei ole tullut näitä syöksymisiä vastaan, mutta jossain ilmeisesti on. Mutta ei kyllä voi kieltää sitä että saa mahdollisuuden torjua normaalisti lähes varman etukulmamaalin?
Ok, tämä on juuri sitä eilen pyysin, keskustelua. Keskustelutasolla ei tarvi vielä uhata liigasta poistumisella, vaan väännetään plussat ja miinukset ja haetaan sääntöä joka miellyttää mahdollisimman montaa pelaajaa.
Y-napin kielto ja pelaajien blokkaukset molkella on varteenotettava vaihtoehto totta kai, ainoa huono puoli siinä on se videon tallentelu jos tätä tapahtuu, todennäköisesti tilanne on tallennettavissa torjunnoissa, jos molke ei saa kiekkoa haltuun tilanteen seurauksena niin sitten en ole varma päätyykö se highlighteihin, mistä sen voisi tallentaa.
Vaikeata tallennus on mikäli veskari ei kiekkoon osu kun torjuntaa ei rekisteröidä, näissä tapauksissa pitäisi vaan sitten olla rehellinen molemminpuolin.
Mutta ei myöskään voi mielestäni mennä niin että kesken kauden ilmoitetaan että "nyt tuli sääntömuutos, veskaria ei saa ottaa haltuun". Keskustelua pitäisi saada aikaan ennen kun mitään muutoksia tehdään.
Taisin jo ennakoidun postauksen tunnustaa tuolla, ja siksi kyselin eilen tätä keskustelua. Ei pidäkkään noin vain sääntöjä muutella, tilapäinen mielenhäiriö kuumeisissa aivoissa